Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nog niets van debby gehoord???

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden, net babyshoppen gedaan. Maxi cosi gekocht bij gardo en een spijkerrokje bij prenatal. Nu even wat eten, opruimen koken e om half 7 naar de kapper

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ red bij miss etam hebben ze ook leuke rokken ;) en tja die misselijk heid heeft bij mij tot 16 wk geduurd ;-(

@ster geniet van je bad

@bos succes bij de chirurg

@gaby lkkr janken en deh ormonen de shculd geven hiihhi

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    gaby wees blij dat je het normaal niet hebt, ik heb het echt altijd.. ik huil om alles.. en ik ben niet eens zwanger..:$.. zo erg is het..

@red
    vond overigens de nieuwe zwangerschapcollectie van de H&M ook wel erg mooi!!!

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

@ dreamer ik hou jullie op de hoogte van eva. Heb ze net nog bericht gestuurd maar nog niks terug gehad. Hoop niet dat ze verder aan het bevallen is want dat is gewoon niet goed. Ze heeft van de week een groeiecho gehad en de kleine was aan de kleine kant 1,5 week kleiner dan het gemiddelde. Dus gewoon VEELSTE klein om geboren te worden :(

Voor zover het lukt hou ik jullie op de hoogte...

en dreamer bedankt voor het sterkte wensen :( zijn druk bezig met alles... maar kost veel geld, en dat hebben we nu niet. Geen inkomen niks. Maar hebben advocaat nu gaan we morgen heen!

Verder allemaal de groetjes vanaf hier ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Wonders: jeetje, dus eigenlijk is de kleine 28,5e week nu?
    Wel levensvatbaar, maar veel te vroeg natuurlijk.
    Hoop echt dat de kleine nog even binnen wil blijven.
    Wens haar maar veel kracht!

Advocaten en dat soort gedoe kost heel veel idd.
    Hoop dat je vriend snel weer werk heeft, want daar blijven werken wil die denk ook niet meer nu.
    Had je rechtsbijstand?
    Door jouw verhaal twijfel ik namelijk of ik economie er ook bij moet nemen!
    Ben ook altijd wel bang voor dit soort gezeur.
    Sterkte en hoop dat er snel positieve verandering komt!

@alle gelovige dames hier: zouden jullie voor Eva willen bidden?
    Ik weet zeker dat zij dat heel fijn zou vinden.

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    dankje wel wonders2..we wachten in spanning af en duimen voor haar en haar man.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Eva,

In gedachte ben ik bij je meis!

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja weet zeker dat Eva bidden fijn zou vinden. (ik ben niet gelovig maar toch ik denk aan dr ;) )

En het is inderdaad nu moeilijk met dit geziek met ontslaan. Kortom wij vinden het ontrerrecht en gaan er hard voor vechten nu.

hoe is het met jou verder? end e rest hier?

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO hier lekker in bad geweest dat was wel lekker maar voelde me daarna nog steeds niet helemaal lekker dus ben me bedje maar ingekropen
    Ondertussen wel ngo ff wakkker geweest maar toch zeker 2 uurtjes geslapen weer

Voel me nu alleen nog steeds gaar, dat komt waarschijnlijk door het slapen
    Gelukkig is de pijn in me buik wel weer gezakt

ZO maar eens ff iets kleins eten, heb niet echt trek maar heb vanmorgen alleen nog maar ontbijt op, dus wie weet helpt het!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: tuurlijk wil ik je buddy zijn...

@sammie: hopenlijk ben je snel overtijd dan haha

@wonders: fijn dat je ons op de hoogte houd van eva....hoop zo dat de kleine blijft zitten. is echt nog veel te vroeg.

@bij de chirurg was alles goed. hij vond dat ik al aardig ver kon met mijn arm. heb aangegeven dat er nog iets knel zit lijkt het wel. waarschijnlijk een pees (andere als die ontstoken was) maar moet vanzelf minder worden. duurt namelijk altijd erg lang voordat een schouderblessure over is en alle is nog opgezet van binnen en aangezien pezen zoiezo al weinig ruimte hebben, hebben ze dat nu nog minder

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos fijn dat het goed was bij de chirurg, fijn om te horen dat het de goede kant op gaat
    Wel balen dat je er nog een tijdje last van zult hebben, maar je kunt er al aardig wat mee toch?

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, ja 'k bidt voor Eva. 't Is echt te hopen dat de kleine nog niet komt. 'k heb een neefje wat geboren is met 26 weken zwangerschap. Maar die heeft er nog wel een flinke achterstand van over gehouden.
    Hopelijk gaat alles goed! Lijkt me erg moeilijk voor haar en haar man, zoveel onzekerheid.

@Bos, fijn dat 't aardig goed lijkt!
    @Sterretje, lekker rustig aan doen!

