@ Desiree: Ja hoor we hebben het heerlijk naar ons zin gehad, veel gezien en gewandeld (stond van mezelf te kijken) en 5 dagen was kort maar niet TE kort gelukkig @ Kristel: Ja idd we hebben het gehad en we hebben toch nog even genoten met z'n 2tjes... ik reageer straks op de rest wat je gezegd hebt tijdens mijn vakantie anders wordt het zo warrig
@Dees: T kolven gaat nog niet zo heel goed, komt nog niet zoveel uit en het voelt heel raar.. Voel me er nog heel ongemakkelijk bij ook, maargoed, ik wil het toch proberen vol te houden Niet dat ik er dagelijkse kost van wil maken, t is meer zodat Kimo dan 's nachts eens een fles kan geven of voor als we eens weg gaan ofzo, dat we wat achter de hand hebben. En nu neemt het een klein beetje van de pijn weg omdat Yentle nog niet zoveel drinkt in 1x en mn (.)(.) behoorlijk vol zitten Geef die zak snoepjes maar aan mij hoor Gaat er wel in hier! (Wat voor snoepjes zijn het eigenlijk? ) Ik weet niet hoe je verzekerd bent en of jullie t wat vinden, maar haptonomie is hartstikke leuk om te doen!
Hey meiden! Hier weer een berichtje vanuit het regenachtige en stormachtige bloemendaal. Ik heb vanmiddag alles bijgelezen maar had toen geen tijd meer om te reageren. Ben nu alleen het meeste alweer vergeten. @kristel, fijn dat het nu toch lukt met bv! Ik kan geen foto's kijken op mijn telefoon maar aan je avatar te zien, hebben jullie een prachtig meisje! *pinkt even een traantje weg*. @mum, snap wel dat je toch niet echt op je gemak op vakantie gaat vrij ver in je zwangerschap. Maar nu ben je lekker thuis @eva, wat een heftige berichten meid! Ik bid voor jou, je man en je kleine. Gelukkig ziet het er volgens de gyn goed uit. Hopelijk laat het nog even op zich wachten. @kim, wat heerlijk he dat je broertje er morgen weer is! Ik kan me nog heel goed herinneren hoe ik de terugkomst ervaarde. Geniet ervan morgen! @all, sorry als ik nog iemand ben vergeten. Wij zijn een beetje over de zeik want de tent gaat telkens op nieuwe plekken lekken. Hopelijk blijft het nu tot dinsdag even droog.. Ik ga er weer vandoor. Liefs!
Ik heb me navelpiercing eruit moeten halen het was helemaal rood en ontstoken en het zag er niet meer uit, me navel komt nu al naar buiten ongeveer.. ach ik laat het na de bevalling wel weer piercen denk ik @ Kristel hier komt de zak! *gooit* er zitten banaantjes en allemaal droppies in.. ik zit nu weer te snoepen ach ben toch al 5 kilo aangekomen, het maakt me niet meer uit Het is toch handig als je het voeden soms uit handen kan geven als jij even lekker slaapt.. en het kolven is natuurlijk handig om de borstvoeding ook op gang te houden.. ach je merkt vanzelf wel hoe lang je het volhoudt toch? Haptonomie lijkt me ook wel leuk, en ben best wel uitgebreid verzekerd maar kan niks over zwangerschapscursussen enzo vinden.. Ik ga nu wel strijken
@Nen: jee, t zit ook niet mee zeg, met de tent ... Hopelijk houden jullie t nog even droog! @Dees: Als je haptonomie zou gaan doen valt dat gewoon onder het kopje 'altrnatieve geneeswijzen'. Dus je moet even kijken wat je daaraan vergoed kan krijgen per jaar Ze maken er ook een gewoon consult van dus je verzekering weet niet eens dat het als zwangerschapscursus is.. Lekker, banaantjes! *Vangt de zak* Ga er zometeen lekker van eten @All:Ik ga eten.. Is er nog niet van gekomen, ben de hele tijd met Yentle bezig geweest, maar ze slaapt nu eindelijk weer eventjes sinds een uurtje We gaan dr straks nog even in bad doen en daarna nemen we haar nog mee wandelen als we Angel gaan uitlaten.. Hopelijk werkt dat een beetje slaapverwekkend en zal ze dus goed slapen vannacht (en wij ook ) *zwaai*
@ Kristel: ben blij dat ik al aan je berichten kan zien dat je echt supervrolijk bent en dat is logisch natuurlijk, maar je hebt een hele zware tijd achter de rug meid! heb respect voor je dat je er nu zo'n positieve draai aan geeft... @ Nen: Balen van de tent zeg, hoop dattie het nog even volhoudt voor jullie hoor... @ Desiree: ow dat is ook sh*t zeg dat je navel ontstoken is nu... misschien kan je even afwachten tot de ontsteking over is, als ie dan nog open is je navelpiercing eruit laten maar wel elke dag even "doorprikken" zo blijft ie open... anders blijf je namelijk altijd een litteken houden, want ze kunnen de nieuwe piercing niet door het litteken heen prikken... Strijkse
@mumtobe Hee meid! heb je het leuk gehad? Pff ik ga de laptop uit doen..Heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen.. Dus ga even op de bank liggen pitten Chanell ligt boven in bed, dus ik hoop dat ze stil blijft.. Ze heeft vandaag wel veel gehuilt.. Ben namelijk op andere voedingstijden overgestapt En ze huilt alweer Trusten alvast iedereen!
