Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

8):D:D:$8);):p;):p;):$:D:D

Dit is een soort van ei-dans voor Sammie!!!

Sorry heb niet meer danssmilies... Ik gun het je van harte!!!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: jemig kun je niet naar een ander ziekenhuis toe om zo'n scan te doen dan. dat is toch het minste wat ze je kunnen aanbieden...enne niet te lang tv kijken want er moet geklust worden he...

@debby: oh heb ik ff op zitten letten dan want dat heb je vast al verteld dat je konijn terug is...ben benieuwd meid of het door gaat zetten. ben je er helemaal klaar voor?

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Weer: hier heeft de hele dag de zon keihard geschenen.

@Kristel: je stelt je niet aan meis.
    Je hebt gewoon een rotzwangerschap.
    Ik zei vandaag nog tegen mn man dat ik uitkijk naar de zwangerschap, maar er ook tegenop zie.
    Ik kijk er naar uit, omdat dan onze droom uitkomt (een kindje)
    Maar ik zie er tegenop, omdat ik vast en zeker een boel kwaaltjes zal krijgen.
    In het dagelijkse leven heb ik al veel kwalen, dus de zwangerschap zal niet makkelijk worden.
    De 1 heeft nergens last van en de ander heeft nergens geen last van.
    Jij valt in de laatste categorie en daar mag je prima over praten.
    Een zwangerschap is niet alleen maar roze wolk.
    Juist doordat veel vrouwen niks zeggen over hoe zwaar het is valt voor veel vrouwen de zwangerschap tegen, want ze lezen niks anders dan mooie verhalen.
    En meis, je weet wat ik heb gezegd.
    Ik vind t juist super dat je zo uitgebreid schrijft.
    Blijf dat dus ook vooral doen!
    Dikke knuff

@Red: ja we gaan niet met een thema werken, maar met een kleur.
    Wel komen er sommige Nijntje dingen in terug, maar niet als thema/hoofdding zeg maar.
    Ik vind Nijntje zilver van Anel niet leuk namelijk en Nijntje oranje is niet de kleur die we willen.
    Maar heb wel gekeken naar de overtrekjes en dan de oranje dingen zelf oververven.
    Maar weet nog niet of ik dat ga doen (tijd zat om overna te denken :p )
    Ik vind de Pooh van Anel ook echt super!
    Maar wij willen niks met Pooh doen, dat was van mn neefje (pijnlijke herinneringen dus)

@Sterretje: gelukkig is het nu weer over!
    Hoop dat je het niet snel weer krijgt meis.

@Sam: schildklier en alles ook goed verder?
    Wordt er nog verder onderzoek gedaan dan?

@Gaby: even de ring aan je andere hand doen.
    Vinger goed insmeren en vet houden.
    Als het over is nog een weekje zonder ring en vet.
    Ring goed schoonmaken.
    En dan pas weer omdoen.
    Als je dan weer een allergische reactie krijgt zal je er toch niet tegen kunnen helaas.
    Ik heb ook wel een paar keer allergische reacties gehad op echt zilver.
    Maar na een paar keer doen wat ik hierboven beschreven heb was het over.
    Mn moeder trouwens ook van haar gouden trouwring (na 27 jaar ineens)
    Dus kan zo af en toe eens opspelen.

@Debby: whaaaa spannenddddd :D
    Maarre .. ik lees meerdere dames die moeten bellen bij bloed in hun afscheiding.
    Moet jij dat niet dan?
    Of had je dat juist gedaan?

@Eva: ik snap dat je het met de beste bedoelingen hebt geschreven, maar het komt wel wat negatief over.
    Kristel voelt zich al heel erg onbegrepen, dus kan me voorstellen dat dit als een aanval/trap na overkomt.
    Hoe gaat het verder met jou?
    Kamertje al af?

