Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mecha; een mondkapje helpt niet. dan moet je een speciale hebben voor schadelijke stoffen maar die verkopen ze niet in de winkel/ is meer voor brandweerlieden enzo

@oma: ik ga altijd twijfelen als mensen zoiets zeggen. ben erg gevoelig wat dat betreft (snel onzeker). maar ramen staan open hoor...

laat ik net mijn drinken omvallen op de grond en op miijn verf. volgens mij valt de schade mee

2. goedemiddaG

@ Debs wat een snelle bevalling. Heerlijk dat alels goed gegaan is. En snel spammen met de foto's he..

@ all heb niet echt bijgelezen drukke boel hier. Net bezoek gehad, boodschappen gedaan en ga nu ff wat eten (wordt een eitje voor me gebakken :))

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    debby van harte meid met jullie zoon! en wat een mooie naam, hij stond bij ons ook op nummer 1 maar vrienden hebben hunz oontje zo genoemd.
    geniet ervan

meiden weten jullie hoe bandenpijn voelt?
    ik heb met lopen enzo steeds pijn rechts bij schaambot onder baarmoeder, zitten nu op sint maarten en ik ben beetje ongerust wel, dus hoop dat gewoon bandenpijn is, kleine schopt goed en hartje klopt ook normaal

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum dat zou ook wel kunnen. mij maakt het niet zoveel uit

@mecha ik weet nog goed een half jaar geleden hoe spannend het voor mij en frank was.. aldat geregel en dan moesten we daar weer op wachten en dan dat.. zeker met de economie nu.. doen banken nogal moeilijk dus waren zo blij dat alles goed was. hopelijk pakt het ook zo voor jouw uit

@nen geniet maar lekker van je vakantie meid ;) debby is wel al bevallen kweet neit of je dat wel ergens had gelezen..

@bos tegenwoordig zijn alle verf soorten op water basis toch? dus dan maakt het niet uit

@ryanne oh lekker :D eetsmakelijk

@knarboor kan een beetje voelen als menstruatiepijn (tenmisnte bij mij dan he) maar zal er wel gewoon bij horen wat je allemaal voelt, de kleine maakt een hele grote spuurt nu
    veel plezier op sint maarten :D

ik heb me een heerlijk stokbroodje gezond gemaakt met alles erop en eraan.

ben in het azm geweest, moest gewoon 3 potjes inleveren.. en had me plas wel opgehouden maar jeetje 3???
    beetje veel van het goede he.. ik kreeg neit alvast een receptje mee omdat ze neit wisten om welke bacterie het nu ging.. maar ze konden eht wel faxen naar de apotheek dan hoef ik niet weer helemaal trg voor alleen een stom papiertje.
    volgende week heb ik een manneijke assistent gyn.. heb niks tegen mannelijke dokters maar heb nu de hele zwangerschap vrouwen gehad... vind het neit leuk dat i knu opeens een mannelijke heb en ook nog in opleiding.. zeker nu er aankomende dinsdag van alles besproken moet worden.. heb ook nog die andere gyn aan de lijn gehad en die had gewoon echt geen plekje vrij grrr.. baal ik goed van.
    heb zoveel vragen en voel me er zo rot over hoe of wat nu verder.. kon wel janken toen straks aan de telefoon.. sta je daar achter de balie met iemand te bellen.. pfff
    ben blij dat ik weer thuis ben

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: jemig 3 potjes is aardig wat zeg....
    deze verf is niet op waterbasis (moet de kwast schoonmaken met terpetine anders krijg ik ze niet schoon) dus dan is het op terpetine basis toch??
    ach weet het zal allemaal wel meevallen hoor...ben nu klaar voor vandaag en ga zo ff douchen en mijn kleding passen...

@knarboor: geen idee hoe bandenpijn voelt sorry meid kan je dus niet geruststellen..

@ryanne: drukke ochtend gehad dus....lekker luxe dat er een eitje voor je word gebakken. heb ik ook net op (maar moest hem wel zelf maken..)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben veel te moe nu om te lezen, ga dan ook gauw op bed liggen in de hoop dat ik even een uurtje kan bijtanken..

Maarrehm..

