Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen..

Nog ff en dan gaan we naar de gyn, ben best wel zenuwachtig..
    Helemaal omdat ik eerst nog even naar de HA ga om urine te laten checken, heb volgens mij een dikke BO er ook nog eens bij.. Hoop het niet, want zoals jullie weten mag ik er geen AB voor hebben en dan wordt t een nog zwaardere tijd de laatste dagen/weken :(

Hebben jullie een beetje goed geslapen?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hier al voor de 2de nacht onwijs slecht geslapen (heb ik altijd in de periode van de eisprong).
    Zo meteen naar de HA, hoop dat hij me kan helpen.

Kristel, Succes bij de Gyn, hopelijk willen ze je helpen!
    Mum, Hopelijk is je maagzuur gister gezakt !

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @Mumtobe: hopenlijk heb je geen last meer van je maagzuur..

@kristel: misschien valt het allemaal wel mee bij de gyn.. en is ze kei behulpzaam en positief..! :D

@gaby: werk ze.. lange dag vandaag he :( sterkte :p enne.. bedankt voor je laptop he :D

@sammie: dat is wel eng als het zo dicht bij komt.. het is ook al op een school (bij een kind) waar mijn nichtje zit ontdenkt.. Vind het ook niet eng dat ik doodga.. maar vraag me af of het niet schadelijk is voor de kleine?

@dreamer: ik heb nog niet geraden.. nou hier zijn mijn gokken :p
    kristel: 26 Juli
    Debby: 29 Juli
    Bos: 14 Augusutus
    Kim: 23 augustus
    Emma: 27 augusutus
    mumtobe: 27 augustus

@verloskundige: wij hebben 4 verloskundige in die praktijk.. deze had ik vorige keer ook maar toen was ze wel aardig.. en die ik die keer ervoor had ook.. volgende keer heb ik weer dezelfde als gister.. hoop dat ze dan anders doet..
    Ze zei trouwens ook dat ik nog wel een jongensnaam moest verzinnen.. omdat ze met 16 weken helemaal niet kunnen zien dat het een meisje is..

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Mum, gelukkig was het leuk gister :) toch wel lekker idd, even een dagje samen nog. Neemt je schoonmoeder alleen eten voor hem mee? niet voor jou?? :(
    Nog kunnen slapen?

@Suus, Super dat alles goed was. En wat een gezeur van je vk.
    irritant he dat opdringerige..

@Sammie, ben benieuwd of de ha wat voor je kan doen

@Kim, 7 wasmachines? hoeveel babykleertjes heb je?:p
    Spannend hoor, dat zijn geen gewone harde buiken meer hoor, oefenweeen. Aangezien het pijn doet en met regelmaat komt.
    Hij moet nog wel eventjes blijven zitten. ben je al zenuwachtig?

@Debby, klinkt als een gezellig dagje :) Angel heeft goed geslapen zeker haha

@Kristel, hoop niet dat je er een bo bij hebt ..
    wat zei de gyn?

@Dreamer, kunnen ze niet verstrikt raken in een dekbedovertrekje?
    Ik vind het ook prive, kinderwens. Bij ons in de familie is iedereen er wel open over, maar dat komt ook omdat zon beetje alle vrouwen pco hebben en dan komt het wel ter sprake.

@Mexicaanse griep, ik ben er nu ook niet bang voor. Maar ben wel bang voor het najaar, het kan muteren en veel erger worden :( En dan ligt er een klein babytje, die is ook veel kwetsbaarder natuurlijk.

@all, Ik ben gisteravond naar de film geweest met een vriendin, we hebben bruno gezien, die is echt erggg :D haha
    Werd vanochtend ook wakker met pijnlijke harde buiken, om de 4/6 minuten en trok door mn buik en rug.
    Weer wat oefenweeen denk ik , is nu ook alweer over.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    #48945 Sammie88, Jul 16, 2009
    Last edited: Jul 16, 2009
    Net terug van de HA, en kan vanmiddag bloedprikken op B12.
    Heb het over de nachten gehad, en de hoofdpijn komt door die "hallucinaties".
    Hij adviseerde mij om een boek te lezen voor het slapen gaan.
    Hij heeft ook op het bloedformulier aan gekruist op schildklier, ijzer, leukocyten en ontstekingswaarde, om uit te sluiten dat het niet ergens anders aan ligt.

