Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat zou zomaar eens kunnen kloppen...
    Op een maandag ineens een heeeeeele felle steek gehad, (had de hele dag nasteekjes) dus als dat een innesteling zou zijn geweest..
    dan had ik vanaf vandaag (10 dagen na innesteling) positief kunnen testen :)

We zullen zien en jullie horen het wel he ;)

Hoe gaat het met de rest?

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemiddag dames,

Ook al lekker aan het genieten van het mooie weer!
    Heb net even 4 nieuwe broeken geshopt :p.. vriendje had veeel loon.. (denk eigenlijk eerder ook wel een beetje dat het een goed makertje is)

Hoe gaat het met alle testers...
    WAs vanochtend zoooo misselijk... kramp..
    Maar nog geen teken van ongi of wat dan ook.. zelfs niet eens een ongi puist.. die ik atlijd krijg!

Hoe gaat het verder allemaal..
    Hier op een missch wel teleurstelling en gister een huuggeee fight goed..

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @panda
    Dan gaan we dus waarschijnlijk beide het nest verlaten..:(
    Miss komen we ook wel beide tegelijk terug..Dat zou wel heel erg leuk zijn natuurlijk!

@Sammie
    Doe je wel rustig aan en voorzichtig!

@Kristel..
    Onze tuin stelt ook niets voor, moet eigenlijk de tuin ook nog doen.. maar het is veel te mooi.. en de katten klieren toch alleeen maar..
    Word je ook zo knettergek van al die pluisjes.. waar komen ze vandaag en wie heeft ze (hoe zeg je dat) uitgevonden..
    Verder op het piesen na bevalt de kleine angel wel.. Foto's staan in je album? want dan ga ik haar ff checken!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    Wat eeeeenn schatje!

Dames wat vinden jullie eigenlijk van het liedje van de 3 J's.. het heet het wiegelied..
    Hier word hij scheel gedraaid.. vind hem zooo lief.!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    waar is iedereen?!

6. Niet meer actief

IK BEN HIIIIIIIIIIERR!

Ja we gaan samen het nest verlaten... :cry:

Maar misschien zijn we allebei wel zwanger ;)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @panda

Dat zou het mooiste zijn!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook weer :)

@Matta: Lekker geshopt dus :) Heb ik ook wel weer eens zin in, maarja, wij moeten eens zuiniger gaan leven. We verdienen allebei genoeg geld, maar het geld vliegt eruit hier, we hebben namelijk nog steeds bepaalde meubels die we moeten kopen of vervangen, zoals eettafel, bank etc. Nu dan weer een hondje gekocht voor 350 euro + nog alles wat we moesten kopen... Het gaat echt heel snel! Dus ik wacht nog wel even met shoppen :-D

Het zou trouwens wel leuk zijn als jullie (panda + matta) tegelijkertijd terug zouden komen hier :-D

Zal jullie wel missen hoor als jullie weg gaan :)

Heb net trouwens een nieuwe foto van Angel in mn album gedaan, voor degenen die dat wilden. Verder nog niet echt toegekomen aan meer foto's maken, maar dat komt nog wel !

Ik ga weer naar buiten met haar en daarna even lekker op de bank liggen met een dvdtje :-D

9. Niet meer actief

Ahhh wat een schatje Kristel!
    Zooo lieffff!

En ja, we blijven hopen dat we gewoon allebei niet weg hoeven he..
    Allebei zwanger hahahah ;)

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    dat zou wel het mooiste wezen!
    Volgende week dinsdag ga ik weer testen..
    Is hij dan negatief dan gaan we samen weer pillen panda!

11. Niet meer actief

Haha is goed hoor..
    Ik ga morgenochtend testen..

Daarna moet ik deze cyclus afwachten he, voordat ik kan pillen..
    Kan toch pas op de 1e dag van de ongi?

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik dacht dat je altijd de pil moest nemen, zodra je de laatste dan van je ongi gehad had!:s..
    Miss weten de andere dames er wat antwoorden op!
    Want anders doe ik het ook altijd fout :S..!