Vandaag een truitje van Nijntje gekocht en een polsrammelaar :D
    Verder maar niks gekocht, want de stad was wel errrrg ver lopen...
    We waren bij de babypark en dacht dat de stad dichtbij was, dus we zijn gaan lopen.
    Bleek het dik 2 km ver te zijn .. oeps :p
    Dus de grotere dingen maar even laten liggen vandaag :p

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah ok ik snap het fietsen :D me lampie brand :D

@ debbie nou meid ik zou een dans doen alleen al om eerder te bevallen dan met 40 weken of daarna :d whaha

@ de rest volgens mij begin ik nu al te leiden aan zwangerschapsdementie pff vergeet echt de stomste dingen

@ bos gelukkig maar en .. emma geloof ik die ook reageerde op de buikpijn.. dan kan ik weer rustig slapen vannacht :D

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bevallingspoll

Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli
    Denkt zelf: 16 juli
    Marisss denkt: 20 juli
    Dreamer83 denkt: 10 juli
    Mumtobe21 denkt: 24 juli
    Kim1988 denkt: 20 juli
    Debby86 denkt: 23 juli
    Emma21 denkt: 31 juli
    Sterretje08 denkt: 15 juli
    Desiree1986 denkt: 16 juli
    Sammie88 denkt: 28 juli
    Juffie2008 denkt: 14 juli
    Hilli denkt: 20 juli
    Red88 denkt: 18 juli
    Suus1987 denkt: 26 juli

Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus
    Denkt zelf: 8 augustus
    Kristel86 denkt: 4 augustus
    Marisss denkt: 6 augustus
    Dreamer83 denkt: 5 augustus
    Mumtobe21 denkt: 28 juli
    Kim1988 denkt: 3 augustus
    Emma21 denkt: 4 augustus
    Sterretje08 denkt: 9 augustus
    Desiree1986 denkt: 7 augustus
    Sammie88 denkt: 25 juli
    Juffie2008 denkt: 2 augustus
    Hilli denkt: 2 augustus
    Red88 denkt: 4 augustus
    Suus1987 denkt: 29 juli

Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus
    Denkt zelf: 30 augustus
    Dreamer83 denkt: 15 augustus
    Marisss denkt: 19 augustus
    Mumtobe21 denkt: 20 augustus
    Kim1988 denkt: 22 augustus
    Debby86 denkt: 20 augustus
    Emma21 denkt: 10 augustus
    Sterretje08 denkt: 23 augustus
    Desiree1986 denkt: 22 augustus
    Sammie88 denkt: 24 augustus
    Juffie2008 denkt: 16 augustus
    Hilli denkt: 17 augustus
    Red88 denkt: 25 augustus
    Suus1987 denkt: 14 augustus

Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus
    Denkt zelf: 4 augustus
    Dreamer83 denkt: 5 augustus
    Marisss denkt: 16 augustus
    Mumtobe21 denkt: 21 augustus
    Debby86 denkt: 20 augustus
    Emma21 denkt: 29 juli
    Sterretje08 denkt: 16 augustus
    Desiree1986 denkt: 10 augustus
    Sammie88 denkt: 7 augustus
    Juffie2008 denkt: 1 augustus
    Hilli denkt: 12 augustus
    Red88 denkt: 21 augustus
    Suus1987 denkt: 23 augustus

Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus
    Denkt zelf: 5 augustus
    Dreamer83 denkt: 17 augustus
    Marisss denkt: 29 augustus
    Mumtobe21 denkt: 30 augustus
    Kim1988 denkt: 25 augustus
    Debby86 denkt: 23 augustus
    Sterretje08 denkt: 14 augustus
    Desiree1986 denkt: 24 augustus
    Sammie88 denkt: 20 augustus
    Juffie2008 denkt: 21 augustus
    Hilli denkt: 20 augustus
    Red88 denkt: 20 augustus
    Suus1987 denkt: 27 augustus

Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus
    Denkt zelf: 15 augustus
    Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje
    Marisss denkt: 26 augustus, jongetje
    Kim1988 denkt: 30 augustus
    Debby86 denkt: 3 september
    Emma21 denkt: 1 september, jongetje
    Sterretje08 denkt: 5 september
    Desiree1986 denkt: 3 september
    Sammie88 denkt: 8 september
    Juffie2008 denkt: 20 augustus
    Hilli denkt: 2 september
    Red88 denkt: 27 augustus
    Suus1987 denkt: 27 augustus

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Ik denk wel dat ik het hier verteld heb inderdaad.... als ik al vertel wat ik allemaal aan t schoonmaken ben op een dag zal je er toch vanuit gaan dat ik dat wel heb verteld. Maar durf het je niet met zekerheid te zeggen hoor.

