Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ukkie: ik vroeg me al af of jij idd meer kon vertellen over Eva.
    Wel eng allemaal hoor!
    Hoop echt dat haar beeb nog een tijdje blijft zitten.
    Geef der maar een dikke knuffel als je langsgaat.

Bah, zoveel prikken op een dag lijkt me niks!
    Succes ermee!
    Hoop dat er niks ergs uitkomt.

@Red: balen dat je steeds zo misselijk blijft.
    Hoop dat het met de 16 weken grens wel over gaat!

@Suus: oehhh bijna trouwennnnnnnn :D

@Gaby: fijn dat alles nu binnen is!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Pil: sowieso is de eerste pilstrip niet veilig.
    Dus altijd dubble dutch doen de eerste maand.
    Maar vraag me toch af of je de eerste maand wel zin hebt om te klussen ;)
    Als ik al hoor over zwarte onderkanten heb ik zo het idee dat er weinig behoefte is zo snel na de bevalling :p

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ suus, ik ben ook eerst 11 kilo afgevallen en nu 2,5 kilo aangekomen @kim, fijn meis dat je broer weer terug komt!!! Zal wel een opluchting zijn? ik vrees toch echt dat de baby en ik in het profiel van zwangerschapsdiabetes passen.. Ook omdat ik mn urine weer niet helemaal schoon was, hoort er ook bij.. En ja die kleine weegt 150 gram meer als het gebruikelijke.. Gelukkig mag ik het met mijn candidadieet proberen of de kleine hier van 'afvalt'.. Arm minimopsie.. Trouwens hebben jullie nu ook echt al mama gevoelens? En is bij jullie het volledige besef er al dat er een klein mensje in je buik zwemt? Soms vind ik het best een 'eng' idee....

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Dreamer.. de prikjes stellen gelukkig niks voor... Wat betreft eva.. ja het is allemaal wat. Ik kan helaas niet op bezoek gaan in het ziekenhuis aangezien eva volledige rust voorgeschreven heeft omdat dat beter is voor haar en de kleine.. elke rustige dag is mee genomen.

Zo net ff het huis gedaan. ramen beneden binnen en buiten, de keuken, alles afstoffen, stofzuigen en dwijlen.. oh en de wc ook nog.. pff.. nu ff rusten..

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo badkamer is klaar... alles is opgeruimd... was staat aan :) heb t nog druk vandaag.. nu ff eten en aankleden enzo.. en dan naar rachel taarten bakken. moet ook nog vast wat dingetjes halen voor de vakantie... en nog naar de apotheek.. en ook nog naar mijn werk want mijn fototoestel ligt daar nog volgens mij.. en zouden ook nog naar mama gaan maar weten niet of we dat wel gaan redden
    vanavond om 18.15 komt er visite dus moet ik ook weer thuis zijn.. poeh drukdrukdruk

6. juffie2008

@sammie, hoe gaat het bij jou meis? Al meer duidelijkheid?

7. juffie2008

@ suus, ik ben ook eerst 11 kilo afgevallen en nu 2,5 kilo aangekomen @kim, fijn meis dat je broer weer terug komt!!! Zal wel een opluchting zijn? ik vrees toch echt dat de baby en ik in het profiel van zwangerschapsdiabetes passen.. Ook omdat ik mn urine weer niet helemaal schoon was, hoort er ook bij.. En ja die kleine weegt 150 gram meer als het gebruikelijke.. Gelukkig mag ik het met mijn candidadieet proberen of de kleine hier van 'afvalt'.. Arm minimopsie.. Trouwens hebben jullie nu ook echt al mama gevoelens? En is bij jullie het volledige besef er al dat er een klein mensje in je buik zwemt? Soms vind ik het best een 'eng' idee....

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden!

Was ik gister zo trots aan t vertellen dat ik ´s middags met hulp van de kraamzorg bv heb kunnen geven, daarna wilde het totaal niet meer lukken :( Heb Yentle daarna nog zeker 6x aangelegd (vannacht dus ook) maar ze doet gewoon totaal geen moeite.. 3x zuigen en dan geeft ze t alweer op en wordt ze boos en dan gaat ze keihard liggen gillen :(
    En ja, op een gegeven moment weet ik ook niet meer wat ik moet doen en dan krijgt ze maar weer de fles, ze moet toch drinken namelijk.