13. Niet meer actief

De eerste strip (als je gestopt bent of voor het eerst de pil gaat slikken) moet op de eerste dag van de ongi begonnen worden..
    Daarna gewoon na een week stopweek

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    he dat ik gek, want ik ben dus altijd na de laatste dag van miijn ongi.. dan maak ik de kuur af zeg maar en heb dan een stop week en word dan weer ongi..:s..

15. Niet meer actief

Ja dat klopt ook!

Alleen de aller eerste strip, dus alleen als je gestopt bent (om bv. zwanger te worden) en je begint dan weer opnieuw of als je voor het eerst aan de pil gaat, slik je op de 1e dag van de menstruatie.

Alle keren daarna neem je gewoon in na je menstruatie..

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey meoden dr is veel geschreven zeg !

meisje87 ik ga in de buurt ven nijmgen wonen.. nog meer mensen uit die omgeving? :p

matta al getest zie 2 dagwn overtijd staan of heb ik daar weer over heen gelezen :oops:

lili welkom..

en over tempen.. ik deed t 1 cyclus.. toen daarna had ik zoiets laat maar en t was raak :p ik moet zeggen dat k ook niet mag klagen met zwanger worden gaat vrij makkelijk maar als ik dan van mensen hoor dat t mand na maand negatieve testen zijn voel ik me bijna schuldig..:( zeker bij babyboom bijv,,, pfff was toen zwanger was helemaal emo zeg...

over namen.... ja we ijn uit de speciale namen nu... we zijn ana t verzinnen mar t is moeilijk voro een 3e hoewel we nog niet aan t klussen zijn nog even een paar maandjes wachten maar goed wel leuk met jullie mee te lezen.. zelf vin ik amber een leuke naam

nouik ga weer verder ben mn koffer aan t pakken want vanmiddag gaan we naar mexico op vakantie dus ben dr even niet :) maar asl er internet is kom ik natuurlijk wel even online als de kids slapen :D

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hij gaat tot november er naar toe dus is gelukkig nog voor de kerst thuis en dan is ie tijdje gelukkigthuis tot hij weer weg moet maar we bellen en mailen wel elke dag:)

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Cristel
    toe maar weer Mexico.. neem je een sombrero voor me mee :p..hahaha.. lekker man.. geniet er van..
    Mijn test was negatief.. doe volgende week nog 1 en als die ook negatief test dan ga ik weer aan de pil en moet ik nog even wachten.. tot vriendlief tijd vind dat het kan! helaas..

@panda..
    oohhhhh en ik maar denken dat ik dit verkeerd deed :p.. valt mee dus..
    Haha oke tnx voor de tip..

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    pricilla jeetje zeg lijkt me ook moeilijk hoor.. je kan wel zijn dat je een sterke meid bent :)

matta : ik hoop echt stiekem voro je dta die vet positief is :) moet zeggen met mn dochtertje cailynn test eik pas 5 dagen later positief alles daarvoor ook negatoef..
    hoe voel je je verder// gewoon of toch wel symptomen

en neem wel een sombrero me hoor :p welke kleur wil je ;)

20. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Zooo jullie hebben we goed gekletst!

@Kristel: Wat een schatje zeg! Echt ontzettend lief....en een pup is ook net een babytje ;)

@ Panda & Matta: Wat spannend! Wie weet zijn jullie allebei zwanger, dat zou toch mooi zijn :)

Ik was vandaag in bobbejaanland en zag toch een zwangere vrouw in de rij staan voor een best weltige achtbaan...tenminste...ik denk dta ze zwanger was anders had ze wel een heel raar figuur...heel slank met een klein rond buikje.

Mijn schoonzus was gisteren op bezoek, die heeft de balen....ze is bijna 32 weken en de kleine ligt dwars :( Hopelijk gaat het nog keren anders heb je echt een heel lelijke verticale keizersnede te pakken :s

Deel Deze Pagina