@ Dreamer: Ik heb t afgelopen donderdag aangegeven bij de vk, zij zei dat ik alleen moest bellen als het helderrood was en zoveel als bij een hefige menstruatie. Nou, tot nu toe is het alleen roze. Maar een inlegkruisje redde het niet gisteravond. Nu is het weer weg...
    Jullie hadden er zin in! Kan me voorstellen dat je het bij kleine spulletjes hebt gelaten. hihihi :D

@ Mecha: Die dans was voor Sammie haar ei! :D Maar van mij mag t komen hoor! Ben er helemaal klaar voor! :) Mentaal en Lichamelijk (hoop ik) ;)

@ All: I feel good, I never thought I would... I feel good... so good...... I feel GOOD!
    Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen. Het raam was dicht maar had de ventilator wel aangezet.
    Angel is vanacht tussen ons in komen liggen en dat terwijl ze eigenlijk niet op t bed mag komen en t bed nu hartstikke hoog staat.
    Maar ook Angel was goed uitgeslapen, ze heeft net alweer flink gespeelt. :)
    Daan is nu werken, hij is met de motor gegaan omdat de uitlaten eronder worden gelast vandaag. Maar hij heeft nog steeds geen pak en dat met dit weer... :( Is niet zo slim eigenlijk.
    Als het goed is komt mijn zus rond lunchtijd (donderdag kwam ze pas om kwart voor 2, terwijl we om 10 uur hadden afgesproken).
    en aan het einde van de middag komt een vriendin van mij langs. :) Maar nu heeft Daan weer afgesproken met de vorige eigenaren van Angel... :( Ik heb daar even helemaal geen zin in! Ben ook bang dat Angel straks van streek is... Of is dat stom gedacht?
    Hmmmmzzzz wat zal ik eens gaan doen???

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ff snel maar moet ook naar de wc dus ga gelijk weer ;)

hihi heeft weinig nut he dat ik dan langskom.

maar kom iedereen ff fijne dag wensen! m'n laatste werkdag!!!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: kan me voorstellen dat Angel dan wel van streek kan raken.
    Waarom moeten ze zo perse langskomen dan?

Dus echt pas bellen bij veel helderrood bloed?
    Klinkt zo eng!

@Red: werkse, straks lekker vakantieeeee!

@Kristel: nog kunnen slapen vanacht?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen

@Debby: Ik ben echt heel benieuwd wanneer je kleine man gaat komen :D Het is wel echt spannend zo, hopelijk duurt t niet al te lang meer.
    Waarom willen de vorige eigenaren van Angel langskomen? Om te kijken hoe het met haar gaat enzo?

@Sam: *doet een eidansje* Dat t maar een mooi bevrucht ei mag worden :D (misschien zelfs wel 2... of alledrie.. :p)

@Dreamer: Kan me heel goed voorstellen dat jullie geen Pooh willen doen op de babykamer.. Zo word je telkens geconfronteerd met je neefje :(
    Het is heel erg ver vooruit gedacht (beetje te ver misschien), maar weten de mensen in jullie omgeving dat jullie dat niet willen? Anders komen mensen straks nog met allerlei Pooh-spulletjes aanzetten als kadootje..

Ik had in t dagelijks leven ook allerlei kwaaltjes, maar ik had juist gehoopt dat t tijdens de zwangerschap juist beter zou worden, dat hoor je ook vaak namelijk, maar helaas..
    Ik hoop voor jou echt dat je een heel makkelijke zwangerschap krijgt waar je gewoon continu van kan genieten. De aanloop er naartoe is al zwaar genoeg dus het mag ook wel een keertje meezitten :)

@All: Ik vind t echt raar.. Ik lees overal eigenlijk dat de bevalling begint met verwekingsweeën en als de baarmoeder dan goed verweekt en plat is gaat t over in ontsluitingsweeën etc.. Maar overal lees ik eigenlijk dat dat wel binnen een dag gebeurt allemaal die verwekingsweeën. Hier is het nu al bijna 2 weken bezig :(
    Omdat t normaal heel snel gaat dacht de VK dus vorige week dat t begonnen was al..
    Nouja, ik lees ook weer dat als het lang duurt (valse start noemen ze dat blijkbaar) dat de ontsluitingsweeën veel makkelijker gaan! Dus ik hoop nu heel erg op een hele makkelijke bevalling :D