Vandaag proberen we t weer, maar daarnet wilde t alweer niet lukken, met hulp.
    Ja en fulltime kolven gaat niet, want zoveel komt er nu ook weer niet uit dat ze volledig gevoed kan worden daarmee.

Ben ook eigenlijk wel een beetje boos op t ziekenhuis en de kraamzorg is dat ook, want ze hadden me daar vingervoeden aan moeten bieden, zodat ze dus geen fles zou krijgen (en daar dus aan zou wennen)..

Voel me nu dus best wel klote.. Hoop echt dat t nog gaat lukken en dat ze helemaal van de fles af komt, maar ben bang van niet.

Sorry voor t egoverhaal en weet ook niet of jullie er wat mee kunnen, maar zit er nu gewoon erg mee..

9. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen

eva ik wens je nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je. maar het toch ook wel een fijn idee gelukkig dat als je wondertje binnen 2 weken geboren gaat worden dat de kansen zo groot zijn.

mumtobe ja ik heb een mannelijke verloskundige maar het kan zijn dat ik tijdens de bevalling iemand anders heb. maar het maakt me helemaal niet uit. het is een hele aardige rustige man en mijn achterbuurman. hij heeft de 3 kids van mijn zus ook op de wereld geholpen.

over anticonceptie daar heb ik helemaal nmog niet over nagedacht. ik zou ook niet weten hoe het met mijn cyclus en eisprong is na de bevalling en het is wat oma zegt: ik denk ook niet dat ik de eerst 4 weken zin heb om te klussen.

ik ben gister bij de verloskundige geweest en ik ben nu in totaal 8 kilo aangekomen dus daar ben ik best trots op. ik had gedacht dat bij mij de kilo's eraan zouden vliegen. maar verder was alles toppie. over 2 weken terugkomen en dan de week erna weer en dan krijgen we ook uitleg over wanneer je moet bellen enzo.

jee gaby wat ben jij al aktief zeg zo vroeg in de ochtend. kan je ook bij mij langs komen?

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kristel.. ik vind dat als het niet lukt, je meisje wordt en boos van en jij gestresst dat het gewoon ophoudt. Je hebt het geprobeerd. Zo ga ik het zelf ook niet. Ik ga de strijd niet aan, maar dat is mijn mening ;)

Zo weer klaar maken om richting het ziekenhuis te gaan voor mijn tweede prikje.. Daarna de boodschappen doen en dan eindelijk ff liggen. Ik spreek jullie later weer.

Liefs

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Goedemorgen meiden...

@ Kim: is goed hoor meid, ik hoor het wel.
    wat leuk dat je vandaag op kraambezoek kan met een dikke buik :D je zal wel
    het ik-wil-ook gevoel krijgen...
    en jeeeejj je broertje ophalen, dat is helemaal feest zeg, heb je buikband nu
    zelf gemaakt of toch besteld? en weet je broertje eigenlijk dat het een neefje
    is??

@ Suus: Werkse meid, druk druk druk voor jou...

@ Gaby: gelukkig meid :D

@ Ukkie: Jij ook al voor de suikercurve, ik moet ook maar wil niet, omdat ik weet
    dat het goed zit...
    ben vorige week donderdag bij de vk geweest en toen was mijn suiker 7.8 maar
    dat was binnen een half uur nadat ik 2 boterhammen met chocopasta ophad, vandaar
    dus dattie zo hoog was, daarna ben ik ruim 3 uur nuchter gebleven en heb ik s'middags
    thuis laten prikken met t apparaatje van een kennis en toen was mijn suiker 5.2 perfect
    dus... dus nu moet ik voor die 2 boterhammen met pasta 3x bloed laten prikken Grrrr....
    ik mocht het na de vakantie doen, dus ga maandag wel...
    Maxi cosy is idd errug mooi, hoop dat er tegen die tijd de autostoel ook nog van
    verkrijgbaar is...

@ Red: Veel plezier met het ophalen van je broertje, hoop dat je je wat beter
    gaat voele hoor...

@ Dreamer: Ik geloof ook niet dat ik de eerste maand aan seks moet denken...
    ach ja we zien het allemaal wel...

