Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    oeps.. zit op gaby's laptop en berichtje getypt in haar naam toen :p
    Haha.. nou hier is mijn berichtje :p

@dreamer: hoi.. ik ga zowiezo een slaapzak en een dekentje.. maar ga ook in de winter bevallen he.. :p

@kristel: lekker zo'n zak snoep.. ik hoop dat het je goed doet en dat je even lekker kan ontspannen..

@kim: wat leuk dat mika zo goed reageerde.. is toch altijd belangrijkk.. hij hoort er toch bij..

@mumtobe: gatsie vlooien.. gelukkig ben ik bij mijn honden de vlooien altijd voor :p
    Veel plezier met shoppen vandaag!!

@all: ik ben ervandoor.. moet werken.. bah geen zin :p haha.. moet van half 8 tot 3 en dan eindelijk weer lekker weekend.. vandaag gewoon alweer 17 weken :D gaat echt snel zeg :D

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ben nog moe .. k had nog wellanger kunnen slapen..

mum: jeetje wat erg van die vrouw... moet je niet aan denken zeg :(

nou fijne dag allemaal..

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

het geregd hier echt hard... en soms nog onweer tussendoor.. maar mijn jas ligt nog op mijn werk.. moet ik zo maar ff naar de auto rennen ofzo.. haha..

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ff snel maar moet me zo ook klaar maken en ontbijten.

Laptop is hier stuk :( Dus moeten waarschijnlijk achter een andere aan. Zit nu op onze oude pc boven.

@Dreamer, ik wil overtrekken omdat ik dat mooier vind lijken en als ze maar precies passen en je de zijkanten goed kunt instoppen, is het geen probleem.
    @Mum, wij hebben vorig jaar erg last gehad van vlooien. Vlooien komen sowieso van de kat he, hondenvlooien komen niet zoveel voor. Ik gebruikte ook eerst frontline maar hielp hier ook niet. Heb nu van dat snelwerkende spul, werkt binnen 5 min. en de hond krijgt 't nu elke 4 wk en is helemaal vlo-vrij. Wil wel ff voor je kijken hoe 't heet, kost 13 euro voor 2 keer. Maar wij hebben wel een kleine hond, 4-10 kg dus dat maakt denk ik wel uit.
    @Kristel, balen zeg dat ze niks voor je konden doen en dat je weer BO hebt. Dikke knuff! Enne... ik vind het zwanger zijn ook niet niet leuk. Hopelijk komt dat nog wel.
    @Ryanne, wat voor water gebruik je voor de voeding? Als je (gekookt) kraanwater gebruikt zou je ook even bar le duc kunnen proberen. Vaak werkt dat goed voor de ontlasting.

Ik ga weer! Pff.. ben super moe! Nog ff doorzetten tot morgen. UWV belt me ook weer tussen 10 en 11 :( Hebben die mensen niks beters te doen dan te kijken of ik alweer aant werk kan... zucht haha

fijne dag he!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, we wachten eerst die andere proefdruk nog even af , en dan kiezen we er 1 :) Wat vreselijk van die vrouw bij zwemmen.. dat is toch je ergste nachtmerrie :(..
    Shopse met je vriendin vandaag!

@Kim, nee nog niet maar we wachten de andere proefdruk even af.
    Ik moet zometeen naar de gyn dus ik zeg het wel even.
    Leuk dat het gezellig was bij Ryanne :D jij moet nog eventjes geduld hebben ;)

@Dreamer, ik weet het niet, maar dat kan ook weer aangroeien dus het zegt niet zoveel denk ik. Aangezien ik ook nog maar 34 weken ben, hij moet echt nog even blijven zitten :)
    Ik had er inderdaad twee aangevraagd, dus nog even afwachten.
    Ja als je het goed vastlegt zal het wel wat meevallen. Weet niet watvoor capriolen mark dan uithaalde vroeger haha

@red, ja uwv is vermoeiend he, altijd van die ondervragende telefoontjes. Af en toe zit er es een vriendelijk iemand tussen haha.
    Werkse vandaag!

@nen waar ben je meid??

@gaby en suus, werkse vandaag!

