Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zul je altijd zien ja
    En dan vanavond als je niet meer naar de dierenarts ermee kunt gaat tie weer alles onderpiesen!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Hoe gaat t hier met iedereen?
    Heb niet alles terug gelezen hoor, heb ik echt de energie niet voor nu, maar las wel iets over dat t met Juffie niet zo goed ging? :( Veel bloedverlies oid?
    Ik hoop echt dat t niks ernstigs is meid! Ik hou je in de gaten...

Hier net voor t eerst met Yentle naar buiten geweest! We hebben even een paar kleine boodschappen gedaan in de supermarkt om de hoek, maar dat vond ik wel weer ver genoeg. Ik moest bij elk paaltje gaan 'zitten' (meer leunen) om uit te rusten, ben nu dus ook echt kapot!

VK is vanochtend langs geweest, maar stelde niet echt veel voor.. Hechtingen zagen er iig goed uit.

Yentle blijft t geweldig doen, t is echt een makkelijk kindje :D

Heb nu alleen wel sinds gisteravond last van stuwing (er komt dus toch wat bv uit al is t bijna niks) en heb aan de ene kant zoiets van 'hmm, zou t toch nog wel graag willen proberen of t echt niet lukt', maar t kan nu niet ivm de pijnstilling die ik gebruik en ik kan nu echt niet zonder (gebruik nu Diclofenac)
    en aa nde andere kant ben ik wel tevreden met hoe t nu gaat en voel ik me er goed bij..
    Zit dus een klein beetje te twijfelen, maar denk toch dat ik kies voor een ontspannen mama aan de medicijnen en Yentle dus aan de fles ;)

Ik hoop dat t met iedereen goed gaat hier en ben benieuwd wanneer t volgende wondertje geboren wordt! :D

Ik zal trouwens mn bevallingsverhaal 'even' gaan schrijven nu en daarna ga ik ee ndutje doen :)

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ gaby

uhm waar kan ik mn pb tje vinden?

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

knarboor: bovenin staat welkom.. en je naam.. en daaronder staat berichten enzo.. hoezo is die niet aangekomen dan je wou toch mijn wachtwoord hebben toch,,

agneta: t zijn gewoon kleine spuitjes met vloeistof er al in..

zo heb mijn hakschoenen weer aan om verder uit te lopen. maar heb er nu sokken in.. haha ziet er erg charmant uit..
    is wel lastig opruimen zo.. net met een volle wasmand naar boven.. en ging bijna weer terug naar beneden.. maar t ging.. haha

5. gaby1986

kristel ben benieuwd naar je bevalllingsverhaal..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: oh vervelend dat je last hebt van stuwing .zou als ik jou was gewoon lekker de fles blijven geven hoor. straks wil je het proberen moet yentle daar weer aan wennen. lukt het niet moet ze weer aan de fles. is voor yentle ook steeds wat anders en verwarrend lijkt me....en als jij pijnstillers nodig hebt moet je ze gewoon nemen. anders heb jij pijn en als yentle het goed doet op de fles zou ik zeggen probleem opgelost maar goed ben daar zelf ook makkelijk in hoor...

ben benieuwd naar je bevallingsverhaal...

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel wat leuk dat jullie naar buiten geweest zijn al zeg!
    Nog wel vermoeiend dus zo'n klein stukje lopen, lekker een tijdje gaan slapen zo dan hoor!
    Vervelend dat je last van stuwing hebt zeg, lijkt me een akelig gevoel!

Kom maar op met je bevallingsverhaal :)

@gaby doe je wel voorzichtig meis, niet echt van de trap af vallen zo hoor!!!

8. gaby1986

ja doe voorzichtig hoor.. hoef nu voorlopig niet meer naar boven..
    er lag trouwens een briefje dat er een pakketje voor ons bij de buren is afgeleverd.. maar vraag me af wat.. heb wel iets besteld maar dat zou zaterdag pas komen..???

9. @ Red weet jij eigenlijk of het mogelijk is om gelijk na de geboorte te beginnen met kolven? (is nergens te vinden die info :() Ik wil niet direct aan de borst voeden namelijk. Anders wordt het de fles hier.
    Bruine bonen met stroop? Dat klinkt niet eens vies, beter dan met spekkies (die zijn wel ranzig haha). Over stroop gesproken.. ik krijg nu trek in appelstroop :D

@ Kristel fijn dat Yentle zo makkelijk is.. Enne je zegt zelf al wat je wilt ;) . De medicijnen heb je nodig, en Yentle doet het toch goed aan de fles?

