Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames,

het word hier spannend....nou maar hopen dat die streep sneller dikker word...

@ kristel en dreamer...ik luister niet meer naar mijn lichaam....het enigste wat ik deze maand heb gehad is een klein druppeltje bloed van de week...maar dat wil ook niets zegggen

gaan jullie vandaag nog iets doen?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Ik ga zometeen met Angel naar puppycursus en vanavond moet mn vriend draaien in Kerkrade (is DJ he).. Dat is vlakbij mn moeder dus vantevoren nog even bij mn moeder op bezoek en Angel daar afleveren voor the time being ;) Wanneer wil jij gaan testen? Op je NOD of als je overtijd bent pas?

@Dreamer: Zo denk ik ook altijd hoor, dat iemand moet testen wanneer ze zelf wilt. Maar ik merk bij mezelf gewoon dat het heel veel stress oplevert, vandaar dat ik probeer om te wachten :)
    Maargoed, als het eerder gaat kriebelen dan ga ik daar stress van krijgen dus dan test ik ook gewoon eerder.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

wanneer ik ga testen..daar heb ik nog neit over na gedacht...ik moet woensdag ongi worden en dan moet ik de heledag werken...maar donderdag ben ik vrij en dan zit ik op dag 36..dus ik denk dan wel...maar weet nog niet zeker want ik denk niet dat ik zwanger ben....

de moed zak me steeds verder ik me schoen het is dat ik 7 aug naar de gyn mag anders weet ik het ff ook niet meer...ik dacht zo ronde 3 wel zwanger te zijn...valt dat ff tegen....ik ga maar beginnen met lijnen maandag misschien ben ik wel te zwaar....ik ben 170....en ik denk dat ik 75 weeg dus ik wil er 10 kilo af kijken of dat werkt...en dinsdag mag ik voort gaan zwemmen om het me te helpen.... :)

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @ Miinicole: Gefeliciteerd, geniet ervan!

@ Lynn1986: Heerlijk hé, ik lig ook altijd met de laptop op de bank. Of lekker op het balkon :)

@ Meisje87: Nog gefeliciteerd! Wat vervelend dat je ziek was op je verjaardag… beterschap!

@ Kristel86: Ik hoop voor je dat het raak is :)

Pfff, wat is het warm en benauwd zeg! Ik zweette vanochtend gewoon mijn bed uit haha. :)
    Zoals het er nu uitziet is het nog wel even droog hier, dus ik denk dat we weer even lekker aan het water gaan liggen. 8)

Zijn er hier trouwens meer mensen die op een appartementje/flat wonen? Of wonen jullie allemaal in een eengezinswoning?

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.723
    3.159
    113
    Vrouw
    dank je wel mama1987 :D
    we gaan er zeker van genieten

groetjes!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier gaat het wel, gister avond nog een keer een zwangerschapstest gedaan, maar die was toch echt weer licht, snap er niets van!
    Vanmorgen mijn temp ineens flink gezakt, dus ja iig zeker te weten ongi dus!

Baal er wel van, heb je een paar lichte testen, maar toch gewoon ongi worden.
    Voelde me ook echt weer zwanger, borsten enzo.

Maar ja, blijkbaar toch niet!
    We gaan nu vol goede moed verder voor deze maand en hopelijk komt het dan goed!

Wanneer ga je een afspraak maken bij de vk?
    Spannend allemaal zo he!

7. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hoi kletskousen, k moet veel te veel doorlezen, dus heb ff wat pagina's overgeslagen... Gisteren heerlijk gebarbecued en zometeen ff naar t strand!

Zo. en nu naar het strand!

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @miinicole: Gefeliciteerd!

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAA heb net een digitale cb gedaan en ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippie!!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    NOu he het is zeker benauwd, was hier ook niet te harden, je drijft ej bed uit!

Hier is het gelukkig ook droog, zelfs de zon nog aardig aan het schijnen en geen regen te bekennen!
    Zo lekker in de tuin liggen!

Heerlijk dat je naar het water gaat, dat is ff lekker met dit weer!
    Wij wonen trouwens gewoon in een eensgezinswoning ja, vind het zo lekker om een tuin te hebben!

Bij mijn moeder woonde ik vroeger op een bovenwoning, met alleen balkon, mijn vriend bij zijn moeder op een flat, dus ook alleen een balkon
    Toen we een huis wilde gaan kopen, was een tuin dus echt een must, omdat we die allebei zo gemist hadden de jaren daarvoor!
    En ben er dus erg blij mee!

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wow leeuw89!
    Van harte gefeliciteerd, wat leuk dat je zwanger bent, super!

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.723
    3.159
    113
    Vrouw
    Heey heey
    Dank je wel :D

Ik maak maandag een afspraak bij de HA en dan maak ik een afspraak bij de VK..

Ik heb deze keer helemaal nergens last van gehad.. ik heb alleen een beetje last van krampen die doen gelukkig geen pijn alleen als ik opsta.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt sterretje..

Groeten Nicole

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo gefeliciteerd leeuw...het is je gegund....en nu lekker genieten...had je een voorgevoel deze maand? en heb je ergens last van?

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    meiden ff een vraagje

Ik gebruik nu foliumzuur, maar lees steeds dingen over de etos pillen

Wat si het voordeel van deze pillen?
    Kan ik die beter gaan gebruiken of gewoon de folium blijven slikken?

Wie gebruikt de etos pillen en geode ervaring mee?

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey sterretje,

de etos zwanger worden pillen moet je 2x per dag innemen...ze bevatten alle mineralen en vitaminnen die je nodig hebt om zwanger te worden...ook foliumzuur...ik slik ze ook...alleen vergeet nog wel eens smorgens te nemen....

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    oke 2 keer is wel weer een keer extra slikken ja...

Maar zijn ze dan beter dan de folium of dat nu niet?
    Ze kunnen toch ook je cycl;us beinvloeden?
    Is dat juist korter, of kan het ook wel eens langer worden dan?

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    het lijkt em dat ze beter zijn omdat er meer vita..in zitten die een zwangerschap kunnen bevoordere..en over de vraag over de cylcus daar hoor ik verschillende dingen over...bij mij is ie er niet korter op geworden gewoon hetzellfde gebleven... ;)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mmm...

Als de cylus er langer van word, ga ik ze namelijk niet proberen, heb geen zin om lang te moeten wachten namelijk...

Maar dan denk ik dat ik ze ook ga gebruiken, kan nooit geen kwaad dan!

Is het erg dat mijn cyclus al begonnen is of moet ik echt op dag 1 met de pillen starten?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik moet eerlijk zijn...ik slik de pillen die ik op het moment dat ik er aan denk langs zie komen..volgens mij kan je erop elk moment mee beginnen..ik heb ook van dagravit in huis liggen en die pak ik soms ook..dus bij mij loopt het een beetje door elkaar....het is gewoon een toevoeging op je dagelijkse behoefte... ;)

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @Leeuw89,

Gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina