@ sterretje...wilde ff zeggen dat je een heeeeeeele mooie buik hebt!! Ging ff stiekum kijken maar echt super mooi!!!
@mecha ik denk dat je dat toch moet doen meid (dingen op een rijtje zetten) want je kan nu wel de schijn op houden maar die kleine heeft dat straks door en daar maak je dan meer kapot mee dan wat anders. een kind kan beter weten waar die aan toe is. kies voor jezelf en voor je baby meid @sterretje nee mum had last van vlooien maar vervelend zijn ze zeker ik herken de pijn wel wat je beschrijft, hoort geloof ik ook bij de oefenweeen. bij mij begon dat ook al best vroeg hopelijk trekt het een beetje weg. ik ga nu ff de strijk doen dan hb ik tenminste een begin gemaakt he
@mummie2 be, dank je wel meis! Zal binnen kort weer eens een nieuwe foto maken! Hoe is het met jou? @kim oeps, sosm vergeet je de verkeerde dingen haha Maar jij was lekker bij ryanne en de kleine geweest, gezellig he Heerlijk om dat kleintje dan te zien he, dan wilde je dat het bij jezelf al zo ver was Als ik bij me zus ben en die kleine vast heb, ze is nu alweer 12 weken, kan ik ook niet meer wachten hoor! Fijn dat jij die pijn herkent, dan weet ik tenminste een beetje wat het kan zijn, vond het maar raar hoor. Gelukkig nu geen last van meer! Hier ben ik ook vandoor, ff met me broer mee spullen ophalen voor hem! Fijne dag!
Hey meiden, Gisteren had ik het een en ander verschoven enz. en toen deed m'n internet t niet meer. Bleek dat ons logeer konijntje lekker aan de kabels had geknabbeld. hihiihi Lekker verschut als je er achter komt wanneer je zo'n technisch kpn ventje aan de lijn hebt. hihihihhi :redface: Ik ga strakjes terug lezen en reageren. K bedacht me dat ik beter vandaag boodschappen kan gaan doen dan morgen want vandaag zijn de meeste mensen in de flat aan t werk. hihihi Dan hoeven ze het concert van Angel niet aan te horen. hihihi T gaat wel steeds beter. Ik geef haar nu een Kong met smeerleverworst wanneer ik weg ga. Tot strakjes!
@ onweer hier om 6 uur keiharde onweer en regen. Maar goed want de tuin moest nodig gesproeid @ mum wat een naar verhaal zeg, echt vreselijk @ sammie schandalig dat het weer niet doorgaat. @ red dan ga ik dat sowieso proberen. We zijn naar t consultatieburo geweest woensdag en hebben nu twee schepjes friso en 1 schepje friso comfort. Maar dat is een stuk dikker dus moest ik eerst nieuwe spenen halen. @ juffie helemaal gesetteld wat heerlijk. Wel balen van je internet zeg. @ emma have fun bij de echo! * schopt kim aan de strijk * @ kristel hoop dat ze wat voor je kunnen doen! wat een kapotte laptops hier... @ debs en oma hallo!!!! @ ster hoop dat t beter gat vandaag. Hier superbenauwd echt niet fijn
@ sterretje jaaaa gaat snel he?! soef soef en er is weer een maand voorbij.. ben er blij om ook hoor want ik heb dingen om naar vooruit te kijken ondanks alles @ kim ja meid ik weet het maar het is nu pas 2 dgn geleden dat ik weer slecht nieuws heb gehad en ik vind het nog een beetje snel / vroeg om dan weer gelijk knopen door te hakken maar het blijft wel door me hoofd spoken ik stuur je wel ff een pb @ debby hoi zwaai.. beetje jammer ja van die kabel maar gelukkig geen heftig probleem
@ sterretje...ja hier alles goed!! Bij jou ook...op wat harde buiken ed na las ik? @ ryanne...mooie dochter heb je...!! @ debby...leuk he konijnen die alle kabels doorbijten
@Eva: Sorry, maar ik vind het een hele slinkse manier om mij via PB te vertellen dat ik me aanstel (want dat zeg je tussen de regels door door te zeggen 'je kan ook boodschappen doen, dus kan je t ook nog wel even volhouden') en mij te vertellen dat ik t er maar allemaal voor over moet hebben... En dat terwijl ik niet meer vraag dan alleen maar iets tegen de pijn OM het dus vol te kunnen houden! En ja, misschien is het bitcherig van me dat ik dit nu openbaar vertel, maar je geeft me in je berichtje heel erg het gevoel dat ik maar mn bek moet houden over mn pijn en alleen nog maar over leuke dingen mag praten.. En aangezien ik het volgende wil weten, moet ik het ook wel openbaar maken anders snapt niemand waar ik t over heb.. ik vraag me nu dus écht af of anderen er ook zo over denken, zoja, laat maar weten... ik kan nog wel meer hebben.... @All: Ik ben naar de vk..
