Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Ha meiden,

Ik ben er weer :D we zijn weer veilig thuis en beebje is nog binnen....

Allereerst:
    Kristel en Kimo van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Yentle!!! Geniet van jullie meissie!!

ik ga nu even de laatste paar pagina's bijlezen en de rest komt straks wel... (27 pagina's vanaf pagina 2500)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Welkom terug Mummy! :D
    Enne .. je hebt bij deze ook meldplicht he :p
    Je bent nu over de 35 weken!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: ja idd ben de 35 weken ok gepasseerd :p hoevaak per dag moet ik me melden?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Voor jou?

*telt af op der vingers*

Ehhh

*denkt even na*

Ehhh

Omdat jij het bent minimaal 1x per dag :p
    Liefst smorgens en savonds, want over een hele dag kan veel gebeuren natuurlijk.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: haha okeej, zal trouwe beloven aan de meldplicht te voldoen, mits ik andere plannen heb maar dan zal ik het ook melden :p

vriendlief moet maandag weer gaan werken dus komt helemaal goed met die meldplicht, van nesteldrang heb ik ook nog geen last dus...

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @matta
    Ik rij in een bordeux rode citroën ZX ;)
    Jij?

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: welkom terug hoe was je vakantie...toch eerder teruggekomen?

@matta; ik rijd een blauwe suzuki swift en er staat ook nog een grijze seat leon voor de deur van vriendlief...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Jeps idd eerder teruggekomen, ik was doodmoe... was zo verschrikkelijk onrustig daar s'nachts... bij elke pijntje of krampje dacht ik: zou het... en zat ik dus rechtop en klaarwakker in bed... overdag ging het gelukkig wel en hebben we toch lekker een paar daagjes kunnen genieten :D

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

***** nieuws van eva*********

baby zit nog in haar buik. Weeen zijn afgenomen. De gyn en de kinderarts zijn vandaag geweest, en geven de kleine een hele goede kans als het geboren word. DE baby word wel waarschijnlijk binnen nu en 2 weken geboren al!!!...

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik ben er ook weer. Boodschapjes gedaan en net patatjes gegeten. 'k Heb er nog wat worteltjes bij gehad dus toch nog een beetje gezond.

@Mumtobe, welcome back!
    @Matta, wij rijden een opel astra station en een golf 3.
    @Kristel, super zeg! Je mag trots zijn op jezelf en je dochter!

Wij gaan er vandoor. ff shoppen ;)

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: welkom trug (met alles eroip en eraan) :D

kristel fijn dat de bv toch gelukt is.. :)

eva: ik hoop dat alles goed blijft gaan meid..!

bos: fijn dat t bij de chirurg goed was..

iemand vroeg waar ik heen ging op vakantie. ik ga naar belgie.. 2 weken.. gaan volgende week..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Red en Gaby: Haaai :D

@ Eva: ow dat is schrikken zeg... zal eens opschieten met bijlezen, weet namelijk nog niet precies wat er aan de hand is...
    wel fijn dat ze goede hoop hebben voor de beeb...

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Daar ben ik weer :)

@Eva: Dat geeft iig een beetje een 'goed' gevoel erbij dat ze de kansen voor je kleintje heel goed schatten! Maar alsnog hoop ik dat ie nog lekker even een aantal weken blijft zitten, want we willen natuurlijk wel dat je kleintje de beste start krijgt! Sterkte!

@Mum: *zwaai* Hoe was je vakantie? Toch nog een beetje kunnen genieten ervan?

@Matta: Ik rij een donkergrijze/zwarte batavus oma fiets :D ;)

@All: Hmm verder geen nieuws dus? Zie namelijk geen update na mijn berichtje ;)

14. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

kristel trouwens blij dat het zo goed gaat met jullie :)
    ik kan je geen update geven want ik hou niet alles bij ;)
    alleen de berichten lees ik soms van de meiden die hier al zaten toen ik er ook zat :)

Blij dat je van de diclofinac afbent, pittig medicijn.. maar werkt wel goed vind ik altijd.
    En kanp zeg dat je weer met de borstvoeding bent begonnen. Ik doe het je niet na ;) mijn meid word maar groot op de fles :) maar ik heb zelfs nooit stuwing gehad nu ook niet :) dus weer te weinig melk waarschijnlijk!!...

knap maar lekker op verder.. hoe gaan de nachten trouwens? erg zwaar of is het nog te doen :) en hoe voel je je verder zelf? en je meisje al bijgekomen van de bevalling? hopelijk heeft ze niet teveel hoofdpijn gehad van de vacuumpomp...

Sorry meiden hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe mee lees en wat schrijf ;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ kristel: Ha meid!!! heb je mijn felicitaties ontvangen? (gelezen :p) fijn dat jullie Yentle nu lekker in jullie armen hebben hoor!
    ik heb wel van de vakantie kunnen genieten hoor :D, de nachten waren alleen zo onrustig helaas... en aangezien ikzelf terug wilde rijden wilde ik niet helemaal uitgeput zijn als we terug zouden rijden, vandaar dat we wat eerder naar huis zijn gekomen. vind het heerlijk om weer thuis te zijn :D

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo eten is op.. en dalijk weer sporten met suus..
    dus weet niet of ik vanavond nog kom.. misschien ff gauw spieken.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Zie net de eerste foto's die je van Yentle hebt geplaatst, en wat een mooi meisje is het zeg, echt een mooi poppetje!!!! geniet ervan hoor meid...

