@Mum: Ja precies, ik denk dat ik voor de zekerheid maar gewoon een kussen klaar leg dan Maar denk toch niet dat ik ga schreeuwen van de pijn, of het nou bevordelijk is of niet, het past niet bij mij, dan voel ik me namelijk een aansteller ofzo, alsof ik het niet kan handelen haha, vage droom zeg! Maar misschie nzegt het wel iets over wie er nu in je buik zit Ik ben ook wel benieuwd naar Debby, ze heeft niks meer laten horen en aangezien op haar hyves stond dat ze in t ziekenhuis lag.. Ik zou het wel fijn vinden als je haar een sms zou sturen! Succes bij de fysio @Mecha: helleuh! *zwaai*
jeetje deb nog niet terug?? ennuh sammie na regen komt zonneschijn heb ook lang van weinig moeten leven nu geef ik zo 200 per week uit .. moet nu weer leren om rustiger aan te doen met me geld komt goed meid knuff
Hai meiden, @ Sammie, balen meid!!! Echt zo niet leuk dan een bekeuring als je zuinig aan moet doen.. Kun je niet een amerikaans feestje doen? Jij zorgt voor drinken en iedereen neemt iets lekkers mee? Gewoon ideetje hoor... @ All Zit ff op mn werk te internetten, even ziggo aanvragen.. Hopelijk hebben we dit keer iets meer succes als bij KPN. Verder komt maandag een monteur van ENECO om de kast te maken, tot die tijd GRATISSSSSS STROOM!!!! DE METER DOET HET NIET
@ sammie wat vervelend meid. Ik zou het ook even niet weten wat je het beste kunt doen. Net zoals de anderen zeggen bij de lidl ofzo lekkere dingen halen. @ kristel ik ben benieuwd vanmiddag bij de homeopaat @ mum stuur deb maar een sms want ik ben ook heel benieuwd. (en maak me ook zorgen) ff vegen hier en dan is alles weer schoon. Krijg vanmiddag bezoek @ maris krijsen om in bad te gaan? Hier kan ik iemand er geen groter plezier mee doen. Ze begint pas te jammeren als ze er weer uit moet
@ryanne Jaa hier krijst ze vaak als ze in bad moet..mischien dat ze honger heeft ofzo..Terwijl ik haar altijd om half 11/11uur in bad doe maar goed.. Maar vanochtend genoot ze echt haha..en krijste ze ook toen ze eruit moest..haha.. En hoe beviel de eerste week zonder kraamhulp? Bij mij was het echt even wennen..poeh. Maar heb nou de ritme gevonden en is het alsof ze er altijd al is geweest
@Mum: wat een leuke schildering! Echt super gelukt zeg. Nog iets met de namen gedaan verder? Sms Debby idd maar even, maak me ook wel zorgen. @Bos: oehh zou je dan toch vroeg bevallen? Heb je zo'n last van je oor dan? Hoe is het met je schouder? @Suhe: leuk je weer even te lezen meis! Fijn dat alles goed gaat en wat gaat het hard he. Geniet maar lekker van je wondertje. @Sam: hoop dat je niet weer ziek wordt meis! Geldproblemen lossen zich altijd weer op. Voor je verjaardag: dat hoeft niet duur te zijn. Laat je familie wat salades meenemen. Haal zelf wat drinken bij de Lidl en wat chippies en soesjes (99 cent en lekker!). Dan is het toch goed meis? Je hoeft geen culinaire hoogstandjes en dure taarten. En voor je zusjes kan je toch uitleggen dat je even geen geld hebt? Ik heb ook een paar keer mn zusje huilend aan de foon gehad dat ze geen kadootje kon kopen. Boeit mij dat kadootje nou! Als je gewoon langsgaat (mits het lukt met benzine in jouw geval) dan is het toch prima? Die boetes .. sja, hoop dat ie ervan leert Maar spaar deze maand en volgende maand en betaal wanneer je het geld hebt. Een maandje later kost je niks extra's als je gewoon de 1e acceptgiro betaald Het is rot, maar het komt echt wel goed meis. @Kim: kan je niet snel laten controleren? Als het niet doorslaat ben je er misschien snel vanaf. @Kristel: ik hoop dat het helpt zometeen! Ik gok dat mn ei morgen komt (ovu vandaag nog posi) Ik zat me ook al af te vragen waardoor het komt, de ene keer kort, de andere keer langer. Maar ik weet het niet. Heb deze maand niet meer stress of anders gedacht of wat dan ook. Het zal dus wel mn cyclus zijn. Ben allang blij dat ik weer een keer een korte cyclus heb.