Ben der weer... boodschappen zijn in huis, nu alleen nog ff opbergen. Straks maar even een dutje doen. Vanacht weer erg slecht geslapen en vanavond komt er visite. Maybe haak ik wat eerder af, want de vorige keer toen we bij hem langs gingen was t half 4 geworden. Dat trek ik nu denk ik niet meer hoor. Heel veel knuffels voor jullie allemaal!
zo!!!! daar ben ik ook eens!!!! (kijkt stiekem soms snel mee om te kijken of er al iemand bevallen is) ik ga ff terug lezen! (maar niet alles)
@ kristel ik hoop dat er snel duidelijkheid is wanneer je kunt en mag bevallen, sterkte iig @ all, lekker geshopt! Lief pakje voor de baby
@Kristel, hoe kan iemand nou via een forum vinden dat je je aanstelt? Ik kan toch niet voelen hoe jij je voelt? Dus ik vind niet dat je je aanstelt. Ik heb zo goed als geen klachten afgezien van de oefenweeen en nu vind ik het al vermoeiend worden.. Als je dan ook nog constant erge pijn erbij hebt kan ik me voorstellen dat je het flink zat word.. Schrijf hier maar lekker van je af hoor!! @Sammie, meen je niet Nu dat weer...nou maar wèer afwachten.. Ik heb trouwens ook weleens een symptoomloos ei gehad haha @Dreamer, hier was de bui vanmorgen pas, wat een weer he @Juffie, zo flink buikje al groeit goed! Ja digitenne is lang niet overal goed, hier ook niet. @Kim, jij ook al aan de strijk, ik moet er ook aan beginnen bah. Sterkte met je opa, durt zoiets lang? @mecha, randjefietsen bedoel je? Beterschap ,met je rug meid! hoop dat je je verder ook snel beter voelt.. @Sterretje, hopelijk is het vanavond beetje mooi weer dan met de bbq.. Gelukkig was er niks aan de hand, doe maar lekker rusitg aan hoor. @debby, vroeg me al af waar je was Ik had zonet ook geen internet meer, kabeltje lag eruit. Gezellig visite, maar idd gewoon gaan slapen als je wilt hoor. Naar je lichaam luisteren @Ryanne, ja het is wel goed voor de tuin! Hoe is het met Frederique? @all, nou ik moest vanmorgen naar de gyn. Hij liet alles mooi uitgebreid zien, echt super mooi . Hij was nog niet ingedaald maar lag er wel goed voor. Met groei zat ie op de dag af op schema. Ik had verteld van de oefenweeen weer en dat ik wat slijmverlies had gehad. Hij heeft even gekeken en de bmm zag er nog goed uit. Als het erger werd of bij bloedverlies moest ik even langskomen. Niks aan het handje dus Een perfecte zwangerschap zei hij hihi
@debby oh handig.. haha daar kom je ook neit zomaar op he gelukkig sotnd het konijn niet onder stroom haha @ryanne jij ook al wakker om 6? ik ook. is de muffin goedgekeurd @emma ben begonnen maar nog lang niet op de helft haha bestraling duurt maar 5 minuten is niet veel bijzonders dus waren alweer snel trg wat goed dat alles goed was met de kleine en ook met jouw natuurlijk ik ga nu ff 1 aflevering van grey's anatomy kijken en daarna weer verder strijken, heb wel ff een pauze verdiend haha.
