@Debby: Jeej, je bent er weer! Wat een snelle bevalling zeg! Doe mij er ook maar zo een @Kim: Echt klote dat t dan toch weer een BO is Ben benieuwd wat de gyn straks erover zegt! Hoop voor je dat t gauw over is en je alsnog gewoon uit jezelf mag bevallen ipv ingeleid worden. Mij lijkt inleiden ook niks hoor, hoe graag ik ook wil bevallen! Ze zeggen dat als je ingeleid wordt de weeën ook véél heftiger zijn.. @Dees: hopelijk kan je vanmiddag nog even slapen @All: *klaagmodus aan* Ik word echt gek hier.. continu die weeën en een hele vieze druk in mn buik en die harde buiken, maar het doet gewoon niks! Ook doen mn darmen al de hele tijd mee... Bah.. bijna iedereen mag zomaar ineens spontaan bevallen zonder voorwerk en ik zit hier maar te kloten de hele tijd.. Kan ik me echt over opfokken! *klaagmodus uit* *Doet nog even een bevallingsdansje*
@Mumtobe: wauw mooi geworden joh je buik. kriebelde het niet toen ze aan het schilderen was? @sammie: vervelend zeg dat je geldzorgen hebt...misschien domme vraag maar kom je wel rond dan als je een kleine hebt? @ryanne: wil je ook een beetje nachtrust van mij? @kim: fijn dat het beter gaat met je opa... @kristel: hopenlijk heeft ze gelijk en ga je binnen een paar dagen bevallen @juffie: ga je zelf een schilderij maken? @debby: ben ook wel benieuwd hoe het met debby is maar ze zal het vast te druk hebben met de kleine..oh ze is er..jemig meid wat een snelle bevalling. heb je veel last gehad van naweeen of niet? en nog knip of scheur of niks? succes met kolven... @oma: rommelende darmen zijn over. was vast van de spare ribs van zondag denk...met mijn schouder gaat het steeds beter alleen denk dat de peesontsteking weer erger word. heb ook gestofzuigd en gedweild van het weekend en sindsdien heb ik er weer wat meer last van. voorlopig dus maar niet meer doen... mijn oor jeukt vaak en soms zo erg dat het zelfs in mijn keel gaat jeuken...niet echt pijnlijk maar wel erg vervelend gevoel.. @red: fijn dat de echo goed was..zeg je ze ook in je album wil wel ff spieken naar jullie ukkie @mumtobe: oh jij ook al last van je darmen. misschien iets verkeerd gegeten of zou er een buikgriepje heersen ofzo?? succes met pakken. hoop dat debby snel terug smst. @juffie: ben jij nou helemaal van je misselijkheid af... @etospillen: bij mij deden ze helemaal niks. heb ze twee maanden geslikt maar ben zwanger geworden zonder die dingen.... @gaby en suus: vervelend dat het zo druk is bij jullie. gelukkig duurt het nog maar twee dagen @suus: oh vervelend zeg je auto kapot. heb je een leenauto gekregen nu?? @zorgtoeslag: hier ook geen recht op... @basisschool: hier ook nog niet over na gedacht hoor. dat duurt nog vier jaar dus nog tijd genoeg om daar over na te denken. @dees: heb jeuk in mijn oren. heel irritant. hoe is het met jouw.. gister was er een storing. we hadden geen internet, tv en telefoon dat heeft de hele dag geduurd dus vandaar dat ik er niet meer was (sorry mum zag dat je beetje bezorgt was) bij de vk was alles goed. bloeddruk was goed. echo was niet zo heel bijzonder. kleine is al zo groot dat je het niet zo goed meer kan zien maar hij ligt wel netjes met het hoofd naar beneden en is al iets ingedaald maar moet nog verder...verder heeft ze uitleg gegeven wanneer ik moet bellen... vanochtend lekker uitgeslapen...was er ff aan toe ( na twee dagen vroeg op schaam schaam) haha lijk wel zo'n oud wijf...
