@ Meisje87, Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat je ongi is doorgekomen.. volgende ronde hoop ik dat het raak is!
Ik ben er achter gekomen waarvan ik gister gespuugd heb want vandaag heb ik alweer gespuugd. Gister van een paar borrelnootjes en vandaag van een handje bugles chips... Koorts heb ik niet dus ben niet ziek.. Dinsdag ga ik testen hoop dan dat hij positief is want dan weet ik waarvan ik moest spugen
Ik ben er weer eventjes Vriend is vandaag vrij en we zijn lekker lui aan het doen. Nu zijn we dus Babyboom via het internet aan het kijken. We hebben het nooit gezien allebei dus volgen het nu vanaf het begin achter elkaar door. Is wel fijn om met zn 2en te zien. @Mac: Ik test eigenlijk altijd alleen, of mn vriend nu thuis is of niet dat boeide me eigenlijk niet zo. Maar ik wil volgende week toch graag met zn 2en testen.
hey meiden, ff niet meer geweest, gister zo druk geweest en vandaag een baal dag dus nog ff geen tijd gehad ook Zag dat meisje87 ongi was geworden, balen meis Pandabeertje ook super naar dat je test negatief was, hoop dat je nu je pauze kunt nemen! Hier vandaag toch ook weer ongi geworden, voel me super rot Echt een klote dag Snap er ook niets van, voelde me eigenlijk heel erg zwanger en natuurlijk woe en do een lichte test! Nou ja, het is niet anders, ik kan er niets aan doen Weer door naar de volgende ronde dus!
@Meisje: gefeliciteerddddd Alleen een beetje een flauw kadootje van je lichaam! Mijn man wil erbij zijn als de test resultaat geeft (het plasgedeelte interesseert hem idd ook niet ) @Sammie: de 1 zegt van wel, de ander zegt van niet. Net als elk dag klussen, om de dag klussen zegt ook elke vk en gyn wat anders. En wat ik al zei: dat is wat ik weet, wat jij ermee doet moet je zelf weten @Kristel: grappig dat je vriend mee kijkt Pfff we hebben net het zwembad leeg gehaald, grondzeil schoongemaakt, drooggemaakt, zwembad onderkant droog en schoon gemaakt, de binnenkant schoon gemaakt en nu staat ie weer te vullen. Gaat maar 5000 liter water in, dus 4 uur later issie wel klaar Wat een rotwerk! Maar maandenlang hetzelfde water vind ik zo vies, dus ja, dan maar even een daggie doorbijten he. Vanavond (mits t niet regent natuurlijk, zal je net zien ) lekker ff afkoelen
Balen Sterretje Maar wel een nette cyclus van 28 dagen (om er even iets positiefs tegenaan te gooien) Hopelijk volgende ronde wel raak!
Ja is heel flink balen! Maar ja vol geode moed weer verder he! Pendel zegt augustus, dus daar gaan we voor! Verder wel netjes ja, 28 dagen, gaat weer de kant op die we gewend waren! Nu ook weer lf van 12 dagen, dus denk dat ik die ook wel aan kan houden nu! OP naar ons volgende ei! Zo wat een karwei dat zwembad van jullie zeg, maar goed nu kun je er weer tegenaan! Heerlijk lijkt me dat om er saafs lekker in te kunnen gaan! Wil er ook één!
@ Lala87: Vooraf een tomatencremesoepje, uit een blik van Unox, is net echt haha. Lekker biefstukje, gebakken aardappeltjes en een salade. Als toetje aardbeien met slagroom. Is lekker en snel te maken allemaal . @ Mac: Ik heb het inderdaad ook wel eens, glijmiddel op waterbasis kan gewoon volgens mij. Want water is toch niet zaaddodend? En beter dan die zooi op oliebasis, krijg je jeuk van enzo @ Matta1986: Ik heb even je fotos gekeken en je bent een knappe meid hoor :-D. Ik ben zelf vrij lang en ook niet echt mager, vind te dun ook niet mooi met mijn lengte. Dan voel ik me zon slungel . Ik noem het maar vrouwelijke rondingen haha. @ Mac: Een fototje maken van de positieve test en deze mailen of smsen als hij aan het werk is. Als ie negatief is zou ik het gewoon vertellen als hij thuis komt, omdat dat een minder leuke verassing is Het was weer lekker weer vandaag! Eerst even rondgereden met mijn broertje, die heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald, daarna lekker wezen zwemmen. Nja, gekeken naar de zwemmende mensen want ik vond het water te koud . En dalijk hebben we een barbeque! Mijn vakantie zit er alweer voor de helft op, nog 2 weekjes te gaan
hallo dames... Me hier weer... Ik zie veel eten voorbij komen....ik lust alles wel...en over de lijn....vanaf maandag weer een poging doen...en ik ga elke dinsdag zwemmen met een vriendin.... Sterretje en meisje...balen man...ik begin erook echt de schijt van te krijgen....het duurt me nu echt te lang....dit is alweer maand 7 en nog steeds helemaal niets.... nou ik krijg misschien zo al mijn nieuwe laptop...dan ben ik ook wat vaker online... nou als ik er niet meer ben tot morgen en fijne avond dames...
Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje aan het meelezen en snap al jullie twijfels.. ik zat ook al in twijfel voor een week en vandaag toch maar eens besloten dat ik ga testen en had een positieve test! .. ik geloofde het eerst niet en heb er nog 1 gehaald en ook positief! iedereen die nog in onzekerheid zit succes met testen! hoop dat jullie ook een positieve test in handen krijgen groeten Nicole
Hallo KLETSKOUZEN Haleluja, ik heb geen tijd/zin om alles door te lezen, sorry Kan iemand mij een kort update geven?! Of ben ik dan heel lastig. Zag een hoop nieuwe meiden, WELKOM en gezellig. Hier gaat het goed! Wel zijn andere mindere kwaaltjes DUIDELIJK aanwezig Zag een paar meiden ongi Had zo gehoopt op nog meer zwangere!
gefeliciteerd...met hoeveel dgen heb jij getest....ik heb nog geen kriebels om te testen want ik geloof er niet in....maar wie weet sta ik morgen op en wil ik er eentje doen...
dag lieve dames ben weer heerlijk thuis. ik had gezegd dat we vandaag even niet zouden klussen, maar we gaan vanavond toch aan de klus, net mn eisprong gevoeld, (weet het bijna zeker) 2 dagen eerder dan ik had verwacht volgens mijn banner. we zullen zien, dus vanavond toch maar aan de slag. xxx
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 20: Sammie88 26: Lexy4 30: Lynn1986 Augustus 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 10: Mac, 1e ronde 22: Sterretje08, 3e ronde 31: Alexia R, 2e ronde
Dames, ik heb even een NOD lijst erbij gezocht (40 pagina's terug ..) Kom maar op met de nieuwe NOD's !