@ kim muffins zijn al op dus goedgekeurd Kun je niet strijken en kijken tegelijk? @ emma wat fijn dat alles goed is. Altijd een goed gevoel he bezoek is hier weg. Wachten dat Frédérique zich meldt voor de fles en daarna lekker naar buiten
Hee meiden ik ben er ook weer! 'k Had gelukkig een aardige mw aan de tel. van UWV. Volgens mij was 't dezelfde als de vorige keer maar waarschijnlijk was ze zo aardig omdat ik zei dat ik me beter wilde melden Alleen morgen nog werken en dan 3 wk vakantie! Tenminste als ik 't goed, zul je net zien dat 't bij de planning anders blijkt te zijn... naja hoor ik 't morgen wel. @Kristel, mij zul je niet horen zeggen hoor dat je je aanstelt, 'k vind het erg rot voor je dat je zoveel klachten hebt tijdens je zwangerschap en 'k hoop dat er snel wat voor je gedaan kan worden. 'k Vind het nu zelf ook best wel 's moeilijk om van m'n zwangerschap te genieten. Hoewel ik ook wel weet dat als ik me straks helemaal toppie voel, ik het ook zo vergeten ben. En als dat niet zo is, dan voorlopig geen 2e Tot nu toe vind ik het zwanger zijn ook niet leuk, en 'k ben blij dat we, als alles goed gaat, er straks zo'n geweldig wondertje voor terug krijgen. Maar kan me voorstellen dat het soms wel eens lastig is omdat voor ogen te houden. Dikke knuff meis en lees ff vol spanning mee wat de vk zegt. @Dreamer, haha ja volgens mij ook. Weet je al hoe jullie de kamer aankleding gaan doen (weet niet of 'k t zo goed zeg, maar waarschijnlijk snap je 'm wel). Wij misschien de Pooh borduur van Anel, maar twijfel nog een beetje. Spulletjes voor de wieg heeft m'n moeder nog dus ik denk niet dat ik dat ga kopen. heb laatst 2 onderlakentjes gekocht, die zijn vast nooit weg, ook voor in de kinderwagen. @Kim, hoest nu met je opa? @Ryanne, 'k zou idd de barleduc proberen, 9 van de 10 keer werkt het, al ben ik niet zo bekend met de verschillende soorten voedingen, aangezien wij alleen de standaard en hypo allergene mogen adviseren. @Sterretje, mooie buik! 30 weken alweer, gaat snel! @Emma, fijn dat alles goed is! @Juffie, hadden jullie de researcher nog besteld? welke kleur? wij hebben 'm in 't zwart.
Ha meiden... @ Dreamer: Ow wat verschrikkelijk van je neefje zeg... dat wist ik niet... k begrijp dat je er daardoor ook doodsbang voor bent... @ Suus: Dat was bij mij ook de bedoeling dat ik de vlooien voor zou zijn.. ik behandel die beesten ook uit voorzorg met frontline, maar dat kutspul (sorry voor mijn taal maar het is zo) werkt gewoon niet!! @ Gaby: Nee idd, ik moet er ook niet aan denken.. heb er de hele nacht onrustig van geslapen... @ Red: Jouw laptop ook al stuk het is wat met die laptops zeg... de DA heeft me nu Advantige of zoiets aangeraden... kost 21 euro voor 4 behandelingen voor de hond en 18 euro voor 4 behandelingen voor de kat... het zullen inderdaad best kattenvlooien zijn, ze is van de week meegeweest naar de paarden en ik denk dat ze ze van daar meegenomen heeft (lopen zat katten rond) onze kat komt namelijk niiet buiten... @ Emma: Thanx shoppen was niet zo heel leuk, ben voor mezelf uitgeshopt voor mijn zwangere periode zeg maar, en voor daarna kan ik nog niet shoppen voor die kleine heb ik ook al wel genoeg, en ik wil straks gewoon geslachtsgebonden kleertjes kopen... dus liep een beetje doelloos mee in de stad wel gezellig hoor... Fijn hé zo'n handige schoonvader (de mijne is timmerman ) wel handig dattie alles inbouwd @ Sammie: Balen meid, maja ze kunnen er ook niks aan doen natuurlijk dat dat ding nu kapot gaat... @ Kristel: Komt ie voor vandaag: Dikke knuffel succes bij de vk meid... @ Kim: Ja idd afkloppen, je moet ook maar net geluk hebben want ze kunnen ze overal oplopen die vieze beesten... @ Sterretje: Dat was ik met de hond met vlooien haha.. Hier