ik ben er vandoor, lekker douchen en dan de boodschapjes halen, hopen dat het niet te druk is, want daar heb ik echt een bloedhekel aan!. misschien kom ik vanmiddag nog even spieken maar anders vanavond pas weer na de bbq (kan laat worden) fijne dag allemaal... doei doei
ik heb ook weleens mega pijn gehad aan mijn eierstok! Ben toen bij de gyn geweest en daar bleek een eitje te zijn verandert in een cyste....na de ongi was alles weer over en toen werd ik zwanger van Julian
lynn: als je t laaste geposte berichtje van debby even opzoekt en op haar naam klikt.. en dan naar haar persoonlijke webpagina ofzo.. kom je op der site.
@red: have fun met je vriendin @mumtobe: heb jij ook van die leuke schoonouders of gewoon geen zin in bbq?? succes vast voor vanavond @agneta: leuk shoppen. have fun @sammie: balen meid. knuffel hoop dat je snel mag genieten van het wonder...probeer de moed niet op te geven....(makkelijker gezegt dan gedaan he) @mecha: hoi @matta: genoeg keuze dus voor een auto.. @Lynn: zou het woensdag?? ben benieuwd. vrijdag zou wel leuk zijn dan is het 07-08-09... zo heb ook gelijk aan mijn meldplicht gedaan voor vandaag met dit bericht haha... ben ik er weer vandoor. ff koffie opdrinken en dan naar de winkel voor een rolgordijn en boodschappen doen...
goeiemorgen (nog4minuten) ik ben net wakker want we lgen pas rond half 4 op bed. mijn broertje is veilig thuis eindelijk. ben echt blij dat tie er weer is. hij schrok zich wel rot van mijn ontiegelijke buik hihi @ryanne wat is een minimonkey @dreamer gelukkig bedoelde hij het anders en idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit he @desiree klinkt mooi wat je gaat doen met de babykamer. ben benieuwd @debby hey meid daar ben je eindelijk maakte me af entoe wel zorgen hoor. k heb je bevalingsverhaal gelezen, wat een mooie bevalling en dan zo jammer dat het toch anders moest eindigen. echt een mooi kereltje lekker zwart haar leuk hoor. @bos haha doe mij ook zo'n vent met nesteldrang ghihi @sammie knuffel meid geef de moed niet op ookal lijkt dat onmogelijk nu @mum haha hoezo heb je geen zin om naar je schoonouders te gaan? @matta rot he als je bed of kussens niet goed zijn. kan echt je nachten verpesten @agneta ja was echt sper om hem weer te zien, alsof hij nooit weg is geweest hihi veel plezier met babyshoppen @mecha hoi hoi alles goed? @lynn zwaai zwaai heb ik nu iedereen gehad sorry als ik iets vergeten ben. ik ga me eens even opfrissen en dan de hond halen want die was vanacht bij mijn opa gebleven. vanavond hebben we een grote bbq bij mijn ouders met allemaal vrienden van mijn broertje word vast heel gezellig ben benieuwd hoe de hond op hem reageerd, de golden retriever reageerde heel normaal alsof hij hem 1 dag niet gezien had. joery komt straks ook ff hier langs want wij woonde natuurlijk pas 2 weken later hier toen hij al weg was fijne dag allemaal
Hoi allemaal, zo heb ff tot half 11 geslapen heerlijk zeg kon dat maar iedere dag! Nu net sinaasappels geperst en lekker uitsmijters gebakken.. zo gelijk aan de schoonmaak in de keuken, mijn vingers jeuken gewoon! Wij hebben vanavond ook een bbq bij Sanders oma die is jarig vandaag. Niet zo'n zin in want die geur maakt me zo misselijk helaas. Vraag me af of die misselijkheid ooit over gaat! Verheug me al op maandag kan ik naar een andere fysio eindelijk weer massage, bekken doet zo'n pijn Morgen weer een verjaardag van me zus, ja manlief en ik hebben een leeuwen familie haha. Buikpijn is gelukkig weer helemaal weg en zoonlief is ook weer ouderwets druk haha. Allemaal een fijne dag vandaag. @ Bos rommelt het bij jou nou al een beetje of nog niks? @ lynn ik stuur je straks nog ff een pb die vloer hebben we alleen in de keuken/eethoek lag er al in.. 1 van de weinige dingen van de vorige bewoners die we wel mooi vonden @ mum have fun vandaag! Vervelend he die drukte in winkels, ik moet helaas ook nog boodschappen doen maar voorlopig ook nog geen zin in @ mecha hoi hoe gaat het?? Overleef je het werken? @ Agneta veel plezier bij babypark naar welke ga je altijd? (wij zijn ook babypark fan gaan altijd naar gouda) @ Sammie balen dat de ongi weer is gekomen.. maar de hoop niet opgeven, nooit doen! Helaas duurt het soms bij sommige stellen lang maar dat wondertje gaat echt komen! @ matta ik ben gewoon niet zo'n ster in autorijden, terwijl ik mijn theorie foutloos heb gehaald.. maar die kan ik ook weer opnieuw gaan doen. Maar daar zit ik niet mee, snap je wel maar bij het idee van afrijden schijt ik nu al 7 kleuren Ik ga maar eens de douche in
@Sammie: Ooh meid wat spijtig tMoet toch echt eens lukken. Niet opgeven hé. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om erin te blijven geloven. Maar jij gaat ook zwanger worden, echt waar! @Mum: Hopelijk valt het vanavond wat mee bij je schoonouders. Ik heb anders ook wel zin in bbq @Kim: Ja, dat kan ik mij heel goed voorstellen dat hij geschrokken was van je buik. Het beeld dat hij nog van je had was heel wat fijner hé Vond hij de buikband leuk? Ik ben de laatste tijd echt ontzettend snel buiten adem. Als ik de trap naar ons appartement opmoet met boodschappen, dan moet ik altijd even gaan zitten als ik binnen kom. Zo erg is het Dit had ik echt helemaal niet voor ik zwanger was. Herkent iemand dit? Of ligt het gewoon aan mij? Kan ook hoor
@Agneta: Ben wel benieuwd naar je kamer Mijn vriend wil heel graag .... bruin gebruiken op de babykamer Mmm, dat heeft bijna iedereen hier niet? Maar tis natuurlijk wel heel mooi.
