@Dreamer.. jammmmer hihi, ik kook graag, maar meneer is nogal gewend aan moeder dr eten.. (gewoon stik verwend....)
Ik lust heel veel niet (paprika's, chamignons, dat soort onzin) En ik lust geen vlees. Dus dan blijft er maar zo weinig over om (mee) te koken he Kan je niet een receptenboek open slaan? Daar kan je vast wel inspiratie uit halen. Of gewoon online een recepten site bekijken.
Hihi ik heb mn sonja bakker boek al open geslagen, maar als ie dat weet, eet ie niet eens meer mee denk.
Hey dames! @Lala: Ik heb vorige week uitgebreid gekookt voor mn vriend en dit was het menu: Voorgerecht: Uiensoep (met stokbroodje en kaas natuurlijk onder de grill). Hoofdgerecht: Varkenshaas met champignonsaus, salade en gebakken aardappels. Nagerecht: Warme kersen met vanilleijs en slagroom. En hij vond het geweldig :-D Hij kan heel moeilijk zijn met bepaalde gerechten, maar hij vond het super @All: Zo, eindelijk eens iets beter geslapen :-D Angel ging vannacht in de bench op onze slaapkamer en ze heeft de hele nacht het op kunnen houden, vanmorgen toen ze naar buiten mocht heeft ze eindelijk buiten gepiest enzo! Dus ik heb een goeie dag vandaag Heb alleen heel erg spierpijn, hoe ik eraan kom weet ik niet, misschien van het in de tuin werken gister Verder blijf ik gekke krampjes/steekjes houden in mn baarmoeder en liezen, maar ze zijn niet zo overduidelijk als de eerste keer dat ik zwanger was, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken... Ik zie het ook allemaal wel Volgende week vrijdag testen, maar als ik het echt niet vol hou een of 2 dagen eerder Hoe gaat t met de rest hier?
@cristel. Mijn borsten hebben nog nooit zo pijn gedaan :S.. En vannochtend weer misselijk.. mar niet overgeven ofzo.. af en toe nog krampen! Hoe gaat het allemaal vandaag?
hallo mama1987 Wat gezellig dat je er ook bij komt! Het is helemaal niet jong.. 15 vind k wel jong.. je bent dan immers volwassen! ik wil ook dakteras..! Hoe kunnen jullie in vredesnaam wat zien in de tuin met je laptop. mijn lukt ddat niet.. ga toh weer naar binnen!
Ik zit ook gewoon binnen ermee Maar buiten lukt het ook hoor. We hebben zo'n vast paviljoen, dus schaduw boven de laptop. Ik heb ook van die steekjes/krampjes, maar snap er niks van. Mn ei is al geweest lijkt me, dus daar zal het niet van zijn. Volgens FF was dag 15 mn ei, maar dat geloof ik niet. Als ik 1 dingetje verander is dag 17 mn ei en dat is logischer als ik mn temp zie (hij pakt dag 15 op mn ovu testen) Maar die steekjes blijven vreemd, heb dat eerder niet gehad iig. Ben je er al uit wat je wil maken Lala? Fijn dat ze vanacht droog gebleven is Kristel! Hopelijk houdt ze het vanaf nu altijd droog snachts
@dreamer.. Ben blij dat ik niet de enige ben die niets lust als het om champigon gaat enzo.. hahaha @lala Aan mij heb je dus ook niets.. Mannen houden meestal ook wel van nasi goreng. idd geval die van mij is er dol op..Altijd feest als we thuis naar papa en mama gaan (not) ik vind het vreselijk..
@Dreamer.. zal pas morgen zijn als ik boodschappen doe, en dan dingen zie denk ik! Al vind ik dat van kristel ook erg goed klinken! Alleen moet de soep dan veranderen in tomatensoep, vrees ik . (hem kennende..............)
@Matta, hij is 1x in zn leven ziek geworden van nasi.. enne sindsdien, denkt ie steeds dat ie ziek wordt als ie dat voorgeschoteld krijgt.. dus dat valt af helaas.
Nasi bij de chinees vandaan zeker? En als je het nu zelf maakt, dan weet ie dat je er niet ziek van kan worden? Herken het wel hoor Heb voedselvergiftiging gehad van sate 2x! En eet het nu ook niet meer, ook niet zelfgemaakt
Ja geloof het wel ja.. hij eet het nu enkel en alleen nog als zn moeder het maakt.. van mij hoeft ie het ook niet. 8)
@lala het is niet echt nasi, het is witte rijst met boontjes en nog een prutje erdoor heen! Oh menn dan heb jij een moeilijke eten zeg!
Hahaha ik ben ook een enorme tut met eten hoor Al die extra zooi hoef ik gewoon niet. Als ik paste eet, dan is het van die vlinder pasta met pasta saus van Heinz. En dat was het Geen vlees, geen rare groentes erdoorheen, alleen wat geraspte kaas erbij. Heeeeeerlijk Als mensen zeggen dat ik een moeilijke eter ben, dan ben ik het daar niet mee eens. Kijk maar hoe makkelijk ik ben, je hoeft er niks extra's doorheen te gooien Hoe makkelijk wil je t hebben
Hmm oke, zal er eens op googlen! Hij is inderdaad moeilijk.. had vorige keer witlof gemaakt, en die horizontaal gesneden zeg maar. Nou hij zat me aan te kijken op een manier alsof ik m wilde vergiftigen.. bleek dat zn ma m altijd verticaal snijd.. daar krijg je toch wat van.
Hihi dreamer, das inderdaad niet moeilijk nee! Eet vaak enkel groentes.. vind ik net zo lekker! (tot voor een jaar geleden at ik helemaal geen groentes hoor, luste niks.. ben ik gaan sonja bakkeren, en nu eet ik alles!)