Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Bos, het schiet ook al mooi op bij jou he ;)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @bos succes met verder klussen dan!
    Niet te veel met je schouder dan he!

@red rustig aan hoor meis, gewoon doen wat je aan kunt!
    Veel plezier straks!

@mecha, he meis! Goedemiddag hihi

@emma, wat voor kleur is het geworden?
    Heb je vast al verteld maar dat heb ik denk ik even gemist!
    Leuk dat jullie gelijk al aan de slag gaan he!
    Ben benieuwd hoe het word!

Zo hier ga ik ook maar eens aan de kleertjes strijk, tot strakjes!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey allemaal!

Ik ben vandaag thuis gekomen met Yentle :D
    Ik heb even geen puf om nu uitgebreid het bevallingsverhaal te vertellen, heb namelijk ontzettend pijn (en ik weet ook niet of het wel zo slim is om mijn bevalling-from-hell zo gedetailleerd te vertellen aangezien er nog genoeg meiden moeten ;)).
    Maar ik wilde even wat van me laten horen en Yentle zo natuurlijk even laten zien!
    Met haar is alles goed! Ze huilt bijna niet, is hartstikke tevreden met alles, echt een lekker kind :D

Brstvoeding wilde niet lukken... En ik geef misschien te snel op, maar aangezien alles al zo moeilijk is gegaan heb ik totaal geen zin om moeilijk te doen met de bv, dus ze krijgt sinds gisteravond lekker de fles en ze is er hartstikke tevreden mee! :)

Ik ga nu even 2 foto's laten zien en dan ga ik even eten en uitrusten :)

p.s. ze is trouwens 50,5 cm :)

Ik zal vanavond ofzo wel even kijken dat ik t hele verhaal ga typen als ik er puf voor heb, maar pin me er niet op vast :)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hier ligt ze lekker tegen mn opgetrokken knieën aan :) (kijkt wel een beetje boos :p)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik gok op
    - agneta: 15 september
    - sterretje: 23 september

Alles goed hier met iedereen?

Chanell zat vanochtend te lachen naar mij..:D
    Deed ze vorige week voor het eerst een beetje..
    Maar niet zo erg als vanochtend haha!
    En dan maakte ze ook nog van die leuke gil geluidjes :p
    Nou daar lag ze in de box haha.

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Wat een mooie dochter heb je zeg!! :D
    Geniet ervan meis..;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    En hier lag ze lekker in dr bedje te slapen vanochtend in t ziekenhuis :)

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Aaah wat schattig he!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben er weer vandoor nu... Ik heb een flinke wond daar beneden (ingeknipt en ingescheurd, veel hechtingen dus...) en mn stuitje doet ook ontzettend pijn door de ontzettende persdrang die ik had bij 5 cm..
    Kan dus heel moeilijk lang blijven zitten...

Tot gauw!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Wauw kristel wat een mooi en lief meisje zeg, ze kijkt echt zo schattig!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn zeg, dat is toch wel lekkerder dan in het ziekenhuis!
    Wat heerlijk dat Yentle zo makkelijk is, dat is super fijn!
    Goed dat je op flesvoeding over bent gegaan toch, blijven tobben is ook niets dan!

Doe rustig aan en rust maar lekker uit.
    Hoop dat de pijn van onderen en in je stuitje snel wat minder word, dat lijkt me geen pretje namelijk!

Nou meid geniet lekker en we horen snel van je!
    Dikke knuf!

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: oh sorry verkeerd gelezen nou ja toch rustig he...groot gelijk dat je wel kijkt hoe ver je komt

@kristel: wauw wat een mooie meid en zo'n mooi gaaf huidje....je hebt een knap kind op de wereld gezet meid goed gedaan. en mij maak je niet bang met je bevallingsverhaal hoor dus kom maar op als je puf hebt..
    succes met je hechtingen en stuitje. heb je oplos hechtingen of haalt de vk ze eruit? heb je nu kraamhulp in huis?

@jeee ben klaar met verven...ga nu ff douchen want voel me niet zo frisjes (beetje hot op zolder....) heb namelijk ook nog staan strijken...

12. @ kristel wat een mooie meid. Nu lekker gaan genieten hoor!
    @ bos vriend had er wat van gezegd en nu gaat t. Zijn van t weekend twee keer geweest maar door de week houden ze zich rustig.