En morgen al de uitslag, ben benieuwd..
    Mocht de B12 waarde te laag zijn, mag ik morgen direct prikken.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: en... was de maagzuur nog wat gezakt? Ik hoop t wel voor je zodat je nog een redelijke nacht hebt gehad en lekker hebt kunnen knuffelen met je ventje. :)

@ Kristel: Bah... misschien ook nog een BO. Hoop het niet voor je meis... Heel veel sterkte bij de gyn! En als je moet blijven ofzo wel ff Dreamer smsen hea?!?

@ Sammie: Balen dat je zo slecht hebt geslapen! :( Hopelijk krijg je een mooie eisprong en wordt je eitje bevrucht. :)
    Succes bij de HA.

@ Suus: Hopelijk doet ze de volgende keer weer gewoon aardig en loopt ze niet zo te pushen.

@ Emma: Goedemorgen!!! Angel heeft inderdaad goed geslapen. Daan moest al vroeg naar z'n werk. Dus om half 5 was ik er al uit... maar Angel bleef nog lekker doorslapen. Ik ben toen ook maar terug gegaan naar bed en toen kwam ze me om half 9 wakker maken. Mooie tijd hea?!? :D
    Was t gezellig met je vriendin?
    Voor jou schiet t ook al op... Over 3 weekjes mag t gewoon komen. :) Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van oefenweeen.
    Ga je vandaag nog wat leuks doen?

@ All: Goedemorgen!!! Mijn zus komt me strakjes om 12.00uur helpen... Maar ik ben bang dat ik het meeste dan al gedaan heb. hihihi Vind t wel gezellig dat ze even komt, kunnen we samen broodje eten, Angel uitlaten en daarna saampjes naar de Vk en even naar de thuiszorgwinkel een po halen. hihihi :p
    Angel ligt alweer te slapen... Luie hond. ;)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sammie: Wat goed zeg!!! :) Nou hopelijk komt er iets uit waar je wat mee kan. :) Helemaal blij voor je! T zou maar je B12 zijn...

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    B12 opname tekort is erfelijk (mijn moeder en oma hebben het) en ik heb Coeliakie en daar kan het ook mee te maken hebben.

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Debby, dat is idd een lekkere tijd, heel wat beter dan half 5 ;)
    ja was wel gezellig, alleen ze wou na de tijd nog wat drinken ergens, maar ik wou eigenlijk naar huis. Had een zeer stuitje van het lange zitten haha. Dus we hebben nog een ijsje gegeten op het terras en toen heeft mark me weer opgehaald. Was 10 uur thuis.
    Ja gaat snel he, voor jou helemaal! Heb je het gevoel dat het niet lang meer gaat duren of nog niet?
    Ik ga nu even boodschapjes halen. Verder ga ik in het zonnetje zitten :) Vanavond moet ik nog strijken bah.
    Veel plezier met je zus! Gezellig dat ze langskomt :)

dus ik ben er weer vandoor! fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje :)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @sammie, goed dat ze alles even nakijken, hoop dat er wat uitkomt! dan weet je waar het vandaan komt. Wat heb je de uitslag al snel trouwens!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik ben weg *zwaai* :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben 1 van de eerste bloedafnamelabratorium die de uitslag van alles al binnen 1 uur heeft.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    * Zwaai, zwaai!*

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Gezellig :D! Hier trouwens ook zo'n luie hond ;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

@ Gaby,Sammie en Suus: Nee helaas is het gisteravond niet meer gezakt, maar ik ben toch in
    slaap gevallen en vanmorgen was het gelukkig wel over...

@ Kristel: Succes bij de HA en Gyn. hoop dat je geen BO hebt hoor, dat kun
    je er nu niet bijhebben...

@ Sammie: SUcces bij de HA jij ook...

@ Suus: 27 Augustus kan ik mee leven :p maar dezelfde dag als Emma? hih zou wel grappig
    zijn :D
    Wat een onzin dat je een jongensnaam MOET verzinnen, je kan toch bij de 20 weken echo vragen
    of ze voor de zekerheid nog eens kijken...

@ Emma: Ja ze nam macaroni mee, en dat lust ik niet... ze neemt eigenlijk altijd
    wel dingen mee die ik niet lust, maar moet ook zeggen dat hun thuis vaak
    pasta of rijstgerechten eten (en dan errug pittig) en dat vind ik niet lekker :p
    Gelukkig heerlijk geslapen :D niet hoeven plassen ook hihi...
    Enne ik had ook wel 7 wasmachines vol met babyspulletjes hoor :D maar met
    dekentjes en lakentjes en alles erbij...
    Fijn dat de film leuk was :D

@ Sammie: Fijn dat ze het gaan onderzoeken hoor...

@ Debby: Knuffelen hebben we vanmorgen maar gedaan ;) maar heb goed geslapen
    ondanks dat ik me flink beroerd voelde toen ik wilde gaan slapen...
    Ik vond het zo beschamend om die po op te halen :p ik stond gelukkig dicht bij de ingang
    geparkeerd en kon dat ding snel in de achterbak gooien hahaha...

Gatverdamme, vriendlief zit hier doodleuk naast me te ontbijten met jawel Macaroni... blegh alleen die lucht al :(

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: Fijne dag meid... *zwaai*

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen meiden,

@sammie en kris rot dat julie weer slecht hebben geslapen

@suus dat is onzin dat ze dat zegt wat dat kun je wel degelijk zien, alleen worden er soms nog wel vergissingen gemaakt. bij ons was het heel duidelijk bij 15w6d.

@emma nee 2 waren babywasjes en dan nog 1 met de bekleding van de wieg.. en d rest was beddengoed en kleding van ons.. :D hihi zou wel erg veel zijn ja.
    straks nog alle hydrofiele luiers en spuugdoekjes doen en dan heb ik alles gehad.
    ook al oefenweeen lees ik, ik begein wel steeds zenuwachtiger te worden maar ben nog steeds zo van.. laat het maar op me af komen en pijn doet het toch wel.. :D en jij?

@debby gezellig dat je zus komt. en jij gaat dus ook maar een po halen. als ze bij het groenekruis zegen da tik er een moet hebben wanneer ik die klossen ga phalen vind ik het best maar anders hoef ik er echt geen. ga toch niet thuis bevallen

@sammie idd lekker ontspannen voor het slapen gaan

hier vanacht een gewone nacht gehad, houdt in dat ik nog om de 2 uur wakker word om naar de wc te gaan met harde buiken.. maar daar ben ik al aan gewend dus noem eht een goede nacht hihi :D

alleen frank begon weer te ijlen in zijn slaap over een spin haha :D hij praat altijd over beestjes. paar maanden geleden had hij het over een wesp en sochtends lag er opeens een wesp in bed..
    nu vanacht weer over een spin, ga ik om 7 uur de trap op loopt er zo'n vieze dikke spin op de trap. (heb hem meteen de toilet in gedonderd)
    echt akelig die dromen van hem.. maar wel grappig

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Gatver, ik had hem een schop verkocht, en hem ergens anders laten zitten :p

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hihi Edwin is net zo erg hoor :D!

Vorige week had ik s'avonds mijn ma aan de telefoon, ging hij tekeer dat ik zijn telefoon moest teruggeven (terwijl het mijn telefoon was) en ik vertelde hem steeds dat hij naast hem lag, dus hij pakt die telefoon op en zegt die speelgoed telefoon, en geeft hem toch een gooi!
    Maar goed dat de telefoon het heeft overleefd (iphone), maar hij wist er de volgende dag niks meer van:p
    Soms erg vervelend zo'n vent :p

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Lekker die dromen van Frank :p haha rijdt hij toevallig in een zwarte
    citroën c2??

@ Sammie: Haha hij had voor mij ook een lekker ontbijtje gemaakt dus dat vind
    ik dan weer zo sneu...

@ Dromen: Hier ben ik degene met van die gekke dingen...
    net als smsjes sturen in mijn slaap :p en vertel ook hele verhalen enzo...

Share This Page