Goedemiddag meiden, HIer de kleine boodschapjes voor vandaag alweer in huis Was wel lekker ff naar buiten, is binnen weer zo benauwd! Was dan ook al om 6 uur wakker Gelukkig om 8 uur weer ff geslapen! @sammie, alles komt op zo'n moment tegelijk dan he meis, wat ontzettend balen dat jullie nu ook nog die bekeuringen er bij hebben gehad Valt allemaal niet mee dan Ik zou een precies bereken wat je nu nog over hebt, en dan kijken wat je uit kunt geven voor je verjaardag. Wat de andere al zeggen bij de aldi of de liddl, kun je voor weinig toch iets lekkers halen, bijvoorbeeld een plakje cake en een chippie is toch voldoende? Misschien kun je voor je zusjes zelf iets maken? Of heb je nog een flesje badschuim of iets in de kast staan wat je ze kunt geven Dan heb je toch wat om te geven en het kost (bijna) niets. Leg het ze uit, ze begrijpen het vast wel Verder toch ff op de tanden bijten meis, goedkoop boodschappen doen en geen extra's ff, si neit leuk maar dan ben je er maar doorheen! En dan uitkijken naar januari, dan breken de betere tijden weer aan! @dreamer, fijn dat je cyclus wat korter is weer toch! Is er nergens regelmaat, dat het na een paar maanden 1 keer korter ofzo is dan? Nou ja zowiezo fijn deze keer een vroeg ei! @mum wat gaaf geworden je buik zeg, echt super! Enne ik wilde je babysite ff bekijken, maar kon er niet op zonder wachtwoord! Enne sms debby maar snel want ben erg benieuwd hoe het met haar is, maak ook wel zorgen om haar hoor! @red veel plezier bij de echo nog! @kristel, hoop dat ze wat voor je kunnen doen nu! Laat die voorweeen maar echte weeen worden hoor! @kim balen dat de pijn weer op komt zetten zeg, hoop niet dat je weer blaasontsteking krijgt hoor Kan me voorstellen dat je liever gewoon natuurlijk bevalt ipv dat je ingeleid moet worden We duimen voor je! Heb het iedee dat ik nog iemand vergeet, maar kan er even niet opkomen...
wie kan me even wat enrgie sturen. ik wil zo graag ff de deur uit om boodschapjes te doen en naar het winkelcentrum om nog wat spullen te halen maar heb gewoon geen energie. zal vanavond als ik in het ziekenhuis ben voor mijn opa trouwens ff langs de afdeling verloskunde gaan om even wat urine achter te laten dan kunnen ze het maar weer nakijken. en dan kan ik weer snel beginnen met antibiotica.. ik wil gewoon niet weer 2 of 3 weken pijn hebben en elke dag 6 paracetamol en 3 antibiotica pillen moeten slikken. ik weet dat de kleine dan over 2 weekjes er is maar toch, al die medicijnen kunnen toch niet goed zijn en zonder hou ik het niet vol door de pijn. voel me zo schuldig elke keer als ik een paracetamol in neem. ga ff douche misschien kanp ik daar van op.
@Sterretje: lekker hoor de boodschappen alweer binnen. Hoe gaat het met je harde buiken? Ik zal eens kijken hoe mn cyclussen zijn geweest afgelopen maanden. Vanaf januari: 32-41-29-31-32 En dan nu waarschijnlijk 27. Dus niet echt een regelmaat of systeem ofso.
@kim hopelijk knap je van de douche wat op meis! @dreamer, nee daar zit echt geen ritme of logica in nee Mmm toch raar dan he! Nou ja je weet dmv je ovu testen wel wanneer je ei is en als je dat bijhoud komt het vast allemaal goed! Harde buiken zijn nog steeds aanwezig, maar het word niet erger Moet gewoon weinig dingen tegelijk doen, dan gaat het goed Alles rustig aan, maar we hebben de tijd dus dat komt allemaal goed
Fijn dat het met rust wel te doen is Sterretje! Op dit moment is De Verloskundige Praktijk op SBS6 voor degene die het leuk vinden. @Kristel: hoe is het gegaan meis?
Daar ben ik weer @Juffie: Tot die tijd dus heel veel electriciteit gebruiken Weet alleen niet of je wel Ziggo moet nemen hoor.. Hoor er alleen maar slechte verhalen over.. @Dreamer: Wat vreemd je dat je cyclus zo onregelmatig is.. Vorig jaar liepen we vaak ongeveer gelijk en toen was ie een stuk regelmatiger dan nu, toch? @Kim: Laat t idd maar weer even goed nakijken! Hopelijk is het geen blaasontsteking, maar als het het wel is, dan heb je misschien toch niet lang genoeg de AB doorgeslikt (dat je dus niet genoeg meegekregen hebt). Want anders kan je echt niet zo snel weer een BO hebben, dat kan alleen als er nog wat bacteriën achtergebleven zijn... @Sterretje: Doe idd maar rustig aan ja! Die harde buiken zijn ook niet goed de hele tijd. Wat zegt je VK er eigenlijk van? @All: Net dus bij de homeopaat geweest en ze was wel positief Ze heeft mn hele zwangerschap doorgespit aan klachten en kwaaltjes ed, maar ook mn verleden aan ziektes enzo, omdat homeopathie dus heel persoonlijk is en je nav je geschiedenis bepaalde dingen misschien niet mag hebben oid. Maar iig heb ik 4 dingen meegekregen. Ik moet met 1 beginnen en dat moet ik vandaag en morgen innemen. Dit middel moet er óf voor zorgen dat de weeën dus krachtiger worden en ik dus ga bevallen óf het zorgt ervoor dat het eerst even rustig wordt in mn buik zodat mn baarmoeder kan bijkomen zeg maar en dat het daarna doorzet. Óf het zorgt ervoor dat ik ontsluiting krijg, maar dat is ook al geweldig want dan kunnen ze strippen of zelfs al de vliezen breken Als het niks gedaan heeft of wel iets maar niet genoeg dan moet ik verder gaan met een ander middel wat ik gekregen heb, maar daarover moet ik haar vrijdagochtend dan bellen. Iig geeft ze nu als verklaring dat het niet doorzet omdat mn baarmoeder gewoon oververmoeid is door de voorweeën de hele tijd en geen kracht heeft om echte weeën te geven en daar zou dit middel dan verandering aan moeten geven.. Ben dus heel erg benieuwd! Ik heb ook meteen iets meegekregen voor het geval het dus wel snel doorzet, dit zou dan de rugweeën draaglijker maken, aangezien ik al zo'n rugpijn heb de hele tijd... Zij verwacht iig dat ik óf binnen een paar dagen beval en i kdus niet naar de gyn hoef maandag, óf dat ik maandag ontsluiting heb en de gyn er verder wat mee kan doen.. Laten we het eerste hopen
@dreamer, nou ik wilde ff gaan kijken hebben we nergens meer signaal in huis helaas Denk door het slechte weer ofzo dat we geen bereik hebben ofzo Heb alle stekkers al opnieuw er in gedaan, maar helaas... @kristel, ja meis ben je al terug ondertussen?
@Kristel: klopt, het 1e jaar was netjes kort en regelmatig. Daarna ging het ineens veranderen naar langer en onregelmatig. Heb ook wel eens overwogen om weer aan de pil te gaan zodat mn cyclus weer regelmatig kan worden. Maar ik vind een iets langere en onregelmatige cyclus minder erg dan elke week migraine, elke dag hoofdpijn en veel bloedwaarde schommelingen waardoor ik weer meer medicijnen moet nemen. Dus ik neem het maar voor lief! Fijn dat je nu iets hebt meegekregen. Ik hoop voor je dat het ervoor zorgt dat de bevalling doorzet, al zou even rust ook niet verkeerd zijn natuurlijk. Als het maar iets doet, dan is het al goed!
@kristel nou dat zou super zijn als het zo zou gaan lopen zeg! Ik hoop echt heel erg voor je dat het gaat werken en dat je echt voor maandag je meisje in je armen mag houden! Ik ga voor je duimen hoor! Wat betreft mijn harde buiken, moet van de vk gewoon rustig aan blijven doen en als ik ze een uur lang heb om de paar minuten voor de zekerheid naar hun bellen, gelukkig is dat niet meer voorgekomen na de vorige keer
@Sterretje: hier schijnt de zon keihard. Vreemd dat dat zo kan verschillen, zover weg woon je nou ook weer niet. Wel balen dat je het nu niet kan zien!
@Dreamer: Ja idd, als het iets doet ben ik al tevreden En als het helemaal niks doet moest ik met een ander middel verdergaan, dus er wordt iig aan gewerkt! Kan me voorstellen dat je niet graag aan de pil gaat weer, zou ik ook niet willen.. Ik had ook altijd ontzettende hoofdpijn en hele vreemde stemmingswisselingen, dat wil ik niet graag weer terug Misschien eens met de dokter overleggen waar het aan kan liggen dat het nu zo 'overhoop' ligt allemaal? @Sterretje: Doet de VK bij jou af en toe ook inwendig onderzoek om te kijken of de harde buiken misschien niet toch wat doen? Of vinden ze dat niet nodig? Anders kan je t misschien zelf eens vragen, want voor hetzelfde geld zorgen die harde buiken ervoor dat je bmm verweekt ofzo en dat is iets wat je toch graag wilt weten, toch?
Meiden, bedankt voor alle tips! Ik heb trouwens sinds vanochtend iets heel raars, het lijkt net alsof ik de hele dag met een tampon loop die tegen mijn baarmoedermond aan drukt, een zeurderig gevoel.