@debby wat goed om van je te horen en wat een korte bevalling echt super. ben benieuwd naar het vervolg. @red is idd niet echt weer om buiten iets te gaan doen. zelf gaan we soms naar de woonboulevard (ikea ofzow) als het vies weer is @kristel ik ken het gevoel meid, continu die harde buiken en dan het gevoel alsof je heel erg moet poepen dat heb ik ook al vaker gehad deze week. stom dat het niet gewoon doorzet. ik heb ook gehoord dat door inleieden de bevaling zwaarder kan zijn en ook voor de kleine meer stress kan opleveren en dat is het laatste wat ik wil.
Goedemorgen! Debby, wat fijn om wat van je te horen ! Bos, het gaat nu om 2 maand dat we erg krap zitten had ik ook al verteld, maar misschien heb je eroverheen gelezen.
@sammie: oh sorry had ik over heen gelezen sorry. hebben jullie ook geen spaargeld waar je even aan kan zitten. @debby: ben je nog in het ziekenhuis geweest ook eigenlijk (stond volgens mij op je hyves toch?) @wie geeft mij een schop onder mijn kont ik moet wat gaan doen maar heb zo geen zin...
@ debby, wow zo kan het dus ook zonder al de drama. Inalle tijdschriften die ik lees staan alleen horrorverhalen... Spooky! @ bos, het overgeven was gestopt 2 weken lang, maar komt nu smorgens weer terug.. Balen, net mn kop thee er uitgegooid.. En ja ik ben een schilderij aan het maken voor in de babyhoek. We kunnen verder niks met de muren doen, vanwege de verkoop van de woning. Er zit duur behang van de architect in onze slaapkamer, en de andere wand is wit, daar komt dit schilderij. Ik ga nu eerst douchen... Zit onder de verf!
*vraagt aan debby hoe vol haar (.) (.) zitten ghihi * *geeft bos een zachte schop onder haar kont (mag zwangere helemal niet schopen)*
@ Suus: Tja en ik kan me wel wassen aan de wastafel maar ik douche toch graag zeker 1x per dag dus gisteravond wassie eraf @ Kristel: Dat heb ik wel maar sinds ik HI als provider heb, krijg ik geen afleverraporten meer aan denk dat HI dat niet ondersteund ofzo want mijn vriend heeft nu ook HI en die krijgt ze ook ineens niet meer... @ Desiree: dat is idd wel errug vroeg, maar als het bij hun normaal is zal het wel goed zijn, je hoeft het kamertje enzo ook niet te laten zien dus is niet erg als het nog niet af is... @ Kim: Tjee meid, het zit jou ook echt niet mee hé... ik hoop dat het een positief gesprek zal zijn met de Gyn. @ Debby: Wooww zeg wat een snelle bevalling meid... je verhaal geeft me moed zo kan het dus ook bij een eerste kindje doe mij er inderdaad ook maar zo 1, zoals jij het verteld klinkt het als appeltje eitje.... @ Kristel: Ik dans ook nog even voor je hoor meid @ Bos: Nee, kriebelde niet het was echt heerlijk vriendlief kriebeld ook altijd over mijn buikkie haha... Gelukkig vannacht en vandaag geen last van mijn darmen *klopt af* tja storing kan gebeuren hé... maar het kan ook zomaar zijn dat je ineens aan het bevallen bent hé, t komt nu allemaal dichtbij... heb je een buddy? Hier bij de VK alles goed, behalve mijn glucose die was 7.8 maja had net daarvoor 2 boterhammen met pasta op, moet nu morgen of net na de vakantie 3x op 1 dag naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken niet leuk dus... ik kijk straks even met het glucose apparaat van een kennis of het nog steeds zo hoog is, als dat zo is ga ik morgen, en als het nu al beter is ga ik pas na de vakantie want heb nog zat te doen, en geen tijd om 3x naar het ziekenhuis te rijden... kleine was toch wel weer wat uit het bekken gekomen, maar weet in ieder geval de weg ook hier uitleg gekregen over wanneer ik moet bellen enzo... @ Debby: nou ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal hoor... ga nog even verder inpakken... blegh heb geen zin...
zo afplakken is gebeurd....nu schuren bah...dat vind ik altijd het minst leuke werk....ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna iets lekkers op brood mag haha
@mumtobe: agenta heeft mijn nummer maar die komt hier zelf ook niet zo vaak zeg maar....zal wel vragen of ze het komt melden als er iets is oke..dan is zei mijn buddy.
