@ Kristel: Jammer dat het toch niet wil lukken met de BV je hebt het dubbel en dwars geprobeerd meid, dus je geeft het niet op, je kiest gewoon de weg van de minste weerstand en ik geef je groot gelijk meid @ Eva: Nou meid, het zit niet mee zeg, hoop echt en duim heel hard dat jullie kleintje nog even blijft zitten hoor... dikke knuffel... @ Hilli: Haai buikje groeit goed @ Ukkie: Jij dus alleen vingerprikjes, bij mij gaan ze echt 3 keer bloed prikken (waarom krijg ik ook geen vingerprikjes??) dat bloedprikken vind ik ook niet zo erg tenminste de 1e en de 2e keer niet, de 3e keer moeten ze dus in 1 van je armen voor de 2e keer die dag prikken, dat vind ik minder... @ Mariss: haha wat kan chanell boos kijken zeg @ Emma: Hihi, ik weet het niet meer ja het rommelt hier ook idd... en je hebt gelijk wat betreft die vermoeidheid en de pijn, ik heb het ook met misselijkheid, hoe vermoeider ik ben, hoe misselijker ik ben... Tjee een nachtje ziekenhuis, spannend hoor.. gelukkig is jullie ventje al 5,5 pond... @ Kim: Balen zeg dat jullie helemaal naar Schiphol moesten om je broertje te halen, maar gelukkig issie weer lekker thuis straks... Superleuk die buikband Wowww buikje is nog ff goed gegroeit zeg mooi hoor... @ Gaby: hahaha dat is echt iets voor een man ja @ Desiree: Nee hoor, ben weer terug met beeb in de buik, heb het niet zo op in het buitenland bevallen hihi... voorwerk is volgens mij begonnen ja... Idd even de vk bellen hoor, dan wordt je misschien even gerustgesteld!
@emma oh cellulites, kan je da took krijgen dan van zwanger zijn. ik heb wel wat striea op mijn bil maar dat valt onder een bikinibroekje dus ook geen ramp. hopelijk blijft het hierbij @red he gatver, in de auto. stinkt zo lekker he kan me voorstellen dat je zelf bijna over je nek ging @desiree als het midden op de dag was dan waren we wel ff een bakie komen doen maar midden in de nacht lijkt me geen goed idee haha. volgende keer beter. hopelijk is de starbucks open, heb zin in zo'n frapacinno mmm doe maar ff rustig aan met al die buikpijn, misschien toch groeipijn. die kleine maakt nu een groeispeurd maar zou het wel ff goed in de gaten hoduen en niet aarzelen om aan de bel te trekken. liever 5 keer te veel als 1 keer te weinig. @knarboor thnx groot he. hopelijk hoeft tie niet nog 4 weken te groeien dan val ik om ghihi @hilli nee ik ook niet, dacht elke keer dat ik achter zou blijven met die buik maar het tegendeel is bewezen haha gelukkig geen striea op mijn buik (ff afkloppen) @mum ja gelukkig is hij gewoon veilig thuis straks. maar is wel lang in de auto zitten (5 uur) ik ga afsluiten, ga mijn oma ophalen (opa trekt het nog neit om mee te gaan) en dan gaan we om half 9 maar is rijden, aangezien het toch dik 2,5 uur rijden is vanaf hier hele fijne avond duim voor me dat mijn water niet breekt als ik in zuid holland zit ghihi
Hey meiden @Kim: Zo, die buik van jou is flink gegroeid ineens zeg! En leuke top heb je aan! Hihi, ik heb m ook, ook in t zwart Vond ze heel fijn zitten op t laatst! Heel veel plezier trouwens vanavond met t ophalen van je broertje! Zal echt een superemotioneel moment worden @Emma: het blijft bij jou ook maar doorgaan he, met die voorweeën.. Echt erg Ik hoop echt voor je dat je gewoon gauw mag bevallen (wel nog even de 37 weken volmaken aub ) of dat t wat rustiger wordt in je buik, want zoals t nu gaat is niet leuk! Ik hoop iig echt niet voor je dat t gaat zoals t bij mij ging.. @Eva: Weet iemand hoe t nu met haar gaat? Heb de update nog meegekregen die ze zelf geschreven heeft gister... *Oh, lees het al.. Nogmaals, heel veel sterkte en ik hoop echt dat je kleintje nog even lekker in je buik blijft! @All: Sorry wie ik vergeten ben.. Ben net wakker De vk kwam vandaag nog langs en heb t met haar ook nog gehad over de bv.. Zij kwam ermee om evt een lactatiekundige in te schakelen, want zoals t nu gaat komt t niet goed.. Maar dan krijg ik weer allemaal toeters en bellen om me heen en dan is t ook nog maar de vraag hoe lang het gaat duren voordat het een beetje goed gaat lopen, dus ik heb besloten om gewoon lekker met de fles verder te gaan Met borstvoeding ben ik gewoon continu aan t vechten met Yentle en dat doet echt pijn.. Ik wil niet met mn kindje vechten en worstelen en moeilijk doen.. Ook wil ik haar gewoon niet zo zien, dat ze t zo moeilijk heeft ermee.. Ik voel me er goed bij en zij ook, dus het is goed zo
