Altijd fijn dat informatie elkaar tegenspreekt. Maar heb je veel jeuk dan? Ik persoonlijk zou het niet gebruiken en al helemaal niet in de buurt van mn baarmoeder. Ik heb het zelfs niet gebruikt toen we net begonnen waren met zwanger worden. Wilde geen risico's nemen. Dus als het niet nodig is, niet gebruiken!
'k Heb nu een beetje jeuk maar denk dat 't nog wel meevalt. Maar ben nu gestart met die antibioticacuur en daar zal wel een schimmelinfectie op volgen, 'k heb 't uit voorzorg meegevraagd. Die gyno-daktarin capsules moet ik dan sowieso gebruiken... kijk nog wel even wat ik met de zalf doe.
@oma: zo twee maten zelfs....toemaar... thanks voor het van de bank afschoppen. aardappelen zijn klaar nu de droger nog (wacht nog ff tot wasmachine ook klaar is, is maar 1 keer lopen) @kim: haha jij ook al.... @red: zou inderdaad ff wachten met de zalf en als het te erg word die capsule voor schimmel nemen....hoeveel heb je er daar van meegekregen?
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat vriendlief de nieuwe planten ziet, de vissen en de nieuwe poster die ik in onze lijs hebt gedaan (die midden in de kamer hangt)
Issie al thuis dan Bos? Mannen zien dat soort dingen niet zo snel he Maar als ze 1 ding zien gaan ze verder kijken. @Red: verstandig. Hoop dat je ze allebei niet nodig gaat hebben! Pff heb hongerrrrrr maar manlief is nog op de sportschool.
tjee jullie hebben ff doorgekletst zeg... @ Dreamer: Zou zo'n duitse curryworst groot genoeg zijn om beebje tegen te houden tot we terug zijn in NL? hahahaha sorry ben een beetje melig... @ Bos: ben benieuwd hoe lang ie erover doet @ Kim: Wie weet hoeft Frank idd niet meer terug... dan heb je gewoon je mannetje al in je armen.... ow dat klinkt allemaal nog zo ver weg en onwerkelijk...
@oma: nee hij is nog niet thuis....maar had al wel gezegd dat ik een keer vissen wilde en nieuwe planten ging kopen dus als hij een beetje zijn ogen open houd... kun je niet vast wat gezonds snoepen.. @mumtobe: ja gaat lekker hier he..haha
Manlief is hier aan't vissen maar ik ben alvast gaan eten. Hele rare combi... tomatensoep, komkommer en satestokjes met een bolletje. Heb nog honger maar geen zin wat... dus straks maar weer een poging. Heb hier de hele dag nog niks in huis gedaan... echt erg. Ben ook steeds erg moe, zou dat ook kunnen komen door blaasontsteking? 't Is de laatste dagen echt erg. Moet nu ook heel vaak kleine beetje plassen, dus maar goed dat ik nu een kuur heb.
@ Dreamer: Sorry @ Bos: nou idd haha @ Red: Hij zit toch nu niet met zijn hengeltje boven de vissenkom hé? ja dames ik ben weer ff weg, de boodschapjes halen om mee te nemen naar Duitsland... misschien koel ik dan een beetje af haha tot straks...
@oma: eetse @red: ja je kan erg moe worden van bo...ik had het ook vorige keer. had nergens zin in alleen slapen was zo futloos. toen had ik ook bo...na de kuur ging het snel beter... gewoon lekker de boel de boel laten vandaag en dan zie je morgen wel weer of je meer fut hebt joh... goudvissen of andere? ik hem wel oranje vissen maar zijn kleiner en platter. weet niet hoe ze heten maar zijn geen goudvissen. @mum: succes met de boodschappen
Hihi nee dat nog net niet... hij is echt erg ineens... al 2 hengels binnen een week gekocht. Heb gezegd dat het nu wel klaar is. De laatste was vandaag en 20 euro dus dat valt wel mee. Hij had eentje van z'n pa geleend en die ging al stuk, heeft ie even laten repareren voor hij op z'n kop krijgt van z'n pa. Maar dan kan ie idd beter 1 kopen dan lenen. Hengels zijn heilig bij m'n schoonpa. Vindt 't ook wel fijn dat ie eindelijk een hobby heeft. Hij kan zich al vrij moeilijk zelf vermaken.
Wij hebben 4 guppies, dus van die hele kleine. 4 mannetjes en beetje grijs/blauwig geloof ik. (ff te lui om op te staan om te kijken) Zit te kijken op de site van esprit. M'n broeken gaan nl. beetje strak zitten. maarre wat zit fijner, een onder- of bovenbuikband?
@red: Tja wat zit lekkerder...ik heb allebei. vond in het begin van de zwangerschap de lage band lekkerder zitten omdat ik veel last had van de hoge rand in mijn maag. nu zakt de lage band steeds onder mijn buik waardoor mijn broeken beetje afzakken maar hoge band zie je weer zitten onder je shirt (de rand) dus denk dat de meningen er over verdeeld zijn.
hij heeft de vissen gezien, planten heb ik gezegd en onder het eten zegt hij ineens, heee heb je ook een nieuw schilderij gekocht....best snelle reactie dus...
Oke... denk dat ik dan voor nu een lage band lekkerder vind omdat ik niet zoveel kan verdragen op m'n buik en zeker niet richting mn maag. heb hier een lekker bananenyoghurt toetje op... jammer dat ie op is. Lust er nog wel meer wow snelle reactie dus voor een man
Kom even snel langs... Las iets over dat voorwerk het halve werk is al... Over het algemeen wel ja, maar hier dus niet Denk dat ik maandag door de gyn ook heel erg teleurgesteld ga worden, dat ie weer niks kan doen omdat er niks veranderd is.. Heb vandaag echt hele erge voorweeën, erger dan normaal en pijnlijker en ze houden langer aan.. Maar voor de rest doen ze nog steeds niks (bmm voelt precies hetzelfde als een week geleden bijv.) Ik geef het dus een beetje op allemaal en vraag me af waarom ik nog dingen probeer Ben er nu ook meteen weer vandoor, voel me niet lekker.. *zwaai*
@red: ik heb ook een rok met een hoge band maar die zit nu al te strak die doe ik dan gewoon naar beneden...zo kan het natuurlijk ook. maar als je beide besteld kun je ff testen. terugsturen kan altijd natuurlijk ja snelle reactie he haha.. hij vond de vissen nog leuk ook haha vooral toen ik zei dat je deze niet zo vaak hoeft te verschonene als goudvissen omdat ze het water schoner houden haha.. @kristel: sterkte meid...
@Kristel, sterkte meid! @Bos, haha dat scheelt weer! 'k Ga me hier toch maar 's in de benen hijsen, wil een schoon bed, wasmachine moet aan, hond onder de douche en was opvouwen... kijk wel hoever ik kom Zouden morgen naar duitsland shoppen, benieuwd hoelang ik 't volhou. hoe snel slaat zo'n kuur aan?