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

debby: dus je voelt je goed he.. :) nou das erg fijn :D
    wel lief dat angel tussen jullie in wel goed slaapt..
    nou ben benieuwd hoe lang het bij jullie nog gaat duren dan voordat de kleine zich aanmeld..

dreamer.. dus ik moet de plek die rood is insmeren met iets vettigs.. en dan de rind aan de andere vinger doen. om te kijken of t daar ook rood word en zo ja.. de ring schoon maken?

all: wij gaan zo al boodschappen doen.. en joey wilt even naar de kapper.. daarna oud papier en plastic wegbrengen en dan rijden we richting amsterdam om te gaan winkelen.. heb ik echt zin in.. :D

11. gaby1986

kristel: dat hoop ik ook voor jou dat je een gemakkelijke bevalling gaat krijgen dan..

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Waar gaan jullie winkelen in Amsterdam? Gewoon in t centrum of ergens anders?
    Niet te veel geld uitgeven he ;)

@All: Ik ben zó ontzettend moe.. Gelukkig heb ik van de gyn 3 slaaptabletjes meegekregen (wat ik vorige week vrijdag ook heb gehad).. Denk dat ik er vanavond maar eentje neem zodat ik iig weer even 1 nachtje goed kan slapen, zonder pijn (je bent zo knock out dus voel je niks meer :p) zodat ik even goed kan bijtanken weer :) Denk dat t voor mn emotionele gebeuren ook wel even goed is...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, vreemd van die ring..misschien is het niet helemaal zilver?

@Dreamer, het shoppen was wel geslaagd dus, behalve naar de stad, 2 km is wel beetje ver ja
    Ik vind Nijntje ook leuk maar niet dat oranje idd.

@Debby, zo jij bent vrolijk! :D Zeg maar tegen daan dat ie voorzichtig moet doen, vind dat ook maar eng zonder pak.
    Gezellig dat je zus langkomt! gek dat je pas hoeft te bellen bij evenveel bloed als bij een menstuatie, ik moet bij elk bloedverlies bellen. Verschilt toch wel wat ze zeggen dus.

@Sammie, *doet ook een eidans* :D:D en nog eentje, want het zijn misschien wel 2 eitjes :p

@Kristel, zou wel heel fijn zijn he een snelle bevalling :D Hoop het voro je. Wel hier blijven kletsen hoor!

@Gaby, lekker dagje winkelen, :). Veel plezier!

@red, werkse meis!

@all, ik heb kort geslapen maar wel goed :) Vriendlief ligt nog wel even denk ik haha. Die was donderdag op stap geweest met zn collegas en sochtends om 7 uur zat ie weer in de auto. Gister zijn hij en zn vader tot 22:00 uur bezig geweest, hij was kapot dus haha.
    Maar wel super dat ie zo doorpakt, dan is alles straks mooi af.

Wij gaan nog wat boodschapjes halen en vanmiddag komt vriendin langs. Verder niet zoveel plannen..
    fijne dag vandaag allemaal!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: de ring sowieso even schoonmaken aan de binnenkant.
    En de rode vinger eerst zorgen dat de huid niet open is en dan idd even invetten.
    Als je de ring aan je andere hand doet en daar geen allergische reactie krijgt weet je namelijk dat het niet direct een allergie is tegen je ring.

@Kristel: de mensen om ons heen weten idd dat wij geen Pooh spullen willen en ook niet geven.
    Mn zusje had ook een Pooh kamertje voor de kleine en dat was heel erg slikken in het begin.
    We gaven wel spulletjes, maar dan alleen Knorretje.
    Pooh is van mn neefje en dat zal zo blijven voor ons.

Ik weet nu al dat mn zwangerschap zwaar zal zijn ivm ziekte.
    Maar omdat ik elke dag al veel pijn gewend ben hoop ik dat ik het wel kan verdragen.

Ik hoop dat de ontsluitingsweeën makkelijker gaan!
    Heb je nog weeën dan nu?

15. gaby1986

dreamer: okeej dat gaan we proberen.. :)

kristel: oh.. joey weet niet precies hoe het heet waar we heen gaan.. maar t is 1 van de grootste overdekte winkelcentrum in nederland. vlak bij amsterdam..
    en ja.. ik ga wel lekker geld uitgeven.. :)

de rest.. wij gaan even boodschappen doen..
    misschien dat ik er straks nog even ben maar weet t niet zeker.. ander tot vanavond.. en een fijne dag allemaal...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb net het boek Kid Kind besteld.
    Ik ben benieuwd!

