ik hoop dat ik nog wat kan schoonmaken in huis.. ik ga zo op de bank hangen ben moe! O ja de konijnen, goed dat je het zegt bos.. ze hebben in 2 dagen tijd alweer flink gezeken O ja zwangerschapskleding moet in je eigen maat maar wat mijn ervaring is is toch dat veel merken wat ruim vallen.. ik heb een maatje kleiner dan normaal gesproken!
heej.. Ik heb 2 positiebroeken bij de miss etam outlet gehaald die waren 8 en 10 euro (geloof ik) ik ben er wel heel blij mee want zitten toch wel lekker ik heb ook nog 1 broek van de prenatal.. (30 euro) Vind alles wel oke zitten Ga even behang krabben op de babykamer.. heb er zin in maar hoop wel dat pascal zo komt helpen.. is wel zo gezellig
Ff snel; lees allerlei dingen over positiekleding.. Beste is in je eigen maat te kopen die je had voor de zwangerschap. Met broeken moet je alleen wel groter kopen, want je groeit er héél snel uit.. Ik moest bijna elke maand wel een nieuwe spijkerbroek kopen.. Heb er nu dan ook al 5 liggen die ik niet meer pas Dus het beste is qua broeken ook gewoon per keer 1 te kopen, want de kans is groot dat je m al vrij snel niet meer past. (heb t nu dus echt alleen over spijkerbroeken) Ik vind zelf broeken zonder buikband het fijnst, de banden gaan op een gegeven moment (als je écht een dikke pens krijgt) namelijk in je buik duwen en dat gaat pijn doen. Qua merken vind ik MamaLicious een k*tmerk, die kleding is heel snel al te klein. (De broeken dan, bovenkleding is wel goed!) En qua bovenkleding is t eigen merk van Prenatal k*t.. Ik heb positieshirts daar gekocht die na 3 weken al boven mn navel uit kwamen. Het zijn dus bijna gewoon normale shirts.. Ik heb trouwens met héél veel positiekleding problemen en heb de laatste periode eigenlijk alleen nog maar normale kleding gekocht en dan gewoon heel erg gelet op de lengte en rekbaarheid (gewone leuke lange shirtjes dus en bijv. 3/4 jogging-achtige broeken) Ik denk, ik zeg t maar ff allemaal, want als ik dit zelf eerder had geweten allemaal had ik mezelf een hoop stress, chagrijnigheid en geld kunnen besparen! Ben er weer vandoor! (En nee, er gaat niks gebeuren vandaag Yentle vindt t veel te gezellig hierbinnen )
hoi dames, hier was ik weer.. ja ik leef nog!! heb even 4 weekjes afstand gedaan, omdat ik de boel echt niet meer kon bijhouden! ben net 2 dagen thuis van 2 weken vakantie Italie .. was harstikke lekker!! had daar nog wel even wat langer willen blijven! hoe gaat het met iedereen verder?? al meer zwangere vrouwen!! ik las al bij Ryanne dat haar mooie meid is geboren... hoop dat alles goed isg egaan?? verder loop ik te ver achter, om alles bij te kunnen lezen!! kom maar op met de verhalen!!
debby is ook bevallen.. bevallingsverhaal staat wel ergens maar verder niet veel van haar gehoord.. jou echt lang niet gezien.. maar alles gaat goed dus na de vakantie
Ik pas nog al me zwangerschapskleding.. hoe groei jij er dan uit? Ik had vroeger maat 34, maar bij zwangerschapskleding maat 32.. vooral bij me benen en kont is het nog steeds ruim genoeg.. ook mamalicious.. misschien ligt het er maar aan waar je aan komt? Het is wel het best om te beginnen met 2 broeken en dan merk je vanzelf wel Was net in slaap gevallen op de bank.. pff ik snap niet waarom ik zo moe blijf! Hey matta lang niet gezien zeg ben je weer een ronde verder helaas? Alles goed? Zo nog maar ff een sla maken want heb nog niks op
@Matta: Hey! De afstand van het forum heeft je wel goed gedaan dus? @Dees: Ik groeide echt bij mn buik overal uit.. Vooral bij de broeken van mamalicious Op een gegeven moment kon ik er gewoon niet meer mee zitten, dan werd mn hele buik ingeduwd door de broekrand + buikband... De enige broeken die wel goed blijven zitten de hele tijd zijn de broeken van miss etam.. Alleen die hebben dan weer zo'n vervelende buikband, maar die vouw ik om Met shirtjes van prenatal is het hetzelfde.. Denk dat de meeste positiekleding niet gemaakt is op een vooruitstekende buik ofzo @All: *zwaai* Fijne avond! Ik ga gauw mn bedje opzoeken, ben doodmoe!
@Red: De broek van Prenatal is wel ok hoor. Soms vind ik ze wat vervelend zitten, maar ze is goed genoeg. Maar ja als ik ze dan ga vergelijken met die van Noppies, dan is er wel een verschil Ik heb mijn broek 50 euro betaald. Ze zat echt zo goed, dat ik ze niet kon laten liggen Ik heb één broek die ik leen van familie. Ik kreeg voor mijn blaasontsteking één zakje mee, dat ik moest oplossen in water en 's avonds opdrinken. Anderhalve dag later was ik er helemaal vanaf. @Kristel: Ik heb van Prenatal ook gewone shirts gekocht. Maar kheb er wel op gelet dat ik lange dingen heb gekocht. Dus hopelijk heb ik niet hetzelfde als bij jou Ik kon het natuurlijk niet laten. Ik heb de laptop al gekocht Hij is wel shiny Echt een mooi ding. Hopen dat deze wat langer meegaat. Mijn vorige laptop is blijkbaar gesneuveld door de warmte, dus nu heb ik zo'n cooler besteld om mijn laptop op te zetten. Omdat ik hem heel vaak nodig heb voor school, staat hij meestal heel de dag aan.
