Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ik heb jullie vriendjes gemaakt!!

Kristel mijn weeen voelde als menstruatie krampen!!!!i Ik had het niet eens door!!!!

ik ben een serie aan het kijken ik reageer zo verder!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    whaaaaa neeee... vriendlief heeft vorige week de vaatwasser van binnen
    schoon gemaakt, en nu lekt ie dus Grrrr.... baal er echt ontzettend van...
    t is al een oudere vaatwasser dus nieuwe rubbers oid zal het ook niet worden...

@ Desiree: ja idd lekker snoepen :p heb nog geen normaal avondeten op nu...
    toch maar eens even wat gaan maken zo...
    balen dat jij je ook zo down voelt zeg, positief blijven denken meis..

@ Kristel: Tja oeps... daar heb je gelijk in... hahaha naja ik vind het heerlijk
    om ons kleintje zo te voelen stuiteren...
    je voeten nog dikker?? tjee en dan is het nu niet eens zo warm...
    hoe is je bloeddruk nu? die kan je nu zelf opmeten toch?

@ Lyn: wat een lekker ventje heb je toch hé :D en dat broekje met die bretels
    geweldig :D lekker vrolijk ventje hoor...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Ja, weeën die voelen als menstruatiekrampen heb ik al een hele tijd, dus die voel ik al bijna niet meer :p

@Mum: Oh wat erg! Ik hoop dat ie toch nog op de een of andere manier gerepareerd kan worden!

Ach ja, mijn lichaam werkt nooit zoals het moet ;) Als het warm is vallen mn voeten juist mee en zodra het dan weer afkoelt (zoals nu dus) worden ze ineens megadik, echt raar :p

Bloeddruk is gewoon goed, 103/62 (laag, maar dat heb ik altijd, op die ene keer na dan bij de VK, denk dat dat gewoon een foute meting geweest is)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ja dat hoop ik ook, heel hard...
    gelukkig is je bloeddruk nu gewoon normaal (voor jouw doen)
    en idd misschien een verkeerde meting geweest...

Nieuwe buikfoto's in mijn album (van afgelopen donderdag)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zit nu maar aan de boterhammen met kaas en banaan :D iets gezonder als tommie's :p

vaatwasser is overleden ben ik bang... Grrrrr baal echt als een stekker... als ik ergens een hekel aan heb is het aan afwassen...

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum , woow 13 stuks, jij zal nu wel misselijk zijn haha
    Belen van je vaatwasser, goeie timing ook. hoop dat het te repareren valt! Ik kan echt niet zonder vaatwasser haha
    Mooie buik !! En een nieuwe bikini?

@Kristel, Nog even volhouden meis, hoop echt dat ze snel komt! En dat je niet al teveel pijn meer hebt. HIer zijn de pannekoeken wel goed gevallen :)

@Lynn, super dat alles zo goed gaat met je zoontje, daar hoopt iedereen toch op he :)
    heb je ook een uitnodiging gestuurd

Ik zal zo mijn tas inpakken.. morgen op vakantie :D:D:D

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik kom effe snel tussendoor :)

@Debby: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon meid! Ik ben benieuwd naar je verhaal en de foto's natuurlijk :D Geniet er maar van!

@Gaby: Ooh, wat lief :) Zucht :D Ik kan ook nog heel lang wachten hoor, als het er ooit van komt. Tja, we zien wel :)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry heb ff snel gelezen maar niks onthouden. alleen dat iemand (volgens mij mum) vroeg of het zeker te weten levi was. in haar pb stond dat ze hun zoon levi gingen noemen dus denk het wel..

*bos doet ook ff de bevallingsdans voor kristel*

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ben ff de paarden doen, tot straks meiden...

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo.. we hebben de trouwkaarten al zo goed als uitgezocht.. krijgen volgende week een proefdruk..
    en de bedankjes zijn ook al uitgekozen..

alles staat al op papier.. :D

11. @ mum doe je marion de groeten van mij? Ik moet haar nog mailen welke foto;s we willen maar ben k helemaal vergeten *schaam schaam*

slaap lekker all

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: slaap lekker meid

@gaby: zo jullie zijn snel. heb je ook al een datum in gedachten?

13. ja staat onder haar banner. ;)
    Gaat lekker als je het snel eens bent he.. benieuwd naar hoe jullie de grote dag gaan invullen

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@gaby.....gefeliciteerd meid!!!!spannend dat jullie De grote stap gaan nemen!!! Veel plezier met de voorbereidingen. @debby: gefeliciteerd met je kleine ventje!!!geniet ervan @kristel: kop op meis, ik heb het met je te doen. Hopelijk komt je meiske toch snel!!! over mezelf: er staat een foto van mij in mijn fotoboek hier op het forum... In de slaapkamer hebben we toch een babyhoek en raadt eens wat er in staat!!!?!!! Een quinny buzz 3 papillon groen/turqoise. Ben super blij!!! Nu ga ik bij mn mannetje op de bank liggen.. Vergeet niet mn mooie foto te bekijken... Ciao

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

Debby gefeliciteerd

en gaby gefeliciteerd

ik was het weekend in krimpen ff op bezoek bij een vriendin en dr lieve zoontje van 3mnd
    heerlijk die kleine zo slapend op je borst en die lachjes smorgens vroeg heerlijk :D die geurr mhhh

ja het was me een weekend ;)

*danst ook mee voor kriss*

16. gaby1986

we weten bijna alles al.. haha.. de hele dag al.. en ook waar we feest willen houden.. nu moeten we alleen nog alles regelen.. en bellen enzo.. denk echt dat we t zo geregeld hebben allemaal..haha..

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: heb je de kapper al in gedachten? hahah.. of daar nog niet aan gedacht.. ik ben benieuwd wie de getuigen van joey worden.. wat deed hij daar raar over :p

@de rest: ga even vast wat ideeen opdoen voor een vrijgezellenfeest :D heb er zin in :D

18. gaby1986

kapper weet ik nog niet.. kijk over een tijdje wel..

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    haha.. oke.. ik zal wel laten weten of die van mij goed is.. die komt bij je thuis.. en voor proefkaspel en kapsel op de dag zelf kost het maar 40 euro :D

Ik ga even verder met opruimen

20. gaby1986

wie doet dat dan bij jou.. geef nummer maar

Deel Deze Pagina