@all, ik heb zo een echo :) Hoop dat mark beetje op tijd is.
    Mn schoonvader is er ook zo, die gaat een aanrecht in de bijkeuken maken. En daaronder de wasmachine en de vaatwasser ingebouwd. :D Fijne dag allemaal!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Ben onwijs chagrijnig :x Ineens is de ct-scan apparaat kapot :x dus gaat niet door!
    Is de 4de keer al dat het word afgezegd...:(
    Snappen ze dan niet dat ik ook last voor mijn oor heb ..:(
    Nu moet ik wachten tot er weer een nieuwe oproep komt... * zucht*

* Zwaait naar iedereen*

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden

Zo, de bliksem hier een paar keer ingeslagen vlakbij volgens mij. Kimo en ik zaten rechtop in bed op een gegeven moment, echt superharde knallen. Ik ben al zeker 15 jaar niet meer bang geweest voor onweer, maar vannacht vond ik t toch wel weer eng hoor! :p

@Emma: Veel plezier met de echo zometeen :) En ben benieuwd wat de gyn zegt erover! Misschien dat ie inwendig onderzoek gaat doen voor de zekerheid?

@De rest: Sorry dat ik verder niet reageer.. Voel me heel slecht vandaag en ga dus snel weer op bed of op de bank liggen...

Als t lukt kom ik later vandaag wel weer even langs :)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Emma,Veel plezier bij de echo!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos, over de mexicaansegriep, ben pas erg ziek geweest van de normale griep, en wil echt niet wil zo ziek worden, heb namelijk ook nog COPD en dan kom ik lucht te kort.;)

* Hoort ineens onweer! *

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier was de bui vanacht al, dus die trekt duidelijk vanuit het westen verder het land over :p

@Suus: een pasgeboren baby hoeft nog niet in een slaapzakje hoor, dat is meer voor als ze onrustig slapen en dus de dekens van zich af schoppen.

@Red: ja als je een gewoon wieg/ledikant maatje gebruikt past het prima aan de zij- en onderkanten.
    Volgens mij zijn wij de enige die met overtrekjes gaan werken :p

@Emma: veel plezier bij de echo :D

@Sam: jeetje het is ook elke keer wat he!
    Wéér een maand wachten.

@Kristel: hoop dat je weer wat kunt rusten vandaag.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ovulatietest is positief, maar ben kurk droog en mijn baarmoedermond is potdicht :(

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik zit eindelijk even achter een pc, heerlijk!!! Slecht nieuws, tot zeker eind augustus zullen wij geen internet hebben... De digitenne en het hele KPN pakket heb ik zonder pardon weer weggestuurd.. Elke keer wanneer er een trein voorbij kwam dan stoorde de boel zodanig dat het niet te doen was. Ik denk dat we nu wel weer voor kabeltv gaan..

Met mn buikje en de baby gaat het erg goed, het kleintje is reuzeactief!!mn buikomvang is nu 111 cm en ik ben ruim 2,5 kilo gegroeid! Ben erg trots, dat snappen jullie ook wel toch ;)

Het nieuwe huis is al heerlijk ingericht alleen de keuken is zo goed als afgekeurd... Er heeft een keuring plaatsgevonden en het komt er eigenlijk op neer dat we een bijna een nieuwe keuken krijgen.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat, dit weekend zal ik weer eens lekker bijlezen!!! Geniet van deze troosteloze dag!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen

@mum gelukkig dat het nog best goed valt te bestrijden dan.
    maar idd yakk. vieze beesten
    hier gelukkig al jaren niks meer gehad. *even afkloppen*

@suus ja idd, moet wel hem overal bij gaan betrekken want hij is nogal jaloers maar hij moet het toch leren he
    werkse meid

@emma veel plezier bij de echo, hopelijk is mark op tijd

@sammie vervelend meid, logisch dat je daar chago van word
    hmm vreemd van de test, wat denk je zelf?

@juffie hey meid, wat goed dat alles al zo ver ingericht is. vervelend van het internet hopelijk heb je snel weer iets anders

ik moet om 1 uur met mijn opa naar het ziekenhuis voor de bestraling mijn moeder en oma zijn naar almere voor een begrafenis dus moet ik ff met hem gaan.

ga zo maar eens beginnen met de strijk die heb ik de hele week al uitgesteld.. maar moet toch gebeuren.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kimo heeft net toch de VK maar weer gebeld.. Pijn is niet te houden :(
    Om 13.30 uur moeten we er zijn en dan gaat zij samen met ons en de gyn/huisarts overleggen.. dit kan zo gewoon niet verder, ik trek die pijn echt niet meer.. t wordt gewoon met de dag erger en die BO helpt ook totaal niet mee :(

Laat t wel weten hoe het gegaan is..

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal ,

wat naar kriss jeetje hoop dat ze nou wel iets voro je gaan doen

@ kim hoe is het met jou bo?? gaat het al beter?