@ boeken ik wil toch binnenkort een nieuw boek voor over de bevalling en de eerste tijd.. op me gemakkie lezen in de trein.. :D denk dat ik morgen gelijk ff bij donner ga kijken.

@ Dreamer idd hier heet het ook bonen doppen.. en dan komen wij allemaal uit Z-H!

Hebben de andere zwangeren trouwens ook dat er veel mensen ongevraagd aan je buik willen zitten??

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @desiree, ja vreselijk is dat!
    Ik vond het nu zonde om nog aan te schaffen, maar kwam er pas achter dat er een buikband is met de tekst DONT TOUCH
    Die ga ik de volgende keer als ik zwanger mag zijn kopen hoor!

Misschien een goede tip voor jou om aan te schaffen?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @desiree: niet veel maar wel regelmatig mensen die inderdaad vragen hoe is het en gelijk ff aan je buik voelen...pfff blijf af is mijn buik en niet iedereen mag daar aan zitten. maar ja zeg dat maar eens tegen ze...

ben ervandoor. vriendin zal zo wel voor de deur staan.

12. gaby1986

zo ff pakketje gehaald.. was ons gastenboek voor de bruiloft.. :D

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik heb hem dan idd niet gehad gaby;)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh leuk gaby het gastenboek. word het een beetje echt he.

hier wel heel veel mensen die vragen hoe het gaat maar verder zitten vreemden gelukkig niet aan me buik. maar af en toe wordt ik wel moe van de hele tijd al die vragen.

ik heb trek maar ik weet niet wat ik ff moet eten. heeft iemand suggesties? behalve bruine bonen met stroop. haha.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: het is ook boontjes doppen (denk maar aan het spreekwoord)
    Dus denk dat bonen haren iets is van Bos haar familie :p

Die buiken zijn errug aantrekkelijk!
    Ik heb ook wel eens bij een vriendin over der buik geaaid zonder te vragen.
    Zal het tegenwoordig niet meer doen, maar wist toen niet dat dat vervelend gevonden kon worden.
    Gelukkig vond mn vriendin t niet erg :p
    Maar ik denk dat ik het van vreemden echt niet leuk zou vinden!

@Sterretje: denk niet dat zo'n buikband of shirt (je hebt ze ook in shirt namelijk) helpt :p
    Ik hoop het volgend jaar uit te kunnen proberen, dan laat ik het wel weten :p

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb 2 echofoto's in mijn album gezet.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer, is goed ik ben benieuwd naar je bevindingen dan hihi

@gaby leuk zo'n onverwacht pakketje toch!

18. gaby1986

knarboor: je hebt nu een echt bp'tje :D

heb net ondertrouw geregeld 2 november om 10.00 :D

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Matta, ja 'k mag zelf kiezen wie ik wil, dus moet ik nog even goed over na gaan denken.

@Desiree, zit er even over na te denken. Zou je dat willen omdat het je niet fijn lijkt aan de borst? Je kunt in principe gewoon elke 3 uur kolven en dat aan de kleine geven met de fles. Op die manier krijgt hij toch BV binnen.
    'k Zit alleen na te denken over net na de bevalling. De eerste keer aanleggen is volgens mij wel erg belangrijk voor het op gang brengen van de voeding. En op zo'n moment ga je vaak niet kolven.
    Als je het graag zou willen, zou ik de kleine na de bevalling aan de borst doen, kijken hoe je dat vindt, vind je 't niks, beginnen met kolven. 't Is wel pittig omdat t een beetje dubbel werk is, maar je kunt t' flesje ook weer uitbesteden aan je man en kolven is ook een kwestie van leren. 'k had een keer een kraamvrouw en die had in 5 min. bijna een flesje vol. Daar kan een kind niet tegenop drinken ;)

@Agneta, al wat gegeten? Ik heb een schaaltje ijs gehad. Had ook nog een huzarenslaatje staan maar volgens mij heb ik daar laatst teveel van gehad, staat me een beetje tegen. Heb ook al tomatensoep gehad en komkommersalade. Gewoon even een hele komkommer opgegeten ;)

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Trouwens, 'k heb de slaapkamer schoongemaakt, bed verschoond, zelfs onder t bed enzo gezogen, en ben met de badkamer bezig. Maar moest eerst ff uitrusten en weer wat eten.

Deel Deze Pagina