ook kippenvel van het verhaal van die vrouw hoor... Gelukkig dat het vanmorgen weer rustig was zeg... @ Debby: Haha knabbelkonijntje... idd lullig als je daar pas achter komt als je de helpdesk aan de lijn hebt Goed idee van die Kong, jankt ze nu nog zo erg? laat je ook de radio voor haar aan? @ Ryanne: waarom heb jij voor friso gekozen als ik vragen mag? @ Kristel: Van mij mag je lekker klagen hoor, er is niemand die kan voelen wat jij voelt dus ik ga daar ook niet over oordelen... als jij zegt dat jij je kut voelt dan zal dat wel zo zijn... ik denk dat elke zwangere weet dat nou eenmaal niet de hele zwangerschap over roosjes gaat en als dat wel zo is mag je heel hard in je handjes klappen... @ Emma: Fijn dat alles goed was bij de gyn Die vriendin van mij is voor haar kleine (inmiddels 8 maanden) langzaam aan het switchen van nutrilon naar kruidvat voeding, ze geeft de voedingen om en om en dat gaat op zich heel goed, alleen merkt ze wel dat de kruidvat voeding een laxerende werking heeft, na een kruidvat voeding heeft haar meid namelijk vaak meteen een poepluier... vorige week had ze wat last van een verstopping, ze heeft haar een fles KVvoeding gegeven en hop daar was de luier... nu ben ik hierdoor dus wel gaan twijfelen wbt de kruidvatvoeding... maar aan de andere kant denk ik weer als je er meteen mee begint zal ons kindje er misschien heel anders op reageren, en misschien reageerd ons kindje er sowiezo heel anders op... hoe denken jullie hierover? ze gaf me trouwens ook de tip om als ik KV voeding wilde gaan geven, om dit zelf mee te nemen naar het kraamhotel, zodat het eerste flesje ook een KV flesje wordt, want in het ziekenhui en kraamhotel zullen ze alleen merkvoeding hebben waarschijnlijk...
Ego: Ze kunnen gewoon echt niks voor ons betekenen.. Alles behalve paracetamol is slecht voor de baby en t enige wat ze me kunnen aanbieden is dat ik opgenomen word in het ziekenhuis en daar injecties met pijnstilling krijg.. Maarja, dan kruipt de tijd helemaal voorbij want dan lig ik daar de hele dag in bed niks te doen.. Thuis kan ik nog dvd kijken en heb ik Kimo om me heen en kan ik nog eens achter de computer.. Ik wil écht heel graag van de pijn af, maar als ik in ruil daarvoor helemaal aan bed gekluisterd moet zitten in mn eentje, dan maar pijn hoor Ik geef t ook echt gewoon even op en heb voorlopig even geen zin in t forum. Op het moment ben ik alleen maar chagrijnig en verdrietig de hele tijd dus echt gezellig meekletsne zit er niet in van mijn kant. Ik voel me een ontzettend zeikwijf de hele tijd en erg egoïstisch.. Dit gevoel geef ik mezelf dus ligt niet aan jullie als jullie dat denken. Maar ik heb het gewoon echt even gehad allemaal. Zodra ik emotioneel weer wat beter in mn vel zit ben ik er weer, maar op t moment ben ik emotioneel een wrak en kan ik niks hebben en valt alles verkeerd bij mij. VK heeft zkh nog gebeld voor uitslag van de kweek.. En ik heb wederom pech gehad, ik kan er geen AB voor krijgen.. Inwendig onderzoek weer gedaan, baarmoedermond is bijna helemaal plat en dus bijna bevallingsklaar. 27 juli ga ik weer naar de gyn en dan gaan ze verder kijken of ik ingeleid kan worden of niet. Nu gaat t gewoon nog niet omdat ik nog geen ontsluiting heb. Of iig; het zou wel kunnen, maar de risico's zijn te groot dat het niet goed gaat en Yentle het dan moeilijk krijgt tijdens de bevalling of dat er een KS gedaan moet worden.. Ik blijf meelezen, maar heb echt even geen puf en gezelligheid om mee te kletsen.. *zwaai*
Kristel, balen dat ze niks kunnen doen, en spuw maar lekker hier uit hoor meis, vind je geen zeikerd, de een heeft nou meer last dan de ander, en jij bent toevallig diegene die pech heeft. Niet elke zwangerschap loopt even vlekkeloos