Hoe doen jullie t trouwens allemaal, zo weinig aankomen? Hier was het uiteindelijk in totaal 25 kilo.. Echt erg.. Maar, ik ben er nu alweer 9 kwijt! Ook zie ik mn voeten enzo met de dag dunner worden, echt fijn! Mn buik wordt trouwens ook met de dag platter, had niet gedacht dat t zo snel zou gaan daarmee. Zal morgen ofzo wel eens een foto maken en laten zien, voor de nieuwsgierigen
@mum kan jij debby trouwens nog ff smsen want vraag me echt af hoe het met haar is. maak me beetje zorgen @kristel gleukkig heb je een keuze kunnen maken en kindjes worden ook groot op flesvoeding dus maak je er maar niet te druk om. dit is wat nu het beste is voor jullie beiden ik ben er nu echt vandoor
@Desiree, 5 kilo is netjes hoor! Als je je ongerust maakt gewoon even bellen meid @Hilli, ja idd, ik hoop dat de weeen niet meer terug komen òf dat het doorzet. Mooi buikje heb je hoor! @Eva, ik denk aan jullie .. de kleine moet gewoon nog even blijven zitten ! @Mum, gelukkig ben je weer terug.. met baby in je buik haha. Doe maar lekker rustig aan hoor! @Kim, ja omdat de benen minder goed doorbloed zijn worden de afvalstoffen ook minder afgevoerd, en ik ben er al gevoelig voor. Normaal sport ik best nog wel maar ja komt wel weer. Heb nog geen striea, idd onder bikinibroekje is niet zo erg Hopelijk breken je vliezen niet daar haha
@Emma: jeetje meis, ik schrok me rot! Was hyves aan het checken voor beebnieuws bij een KIDmams en zie in de www ineens jouw verhaal staan. Niet meer doen hoor! Laat de beeb nog maar mooi even zitten. Doe maar mooi weer even rustig aan meis. @Dees: als je het niet vertrouwd, even de vk bellen! Beter een keer teveel dan te weinig. Echt pijn in je buik/baarmoeder hebben is nooit goed. Dus bellen he als het aanhoudt! @Kristel: zo heb je het vantevoren met jezelf ook afgesproken. Het moet geen strijd worden. Je hebt het goed gedaan en bent niks minder mamma als je geen bv geeft. Dus nu weer lekker genieten van je goed drinkende meis! @Kim: veel plezier met je broertje halen! Wel balen dat het ineens omgegooid zodat je nu een roteind moet rijden op zo'n rottijd ook nog is. @Mummy: ook rustig aan doen! Ook jouw beeb moet nog even binnen blijven. @Sam: dikke knuff meis.
Zegguhh .. waar is Bos? Ik zie dat ze vanmorgen online is geweest, maar volgens mij heeft ze niks gepost toch? Ik ga even alle hoogzwangere dames met meldplicht toevoegen aan mn vriendjeslijst (als ze er nog niet instaan) Kan ik wat makkelijker kijken naar laatste online tijden/berichten.
@Dreamer: Ja idd, op dit moment is het ook geen strijd meer, maar zo onderhand een slagveld.. Yentle slaat alle kanten op, schreeuwt, huilt, verzet zich ontzettend.. Echt heel zielig. Ik vind het gewoon genoeg geweest zo en sinds ik dit besluit genomen heb en dus weer flesvoeding geef (sinds vanmiddag) is ze lekker rustig en relaxed weer (en ik ook ) @All: Ben er vandoor.. Even lekker frietjes eten En ik ga denk ik zelfs een glaasje wijn drinken vanavond! Ik vind dat ik dat wel verdiend heb! (en met flesvoeding mag het )
@kristel, groot gelijk hoor, zo word ze ook gewoon groot . Je hebt je best gedaan toch.Ik denk er ook zo over hoor, als het niet lukt ga ik niet zitten stressen ermee.. 9 kilo is best veel al ja! ben benieuwd naar je foto. ja ik heb best veel gegeten in de zwangerschap dus ik weet niet hoe het kan, maar ik hou geen vocht vast he dus dat scheelt ook veel denk ik. @ Dreamer, niks aan de hand hoor nog, het rommelt wel. Maar kan nog weken duren pff. Hoewel ze wel zeiden dat het niet lang zo mocht doorgaan, dat was te vermoeiend. Dus dan zullen ze wel iets doen, maar wat kunnen ze doen dan? Hoe is het verder met jou?
hey hey jeetje wat een vehalen allemaal. kristel ik geef je groot gelijk. lekker weer de fles. als het een drama word dat bv vind ik ook dat je lekker naar de fles over moet. dan geniet je tenminste ook van de voedingen. emma jee jij houdt het ook wel spannend he kim succes met de lange rit. ik ben vandaag naar de dierenats met de kat geweest en hij heeft een hormoonspuit gehad. ik hoop dat het werkt.
