@Eva: Prima dat je alles hier zo neerzet.. Ik heb je wat ge-pbt.. Maar IK lees wel in je verhaal dat je vindt dat ik me aanstel, in het hele eerste stuk lees ik dat. (en verderop ook nog) Niet letterlijk, maar het komt wel zo over op mij. En de reden dat ik het hier gevraagd heb en jou dus zwart heb gemaakt (zoals JIJ het noemt) is omdat jij zelf aan komt kakken met dat het voor 'anderen niet leuk is' dat ik zo negatief ben. Nou, dan wil ik dat dus weten of 'anderen' dat ook vinden, want je zal die informatie toch ergens vandaan moeten halen? (kan ook uit je duim komen, dus daarom wil ik het weten) De rest lees je allemaal in je PB. Ik voel me nu iig ontzettend klote door jouw bericht, hoe goed je het dan misschien ook bedoelt, op mij komt het niet positief over en in PB heb ik je precies uitgelegd waarom allemaal niet. Ik ben er weer vandoor, want (Ja, ik ga weer klagen hoor, dus lees maar niet meer verder) ik kan niet meer zitten van de pijn. @All: T spijt me dat ik me als een dramaqueen gedraag, maar écht, de enige reden waarom ik t hier neergezet heb is omdat mij werd verteld dat andere mensen het niet leuk vinden dat ik klaag en ik dat dus graag wilde weten of dat waar was! Als dat zo zou zijn, dan zou ik mn geklaag voortaan namelijk voor me houden! @Blaasontsteking: Je bent er volgens mij niet vatbaarder voor tijdens de zwangerschap (maar pin me er niet op vast), maar het probleem is dat je het vaak niet in de gaten hebt omdat de klacten over t algemeen anders zijn dan als je niet zwanger bent. En kom je er dus vaak te laat achter waardoor het dus moeilijker is om er weer vanaf te komen.. @Sam: Wow, wat een goeie B12-waarde! Daar zal het dus gelukkig niet aan liggen @Suus: Heb ik ook last van hoor van die opvliegers, net alsof je in de overgang zit Voor zover ik weet hoort t er wel bij.. @De rest: Heb een poging gedaan om normaal mee te kletsen.. En voor nu hou ik t echt voor gezien weer.. Weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien wel pas over een week.. Als er wat gebeurt in de tussentijd laat ik t uiteraard weten, maar ik zal jullie de rest van mn gezeur besparen..
bah, heb de kat en de hond behandeld met advantage, nu is het zo dat die kat niet stil zit als ik dat spul in zijn nek spuit, met als gevolg dat hij nu dus bij die plek kan en hij eraan zit te likken steeds... nu staat er in de bijsluiter dat ze ervan kunnen gaan speekselen als ze eraan likken en dat dit dan binnen een paar minuten weer weg is... naja die van ons heeft dat natuurlijk weer en zit steeds te schuimbekken eng gezicht joh... het houdt ook na een paar minuten weer op maar als ie dan weer linkt begint het weer opnieuw... spuit het de volgende keer wel boven op z'n kop... ik ben er vandoor, ga even naar de paardjes toe..
@mecha; oh dat had ik nog nooit gehoord dat het niet mag in het begin van de zwangerschap.... ik had ook wel mensturatiekrampen in het begin. is vaak het groeien van de baarmoeder die je voelt...geen zorgen om maken hoor. zolang je geen bloedverlies hebt of ineens hevige pijn blijft die kleine gewoon lekker zitten hoor in jouw buik @Kristel: met andere kan ze ook zichzelf bedoelen....(sorry kan het niet laten om er wat over te zeggen) vind het wel beetje gek dat je nu ineens weg gaat en zegt misschien pas over een week terug te komen terwijl ook heel veel meiden zeggen dat ze het niet erg vinden. eva mag ook haar mening geven en (ik vind) dat ze er duidelijk bij zegt dat het niet negatief bedoeld is.... ik snap dat je veel pijn hebt en dat het niet leuk meer is, maar je moet nog wel ff en tuurlijk mag je hier alles zeggen daar is het forum voor maar ik snap wel beetje wat eva bedoelt...je kan het ook proberen postief te bekijken ook al zie je misschien niks positiefs.. (en nee ik trek nu geen party voor eva) wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar ik vind het sneu dat eva het goed bedoelt en nu beetje de grond word ingeboord........hoop dat ik nu niks verkeerd heb gezegd...
@Mumtobe: nou lekker dan. anders ff zo'n kapje halen bij de dierenarts morgen die ze om haar nek kan dragen dan kan ze het ook niet weglikken. veel plezier bij de paarden
@juffie: jee jullie moeten wel lang zonder internet zitten dan. tja steeds storing door een trein schiet ook niet op... moet er nog veel gebeuren in jullie huissie
@Bos: Mensen bedoelen dingen wel vaker niet negatief, maar dat wil niet zeggen dat t ook overkomt zoals t iemand t dan wel bedoelt.. En als ze met 'anderen' zichzelf bedoelt, dan vraag ik me af hoe je dan bij het woord 'anderen' komt, en niet het woord 'ik' of 'mij' of wat dan ook gebruikt. De reden dat ik me even wil terugtrekken heb ik eerder al uitgelegd.. Heeft niks met Eva of met jullie te maken, dit heeft te maken met t feit dat ik emotioneel gewoon een wrak ben door alles en ik gewoon rust aan mn hoofd nodig heb. Ik kan alle energie die ik nog kan sparen héél goed gebruiken om dus deze laatste periode van pijn nog door te komen, aangezien niemand mij er vanaf kan helpen. (en ja, misschien komt het over alsof het 'gewoon' pijn is wat bij de zwangerschap hoort, maar deze pijn is niet normaal en hoort t dus ook totaal niet bij) Weet ook gewoon even niet wat ik met alles aan moet.. De een zegt dit, de ander zegt dat, mn gevoel zegt weer wat anders.. Ik voel me op het moment gewoon echt een zeikwijf en ookal vinden jullie dan misschien van niet, ik wil ook nog wel een beetje als een normaal persoon overkomen, en op dit moment doe ik dat volgens mij totaal niet. Vandaar dat ik me dus terugtrek, heb gewoon rust aan mn kop nodig en dat krijg ik niet.. Helemaal niet met dit soort discussies..