@ Ukkie: Dat lijkt me wel heel moeilijk hoor voor Eva als ze helemaal niks mag
    doen en dan ook nog geen bezoek ontvangen... pfff
    enne prikken ze bij jou gewoon in je vingers of echt bloedprikken?

@ Gaby: Nou jij hebt het ook maar druk zeg, heb je niet ergens een gaatje om mij
    een stukkie taart te komen brengen?

@ Kristel: Tjee dat is wel balen zeg dat het nu niet wil lukken, en vervelend ook
    dat het ziekenhuis niet iets meer begeleiding geboden heeft...

@ Agneta: Okeej, gelukkig maar dat jij je er prettig bij voelt :D ik weet niet
    of ik me er prettig bij zou voelen.

Wil vandaag nog ff iets leuks gaan doen met vriendlief, hij baalt namelijk heel erg dattie maandag weer moet gaan werken en ziet allemaal andere mensen nu juist op vakantie gaan...
    ook in onze vriendenkring heeft nu iedereen pas vakantie...
    vind het echt sneu voor hem, maar hij is dan wel weer blij dat we nu nog wat dingen samen hebben kunnen doen, als hij nu pas vakantie zou hebben zou dat een stuk lastiger geweest zijn...

Gisteravond flink wat krampen in mijn buik gehad en had ook een lichte menstruatiepijn in mijn onderrug :(
    vriendlief heeft een kruikje gemaakt, en gelukkig zakte het daarmee af...

12. juffie2008

@kristel, vervelend dat de kleine niet wil 'toehappen' flesvoeding is toch ook niets mis mee? Idd je hebt het geprobeerd meis..

13. juffie2008

@mum, het schiet bij jou aardig op!! Krampjes misschien voortekenen dat de baarmoeder zich gaat klaarmaken?

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Ik herken het echt helemaal..Chanell deed ook de moeite niet om te drinken uit mijn borsten.
    Ze begon toen ook te gillen en werd ze boos..nou ja dan kan je wel ophouden, want zij voelen ook dat je je er aan ergert..Dus gaf ik haar 's avonds ook maar een flesje..
    Toen overdag de kraamhulp er was ging alles goed..maar zodra ze weg was en ik probeerde ging echt alles fout..
    Ik heb het 1 week geprobeerd..toen ben ik begonnen met kolfen..Dat was omdat ze te weinig dronk en als je het kolf weet je precies hoeveel ze binnen krijgt..
    Na een borstontsteking ben ik volledig overgestapt op fles voeding..(ze heeft 3 weken bv gehad)
    Ik heb het echt he-le-maal gehad met borstvoeding..
    1. Ik heb het geduld er niet voor.
    2. Je bent er een uur- of langer mee bezig..
    3. Ik wordt er alleen maar stresserig van..:p

Flesvoeding daarbij is veel makkelijker..Maar dat is mijn mening
    Het is wel duurder dat is het enigste nadeel..

Meid, ik hoop dat het bv nog gaat lukken voor je..!
    Het is wel het goedkoopste..:p
    Succes!!

Liefs marisss

15. juffie2008

wij hebben hier de papieren van de makelaar op tafel liggen, wil manlief nog 3weken gaan wachten met het te koop bord enz.... Noway zo snel mogelijk graag... Verder moeten we met de huidige markt rekening houden met een jaar verkooptijd.. Kortom het kleintje gaat hier grboren worden..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: ja ja ook hier gaat het spannend worden, ben benieuwd hoelang
    ons kleintje op zich laat wachten...

ik zie nog maar 7 puzzelstukjes :D

@ Mariss: Fijn dat je er zelf rust over hebt dat Chanell nu gewoon de fles krijgt.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Vriend vroeg vanochtend of ik wou testen, maar helaas dik negatief..
    Wacht nu op mijn ongi..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sammie: Dikke knuffel meis, heb je nu weer met de kruidvat test getest? het zit jou ook echt niet mee!! mijn duimen draaien overuren voor je!!!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ik vraag me steeds meer af of ik ooit zwanger raak :(
    En of ze de zaadtest niet door elkaar heen hebben gehaald..
    Of het ligt gewoon aan mezelf...

20. juffie2008

he gatsie sammie, balen!!!! Ik hoop echt dat het voor jullie nou snel raak is!!!

Share This Page