@Dees: ja wij willen idd ook wat van Hilfiger voor de kleine. Waar heb jij gekeken? Hier was laatst 2 halen 1 betalen, maar alle neutrale kleertjes waren uitverkocht, dus niks meegenomen. Voel je je alweer wat lekkerder in je vel zitten? @Bos: dat oor-keel gevoel ken ik wel ja, heel irri! Hoop dat de druppels helpen. En niet meer stofzuigen en dweilen hoor! Laat vriendlief dat maar doen de laatste weekjes. @Kristel: balen dat het toch niet helemaal door wil zetten. Maar het doet dus wel iets? Ik doe nog even een bevallingsdans *dans dans* @Debby: wauw dat klinkt echt als een super bevalling. Vrees alleen dat de nasleep niet zo super was... Nogmaals gefeli meis! @Kim: balen dat de bo weer doorgezet heeft. Hoop dat je toch niet ingeleid hoeft te worden meis! Als jij niet teveel pijn hebt hoeft dat toch niet? Het was toch vanwege de pijnen? @Mum: schildering weer weg? Zonde hoor. Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Ovutest was vandaag weer positief En zelfs nóg positiever dan de afgelopen 2 dagen. Snap er niks van. We klussen dus nog maar even vrolijk door
@ Bos: Okeej dan worden we in ieder geval op de hoogte gehouden @ Dreamer: Jeps hij is weer weg, idd zonde maar ja wat ik zeg, moest toch een keer douchen hé ik heb er 40 euro voor betaald... Aan de klus dan maar weer nu ga ik echt wat doen...
@dreamer ja dat ook maar ook omdat ik al 17 dagen antibiotica en paracetamols slik en dan als het trg zou komen (wat nu het geval is) weer zoveel medicijnen moet gaan slikken en dat zou gewoon niet goed zijn voor de baby. maar nu dnek i kweer als ik dan bevallen ben moet ik ook nog ven antibiotica slikken en dan krijgt de kleine het ook binnen doormiddel van deborstvoeding. maar waarschijnlijk is de bo dan wel sneller weg. de beste oplossing zou zijn als die zich met 37 weken meld of tenminste voor de ingeleide datum dan maar dat is alleen maar hopen. wanneer denk je dat je dan je ei hebt gehad? toch vandaag pas dan?
@Kim: kan me idd voorstellen dat al die meds niet echt best zijn. Nu maar hopen dat de kleine man zich snel aandiend! Heb je veel pijn nu? Ik denk dat mn ei nog moet komen. Had hem vandaag verwacht, want heb al 2 dagen posi ovu testen. Maar vandaag dus weer een posi test, dus snap er niks meer van! @Mum: 40 valt nog mee! Geloof dat het hier 60 is. Vanaaf laatste keer zwemmen? Ben benieuwd hoe druk het is. Veel plezier alvast!
@dreamer hmm vervelend dat zelfs de testen je onzekerheid geven. ik heb nog niet veel pijn der van, aangezien het vorige week zo heftig was, is dit kattepis hihi.. het is alleen onconfortabel en beetje een irritant gevoel maar hopelijk blijft het hierbij en ga ik niet weer bloed plassen. ik ga mezelf zo maar is naar het ziekenhuis slepen anders ga ik nooit. heb helemaal geen zin om te gaan. wil gewoon elkker mijn joggingpak aanhouden en op de bank blijven hangen.. *slecht*
hoi allemaal hier ben ik weer * vandaag me voorlopige contract getekend voor me huisje!!! joepie .. nu ongeveer 3 weken wachten en dan moet ik horen of ik de woning krijg ...tenminste de hypotheek de woning heb ik eigelijk al alleen de financiering nog ik en zoooo blij @ deb jeetje meid ik hoop dat het bij mij net zo soepel gaat b3en benieuwd naar de rest van het verhaal .. ff doorkolven dus
@oma; oh dat word flink doorklussen zou ik zeggen. mag ook niet meer stofzuigen en dweilen van vriendlief... @kim: hopenlijk is het snel weer weg en krijg je niet weer zo'n flinke bo. @mecha: hoe ga je dat straks doen als ik vragen mag (met werken bedoel ik als de kleine er is?) ik ga ff mijn broodje met gebakken ei opeten..mmm...
wondertjes!!! Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm