@Sam: het kan wel ontsteken ja. Dus als je er last van houdt even langs de ha of je gyn bellen. @Kristel: hoop dat het doorzet meis!
@Sammie, raar dat jullie niks krijgen. Ik heb een wisselend inkomen maar mijn man verdiend 1276 euro en ik denk ik netto 900 euro (wisselt erg en heb altijd een hoop km-vergoeding) maar wij krijgen beiden 58 euro. Hoop dat we snel wat van Debby horen.
joh ik krijg al ruim een jaar geen toeslag meer als ik dat had geweten ik ga toch maar is informeren bij de belasting ben btw al een half jaar me huurtoeslag aan het terug betalen :S ik verdien in me eentje ongeveer 30.000 per jaar
Wow! Hoe doe je dat? Vindt dat m'n man ook weinig verdiend maar ja werk is werk en dan zullen we maar niet klagen
Ik wil denk ik toch mn urine maar even na laten kijken op blaasontsteking. Heb soms na 't plassen beetje trekkerig gevoel in m'n buik. Gewoon even voor de zekerheid. Zit al even op de site te kijken van de huisartsenpraktijk maar kan verder niks vinden van hoe en wat. heb wel van die urinecontainers in huis... maarre hoe verder?
@ Sammie, ik denk dat je er toch recht op hebt, en moet zeggen bij de belastingdienst (gedeelte zorgtoeslag) gaat echt een hoop fout! Wij moeten maar betalen betalen en dat bedrag leek ons veel te hoog. Nu kregen we een brief dat de gegevens die zij hebben van ons afwijken van die van de gemeente en we zelf maar na moeten gaan wat klopt.. als we bellen nemen ze niet op.. gedoe met die kutzooi daar. Ik hoop dat je dan nog snel dat geld kan krijgen, is toch mooi nu in deze periode! @ Mecha jij hebt er ook nog recht op! Je bent toch alleenstaand nu? Ehh wij verdienen kennelijk bruto wel veel maar helaas heel veel inleveren aan de belasting.. zorgtoeslag gaat natuurlijk op bruto loon.. @ Dreamer jullie wilden toch ook tommy hilfiger kleertjes kopen voor de baby straks? Ze hebben zulke leuke dingen! Ik ga slapen nu weltrusten allemaal
@red: bij ons moet je gewoon je urine wegbrengen en dan controleren ze het.. en dan kan je die middag bellen voor de uitslag.. @zorgtoeslag:is het dan niet vreemd dat ik wel wat krijg en pascal niet.. kijken of ik het uitgerekend krijg.. :S Hebben geen film meer gekeken.. schoonouders kwamen langs.. Zo maar naar bed.. morgen werken van 9.00 tot 17.45 pfff.. geen zin
Zo meiden ben er weer, ben na het bespreken van de vakantie bij mijn moeder meteen door gegaan naar de paardjes... Heb niks meer van Debby gehoord. @ Kristel: ja ik wacht het liever even af inderdaad, toen ze laatst een aantal dagen spoorloos was heb ik haar ook gesmst en toen kwam mijn berichtje pas na een aantal dagen bij haar aan, dus dat kan ook nu het geval zijn. @ Suus: Ja idd, hij is nu ook al echt niet meer mooi... Balen zeg van jullie auto, zal je net zien ja... @ Sammie: K weet zo niet wat wij per jaar bruto verdienen maar volgens mij meer als jullie inderdaad, dus idd even laten checken... @ Scholen: hier een basisschool aan het eind van de straat echt nog geen 100 meter van ons huis, het is een gelovige school maar vraag me niet of het christelijk of katholiek is... ik wil eerst gaan informeren wat de manier van lesgeven ed daar is, en in hoeverre het geloof centraal staat, wij zijn namelijk helemaal niet gelovig en wil ook niet dat het onze kinderen ongedrongen wordt op school... @ Kim: ow ja dat is inderdaad wel lullig maar kan je ook niet weten natuurlijk hoop dat je snel de uitslag krijgt van het urineonderzoek... @ Kristel: Slaap lekker meid, mijn duimen draaien weer voor je!! @ Kim: Fijne avond meid... @ Gaby: Fijne avond ook voor jou @ Mecha: Jij in je eentje 30.00 euro per jaar verdienen?? wat voor werk doe je? @ Dees en Suus: Slaap lekker meiden... Uhmm... hoe is het met Bos?? heeft Bos een Buddy? ze had rommelende darmen en we hebben haar hier niet meer terug gezien...
Hmm niks verdachts op de hyves van bos of iets dergelijks dus zal wel meevallen... jullie zijn volgens mij ook allemaal al naar bed... ik ben er ook vandoor, morgen weer om 10.00 uur bij de vk zijn... tot morgen slaap lekker meiden
goedemorgen allemaal.. ben nog moe en heb geen zin... als ik straks eenmaal aan t werk ben zal t wel meevallen..
@ werk ik ben verpleegkundige en ik ben bijna 26 dus dat speelt ook mee maar uhm die 30.000 per jaar is inderdaad wel bruto ik verdien 2145 per maand bruto maar hou er ik denk 14 a 1500 van over na alle aftrekken dus het klinkt als veel en je valt met veel dingen buiten de boot maar zoveel hou je niet over hoor
@mecha: vind het nog veel :O @mum: das jammer dat het bijna weg is.. gelukkig heb je er mooie foto's van @gaby: werk ze.. en een fijne dag.. !! @all: ik moet vandaag werken van 9.00 tot 17.45.. Op een 3+ groep.. heb er niet zo'n zin in.. maar kijk wel hoe ik de dag doorkom.. hahaha.. Ben blij dat het niet zo lang meer duurt voor ik vakantie heb.. ben er echt aan toe..