mum: he bah een kat die aan het schuimbekken is... zo was ff melk halen in de supermarkt.. kan echt niet zonder..
@Kim, en afgekregen? ik wel, niks aan met die warmte. @Ryanne, nog lekker met Frederique gewandelt? @red, gelukkig had je een normaal persoon aan de lijn, is wel es anders daar. @Mum, oja het is id wel zo leuk om straks lekker roze of stoer te kunnen kopen Ja is idd handig zon schoonvader, hij was er om 9 uur vanochtend en ze zijn nog bezig haha. @sam, super van je b12! @Suus, herken het wel ja. lekker rustig aan doen, veel drinken en dextrotjes bij je hebben. @mecha, ik bedoelde idd dat 'zuigeffect'van de bmm haha. Een heleboel vrouwen gebruiken de randjesfiets methode om sneller zwanger te worden. Die buikpijn had ik ook, is waarschijnlijk gewoon het rekken van je bm of je buikspieren ofzo. maak je maar geen zorgen @Bos jij bent druk geweest zeg! Maar wel lekker toch alles voor het weekend klaar @Gaby, je bent wel vatbaarder ja. Gewoon goed blijven drinken, vitamine c eten en na de sex plassen haha Veel plezier bij de film! @mum, ieuw nou hopelijk blijft ie er snel af, je kat. Have fun bij je paardjes! @kristel, hopelijk ga je gewoon snel bevallen meid @all, nou hier ook druk dagje. Nog boodschappen gehaald, in huis bezig geweest, gekookt voor de hardwerkende mannen (ze zijn nog bezig pff ) en schoongemaakt. Morgen lekker relaxdagje.. Ben zo benieuwd hoe het met nen en de clomid gaat..
@ emma was heerlijk buiten.Gelukkig niet meer zo warm @ mum het was nutrilon of friso en heb er maar een genomen. weet eigenlijk ook niet waarom @ sammie dan kunnen we eindelijk gaan dansen!! fijn dat alle waardes goed waren
we hebben net besloten om toch maar niet naar de film te gaan.. ik ben zo moe. en voel me niet helemaal fit.. volgens mij ben ik ook allergies voor de ring die ik een hele tijd terug van joey gekregen heb.. het is wel echt silver.. dus snap het niet... mijn vinger is helemaal dik, rood en pijnlijk op de plek waar die ring zit.. en hij zit niet te strak ofzo.. als ik niet uit kijk valt die van mijn vinger af..
Bos, dit is de 4de keer dat hun afzeggen Mecha, denk inderdaad dat dat zuigend effect voor mij bedoeld was * Wacht op de bevruchte eidans van Ryanne * * Zwaait naar de rest * Heb sinds net hele erge buikpijn aan beide kanten, misschien is rechts toch doorgegroeid?!
@ Bos: T konijn is al sinds koninginnedag terug naar zijn eigen baasje. Vandaar dat ik er ook helemaal niet meer bij stil stond dat t kabeltje doorgeknabbeld zou kunnen zijn. hihihihi Je bent echt druk hea! Ik heb vandaag niet zo veel in t huishouden gedaan. Wel ff naar de Kia dealen er weekboodschappen. Daarna lekker op de bank gelegen en vlak voordat de visite kwam ff de swiffer erdoorheen gehaald. @ Gaby: Veel plezier bij de Bios!!! Lees net dat jullie toch maar niet gegaan zijn. Doe lekker rustig aan meis, kruip maar dicht tegen Joey aan. @ Mum: veel plezier bij de paardjes! Balen dat je diertjes vlooitjes hebben. Hopelijk zijn ze snel weg. @ Kristel: Meisie, doe je rustig aan... Heel veel sterkte! Ik duim voor jullie dat Yentle snel mag komen, dat je snel van de pijn af bent en dat jullie lekker van elkaar mogen gaan genieten. @ Ryanne: heej meid! Hoe gaat t met je? en met kleine Frederique en papa? @ Emma: Hello meid! Je bent lekker druk geweest! Neem wel je rust hea?!? @ All: Daan en een vriend van hem zijn ff chinees halen. Tis al best laat zag ik net. Ach... we moeten toch echt wat eten. Ik had net echt heel veel roze met t afvegen. Ben zo benieuwd. De verloskundige gaf ook al aan dat t kon betekenen dat het aankomende week zou komen maar het kon ook zomaar nog weken duren... hihihi daar heb je veel aan he zo'n antwoord. Daan z'n maatje zei net wel doe maar niet volgende week hoor, dan zitten we bomvol met werk. hahaha Mafkezen!!! Ik ga snel de tafel dekken voordat de mannen terug zijn. Kussies to all!!!!