Oppas is hier langsgeweest, leuke vrouw. Heel spontaan, klikt al goed. Ze is lekker flexibel.
    Gehad over gastouderbureau, als 't voor haar financieel aantrekkelijk is, staat ze er voor open. Andere buurvrouw waar ze ook op 't kindje past, wil dan ook meedoen.
    heb online ff voor haar berekend, ze vraagt nu 3 euro en via gastouderbureau zou ze 3,18 per uur over houden. Maandelijks is dat ruim 400 euro dus een leuk centje. En voor ons veel voordeliger.
    heb ff gemaild voor info, hoop dat 't wat wordt, zo dichtbij een oppas zou echt voor ons ideaal zijn.
    En ze is gelovig wat ik ook erg fijn vind, hoef ik me niet bezwaard te voelen om te vragen of ze straks met de kleine voor 't eten wil bidden enzo.

'k Ga denk ik nog even snel boodschappen doen. Hopelijk wil manlief straks ff koken, dan kunnen we vanavond nog even shoppen. Als ik 't nog trek.. hihi heb de hele woonkamer uitgebreid schoongemaakt en de wc, verder kwam ik nog niet want toen was ze er al.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ah nee, wat een klote bericht lees ik over Eva :(
    Ik schrik hier echt wel van! :(

Kleintje van Eva; dit is echt niet de bedoeling hoor.. Je moet nog een tijdje bij je mama blijven!

Eva; Hou je taai meid, echt, neem alle rust die je nodig hebt en ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om deze nare periode door te komen.
    Ik hoop en duim echt dat je kleintje nog ff bij je in de buik blijft!
    Ik zal vanavond een kaarsje voor jou en de kleine aansteken.

@All: hoe gaat t met de rest hier?
    Ik heb verder bijna niks gelezen, heb nu ook niet zoveel tijd, er komt zo namelijk bezoek, maar wil natuurlijk wel op de hoogte blijven.. Kan iemand mij misschien even snel een update geven van wat er hier gaande is? Dan kan ik dat strak even terug lezen.. Gaat wat sneller dan dat ik alle pagina's door moet spitten :)

Trouwens, ik ben van de diclofenac af sinds vandaag! Heb t niet meer nodig :D En aangezien ik toch wel graag bv wil geven en ik ontzettend last van stuwing had (het liep er gisteravond zo uit, schrok me rot!) heb ik t vandaag weer geprobeerd mbv de kraamzorg en het is gelukt! :D Ben echt supertrots :D
    Ik heb zelfs een kolf nu haha, had ik echt nooit gedacht..
    Gebruik wel een tepelhoedje, zonder lukt t namelijk niet (tepels zijn te klein) maar dat is helemaal niet erg, want Yentle is toch een 'speen' gewend :)

Nou, ik be ner gauw weer vandoor, kom straks weer even langs!

*zwaai*

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ red

fijn dat je zo snel al een goede oppas gevonden hebt!

@kirstel kijk je hersteld gelukkig al snel en fijn dat de bv toch nog gelukt is ;)

@ eva we bidden voor je dat je kleintje nog lkkr ff binnen blijft zitten

16. juffie2008

ik schrik van het verhaal van eva, we gaan voor haar bidden!!! Ze kan het vast goed gebruiken, vooral de kracht om nu rust te nemen.. Lijkt me verschrikkelijk!!! Dit wens je niemand toe...

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden
    ik ben echt super moe dus heb niet alles trg gelezen en ga zo ff plat liggen. want val elk moment om.
    maar dacht meld me toch maar ff voordat jullie denken dat ik ook al aan het puffen ben hihi :D

@dreamer mum en ik zijn buddy's ja ;)

@matta nee morgen gaan we mijn broertje halen :D nog 1 nachtje

@eva ik hoop zo dat alles goed mag gaan en dat de kleine nog even binnen blijft. heel veel sterkte met alles

@bos mooi dat alles goed was bij de chirurg

@kristel wat goed da thet is gelukt echt super

ben er weer vandoor ga even mijn ogen dicht doen

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    wauw super meid.. gaaaf.. hihi...helemaal top..

@red
    leuk zeg datje zo snel een oppas heb kunnen vinden!!

wordt ernog wat leuks gedaan, dit weekend??

oke dames nog een vraag,
    in wat voor auto's rijden jullie???

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    lekker slapen, ik las het al ja.. dacht dat het nu al de 31ste was!!
    nou goed slapen, des te meer energie heb je morgen, die kan je wel gebruiken morgen..hihi..!!!!

20. juffie2008

hai meiden, de fotos staan op mn hyves, ik krijg ze even niet hier in het fotoboek.... nu ga ik koken!!!

Deel Deze Pagina