Hihihi ze is net wakker... ze komt zo snel mogelijk deze kant op. Op zich wonen wij niet zo heel ver van elkaar toch... Of komt dat omdat ik gewend ben vanuit IJsselstein te rekenen. Daan heeft in Leerdam gewerkt toen we nog in IJsselstein woonde. Tis toch zo'n 20 min verder rijden. Ik ga ff m'n bed afhalen en oud beddengoed er op doen... Is toch zonde als m'n goede goed helemaal onder zit straks. hahahaha
Hey allemaal Ik kom me ook nog maar eens melden Alles goed hier. Ik lees telkens heel snel alles door. Mijn vriend heeft vakantie sinds vorige week, daarom dat ik er niet ben. We zijn echt bijna altijd weg Wel gezellig. @Kristel: Ik zag iets voorbijvliegen van WoW Mijn broers zitten hier weer met hun computer om WoW te spelen . Op welke server zit jij Kristel? Ben wel benieuwd @Gaby: Ik heb gedroomd dat jij zwanger was deze ronde! Ik hoop het voor je. Maar ook voor de rest natuurlijk. Maar de droom leek zo echt, dat ik eerst niet goed begreep waarom die banner van jou er nog stond Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar tis zoveel hé. Maar ik probeer nog wel elke dag te lezen.
@hilli: gezellig dat je vriend ook vakantie heeft nu....gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis? heeft hij 3 weken?
@ Bos: Ehmmm hoe heet dat ook al weer.... Ehmmm Topfloors @ Hilli: hello! Gezellie hoor zo lekker samen met je vriend. Ik ben tosties aan t maken, misschien komt me zus op de geur af... hahaha Jullie ook een tosti??? M'n bedje is afgehaald, opmaken doe ik zo wel samen met m'n zus. Strijk is weggewerkt... de 2e was van vandaag zit er alweer in. Wat een vies weer hea! Niets aan...
Ja drie weken. We gaan mss nog een paar dagen naar Normandië. Mijn vriend wil graag de stranden bezoeken waar ze op D-day zijn aangekomen. Mij best Zolang het maar lekker weer is.
@debby: mmm. topfloors...zit tie op het industrieterrein? is je zus er nog niet? is ze weer in slaap gevallen ofzo... het is mega saai weer... @hilli: altijd leuk toch vooral met mooi weer....
@Debby: het hele concept van The Secret staat me zeer tegen, dus daar denk ik zeer zeker niet aan Ik heb een lichamelijke ziekte en het is een feit dat de zwangerschap zwaar gaat zijn. Denk dat ik geluk heb wanneer ik niet in een rolstoel kom tijdens de zwangerschap en/of daarna. Ik ben zeker een fan van positief denken (hier wel bekend volgens mij) Maar ik ben ook realistisch. En ik denk liever op voorhand dat iets zwaar/pijnlijk gaat worden. Dan kan het met de tijd alleen maar meevallen Andersom vind ik dat wat moeilijker namelijk. Hoe is het bezoek van de oude baasjes van Angel gegaan? Is Angel nog erg van slag? Heeft je zus nog geholpen met het huishouden? @Kristel: Pooh kom je idd overal tegen. Toen hij net was geboren/overleden was dat heel pijnlijk. Maar met de tijd slijt dat wel gelukkig. Plotseling 1 van de nummers van de begravenis horen is moeilijker. Ga je vanavond nog een slaappil nemen? Hoop dat de rust je goed zal doen. Ook voor ontsluiting is ontspanning goed he, dus wie weet! @Sam: die van gisteren is idd positief. Zo was die van mij ook. Toen kwam mn ei pas 2 dagen later. Uiterlijk morgen dus je ei! @Bos: als ik het goed begrepen heb is het een verhaal over een meisje die erachter komt dat ze verwekt is via KID. Kwam hem per toeval tegen, dus heb het meteen besteld. Super dat je zo aan het verven bent zeg! Wel goed ventileren he! Morgen alweer 36 weken meis, jeetje wat gaat dat snel.
hallo meiden ff ego: Zit een beetje met mn schonouders in mn maag. Ze komen zo vaak langs :s Het eerste weekend zijn ze drie keer langsgekomen. Daarna hebben we gevraagd of al het bezoek wil bellen van te voren maar volgens mij vinden ze dat zij dat niet hoeven te doen. Ze staan zo'n beetje elke dag op de stoep (met camera) op welk tijdstip dan ook. Ze komen kaarten en kado's brengen die bij hun zijn afgegeven en van de week hadden ze zelf een kaart geschreven om deze te komen brengen. Zelfs als we bezoek hebben en ik zeg dit aan de deur zeggen ze: we blijven maar even en lopen zo langs me door. Vriend wilde ze gister gewoon buiten laten staan maar dat kun je ook niet maken. IK BEGRIJP DAT ZE HET SPANNEND en leuk vinden want het is het eerste kleinkind maar weet niet meer hoe ik het subtiel kan aanpakken...
@ sam zeker positief @ debs mooi buikje @ bos wat moet er nu nog bij jullie gebeuren? @ oma hoessie waar is Mum eigenlijk vandaag? Binnenkort hebben jullie allemaal meldplicht he
Zo, middagdutje ook weer gedaan @Debby: Ik neem aan dat je zus er nu wel is? @Dreamer: Ik neem vanavond gewoon eentje in, dan weet ik zeker dat ik weer eens goed slaap zonder de hele tijd wakker te worden en zonder dat ik er heel lang over doe om dan steeds in slaap te komen. En hopelijk helpt de rust dan ook mee om net dat laatste zetje te geven @Hilli: Hehe, ik zit op de server Kul Tiras Fijn dat je vriend lekker vakantie heeft nu! Groot gelijk heb je dat jullie daar samen van genieten Oh, ben benieuwd of je droom over Gaby uit komt! Zou wel heel stoer zijn @Ryanne: Oh wat vervelend Hebben jullie niet op t kaartje staan dat mensen eerst moeten bellen? Ik zou gewoon duidelijk tegen ze zijn.. Aangeven dat jullie t al heel druk hebben met zn 3tjes zonder al dat bezoek en dat er genoeg mensen zijn die Frédérique ook graag willen zien. Het is voor haar helemaal niet goed als er zoveel bezoek is steeds en jullie moeten ook aan jullie rust toekomen natuurlijk. Dus echt, het is misschien niet leuk of makkelijk, maar wees zo duidelijk mogelijk, dat jullie hier gewoon niet van gediend zijn zoals het nu gaat..
@Ryanne: had een mooie taak geweest voor de kraamverzorgster Maar daar heb je nu niks meer aan. Ik denk dat je schoonouders subtiele hints niet gaan begrijpen. Dan zou ik toch voor de directe aanpak kiezen. Gewoon zeggen dat jullie nu graag een paar dagen met zn 3-en willen zijn, zonder bezoek. En dat zij ook onder bezoek vallen en dus even een paar dagen niet langs mogen komen. Voor jezelf opkomen hoor meis! Die kraamtijd krijg je nooit meer terug, dus zorg dat je het krijgt hoe jij het wilt! Welk maatje draagt Frédérique nu? Heeft ze al gepoept?
ze kwamen als de kraamverzorgster weg was dus die heeft niets voor me kunnen betekenen helaas. Ze heeft maat 50/56 (combi) 56 is nog te groot. Poepen begint te komen dus volgens mij begint de nieuwe melk te werken. Is een stuk rustiger iig. Ritme is er nog niet maar dat komt vanzelf wel. Ik ga het ook denk ik eerlijk zeggen maar weet je wat t dan is, dan ben ik de boosdoener want vriendlief zal zn mond niet opendoen denk k
Of jij of hij het nu zegt, jij bent toch wel de boosdoener Daar ben je een schoondochter voor. Maar hij is het toch ook zat? Dan is vragen of ze een paar dagen niet willen komen toch minder erg dan ze zo voor een dichte deur te laten staan? Past ze maatje 50 niet (meer)? Fijn dat de nieuwe melk zn werk begint te doen!
Mn zus heeft vandaag fotos van mij en mn man gemaakt, en het buikje natuurlijk Ze komt over een uurtje thuis, hoop ze even nog op de computer te kunnen zetten. Kinderwagen: dikke kans dat het nu weer toch een quinny buzz tweedehands word. Mensen 2 straten verderop hebben mijn droomwagen te koop staan, zwijmel zwijmel.. Vandaag heb ik weer gewinkeld, dag 3.. Een stel nieuwe schoenen (stevige!!!) gekocht. En een paar lintjes voor mn hartje, die hang ik op mn buikje Een ketting alleen dan zelf gemaakt.
@ Bos: Hij likt gelukkig niet alles weg, dus het is niet voor niks geweest die behandeling, maar volgende keer doe ik het gewoon achter op z'n kop, dan kan ie er niet meer bij... @ Emma: Die zijn flink bezig geweest dan bij jullie in het huis, is het inmiddels mooi geworden? @ Ryanne: Okeej, ja volgens mij is het tegenwoordig allemaal wel goed met die voeding... was benieuwd naar de achterliggende gedachte, maar als die er niet is, is het ook prima @ Gaby: Toch maar voor de homecinema gegaan voel je je inmiddels beter? en hoe is het met je vinger... vreemd zeg. @ Debby: Owww spannend zeg met dat roze verlies van jouw... ben benieuwd wanneer jullie kleine vent zich laat zien @ Dreamer: Wat leuk dat jullie weer wat geshopt hebben en de rest komt wel toch... @ Debby: Fijn dat je zo goed geslapen hebt meid... jij hebt volgens mij echt een TOPzwangerschap... heb jou geloof ik nog niet gehoord over 1 of ander kwaaltje @ Kristel: Als je denkt dat je het nodig hebt idd gewoon zo'n pilletje nemen, de gyn geeft ze niet zomaar mee dus je mag ze gewoon nemen, idd af en toe een beetje bijtanken moet ook hoor... je hebt straks met de bevalling zat energie nodig... @ Gaby: Goed geshopt?? heb ik ook weer eens zin in... Zilver kan je ook goed schoonmaken met een oude tandenborstel en tandpasta @ Dreamer: wat fijn dat er ook boeken van zijn, is het een informatief boek of met verhalen van KID ouders of?? *lees het antwoord al, lijkt me een mooi boek, om het ook vanuit het andere standpunt te bekijken...* @ Debby: Idd dat nummer van Guus is supermooi en op 100%NL wordt ie wel 10 keer op een dag gedraaid (als het niet meer is) @ Bos: Wij hebben zometeen ook een bbq, neem idd maar een paraplu mee @ Debby: Mooi buikkie wel weer gegroeid hé.. *shit zie dat ik tosti's gemist heb ) @ Ryanne: dat is vervelend zeg van je schoonouders, wel fijn dat je vriend het ook zo ervaard, zodat jij niet de "zeur" bent zeg maar... ik weet helaas niet wat je ertegen kan doen, ben alleen heel bang dat ik er straks ook last van krijg, dus zou ook graag willen weten wat een vriendelijke (of iets minder vriendelijke) oplossing is... HIER BEN IK DUS waren een dagje op visite in Zuid Holland Zo ben weer bijgelezen, ben er ook meteen weer vandoor, want we moeten dus gaan bbq-en... Fijne avond allemaal en misschien tot straks en anders weer tot morgen.... ps niet vlug bevallen hé (is er geen bevallingsalarm, dat je een smsje krijgt vanuit de site als er bevallingsnieuws is , zou wel handig zijn ) Nou toedels...
@ Ryanne Moeilijke situatie!! Misschien toch echt benadrukken dat het je teveel word en dat je graag een beetje wil uitrusten. Spreek af wanneer ze dan wel mogen komen, positieve wending er proberen aan te geven?
@ryanne: pfff vervelend zeg die schoonouders van jouw. ik vind dat het de taak van je man/vriend is om er wat van te zeggen omdat het zijn ouders zijn...praat er wel over want ben ook bang dat hints niet gaan werken. hoe bedoel je wat moet er bij ons nog gebeuren? in huis qua klussen of voor de kleine komt?? (sorry ben blond hoor) @oma: lijkt me wel intressant als dat boek geschreven is door iemand die er achter is gekomen dat ze is verwekt met kid (of klinkt dat heel stom zo?) @debby: hoe was het met je zus(je?) @mumtobe: have fun met je bbq. hier is het droog (hopenlijk blijft het ook droog) en bij jullie? @juffie: ben benieuwd naar je foto's haha lastig he kinderwagen uitzoeken haha @jee vriendlief zit al vanaf 11.00 achter de pc maar hij doet het weer......*bos is ff trots op haar mannetje* het is dus gewoon weer bos online overdag doordeweeks haha heb net kongfu panda gezien maar vond hem tegenvallen. ga zo ff opkleden voor de bbq...