@ juffie wat fijn meid
    heerlijk he om je buik te zien groeien.. ik ben inmiddels ook weer terug op start gewicht ik lijk wel 4 a 5 maanden zwanger whahah gewoon belachelijk maar ja wel leuk dat iedereen het ziet :D

@ sammie vreemd meid, maar nu jmoet ik zeggen dat mijn bm mond nooit echt open heeft gestaan.. dat was de artsen bij de ferti ook al opgevallen maar toch zijn de zwemmers er uiteindelijk doorheen gekomen. ik geloof heilig dat klaarkmn na dat hij is gekomen de truuk is geweest. ivm de zuigende beweging die je baarmoeder dan maakt ;) successs

@ de rest sorry ik heb niet zover terug gelezen ;)
    zwaai

@ all.. ik ben net bij de dokter geweest en ik heb dus weer spit in me rug zitten pfff ik voel me vrezelijk elke keer als ik ga lopen of bukken maar ja , blijven bewegen zei ze verder niks aan doen pijn stilling mag ik niet hebben dus dat houd op.
    Verder gaat het op me werk weer een stuk beter maar prive zit ik wel weer ff in een dipje .. probeer er heel lakoniek over te doen maar af en toe voel ik mezelf gewoon wegzakken :(
    nja life goes on right ???

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mecha met mij gaat het beter nu en de bo is als het goed is weg en hoop dat tie ook niet trg komt :D
    vervelend dat het weer minder gaat hopelijk gaat het snel weer beter. sterkte ermee

@kristel succes hopelijk kunnen ze wat voor je doen

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kim ja inderdaad minder maar ja wat doe je eraan ... hou gwoon maar weer de schone schijn op en dan hoop ik dat dingen snel weer veranderen anders moet ik toch weer keuzes gaan maken in me leven die ik eigelijk niet wil maken.

Wat fijn dat je bo weg is :D:D:D:D ik had het niet meer durven hopen voor je super meid

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heerlijk die regen zeg, lekker afkoelen vandaag!
    Alleen jammer dat we vanavond zouden gaan bbqen, maar ja wie weet wat ht weer aan het einde van de dag is!

Hoe is het hier?
    Heb nogniet gelezen, ga ik eerst maar eens doen!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim he bah vlooien, vreselijk zeg!
    Hoop dat ze er wat aan kunnen doen!

@juffie wat balen da tje internet zo stoorde, ook neit echt hadnig dat je nu zo lang zonder zit zeg!
    Hoop dat alles goed komt met de keuken ook!

@kristel, succes meis straks bij de vk, hoop dat ze deze keer wel echt wat voor je kunnen doen.
    Zo is het ook echt niet leuk meer met die pijn zeg!
    Dikke knuf!

@mum oh wat een naar verhaal van je mede zwemster zeg, bah
    Daar moet je toch niet aan denken
    Kreeg er kippenvel van toen ik het las

@sammie wat vervelend zeg dat de scan nu weer niet door gaat, lekker lullig dat het nu voor de 4de keer afgezegd is zeg!
    En wat je ei betreft, vreemd dat je geen symptomen hebt dat je er ei er aankomt, maar misschien vroeg een posi test nu en pas na 48 uur ej ei?
    Dan heeft je lichaam nog ff de tijd, iig lekker aan de klus de aankomende dagen, dan kun je je ei, of miscshien 2 eitjes!, niet missen meis!

@bos lekker dat je zo geshopt hebt op internet, goed idee, kan ik ook wel eens gaan doen hihi

@emma, succes bij de gyn zo en veel plezier met de echo he!

@mecha, goedemorgen meis! Bijna de 12 weken alweer, spannend zeg!

@ryanne, hoop dat de nieuwe voeding snel aan slaat!
    En wat red zei, bar le duc of iets kan ook nog helpen!

@dreamer, dit weekend lekker weer shoppen voor de beeb toch?

ZO hier gelukkig weer prima in orde verder nu
    Gister een rot dag, dikke voeten en benen van de hitte en in de avond, zo'n last van mijn buik
    Helemaal strak gespannen in combinatie met harde buiken en vreselijk ongi pijn die dan weer sterker werd en dan weer minder
    Dacht echt dat ik gek werd op een gegeven moment
    Toch maar gaan slapen en vanmorgen was het over
    Was even bang dat het al weeen waren ofzo maar gelukkig niets aan de hand!

20. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Hoe is het hier?
    Lees goede en ook minder geweldige verhalen!

groetjes Eva

Deel Deze Pagina