@Gaby: veel shopplezier :D

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Werkze meid! lekker hoor bijna vakantie!

@ Dreamer: Ze zijn opzich wel aardig en het klikte wel goed tussen ons maar boven dat wil ze Angel gewoon weer even zien omdat ze haar mist.
    Maar ze had afgelopen week al gemaild en daarin gevraagd 'Hoe gaat het met mijn meisje?' Toen kreeg ik dus al de kriebels... 'Tis nu mijn meisje' dacht ik toen.
    denk aan de Secret hea... Niet nu al denken dat t zwaar gaat worden. Ook al weet je het wel maar wie weet valt t allemaal wel mee. :)

@ Kristel: Nou, ik ben ook erg benieuwd inderdaad. Gisteravond von dik het toch wel spannend worden. Maarja, t hoeft dus allemaal niets te betekenen, behalve dan dat m'n bmm zich aan t klaarmaken is, maar hoelang t nog gaat duren... Weten we niet.
    Ze willen inderdaad kijken hoe het met haar gaat en omdat ze haar missen.
    Echt elk lichaam is anders hea?!? Pfff... verhalen van anderen zijn fijn om te horen maar bij jou kan t zo anders gaan.
    Ik hoop dat je Yentle snel in je armen hebt. En dat deze valse start voor je betekend dat de bevalling makkelijk gaat. :)
    Je bent ook zo emotioneel omdat je zo moe bent en je wordt moe van dat emotioneel zijn denk ik. Goed slapen helpt erg goed. Vanavond dus lekker nokkie gaan! ;)

@ gaby: hello! :D Heel erg veel plezier vandaag! Klinkt als een gezellige dag! :)
    Zou ook wel zo'n dagje samen met m'n mannetje willen. hihihi :D Maarja, de zaak gaat voor hea!!!

@ Emma: Tis geen rood bloed hea... dat scheelt. Ik denk dat ik wel zou bellen als ik rood bloed verlies... want iedere menstruatie is anders. Ik menstrueerde nooit zo heftig dus zit er al snel aan.
    Wat fijn dat Mark en z'n vader zo druk zijn geweest. lekker he om alles te zien vorderen. Mijn pa komt zondag nog even voor de afwerking. Die lampen hangen nu maar ze moeten nog aan gezet worden met een knipje op t snoer en dat wilt hij doortrekken naar de lichtschakelaar. Zodat de lampen in een druk op de knop aan gaan en ik niet eerst over het ledikantje moet hangen om de lampen een voor een aan te doen. hihihi :D
    Fijne dag!

@ All: hihihi K was nog even op de bank in slaap gevallen... hihihi Boefje hea?!?

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!!!

Wat een gesprekken hier :S Ik schrik er een beetje van hoor..
    Ik hoop dat iedereen toch een beetje begrip voor elkaar kan tonen, geen 1 zwangerschap is hetzelfde. De een heeft vaker last van de bekende zwangerschapskwaaltjes en de ander heeft een hele rustige zwangerschap..

Goed dat was het pleidoo van de juf..
    Hier gaat het erg goed, gister cadeautjes van mn mama gekregen, een kraamboek heel leuk en een lampje voor de baby in de vorm van een paddestoel :D Erg schattig!!!

Zometeen de Carmenset maar in mn haren vanavond hebben we een feest. Fijne dag allemaal

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

T liedje wat ik op m'n beebiesite heb staan vind ik zo mooi hea... Ik moet steeds huilen als ik hem hoor... *Zwijmel*

@ Juffie: Goedemorgen meid!!!

20. gaby1986

zo wij gaan even eten.. en dan gaan we..

dreamer: heb alles gedaan wat je zei. ring is schoon (met wattenstaafjes gedaan en unicure zeep) en mijn dikke rode vinger is ingevet haha.. ben benieuwd.. :)

debby ik ga eens luisteren welk liedje je op de site hebt staan.. k heb eigenlijk altijd mijn geluid uit.. maar zal een kijken..

Deel Deze Pagina