@ Kristel: Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, en je er nu prettig bij voelt Yentle doet het goed op de fles dus als zij tevreden is is het goed toch, snap dat je niet met haar wil vechten... Ben wel heel benieuwd naar je buikfoto fijn dat het allemaal sneller "hersteld" als je dacht... @ Kim: ja zat er ook al aan te denken om Debby nog even een sms sturen, @ all: zou dat niet opdringerig overkomen? @ Dreamer: okeej, *kijkt heel onschuldig* zal het rustiger aan gaan doen... @ Kristel: lekker een glaasje wijn pakken hoor als jij daar zin in hebt niet meteen ladderzat he heb je idd verdiend!
hallo all, Ik hoop dat ik snel weer tijd kan vinden om op jullie te reageren maar het komt er nog nkiet van. Hier gaat alles goed maar mevrouw wil niet slapen. Waardoor ze dus oververmoeid raakt en gaat miezeren. Op de arm valt ze wel in slaap maar zodra ik haar dan neerleg is het voorbij. Gelukkig gaat t s'nachts wel goed waardoor ik wel wat slaap mee kan pikken. Heb nu een minimonkey besteld want daar heeft ze van de week bij haar vriendinnetje zo goed in geslapen dat ik dat wel wil proberen. sorry voor mn ego bericht. @ iedereen dikke knuffel van ons
@Kristel: zie je, dit is de juiste beslissing! Eet smakelijk en geniet van je wijntje @Emma: is voor de kleine ook zwaar he, elke keer weeën. En wat ze kunnen doen .. opwekkers of keizersnede gok ik? Je had al iets ontsluiting toch? Strippen? Laten we maar hopen dat het niet nodig is! Hier alles goed hoor! Schrok alleen vanmiddag van een uitspraak van manlief. Ik moest foto's maken bij de tandarts en dan vraagt ze altijd of je zwanger bent/kan zijn, want dan mag het niet. Dus ik zei ja, dat kan. Toen we in de auto zaten zei manlief dat hij geen hoop heeft dat het ooit gaat lukken samen Maar ik heb nog altijd hoop. Dus ik schrok dat hij eigenlijk geen hoop heeft. Terwijl het eerst andersom was. Ik voel me gewoon zo nutteloos als ik niet alle eventuele kansen die we hebben benut. Wie niet waagt wie niet wint, dus niks doen levert zeker niks op.
@ Ryanne: Vervelend zeg dat Frédérique niet wil slapen, als alleen op de arm... hoop dat de minimonkey een uitkomst is voor jullie! dikke knuffel voor jullie terug @ Dreamer: Dikke knuffel meid, kan het zijn dat hij een beetje overvallen was door de vraag en jouw antwoord, dat hij daarom misschien zo reageerde?
@Ryanne: balen dat ze zo moeilijk slaapt. De kraamtijd is niet altijd die roze wolk waar ze zo hoog over opgeven he. Is die minimonkey zo'n hangmatje voor in de box? Ik hoop dat ze snel wat beter gaat slapen zodat jij ook wat kan bijtanken! Dikke knuff voor jou. @Mum: heb nog geen kans gehad om te praten verder, hij moest meteen weer weg. Maar ga als ie straks thuis is wel even praten. Misschien is het ook geen hoop dat ik koester, maar angst? Angst dat we een kans missen? Of het niet willen accepteren dat er geen kansen zijn? Wat het ook is, het voelt niet fijn om niks te doen als ik weet dat mn ei eraan komt. Tnx voor je knuff!
@Agneta: wat had je kat nu precies dan? En heb jij iets van Bos gehoord vandaag? Ze heeft zich nog niet gemeld namelijk, dus vraag me af of ze misschien al begonnen is!
@ Dreamer: Ook al zou het bij jouw angst zijn dat jullie een kans missen, dan is daar helemaal niks mis mee, het is juist goed om niet alle moed op te geven, ik denk dat je daar juist kracht uit kunt putten, en niet bij de pakken neer gaat zitten!! correct me if i'm wrong, ik zit natuurlijk helemaal niet in zo'n situatie maar ik denk dat je het jezelf behoorlijk moeilijk kan maken als je de hoop helemaal opgeeft, en het is al zo verschrikkelijk moeilijk!! Heel graag gedaan hoor die knuffel je verdiend 'm!! Meiden is het opdringerig als ik Debby nog eens sms? ik wil ze niet storen in hun geluk, maar maak me ook wel een beetje zorgen net als Kim...