zo k was eigenlijk vrij vandaag.. beld mijn werk of ik van 1 tot half 5 kan werken.. okeej... ook goed.. *zwaait terug naar sammie*
mum: ja daarom.. en t is toch maar kort werken.. net even berekend de prijs voor alle kaartjes zijn ongeveer 245 euro kwijt dan.. denk dat joey dat te duur gaat vinden.. ik heb wel alles ruim gerekend...
goeiemorgen, @desiree wat jij zegt over die pijn dat heb ik ook gehad vanaf week 11 tot week 24 echt vreselijk irritante zenwupijn wat dortrekt naar je been vanuit je bil/stuitje.. hopelijk ben jij er eerder vanaf. heeft trouwens een naam: zwangerschapsychias ofzoiets @gaby jullie zijn al lekker bezig met plannen zeg leuk hoor @suus ben benieuwd met je jurk. komt vast wel goed. idd een drukke weer, pff vermoeiend. @mum oh echt rot als je vaatwasser kapot is, vorige week hier ook problemen mee gehad gelukkig doet tie het nu weer vervelend dat je je zo rot voelt en dat je hebt moeten afbellen. @emma hele fijne vakantie en doe rustig aan he @kristel alweer 39 weekjes, betekend dat het niet meer lang duurt, denk zo maar @juffie hoi hoi. opruimse @sammie goeimeorgen meid. @ryanne ik wist wel hoe het moest maar sinds de site vernieuwd is, is het weer anders. met die vip status.. misschien ff zo'n mailtje sturen naar de site krijg je vaak meteen reactie. ik ga zometeen even naar het gemeentehuis mijn paspoort ophalen en dan ff boodschapjes doen en verder wil ik nog ff wat aan de kaartjes doen, ben namelijk nog steeds op 30 blijven steken en moet er toch echt 60 af hebben. ik heb elke keer zoiets van als het nu begint moet i kdie kaarten nog gaan zitten maken en daar heb ik dus echt geen zin in dus moet er echt iets aan doen.
@ Gaby: is idd wel een hoop geld voor de kaartjes... @ Kim: tja ik baal er ook van inderdaad.. onze vaatwasser kan niet meer gemaakt worden denk ik zo... dus dat wordt een nieuwe Succes met de kaartjes! Grrr wil een filmpje uploaden op de babysite maar t lukt niet...
@mum oh dat is wel echt balen, net wat je kunt hebben in je vakantie. met een filmpje kan ik je niet helpen, is me tot nu toe ook nog niet gelukt. ben er nu ff vandoor tot straks
@ Kim: Ja idd, en nu hebben we pas een vriezer van mijn schoonmoeder gehad, terwijl we wel een vriezer hadden maar die gewoon errug klein is, nu baal ik dat we die vriezer hebben, had liever een nieuwe vaatwasser gehad, die vriezer had er dan later wel gekomen...
nou ben blij dat we een vaatwasser hebben.. heb ook een hele tijd met de hand alles gedaan.. vind t toch wel heerlijk nu ik dat niet meer hoef..
@Juffie: Mooie buik heb je al zeg! @Mum: Oh wat klote dat je de fotoshoot niet kan doen nu Kan het echt niet een andere dag deze week? Zou wel heel erg zonde zijn als je gewoon helemaal geen fotoshoot meer kan doen deze zwangerschap.. Hier staat trouwens wat informatie over een sluitlaken Waarom een sluitlaken? @Sam: *zwaai!* *Doet ook nog even een bevruchtingsdansje en innestelingsdansje voor Sam * @Kim: Succes met de kaarten Maar wel rustig aan doen hoor, niet te veel in een keer maken want dan word je ook gek... @All: Hmmz, zou t dan misschien toch deze week gaan beginnen? (heb er een hard hoofd in hoor, maar toch) Af en toe voel ik zelf ook even hoe het ervoor staat met mn baarmoedermond en afgelopen vrijdag bij de VK was t nog niet helemaal plat en kon je nog een beetje een bobbeltje voelen.. Nu net kon ik t niet meer voelen, dus volgens mij is t nu helemaal plat! Verweekt was t al, want t is superzacht, maar was nog niet helemaal verstreken, maar nu dus wel lijkt t... Joepie! Er is iig vooruitgang geboekt Nu de rest nog! *Doet zelf ook even een bevallingsdansje*
Ik zou ook echt niet meer zonder vaatwasser kunnen hoor... er moet ook echt snel een nieuwe komen, zoals ik al zei is afwassen absoluut niet mijn hobby.... @ Kristel: Nee helaas, moet nog naar de fysio, naar de VK, boodschappen doen, wat dingetjes afmaken op de babykamer, huis aan de kant, tassen inpakken. het is helaas niet om de hoek voor ons, we moeten een uur rijden (alleen heenweg en dat zonder files, maar dat geloof ik niet als je langs Eindhoven moet) dus het is ook niet zo dat we even op en neer gaan... ik probeer hier nog iets in de buurt te vinden, of een kennis ofzo (dan maar iets minder mooi) en anders gewoon veel en leuke foto;s maken op vakantie, maar dat doen we toch wel... thanx voor de link, zal zo even kijken... Ben benieuwd hoor of het deze week gaat gebeuren... mag nu wel een keer toch?
@ mum ik zou ook niet zonder vaatwasser kunnen @ sam *zwaai* @ kim hup hup aan je kaartjes... Net met Frédérique in de kinderwagen wat boodschapjes gedaan, ging goed. Nu ben ik pannekoeken aan t bakken. Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige langs. En tussendoor wil ik de site wat updaten maar eerst ff uitvogelen hoe dat moet..
@Mum: Dat is echt wel bagger dan Hopelijk vind je nog iemand in de buurt die het heel mooi en goedkoop kan! Zou gewoon echt zonde zijn als het niet meer gaat lukken.. @Ryanne: Wat komt de wijkvrpleegkundige eigenlijk doen? Dacht dat die alleen in de eerste week ofzo langskwamen voor de hielprik...?
@ kris ik heb geen flauw idee wat ze komt doen. Intake volgens mij. En dan moet je als ze 4 weken zijn naar het consultatieburo.
kan iemand me zeggen hoe je foto's op de babysite krijgt? Ik heb nu de url gekopieerd van deze pagina maar da zou betekenen dat ik eerst alle foto's in mn album op zw. pagina moet plaatsen
Ja wij doen ook alles met de hand Ik denk dat we in ons volgend huis (december) gaan sparen voor een vaatwasser Is toch wel makkelijker, want ik heb een sch*t (sorry) hekel aan afwassen namelijk Alles goed hier met iedereen? Hier wel.. Chanell heeft van half 12 tot 5 geslapen.. Dus erg super.!