Debby; die (.)(.) van jou stonden zeker op knallen ofzo?! :p
    Je doet er zo lang over om te kolven, leg je een weekvoorraad aan ofzo? :D :p

Hehe, nee.. Maar ben benieuwd naar de rest van het verhaal! :)

@All *zwaa* ik ga proberen een dutje te doen!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste kristel (waarschijnlijk lig je er al ff in maar goed)

hier lekker gedoucht....ga zo ff paar boodschapjes doen...

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai! Weet ff niet meer wie, maar 3 potjes urine??? Pff wat een klus!! Misselijkheid is weer weggetrokken, heb de badkamer al gesopt. De rest van het huis moet nu ook een. Morgen ga ik naarmn moeder met een vriend om de commode op te halen. Zaterdag wederom op pad voor lampen, maandag komt de makelaar al!! Ben erg benieuwd naar wat de vraagprijs word. Nou, mijn ijsthee en chips zijn op..ik moet weer aan de slag!

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel slaap lekker ff

@juffie zo ijverig zeg !! ja erg he 3 potjes, heb er ook maar in elk potje een klein beetje in kunnen doen, meer had ik niet hihi

wij gaan maandag ff naar de babydump de maxi cosi halen en meteen naar de ikea nog ff wat spullejtes.. wil allemaal fotolijstjes halen voor hier aan de muur. vind het zo kaal nu.
    en moeten nog ff een lamp uitkiezen voor de babykamer.

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden

@debby, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wat super dat het allemaal zo vlot ging zeg, echt geweldig!
    Ben benieuwd naar de foto;s van jullie!

@kim balen dat je bo weer terug is zeg.
    Ik snap noet hoe je die 3 potjes hebt kunnen vullen haha, wat een werk zeg!

@kristel, slaap lekker meis!

@juffie jij bent druk bezig geweest zeg, lekker hoor!

@mecha, wat fijn van je huisje zeg!
    Echt super!

@mum hoe was het bij de paarden?

@bos zo weer uitgeklust voor vandaag haha

Hier lekker bij me zus geweest vandaag en met de kleintjes gespeeld en gekroeld daar
    het regent toch al heel de dag, dus dat was een gezellige bezigheid!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: Gezellig dagje bij je zus, hoe oud is de kleine?

@kim: tja 3 potjes vullen is al moeilijk genoeg laat staan als je bo hebt en steeds maar een beetje moet plassen...
    leuk ff shoppen voor de kleine

@juffie: spannend he hoeveel je huis waard is. hopenlijk meer als jullie er voor gegeven hebben..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Fijne vakantie meid...

@ Bos: Ahhh jammer van die cabrio...
    oeps betrapt :p

@ Ryanne: je hebt het er maar druk mee, al dat bezoek...
    Lekker hoor een eitje :D

@ Knarboor: Lekker hoor op Sint Maarten... idd wat Kim zegt zal idd wel groeipijn
    zijn omdat de kleine nu heel hard groeit...

@ Kim: Balen zeg dat je nu bij een onbekende mannelijke gyn. in opl. moet komen...
    wordt er dan pas iets besproken over het evt. inleiden? enne 3 potjes, jee dat is
    wel erg veel ja..

@ Bos: Had je positiekleding besteld bij Esprit? dat je het nu kan passen?

@ Kristel: Slaap lekker meid...

@ Kim: Leuk dat je nog wat te doen hebt in de babykamer, alles af is lekker hoor,
    maar ik vind het altijd zo gezellig om in dat kamertje te rommelen :D

@ Sterretje: Was leuk hoor bij de paarden... maar ehmm... het kriebelt zo :p
    ik kan niet wachten tot ik ook weer lekker kan hobbelen :p
    Gezellig dagje gehad met die kleintjes jij :D groeit de kleine van je zus goeD?

ik heb weer een schuddebuik :p kleine heeft de hik hihi...

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos me neefje word volgende maand alweer 2 en me nichtje is alweer 13 weken!

@mum fijn dat het zo leuk was bij de paardjes, kan me voorstellen dat je zelf ook weer wil!
    Nog even volhouden meid, dan mag je weer hoor!
    Met de kleine van me zus gaat alles goed ja, ze is alweer over de 4 en halve kilo, dus gaat prima!
    Nog ff en dan kan ze met haar nieuwe neefje in de box :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ja idd :D dan kan je van die mooie vergelijkingsfoto's maken :p

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: heb 2 positieshirts besteld en 2 gewone en een gewone trui...kan die gewone dingen ook wel passen hoor...ze zijn nu alleen beetje kort maar verder passen ze goed dus bewaar ze voor na de bevalling...

@sterretje: leuk he dat straks alle kindjes beetje om dezelfde leeftijd zitten in de fam....
    mijn zwager en schoonzusje gaan ook voor een kleine na de vakantie (eind augustus) nou me zus nog haha...zou het wel leuk vinden als er niet te veel leeftijdsverschil tussen zou zitten maar ja dat heb je niet voor het zeggen he...

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum ja kijk nu al uit naar die foto's haha

@bos leuk he als er in de familie meer zijn die van de zelfde leeftijd kindjes hebben ja
    Hopen dat je schoonzusje snel zwanger is, dan is het leuk voor jullie ventje ook!
    Hier heeft me zus dan 2 kleintjes, me schoonzusje is wel bezig, maar bij me zwager zijn 0 zaadjes gevonden, dus dat is even afwachten heo het allemaal gaat lopen en me broer, nou geloof dat die nog wel even wachten haha
    Me neef zijn vrouw is over dik een week uitgerekend, dus nog een kleintje dichtbij in de fam!
    Gezellig hoor!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Okeej :D ik zou ook nog wel wat dingetjes kunnen gebruike qua positiekleding, maar vind het zonde voor de laatste paar weekies... gaat bij mij voornamelijk om 3kwartbroeken ofzo, en die zijn me net wat te duur voor een paar weken dragen en die kan je ook niet aan als je bij een volgende zwangerschap in de winter zwanger bent...

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, zie dat Debby nog niet weer online is geweest.

We zijn naar Dolfinarium geweest, wilden we beiden nog een keer naar toe en 't was net te doen met de regen. Gelukkig hadden we een paraplu in de auto liggen :)
    Was op gegeven moment wel erg moe en ga nu lekker op de bank liggen. Heb hier nog een pizza liggen dus die gooi ik er straks wel even in.
    Manlief is nu vissen dus die zie ik voorlopig niet. Zo de hond maar 's vriendelijk verzoeken de bank te verlaten, kan niet tegen z'n geur sinds ik zwanger ben. Arm beest ;)

@Nen, fijne vakantie!!
    @Knarboor, veel plezier op Sint Maarten! Verloskundige zei hier dat menstruatieachtige krampen het oprekken van je baarmoeder is en steekachtige pijn bij het opstaan en lopen bandenpijn is.
    Last van je schaambeen enzo heb ik ook wel over gehoord.
    @Bos, zal de echo hier wel een keer in m'n album zetten maar ff geen idee hoe ik dat ga doen. Heb geen scanner ofzo, ow ja toch wel bij de printer, alleen is ff zo'n gedoe. haha komt wel een keer.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: ja zou wel leuk zijn als mijn schoonzusje snel zwanger is.. ze is alleen al vier maanden gestopt met de pil en nog niet ongi geworden...hopenlijk zegt het niks en is het gewoon ontpillen...
    mijn zus is 29 maar denk dat dat nog wel ff paar jaartjes duurt. of die van ons moet HEEEEEL lief zijn dan wil ze misschien zelf ook wel iets eerder haha

@red: je kan ook foto maken van de echo en hem dan in je album zetten als je scannen te veel werk vind..
    heb je nog leuke shows gezien in het dolfinarium...was het druk of viel het mee. vind die zeeleeuwen altijd wel grappig (moet zeggen dat het jaren geleden is zeg dolfinarium)

ga ff eten in de magnetron gooien. heb lekker makkelijke hap vanavond...beide diepvries eten, ik bloemkoolschoten en vriendlief lasagne..

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heb zelfs 2 uurtjes kunnen slapen :D

@Kim: Pff, wat een gedoe in t ziekenhuis zeg! Ik neem aan dat ze de kweek wel met spoed doen en je dus niet een week hoeft te wachten op de uitslag welke bacterie t precies is?

@Debby: Die (.)(.) zijn nu wel leeg hoor :p

@Red: Leuk, Dolfinarium! Ik ben daar nog nooit geweest, maar t lijkt me echt hartstikke leuk! Misschien dat we daar straks maar eens heen gaan met Yentle, als eerste echte uitstapje ofzo. Eens kijken of dat handig is :)

@De rest: Ik ben eten aan t maken dus heb niet zoveel tijd.. (Macaroni)
    Wat gaan jullie eten?

Deel Deze Pagina