Morgen gaan we de kinderwagen bekijken bij die mensen Spannend spannend!!! Begint nu wel ineens heel erg echt te worden!
@ bos ik bedoel voor de kleine komt fijn dat je comp. t weer doet. Bosman toppie hoor.. @ juffie zo wordt t met de week 'echter' he ik wil ice age3 ook zien. We zouden deze 4 juli gaan kijken in de bioscoop maar hebben we niet gered Ik denk dat als ze de volgende keer komen dat ik ook eerlijk ga zijn. ben benieuwd hoe dit afloopt We willen ergens gaan eten maar weet nog niet wat..
@ryanne: we hoeven niks meer te doen voor de kleine komt...alles is klaar..... mmm...denk dat ik bosman maar lief aan kijk of hij ice age 3 wil downloaden.. @juffie: je bent ook al weer bijna op de helft... @oma: ja ik zet het raam wagenwijd open als ik ga verven...(was hem zelfs vergeten dicht te doen oeps met die regen vanochtend haha)
Hey meiden Kom me even melden, we zijn tot morgen in Hoofddorp bij vrienden dus zal niet online zijn dit weekend maar lees af en toe wel mee. Fijn weekend
Hey meiden Kom me even melden, we zijn tot morgen in Hoofddorp bij vrienden dus zal niet online zijn dit weekend maar lees af en toe wel mee. Fijn weekend
@ oma ze past wel in maatje 50 maar niet in de pakjes met voetjes @ all fijne avond nog en truste alvast
@Ryanne, heel vervelend lijkt me dat.. Mijn schoonouders zijn ook wel zo ( kan heel goed met ze hoor daar niet van ) Dus ik ben blij dat we nu iets verder weg wonen.. Misschien kun je aangeven dat jullie even lekker rust willen samen? Dus even geen visite op bepaalde momenten of in elk geval dat ze even bellen.. @Mum, nou ze hebben alleen nog maar het loodgieterswerk gedaan. Daar gaat echt veel tijd in zitten. De rest doen ze binnenkort. Maar het heeft niet veel haast ofzo, het is de berging maar. Veel plezier op de bbq, beetje laat maar goed haha @Dreamer, goed idee om zon boek te lezen..wel interessant denk ik! Enne positief denken is altijd goed he @Bos, gelukkig doet ie het weer! kreeg je al afkickverschijnselen? Jij ook al een bbq, was het gezellig? @Hilli, gezellig dat je vriend vrij is @Juffie, hoop dat de kinderwagen mooi si @Kim, veel plezier dit weekend! Gaan jullie ook nog uit? @Debby, handig he zon vader Echt fijn als het straks mooi is afgewerkt allemaal. Was je zus nog op tijd? En super mooie buik heb je! @kristel, middagdutje is hem niet meer geworden helaas. Morgen maar lekker uitslapen. Gelukkig blijf je hier wel gewoon kletsen hihi gamenerds zijn jullie zeg wel gezellig toch @sammie, balen van je buikpijn nog eventjes! testjes zien er mooi uit. @all, wij gingen vanmiddag even plankjes halen voor de babykamer nog en we wouden nog naar de babypark, maar we moesten naar huis. Vriend kon bijna niet meer lopen van de rugpijn Hij heeft fotos laten maken vorige week maar de uitslag is er nog niet, hoop dat het snel overgaat. Vind het echt sneu voor hem.. Vanmiddag nog vriendin op visite gehad, ze had een tas vol tijdschriften voor me meegnomen weer, echt lief Ik ga maar op bed, fijne avond nog allemaal!
hee meiden, 'k ga niet meer reageren, moet nodig m'n bed in maar wilde toch nog even bijlezen en een berichtje achter laten Moet morgen ook nog werken daarna gelukkig wel vakantie! vanmorgen belden ze of ik vanmiddag en morgenochtend nog 3 uurtjes naar een gezin wilde, er was verder niemand anders. Dat maar gedaan maar was pas om half 5 thuis en net buurtbbq gehad, dus nu erg moe. M'n gezin waar ik vandaag voor het laatst was, was erg tevreden en blij met mij. Kreeg nog een Lief! lifestyle magazine en cadeaubon van de DA. altijd leuk! ik kom morgen wel weer ff langs ga nu lekker slapen, ben kapot
Hee meiden Sorry ik heb niet terug gelezen.. ( schaam schaam) Met mij gaat alles weer goed! morgen mijn laatste 3 AB pillen.. Chanell haar spruw is ook bijna weg gelukkig.. @Ryanne.. Hoe gaat het?! Slaapt Frédérique goed door 's nachts? Drinkt ze goed? Chanell is morgen alweer een maand.. Gaat echt super snel.. Nou ik ga weer verder met film kijken.. Welterusten dames!
hoi dames.. Hier ben ik eindelijk weer.. drukke dagen gehad.. poehpoeh.. maar nu eindelijk weer thuis.. Was een druk dagje vandaag.. We zijn naar duitsland geweest om wijn te kopen voor de trouwerij.. en we zijn daarna ook nog even kleve zelf in geweest.. was wel gezellig.. met mijn ouders.. weer nieuwe kleertjes gekregen.. Las dat iemand vroeg waarom ik hypo allergene voeding moest geven maar dat is omdat pascal last heeft van hooikoorts/ allergisch is voor katten, cavia's/ en wasverzachter (bij de voeten.. dus om dat te voorkomen moesten we hyo allergeen geven.. Verder heb ik niet echt bijgelezen.. zal ik zo nog een klein beetje doen
@ Bos: Jeeejj het is de hele avond droog gebleven hier bij jullie ook? Goed van je ventje hoor dattie je laptop gefixt heeft... @ Kim: Fijn weekend meis... @ Emma: Hmmm het is nog niet af dus, maar wat je zegt, het heeft geen haast... t was gezellig hoor bij de bbq Beterschap voor Mark hoor, rugpijn is echt vreselijk... @ Red: Leuke kadootjes heb je gehad misschien een rare vraag maar is dat "normaal" dat je de kraamverzorgster een kadootje oid geeft aan het eind van de kraamdagen? als blijk van waardering? @ Mariss: Fijn dat het met jullie weer goed gaat, spruw en borstonsteking weer over... @ Suus: Dat was ik die dat vroeg , okeej vandaar, maar moet dat niet eerst worden getest? k bedoel als jullie kindje niet allergisch is krijgt het voor niks hypo alllergene voeding... Zo bbq was gezellig, ga nu wel mijn bed opzoeken eerst nog even aan vriendlief vragen of hij mijn rug wil masseren, ben deze week niet bij de fysio geweest omdat de behandelingen die vergoed worden anders al op zijn voor ik bevallen ben en hij wil nog een aantal behandelingen na de bevalling uitvoeren... maar heb nu dus wel echt last van mijn rug morgen weer een lekker relaxdagje, we zouden visite krijgen maar die vriendin die zou komen moet onverwachts werken dus gaat helaas niet door... Slaap lekker meiden... doei doei
@mumtobe: hoop dat je ventje je even wil masseren.. ik heb nu ook al veel last van mijn rug.. vreselijk irritant he.. De vk zei dat we gewoon het beste hypo allergeen konden geven.. uit voorzorg. dan kon je die allergieen ook misschien voorkomen.. Heeft niemand anders daar ooit van gehoord dan? @marisss: chanel alweer een maand.. jeetje zeg.. wat gaat dat snel.. echt niet normaal.. wel echt geweldig kan niet wachten tot mijn meisje er is
Heyhey @Ryanne: Kan je je vriend er niet op aanspreken dan dat hij zn mond open doet tegen zn ouders? Hij vindt het ook niet leuk dat ze zomaar langs komen en het zijn ten slotte zijn ouders, dus mag hij het ook oplossen vind ik.. @Debby: Mooie buik! Ik neem aan dat mensen nu niet meer raar opkijken als je vertelt dat je tegen t einde aan zit? (dat deden ze eerst toch of niet?) @Mum: Doe maar rustig aan met je rug! Lekker laten masseren idd, hopelijk helpt t een beetje Heb je ook speciale creme of olie ervoor of niet? Kimo smeert mijn rug in met speciale olie of met Spiroflor van VSM, het verlicht de pijn wel iets. Niet veel dan bij mij, maar elk beetje is meegenomen @Emma: Hoe komt t dat Mark zo'n last van zn rug heeft? Door zn werk? Hopelijk hebben jullie snel de uitslag! Uitslaapse @Marisss: Gelukkig dat t bijna over is bij jou en bij Chanell Kunnen jullie weer lekker genieten van alles! @All: sorry wie ik vergeten ben... Ik moet zeggen dat ik me vandaag ietsje beter voel wat betreft de pijn Ik heb zelfs kunnen koken! En dat is echt heel wat voor mij, want dat staan de hele tijd trek ik normaal dus écht niet! Ben dus superblij En wat blijkt.. Schoonbroer en -zus doen dus aan reiki en hebben blijkbaar op afstand iets gedaan voor me mbt de pijn vandaag (hoorden we vanavond).. Ik ben heel sceptisch over reiki, helemaal op afstand, maar dit kan dan toch geen toeval zijn dat ik me vandaag ineens beter voel dan andere dagen? Nouja, ik ga lekker knock out nu en hopelijk slaap ik de hele nacht door! Het enige waar ik wakker voor wil worden is om te bevallen en anders niet Slaap lekker allemaal!
@mum Ja daar ben ik ook echt blij om hoor Nou ga nog even me meissie voeden voor het laatst voor vandaag. Welterusten allemaal.. Liefs
@kristel: wat fijn dat je je beter voelt gelukkig.. hoop voor je dat het vannacht gaat gebeuren.. wij moeten morgen oppassen maar zal proberen om even te komen kijken of het zo ver is.. het is wel erg spannend aan het worden @mariss en mumtobe: weltrusten meisje!! slaap lekker
@suus.. Ja het gaat echt super snel.. Maar ze groeit ook als kool moet ik zeggen haha.. @Kristel Ja genieten komt zeker goed! Nog niks aan de gang bij jou? Nou meid hoop dat je vannacht lekker kan slapen! Welterusten..! Liefs
ik ga ook mijn bedje opzoeken.. hoop dat pascal mee wil.. anders heeft hij pech en ga ik alleen haha.. Neem ik alleen benji wel mee naar bed WELTRUSTEN allemaal!!! Hele fijne nacht!!