@gaby: oh ja zie het sorry had het niet gezien (datum onder je banner) @juffie: ga ff je foto bekijken. @mecha; lief he zo'n ukkie... ben ervandoor. ff filmpie afkijken. ff scheren en tas inpakken en dan morgen naar sanadome. @emma; have fun op de boot...
@ Kristel: Ik heb bijna constant pijn aan mijn billen.. het is meer alsof me spieren telkens strak staan.. bij bepaalde houdingen en bewegingen pijnscheuten vooral door mijn billen! Heb ook al heel lang zo nu en dan steken in me liezen, maar dat is bandenpijn 't hoort niet bij de bekkenklachten. Bekkenpijn nu al vanaf 9 weken zwangerschap, toen begon het in me stuitje Als je hetzelfde hebt zullen het zeker ook bekkenklachten zijn, heel vervelend en pijnlijk.. Er is wel een vervangende fysio, daar zal ik waarschijnlijk wel heen gaan maar zit dan nog een fysioloze week tussen helaas.. Ik ga al een aantal dingen vragen voor me verjaardag, da's een maandje voor de uitgerekende datum en de box halen we pas na de geboorte.. ik heb ook niet zoveel kleertjes.. in tegenstelling tot de meeste mensen komt wel goed ja.. Vervelend die darmkrampen.. @ Juffie, leuk een quinny gekocht? @ Emma, alvast een fijne vakantie!!! @ Bos, veel plezier bij sanadome! @ Mum, kut dat de vaatwasser ineens stuk is!! @ Gaby, jullie zijn al snel met de voorbereidingen! Al een datum geprikt? Ik ga het bedje in zo.. ben moe! Heb vanavond me babysite veranderd.. in stijl van het thema voor baby's kamertje het paarse was meer voor een meisje vond ik. Pff er is nu iemand druk in mijn buik aan het porren.. is dat normaal al zo hard voor 20 weken? Werkse allemaal morgen
hoi meiden kwam even snel een beetje bijlezen ik heb net nog ff snel geslapen want was echt gebroken. heb vanacht voor het eerst in mijn leven gepokerd hihi was wel geslaagd. ga nu nog ff bankhangen weltrusten allemaal
@kim: das wel geinig om te doen he. pokeren @desiree: dat is wel vervelend .. als je er al zo lang last van had.. @gaby: geef je het nummer binnenkort wel.. het is een bekende van die sebas.. die vriend van pascal.. danielle heet ze.. bij wie doen jullie de foto's?? @all: ik heb net even een nieuwe foto op de babysite gezet.. mijn buik is geloof ik ineens aardig aan het groeien.. maak me ineens een beetje zorgen over mijn trouwjurk.. zaterdag moet ik daarheen en dan hoop ik maar dat ze hem nog zo kunnen maken dat hij past
Sh*t... hele reactie getypt, loopt de laptop vast kan ik weer alles overnieuw typen... grrr... @ Emma: Nope was niet misselijk geworden Vaatwasser is helaas niet meer te maken denk ik, ik kan ook echt niet zonder vaatwasser, heb echt een bloedhekel aan afwassen... Thanx nieuwe bikini, tja nee hij is niet echt nieuw meer... heb ik besteld in het begin van de zwangerschap, is geen positiebikini... @ Bos: Aha ja dat zal het wel Levi geworden zijn, Debby had het inderdaad ook over de naam Levi hier in het topic maar k wist niet meer of dat ze daar mee in hun hoofd zaten of dat het al zeker was dat hij zo zou gaan heten... @ Gaby: Jullie laten er geen gras over groeien hé leuk hoor... @ Ryanne: Ik zal haar zeker de groetjes doen van je meid... en tja je hebt wel wat anders aan je hoofd gehad toch Slaap lekker meid... @ Bos: Have fun bij Sanadome geniet ervan... @ Desiree: Mooie verwoording idd kut van de vaatwasser... zal zo eens even spieken op jullie vernieuwde site... @ Kim: En heb je gewonnen met pokeren? alweer lekker thuis? nog bedankt hé voor het doorbrieven van het buddynieuws @ Suus: Zal ook nog even op jullie babysite kijken...
@ Desiree: Jullie babysite is mooi en lief zeg ben je niet bang dat mensen het geslacht raden met deze kleur? of mag dat @ Suus: Buikje begint al een beetje te groeien hé Ik ben er vandoor, morgen om 9.00 uur wegrijden voor de fotoshoot... Slaap lekker meiden.. doei doei p.s. zag net op hyves (krabbel van iemand) dat Debby wel in het ziekenhuis ligt... dus de eerste krabbel staat er, dan weten jullie dat
goedemorgen dames.. @mumtobe: zie nu zelf ook dat mijn buik een beetje begint te groeien.. begint zowiezo meer vorm in te komen heb ik het idee @all: vandaag lange dag werken.. van 7.30 tot 17.30.. Deze week hele week veel werken.. morgen van 8.30 tot 18.30 woensdag van 8.15 tot 17.45 donderdag van 9.00 tot 17.45 vrijdag van 12.45 tot 18.00 Word een drukke week dus zal niet veel online komen.. Als er weer iemand bevalt moet gaby me dat maar even smsn.. Fijne dag allemaal vandaag
Goeiemorgen! Ik ga zo op vakantie, ben er vrijdag of zaterdag weer.. Tot over een weekje! Hopelijk ben je dan bevallen Kristel @Dreamer, zou je willen smsen als er iemand is bevallen? als je wil hoor haha doei!*zwaai* en Nen , waar zit je?