heej meiden Ik zie dat mijn naam al gewijzigd is HEb een hele dag zonder Chanell gezeten.. Hadden namelijk een familie bbq van me vriend Was erg gezellig! Heb Chanell nu lekker bij me liggen.. Nou jaa lekker, ze zit telkens te huilen Hoe gaat het met jullie allemaal? Liefs marisss
hey meiden, hoe is het hier? Ik zou eigenlijk t/m maandag op vakantie blijven maar we zijn al terug. Ik kreeg vanmorgen harde buiken dacht ik, om de 4 minuten en pijnlijk. We zijn maar even langs het ziekenhuis gegaan. Aan de ctg gelegen en het waren weeen, geen oefenweeen meer.. bmmond was ook verstreken. Dus we zijn naar huis gegaan, was nog wel een eindje rijden. Vanavond weer een uur aan de ctg gelegen. Ik kon beter een nachtje blijven voor als de bevalling doorzette maar mocht ook naar huis (we wonen niet zo ver) Dus ik ben nu lekker thuis. Weeen heb ik nog steeds, ik hoop dat ze weer ophouden en dat het niet doorzet. Dus even afwachten... Ik ga morgen even bijlezen, nu eerst lekker proberen te slapen fijne avond nog!
hey allemaal we zijn net thuis.. van de familie bbq... hebben koningschieten gedaan.. was opzich wel okeej. maar vond t te lang duren allemaal.. toen we ei-de-lijk terug gingen.. gingen we eten.. en was niet zo lekker.. (familie bbq zonder bbq) vond beetje jammer.. was blij dat we naar huis gingen.. suus: wat eng van je moeder.. ze moet niet eigenwijs zijn en gewoon naar een huisarts gaan! ryanne: ik word nog even met niemand vriendjes.. want als ik dat doe staat er zo'n rare banner onder.. en die kan ik niet weg halen. emma: wat spannend.. succes alvast..
@ emma, weer terug! Wel spannend, weeën! Wel naar je zin gehad de hele week? Moet je morgen weer naar het ziekenhuis? @ Gaby jammer dat het tegenviel, die bbq.. @ mariss ik denk dat Chanell je heeft gemist @ Hilli woehoe nieuwe laptop al binnen dus! Welke heb je? Hoe oud was je andere laptop? Wat was er mee? Noppies is idd fijn @ Kristel hier ook geen fan van die banden.. die bij de H&M, die zitten echt strak! Knellen nu al me buik af, dus douw ze ook naar beneden. De rest ook wel. Gek hoor dat je er zo uit groeit. Misschien ligt het eraan dat jouw buik wat lager zit dan die van mij bijv. Juist onderin zitten ze nog zo ruim hier. Ik ga nu naar bed, ben beetje laat.. maar wilde niet te vroeg gaan slapen, want dan lukt het weer niet (heb al 2 uur geslapen). Mannetje heb ik al wel ingestopt. Morgen naar bios en familie verjaardag.. en dan bij me ouders eten.. zal denk ik neit online zijn, geen tijd! En maandag kan ik ook niet gelijk melden hoe het bij de 20 wkn echo was, ik moet daarna gelijk werken en ben ook later thuis, dan kom ik gelijk online hoor zwaai xxx
Zo, net thuis. @Emma: meis, ik hoop dat de weeën afnemen. Het is nog wel erg vroeg. Maar mocht het doorzetten: succes! Ik denk aan je. En sms me maar als er iets is he. @Kristel: jij mag extra lang genieten van Yentle in je buik! Al denk ik niet dat genieten het eerste is wat in je opkomt als je nu aan je zwangerschap denkt. Hoop dat ze toch snel komt meis. Slaap lekker dames!
**********BUDDYNIEUWS********* Kristel haar vliezen zijn net gebroken! Maar haar vruchtwater is de verkeerde kleur, beetje groen/bruin. De vk is onderweg. Ze houdt ons op de hoogte! **********BUDDYNIEUWS**********
Kristel, ik denk aan je! En ik wens je alle kracht om deze bevalling goed door te komen. Ik hoop dat alles goed (en snel!) gaat en je zometeen Yentle gezond en wel in je armen hebt. Je kan het meis, zet hem op! Hele dikke knuff voor jou.
@All: ik gok dat Yentle in het vruchtwater heeft gepoept. Als dat zo is zal Kristel naar het ziekenhuis moeten om daar te bevallen. Ik hoop echt dat ze daarvan niet in paniek raakt. Ik hoop ook dat ze vanacht goed heeft kunnen rusten zodat ze genoeg kracht heeft om de bevalling goed door te komen. Jeetje zeg, zit hier met een adrenaline gehalte van hier tot tokio! Zou zo graag Kristel een arm om de schouder willen slaan en zeggen dat alles goedkomt en dat ze het aankan. *emo oma veegt een paar traantjes weg* @Emma: meis hoe gaat het met jou? Zijn de weeën afgenomen? Moet je zo weer naar het ziekenhuis? Ook voor jou hoop ik dat je toch nog hebt kunnen rusten/slapen zodat je genoeg kracht hebt om de bevalling goed door te komen mocht het vandaag doorzetten. Ik denk aan je meis en je kan het! *gaat emo oma weer hoor* Jeetje, mn beide buddies gaan misschien tegelijk bevallen. *ja, kom maar weer met die zakdoeken*