Nou zet mij maar voorlopig even op 22 augustus dan! Even kijken wanneer mijn ei deze maand is, en dan weet ik het precies, kan zijn dat tie nu weer sneller is, of gewoon op dag 16 weer, maar dat zien we tegen die tijd wel! Ik blijf gelukkig nog wel in augustus, dat is al positief @miinicole, gefeliciteerd meis, super geweldig! @romy, hoop dat alles goed gaat met je verder, lekker genieten hoor! Hopelijk snel nieuwe zwangere bij je! @knarboor, hoe is het nu met je meis, al enige verandering?
hallo dames, ik heb mijn nieuwe laptop...hihi..ik ben zo blij...nu kan ik voort lekker op de bank en tv kijken en internetten.... mijn nod is 30 juli of zo....maar goed..hoe is het hier verder...volgens mij zeer rustig....
wat ee hoop felicitaties hier Aah ik had een leuke dag, nouja eerst ziek naar huis, daarna lekker geslapen kwam me vriend me wakker maken, die had mexicaans gekookt, toen batman begins op hd gekeken en daarna gelijk door naar the dark knight, die HEEL ERG goed is! echt een aanrader meiden, al is ie wel een beetje heftig. Had ER seizoen 2 en een mp3-speler gehad van mn ventje. Had voor mn verjaardag nog minder leuk nieuws gehad want mn collega werkt hier nog 3 weken :'( en gaat dan verkassen maar gelukkig blijft ie in de buurt werken. Ik ga morgen wel bijlezen, is te druk geweest gisteren en vandaag, die griep wil maar niet weg.. lekker vroeg mn bedje in zo en dan is mn verjaardag alweer voorbij
dag dames gister bijna zeker mn ei gehad en gklust. als ik komende dagen niks voel is mn ei toch geweest. als dat zo is dan is mn nod 8 aug ipv 10 aug. maar laat hem maar op 10 aug staan. fijn weekend allen xxx
Goeiemorgen Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier nog steeds moe, maar slapen gaat gelukkig al beter (Angel piept al minder 's nachts ). Verder nog steeds wel simpele klachtjes zoals krampjes/steekjes, begin nu ook een beetje pijnlijke tieten te krijgen. Maar om de een of andere reden heb ik heel erg het gevoel dat het toch niet raak is. Heb namelijk gelezen dat Progesteron ook voor een hele hoop klachten zorgt die lijken op een zwangerschap en aangezien je na je eisprong Progesteron aanmaakt wijt ik mn klachten nu dus daaraan. Ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen dat het elk moment kan gebeuren. Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik vrijdag ongi ga worden. Hopen doe ik zowiezo, maar ga nergens meer vanuit. Straks met Angel naar puppycursus voor t eerst, als het goed is. Vriend is nu namelijk iemand van Schiphol ophalen dus ik hoop dat hij op tijd terug is! Anders kunnen we niet eens weg....
ohallo! ik zit 4 dagen voor nod en heb vanmorgen getest! en 2 streepjes.. nog wel licht maar ze stonden er echt kan het nog niet geloven hoop dat het echt zo is! maar vanaf waneer kan je cb digitaal doen? xxx
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 26: Lexy4 30: Lynn1986 Augustus 1: Sammie88 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 10: Mac, 1e ronde 22: Sterretje08, 3e ronde 31: Alexia R, 2e ronde
@Leeuw: Over het algemeen als je op de ene test 2 streepjes hebt (hoe licht dan ook) zal de CB digitaal ook positief aangeven! Je dus vanaf nu zo'n test kunnen doen Spannend! Welke test heb je nu gebruikt eigenlijk?
Spannend Mac Spannend ook Leeuw Ik zou wachten tot je nod met een digitale, maar je moet t natuurlijk zelf weten. @Kristel: hoop voor je dat t wel raak is! Maar dat zullen we vrijdag wel horen. Maakt het afschuiven op de progesteron het nu makkelijker om niet te vroeg te testen? Hier was mn temp weer hetzelfde als de afgelopen 2 dagen. Ei staat nu op dag 17 bij FF. Merk wel wanneer mn ongi door gaat breken!
Ik werd trouwens heel misselijk wakker vanacht Moest echt even rustig gaan zitten. Hoop niet dat ik dat vaker krijg, was niet leuk!
@Dreamer: Gelukkig is je temp toch omhoog gegaan dus Misschien dat je ei iets later geweest is, maar dat hoeft niet he. Temp kan ook altijd wat later omhoog gaan als je ei al geweest is. En over hopen dat t raak is, ja dat hoop ik ook natuurlijk Maar ik wil er niet meer TE veel op hopen. Elke maand hetzelfde liedje, dat breekt me gewoon op. Het kost me zoveel energie steeds! maar het afschuiven op andere hormonen scheelt idd wel als het gaat om vroeg testen. Alle afgelopen maanden begon ik steeds een week voor NOD al te testen. Ik weet dondersgoed dat het helemaal geen zin heeft, maar toch had ik steeds zo'n klein stemmetje in mn hoofd: Ja, maar heeeeeeeel misschien geeft ie toch een licht streepje! Hop en daar ging ik dan weer naar de badkamer testen Daar heb ik helemaal geen zin meer in... Al denk ik wel dat t 2 of 3 dagen voor NOD heel erg gaat kriebelen, dus ben bang dat ik t niet vol hou tot vrijdag, maar ik doe heel erg mijn best
Ja hij is dag 18 ietsjes hoger geworden en zo gebleven de rest van de dagen. Heb ook niks gevoeld deze ronde, dus weet niet wanneer die echt is geweest. Hou mezelf maar voor dat wanneer ik de eerste week van augustus niet ongi word dat ik een keer mag testen. Maar zal net als jij waarschijnlijk al 2-3 dagen ervoor de kriebels krijgen Ik heb zoiets van, als het je rust geeft moet je gewoon testen. Maakt niet uit wat anderen ervan zeggen, die voelen niet wat jij voelt.