Hey meiden Zo, 39 weken alweer... Ik had echt niet gedacht dat ik de 39 weken zou halen, maar nu denk ik er heel anders over @Emma: Heel veel plezier op vakantie! Rust lekker uit @Gaby: zoo, jullie zijn snel met de voorbereidingen zeg! Wel de tijd nemen om ervan te genieten he @Mum: Huh, Debby in t ziekenhuis? Weet je ook waarom? (Ik heb haar niet als vriendje op mn hyves dus kan haar hyves niet bekijken ) @Dees: Jee, dat klinkt echt heel pijnlijk Ik heb t wel bij mn stuitje continu wat helemaal doortrekt naar mn onderrug, maar niet continu in mn billen.. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen.. Ik kan me wel voorstellen denk ik hoeveel pijn het allemaal wel niet moet doen. En dan moet je nog 4,5 maand. Blegh. Misschien dat zo'n bekkenband toch beter zou zijn? Leuk is anders natuurlijk, maar als het helpt is t misschien toch beter om daar eens over te praten met de fysio.. @All: Ik ga maar eens kijken of ik ergens op internet een sluitlaken kan bestellen.. We hadden t bij de thuiszorg gevraagd of zij t hebben, maar we moeten t zelf kopen.. Lees er wel veel goeie dingen over en het is voor je bekken ook meteen goed! En aangezien mn bekken flink uit elkaar is gaan staan tijdens de zwangerschap en ik t graag weer wil zoals t was, wil ik best een paar dagen ingesnoerd rondlopen
kristel..ja alweer 39 weken.. nou t kan nu in iedergeval niet langer meer duren dan 3 weken.. binnen nu en 3 weken heb je je kleine gewoon zeker vast.. dat is wel een fijne gedachte of niej. zo de trouwdatum staat vast nu.. het gemeentehuis en de feestzaal kunnen allebei op dezelfde dag.. en staat nu vast
@Gaby: je bent er maar druk mee zeg Nouja, binnen nu en 3 weken sowieso ja, maar ik hop toch echt eerder Volgende week maandag (als ik 40 weken ben) ga ik weer naar de gyn en dan zouden we kijken of er iets mogelijk was met inleiden.. Maar dan moet ik wel al iets van ontlsuiting hebben zei hij, anders begint ie er niet aan (te veel risico's op een kunstverlossing...) Nouja, ik hoop gewoon dat ik dan al bevallen ben en er niet heen hoef
@ Suus: Werkse meid... @ Emma: Hele fijne vakantie meid!! geniet ervan... @ Kristel: 39 weken zeg is zo spannend nu... er stond in de krabbel: ik hoop dat je snel weer uit het ziekenhuis mag... dat is het enige wat ik weet... heb ook verder niks meer van Debby gehoord. zo'n sluitlaken helpt dus ook op je bekken/heupen weer terug op z'n plek te krijgen? hmmm mijn heupen zijn ook aardig gegroeid tijdens de zwangerschap, krijg mijn oude broeken er niet eens overheen *schaam* dus misschien is dat voor mij ook wel wat... @ Gaby: nou nou je bent er idd maar druk mee Fotoshoot heb ik helaas afgebeld... was vanmorgen om 5.15 uur wakker en strontmisselijk... daarna niet meer kunnen slapen tot half 8 geloof ik, toen weer in slaap gevallen maar om 8 uur ging de wekker en was nog steeds beroerd en doodmoe natuurlijk. k zag het niet zitten om nu een uur in de auto te zitten om foto's te laten maken waar ik opsta met een hoofd waar je duidelijk vanaf kan lezen dat ik mezelf verre van lekker voel en een aantal uurtjes slaap tekort kom...
@ Ryanne: dat vriendjes worden op de babysite heb ik ook nooit uitgevonden hoe dat nou werkt... ik heb geen andere afspraak met Marion gemaakt omdat we deze week nog een hoop dingen te doen hebben en zaterdag gaan we op vakantie, en daarna zie ik het niet meer zitten om helemaal die kant op te rijden, helaas... baal er wel goed van hoor... ik wil straks met de kleine ook nog een shoot doen, wie weet bel ik haar dan weer...
goeiemorgen!! Vandaag een opruimdagje en boodschappen doen enz. Niet erg veel zin in, maar het moet maar. De nieuwe slaapkamerindeling bevalt goed, moet er wel op letten dat ik niet tegen de kast aan stoot... Hebben jullie vandaag nog plannen?