@ Mariss: Haai meis, ja hoor we hebben het leuk gehad maar 5 daagjes was lang zat, was errug onrustig vooral s'nachts en dat brak me op... Slaap lekker meid...
hey ladies!!! Lieve eef, Wat verschrikkelijk voor jullie!!! En ik hoop echt niet dat je kleintje zo vroeg komt......uit ervaring weet ik dat het geen pretje is....! En dat je kleintje waarschijnlijk een tijdje in de coeveuse moet blijven! Bereid jejezelf een beetje voor? (bij mij niet gebeurt en was overal van overdondert) Geniet, rust, probeer je niet al te druk te maken! Je kunt het!!! als je minimaal nog 4 weken blijft zitten is je kleintje even oud als julian......en dat scheelt veel!!!!!!!
kristel wat goed dat je toch bv bent gaan proberen! En dat van het kolven...ach dan voel ik me maar een koe....hoe denk je dat ik me voelde toen ik moest bevallen....maar ja alles voor je kind he? Nu vind ik het heerlijk....ik kan julian makkelijk uit zijn wiegje pakken....dan aanleggen en ik ga weer verder pitten!!!! hahaha.... En dat van die huiltjes....je zult dadelijk merken dat ze dag en nacht door elkaar halen...dat ze overdag veel slapen en snacht wakker worden...julian sliep met 9 weken door....en is vanaf die tijd nooit meer snacht wakker geworden...!!!! Dus dat is toch een goed voorbeeld?
pfff ben nog steeds aan het bijlezen haha, mijn hoofd is moe heb trouwens wel wat krampen steeds er is niks regelmatigs aan ofzo, maar lijkt wel of ze pijnlijker worden (ze zijn nog goed te handelen hoor) enne mijn rug is killing me, maja wat wil je na 4 uur autorijden...
hey ben er ook ff.. mum: bij mijn zusje is er ook nog een keer een nieuwe navelpiercing door t liteken heen gezet van de oude.
@ Kristel max € 1000 per jaar en max € 85 per consult/behandeling.. zal vast wel erin passen denk ik. Eetse! Laat dan wel die snoepjes met rust @ Mum goed idee, ik doe 'm er iedere avond ff doorheen halen.. dan blijft het toch wel open? Doe jij dat ook? @ Maris reageren die kleintjes zo heftig op andere tijden joh.. succes dan met Chanell.. wordt misschien een zwaar nachtje! Verder wel alles goed met haar? Ik ga ff rommelen boven in baby's kamertje.. (manlief vraagt zich af wat ik daar telkens allemaal doe. Hij heeft zeker nog nooit van nesteldrang gehoord!)
zo ik ga even douchen.. en ook even spuit klaarleggen voor ik t vergeet.. haha.. kan die ff warm worden.. tot zo..
@ gaby: Ow dat kan dus wel? ik heb namelijk altijd gehoord dat dat niet zou kunnen @ Desiree: ja ik doe dat met mijn onderste navelpiercing, die is niet ontstoken ofzo maar blijf er steeds achter hangen met mijn shirtje omdat mijn navel helemaal naar buiten is "geplopt" dan blijft ie zeker open... *gaat weer verder bijlezen, ben er bijna*
heej allemaal.. even een berichtje van mij nog.. ik moet nog even douchen stink nog naar zweet.. Ben sinds vandaag de afleveringen van babyboom aan het kijken.. echt interessant programma.. even douchen en dan weer kijken (met koptelefoon) vriendlief hij toch voetbal.. las iets over haptonomie.. mag je dat zomaar doen.. moet je dan niet door verwezen zijn.. bij mij staat zit bij de verzekering.. krijg ik dat dan vergoed?: Max. € 50,- per dag tot max. € 500,- pp per kj (m.u.v. behandelingen, onderzoeken, cursussen met sociaal karakter of gericht op welbevinden en/of preventie, kuren en reizen, ASR-therapie, celtherapie en chelatietherapie)
*Hijg,hijg* ben gewoon helemaal bijgelezen *geeft zichzelf een schouderklopje* waren 27 pagina's, ben veel te nieuwsgierig hier mijn reacties (waarschuwing errug lang ) @ All: Nog bedankt voor alle fijne vakantie wensen @ Desiree: Curryworst was niet nodig gelukkig @ Anticonceptie na de bevalling: daar heb ik eerlijk gezegd nog niet echt heel hard over nagedacht... vrees dat het toch weer de pil gaat worden, condoom vinden we allebei niks en ben bang dat er anders snel een broertje of zusje voor beeb zal komen, en wil toch nog wel even wachten... @ Suus: ow jij zal wel geschrokken zijn van je moeder zeg... @ Emma: jij ook eerder