Goeiemorgen Hier weer slecht geslapen (lees: bijna niet).. Hopelijk hebben jullie beter geslapen! @Mum: Heb je geen afleverberichten op je telefoon? Dat als een smsje aankomt je een smsje terugkrijgt dat ie bezorgd is..? @De rest: *zwaai*
goeiemorgen meiden!! Voor mij een vroegertje ondanks de vakantie, er kwam een monteur voor de badkamer.. Nu ik toch wakker ben, ben ik maar begonnen aan het schilderij. Mn man wil het alleen ophangen als het straks echt mooi is. Extra goed mn best doen hehe.. Merk nu wel dat ik nog steeda misselijk ben smorgens, maar ik slaap er doorheen. Nu niet, maar nu voelik me ook misselijk... Logisch.. Goed, ik ga wat doen!
Hoi allemaal goedemorgen.. er komt zo al een vrouw voor de intake van de kraamzorg, ik vond het best wel vroeg meestal is dat toch niet met 20 weken?? Maar ze zeiden dat ze het altijd wat vroeg doen (voorwerken ivm vakantie ofzo). Pff ben zo moe.. moest op tijd op voor de fysio.. ben misselijk.. niet zo goed geslapen door een constant rennende kat :x @ Mecha hier is dat ook zo, veel inleveren helaas he. @ salaris ik zet die van mijn man en mij hier maar niet neer.. ik voel me ook wel een beetje schuldig over dat geldgezeik van me van laatst.. het is alleen dat ik veel te dure dingen koop maar ja misschien leer ik nou eens wat beter met geld omgaan. @ Suus, Gaby, werkse!! @ Mum, misschien moeten we goede afspraken maken met bos ook dat ze zich regelmatig meldt en anders gelijk smst als er wat gebeurt 8) Ik ga nog ff opruimen voor die vrouw komt..
goeiemorgen hier ook een slechte nacht heb om het uur de wekker wel gezien en na de 4de keer, rond een uur of half 4 had ik zo´n pijn in mijn bekken dat ik niet meer normaal kon liggen. ook de bo heeft toch doorgezet en heb ik dus ook pijn van. de gyn belde net omdat de urine te troebel was van gister dus moet ik zometeen weer naar het azm voor urine in te leveren en dan een telefonisch consult voor hoe of wat.. ook vanwege dat inleiden. ben er echt als de dood voor. @kristel balen dat jij ook slecht hebt "geslapen" @juffie ik ben wel benieuwd naar het schilderij hoor als het af is. laat je het wel aan ons zien @gaby en suus werkse meiden, bijna weekend @desiree dat is idd vroeg geloof dat het bij mij pas na 30 weken was ofzow maar idd de vakantie zit er tussen. ik ga ff op de bank hangen en een aflevering grey's anatomy kijken
Hello meiden!!! Even een snel berichtje van mij want moet even gaan kolven, m'n (.)(.) zitten zo vol!!!! dat doet auwie!!! Het gaat erg goed met ons alle drie. De bevalling was in no-time gepiept. Om 03.15 werd ik wakker om te plassen. Toen voelde ik een plopje achter m'n schaambeen en kwam er nog wat plas mee... dacht ik. Dat bleek dus vruchtwater te zijn. Om 04.20 heb ik Daan wakker gemaakt met de boodschap dat het wel eens begonnen kon zijn. Of hij even de tijd wilde opmeten tussen dat vervelende gevoel... de weeen dus. Toen hij echt wakker was voelde ik al bijna geen pauzes meer tussen de weeen en heb ik Daan gevraagd de verloskundige te bellen. Ze was er om 04.45. Toen ze me ging onderzoeken had ik al 5cm ontsluiting. Na het onderzoek moest ik echt blijven liggen om m'n weeen op te vangen. Dat heeft bleek achteraf 1 1/2uur geduurt, ik had zelf het idee dat het nog geen kwartier was. Na die tijd werden de weeen heftiger, de eerste keer snapte ik het niet maar bij de 2e wee begon ik uit mezelf mee te persen dus vk snel gekeken of het al kon en ja hoor! Ik had meer dan genoeg ontsluiting en ze kon zelf het hoofdje al een zien. Bij de eerste keer goed meepersen kon ik zelf ook z'n hoofdje al een beetje zien. Na 16 min persen was onze zoon Levi geboren. Op 19 juli om 06.46uur om precies te zijn. Het is een mooie man van 52 cm en 3640 gram! Hij drinkt als de beste... Maar waarom hebben jullie dan zo lang niets van me gehoord... Nou dat vertel ik jullie zo.... nu even kolven!!!
@Debby, super om wat van je te horen! Ben erg benieuwd naar je vervolg verhaal! Mooi bevallingsverhaal, manlief zegt hier dat 't zo hoort Succes met kolven! Heeft iemand van jullie een idee om wat te gaan doen vandaag? Wij willen nl. weg maar hebben even geen idee. Wilden gaan varen in Giethoorn maar lijkt ons nu niet zo verstandig met al die regen die onze kant op komt.