18. @ Evamaria dat is flink schrikken al 6 cm ontsluiting :$! Meid ik hoop heel erg dat de weeënremmers gaan helpen, iedere dag dat jullie kleine binnen blijft is beter natuurlijk. Ik ga ook bidden!

@ Juffie nou mooi dat jullie kleine het goed doet, maar die kleine van jullie is idd zwaar :$ die van ons werd maandag op 367 gram geschat. Is dat gist- en suikervrij dieet dan beter nu? Kindje pikt dus gewoon teveel van jou. Hoop dat het geen suikerziekte is. Kwamen alle metingen ook ruim uit? Nog steeds last van bloeden?

@ Red ik heb de intake al gehad maar moet in het ziekenhuis bevallen dus zal het aanleggen daar de eerste keer zijn dan.. daar zijn ze ook op de hoogte van de meeste dingen staat allemaal in me dossier gelukkig. Dan zie ik het wel..
    PS de misselijkheid is hier nog steeds, overgeven meestal niet meer maar ben echt bijna iedere dag nog steeds misselijk. Dus kan ook geen peptalk voor de toekomst geven helaas :)
    Jammer van die rok, dus maar snel op zoek naar een andere.
    Klinkt goed die oppas! Is voor jullie natuurlijk het fijnst dat ze ook gelovig is.

@ Kristel super dat je van de medicijnen af bent, en toch nog borstvoeding bent gaan geven! Goed hoor meis. Gaat kolven ook goed?

@ Suus hihi spannend wordt het nu en dat weekje is zo voorbij gevlogen dan zijn jullie gewoon getrouwd!

@ wonders hey meis leuk om jou weer eens te zien, wel alles goed met je twee meiden? Jee wat kut zeg dat jullie nu geen inkomsten hebben.. hoop dat het snel goed komt!!

@ Bos dus wordt in ieder geval al beter.. ach ja het duurt helaas lang zo'n blessure, als het maar goed komt

@ Matta soms toch lekker om alle roddelbladen te lezen :p
    Ik rijd niet in een auto.. heb geen rijbewijs :p (ik zak toch telkens) maar mannetje heeft een blauwe opel astra. Rij zelf altijd op me scootertje.. :p peugeot vivacity sport blauw

@ Mum welkom terug weer ik vroeg het me al af hoe lang je het vol zou houden daar. Wel leuk gehad ondanks de korte tijd?

@ onweer vannacht heb niks gehoord, nu lig ik de laatste tijd toch telkens weer knock out op bed volgens mij hoor ik zelfs een bom niet :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Wonders: Nou, ik dacht eerst ook eigenlijk dat t niet zou gaan lukken met de bv.. In t zkh wilde er totaal niks komen en tijdens de zangerschap ook nog nooit wat gezien.. (niet dat dat wat zegt, maar je hoort zo vaak verhalen van anderen).
    En ja, nu staan mn (.)(.) op ontploffen bijna.. Voel me net Pamela Anderson :p (heeft ook wel zo zn charmes ;))
    En ach, ik weet ook niet hoe lang ik het ga doen hoor, misschien 6 maanden, misschien maar een week, we zien wel hoe t loopt. Fles is niks mis mee en stap net zo makkelijk weer over als t om wat voor reden toch niet gaat.

Yentle doet t sinds vannacht een stuk minder dan de afgelopen dagen.. Ze heeft heel veel huilbuien en gister had ze ontzettend veel honger (heeft wel 10x voeding gehad; fles) en vandaag is ze ook heel onrustig, weet niet wat ze heeft.. Vannacht hebben we iig bijna niet geslapen, maargoed, ik weet niet beter alvast, sliep op t einde van de zwangerschap ook al bijna niet meer ;)

@Mum: Ja, ik heb je felicitaties zeker gezien! :) Dankje ;)
    Kan me wel voorstellen dat je toch onrustig was daar.. Zou ik ook zijn. Ik durfde op een gegeven moment niet eens meer een dagje weg te gaan (niet dat t lichamelijk kon, maargoed :p) laat staan op vakantie!
    Ach ja, zie maar zo, je bent er iig nog even uit geweest met zn tweetjes :)

@Gaby: Sportse!

20. Iemand, haal die zak snoep voor me weg! Ik eet me er iedere dag weer misselijk aan 's avonds.. :)
    Pff zit al de hele avond te zoeken naar zwangerschapsyogacursussen in de buurt.. wat een hel is dat :( heb er al geeneens zin meer in. Voor de 2e keer opgegeven nu (met 15 weken ook al een hele zoektocht gehouden). Wat een rotweer is het trouwens buiten.. wilde bij de konijnen gaan zitten maar dat ga ik ook niet meer doen, ik ga nu maar ff strijken bij de tv.. hoewel nee dat ga ik om 8 uur doen dan ga ik me favo serie kijken op veronica :D

Share This Page