naar huis gekomen van je vakantie lees ik... maar jij had weeën... :wow: Gelukkig alles weer rustig geworden... @ Positiebroeken: Hier net als Kristel, groei ook uit die broeken en shirtjes idd te kort... maar ja kreeg ook te horen dat mijn buikje ongeveer hetzelfde groeit als die van Kristel dus kan wel kloppen @ Gaby: Heb me helemaal kapotgelachen om die opmerking van jou naar oma: *schuift een glas roosvicé naar oma en zegt: t komt goed schatje* Hahahaha Jeee jullie hebben echt super meegeleeft met Kristel lees ik wel... voel me een beetje schuldig dat ik niet mee heb kunnen aanmoedigen... @ Agneta: Welcome back Hoe gaat het met jou en de beeb?? @ BEVALLINGSPOLL: Agneta: 22 September Sterretje: 18 September Dreamer, wil je 'm voor mij nog een keer updaten? pliesss?? @ sammie: Zie idd een licht streepjes, ben benieuwd hoor... @ Ukkie: Welcome back , zie dat jullie dezelfde maxi cosy hebben als wij leuk kamertje zeg... @ Nen: tjee je vriend 5 maanden weg, pff ik zou het ook niet kunnen hoor... @ Ryanne: vervelend zeg dat frédérique overdag niet in haar bedje wil slapen... heeft het bureau hier geen tips voor? en idd een flesje meer kan geen kwaad gelukkig... @ Kim: Lekker geshopt lees ik wel hoe vond Frank de foto's trouwens die je hebt laten maken en kon je nog een keer met Frank terecht? @ Chamaro: Mogen we je nog bij je oude naam noemen? of heb je dat liever niet? *Lees het al * Wat lief dat Chanell al lacht zeg, lijkt me echt zo'n smeltmoment @ Lynn: Grote stap heb je genomen om ontslag te nemen en thuisblijfmama te worden maar als jij je er goed bij voelt is het een hele goeie stap lekker thuis genieten van je ventje... @ Dreamer: De kleine meid van mijn vriendin (8 maanden) heeft nu ook maatje 80 maar die was dan ook bijna 10 pond bij de geboorte en inmiddels weegt ze bijna 10 kilo... mijn vriendin zet reuzekids op de wereld... @ Juffie: Vreemd hoor dat bloedverlies... @ Gaby: Super hoor meid, dat je het zelf hebt gedaan, en in 1x!!! toppie @ Ryanne: Wat vervelend van de krampjes bij Frédérique, hopen dat Cinababy gaat werken, aan jouw ligt het niet hoor meid... @ Kim: Fijn dat je broertje aangekomen is op Kreta, wat je zegt weg uit dat schapenland Thanx dat je iedereen de groetjes hebt gedaan van mij, en mijn berichtjes hebt doorgegeven Owww zwemmen dat zou ik nu ook wel weer even willen doen, zo relaxt misschien t weekend maar weer even... @ Bos: tjee jouw buikkie maakt een groeispurt de laatste weekies mooie buik hoor... @ Agneta: heb je een mannelijke vk? dat hoor je niet vaak geloof ik... heb je er geen problemen mee? @ Kristel: wat lekker dat jullie al met Yentle naar buiten zijn geweest, vervelend dat het voor jou nog te vermoeiend was, maar je hebt een topprestatie geleverd hé, door je meisje op de wereld te zetten, vergeet dat niet Jeetje zeg wat een bevallingsverhaal, gelukkig is het niet in een keizersnee geeindigd en kan je zeggen dat je het met eigen kracht hebt gedaan!! jullie mooie kleine meid is er eindelijk!!! ik hoop dat dat je helpt snel op te knappen en te herstellen meis!! Hoe staat het geboortebord? @ Emma: Is het voor jou misschien ook een idee om het boek "veilig bevallen" van Beatrijs Smulders te lezen, ik vind het een goed boek en denk ook wel dat ik er iets aan heb om mijn angst voor de bevalling een beetje onder controle te houden... @ Kim: Fijn dat je opa thuis is zeg, daar knapt een mens toch het snelste op... Mooi dat alles nu binnen is Nou, lees nu net wat er met Eva aan de hand is, heftig hoor... hoop heel hard dat de kleine nog even een paar weken blijft zitten hoor! @ Buddy's: Kim en ik zijn idd buddy's (zie dat Kim dat ook al had gemeld ) @ Kristel: wat goed dat je de bv weer hebt opgepakt en dat het gelukt is zal je een goed gevoel geven...
owwh dat is een automatische berekening van de 3 fases van je zwangerschap vanaf de eisprong tot het eind van het eerste semester en dan het tweede deel van je zwangerschap en dan het laatste deel tot de beval datum