Frédérique wil maar niet in haar bedje slapen overdag. S'nachts gaat t goed gelukkig.
    Ook is het een kleine hongerlijer want ze heeft zo snel weer honger. Gister en eergister een fles 'teveel ' op maar was geen probleem zei t buro.

@ sammie wat spannend zeg als het raak is komt dat omdat we zo goed gedanst hebben :D
    Over twee daagjes nog maals testen he..

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @ryanne fijn dat ze zo goed eet toch!
    Mooi dat je schoonouders zich nu wat meer op de achtergrond houden, zou er gek van worden als ze elke dag op de stoep zouden staan hoor!

@bos fijn dat je klaar bent meis, lekker opfrissen nu dan!

Zo was hier ff gestopt met de kleertjes, want kreeg weer zo'n rot kramp in me buik, maar nu ff een half uurtje bijgekomen, dus ga weer ff verder!
    Me ma belde ook nog dat ze vanmiddag langs komt, dus moet opschieten haha

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne..
    Wat beter dat ze zo goed drinkt!
    Mischien kun je haar wat meer cc geven? Want hoeveel cc geef je haar nu?
    Chanell was in het begin ook heel hongerig..
    Ze kreeg met 3 weken 120cc

Wat raar dat ze overdag niet in haar bedje wil slapen!
    Chanell slaapt overdag gewoon in de box..:p

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Kristel, wow wat een mooi meisje!!! Echt... zie zoveel baby's maar 'k vind haar echt super mooi! Laatst ook een kindje gehad waar ze op lijkt!
    Doe maar rustig aan meid! Kan me goed voorstellen dat je onderkant flink pijn moet doen! Ziet ook zeker alle kleuren van de regenboog ;)
    Flink koelen wil nog wel eens wat helpen.

Volgens mij wordt er vrijwel altijd oplosbaar materiaal gebruikt met hechten.

zit hier even aan een soepje. Zal straks er vandoor. Heb nog even snel de afwas gedaan, anders heb ik gelijk een sjaggie echtgenoot. Op de terugweg neem ik wel paar boodschappen mee. Moet wel, want heb gisteren aardappels van de buren geleend en die hebben nu niks meer.

ff vraagje. 'k had gisteravond toen ik wat bewoog op de bank even een hele felle pijn aan de zijkant van m'n baarmoeder. is dat bandenpijn? had 't wel eens met opstaan enzo maar dan veel lichter. Dit deed echt enorm zeer en hield ook wel even aan.

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Mariss, leuk zeg dat ze al lacht!! Vind je 't haar niet lastig aan te leren dan dat straks de box is om te spelen? hihi ben erg van de 3 R's en slapen wordt hier alleen in bed gedaan... naja eerste poos mag t ook nog even gezellig bij ons. Moeten elkaar ook leren kennen he ;)

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @red
    ja is echt zeker leuk!
    Naarmate ze straks ouder wordt gaat ze steeds vaker overdag naar bed te slapen..;)
    Spelen in de box doet ze nou toch nog niet..:p
    Ik ben ook zeker voor de 3 R's..:)

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Misschien dat ik hier de kinderwagen ook wel eerst beneden neerzet ofzo. Hoef ik niet steeds naar boven te lopen.
    Blijft Chanell ook even wakker na de voeding?

Ik ga me hier ff optutten en de hond uitlaten en er dan vandoor.

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden, hier wat bankzaken geregeld, merk dat ik erg gespannen ben door alles.. Na 4 uur nam de vkpraktijk toch nog op.... Ze gaan even kijken naar een andere oplossing wat betreft 20 weken echo.. Verder voel ik me nog erg ziekjes mn mamsie gebeld, die schrok heel erg.. Vandaag houd ik mekoest, heb net een kruikgekocht voor op mn bukkie, gan strakjes de baby die gebruiken.. Ik ga even lekker snurken, tot later!

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: weet niet wat dat kan zijn wat je voelt

@juffie: en wat zei ze over je bloedverlies dat het nog niet over was?

@ryanne: fijn dat ze minder langs komen. mijn schoonmoeder zei laatst tegen mijn schoonzusje: nee we gaan niet op vakantie want als de kleine er is is het wel leuk om elke dag ff te gaan kijken.....:$
    dacht het toch niet...

ben ff weg. mijn ma stond voor de deur die wil ergens gaan kijken...

Share This Page