krijg net een sms van de man van eva staat dit in : Hallo allemaal, het goede nieuws is dat de de 48 uur hebben gehaald voor de longrijpers!! er is wel een bacterie geconstateerd, maar we zijn gelukkig op tijd behandeld met anti biotica! Ze mag dus gaan bevallen omdat het bijna de 31 weken is en we het kritieke punt hebben gehaald! Het kind moet de anti biotica wel blijven krijgen!! .......................... dat das dus het berichtje van haar man! heb haar gisteren ook nog even op msn gesproken, ze voelt zich verder nog steeds goed. Ze is een wandelende tijdbom zeggen ze, want als haar vliezen breken staat is de kleine er binnen het uur...
@ Bos: Allebei mijn schoonmoeder en ik is niet zo'n hele fantastische combi en heb geen zin in bbq omdat ik weet dat ik er vannacht last van heb, misselijk enzo.. blegh.. Jij hebt het maar weer druk vandaag... heb jij geen last van misselijkheid, duizeligheid ofzo met deze warmte? @ Kim: Fijn zeg dat je broertje weer veilig thuis is kan me voorstellen dat hij schrok van je buik nu jullie huisje nog showen Nope heb niet zo'n zin om naar mijn schoonouders te gaan, we zijn er gister ook al geweest en vond het wel weer ff genoeg, maja anders blijven ze zeuren... @ Dees: Nou ik was er ook zo weg uit die winkels werd me allemaal teveel, was duizelig en had echt zo'n ik-moet-hier-weg gevoel @ Hilli: ja hoop idd ook dat het meevalt, we zullen zien... hoop dat ik ze vanavond meteen duidelijk kan maken dat het niet de bedoeling is dat ze elke dag op de stoep staan als ons kleintje er straks is... @ Wonders: Gelukkig is het kritieke punt voorbij voor Eva en haar man en de beeb natuurlijk... hoop dat beebje toch nog even blijft zitten, elke dag is er 1 toch.. wel balen van die bacterie zeg, maar gelukkig waren ze er op tijd bij!
Hey meiden @Debby: helleuh! Wat een mooi mannetje is Levi zeg! Enneh, niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar ik had getekend voor zo'n bevalling met zo'n einde Borstvoeding gaat dus goed bij jou? Echt wel super! @Sam: *dikke knuffel* Ik vind het echt zo klote voor jullie Ik hoop echt dat de onderzoeken niet nodig zijn, maar mocht t wel nodig zijn, dan hoop ik dat t daarna heel snel raak is met wat hulp! Want op deze manier doorgaan is niks, daar gaan jullie aan onderdoor.. @Maagzuur: Hier ook meteen na de bevalling nergens meer last van gehad! Heb sowieso helemaal geen last meer van kwaaltjes van de zwangerschap, echt fijn! T enige waar ik nu nog last van heb is van de wonden down under (is echt nog heel pijnlijk) en van mn stuitje, omdat ik daar die ontiechelijke persdrang-druk op heb gehad terwijl ik pas 5 cm had.. En stuitje zal ook nog wel ff pijn blijven doen ook.. Ohja, en mn (.)(.) doen pijn, maar dat is van de stuwing nu @Kim: Hoe was het ophalen? Leuk, een bbq vanavond! Geniet er maar lekker van dat ie weer thuis is hoor! @Dees: Ook jij veel plezier met bbq-en vanavond Hopelijk word je niet al te misselijk van de geur.. Lekker zo ver mogelijk van dat ding vandaag zitten! En anders kan je ook nog altijd lekker stokbroodjes en salades enzo eten toch? @Eva: Gelukkig heb je de 48 uur gehaald en hebben de longrijpers dus hun werk kunnen doen! Ookal zou je beebje mogen komen als t komt, liever niet hoor! Moet echt nog een paar weken blijven zitten.. @All: Hehe, ik heb eindelijk de buik van de maand gewonnen... Alleen nu ben ik dus net bevallen en heb ik niks meer aan de prijs! Ik heb dus een buikband gewonnen... Nouja, voor een volgende zwangerschap kan ik m dan gebruiken! Yentle is trouwens echt een nachtbraker! Overdag slaapt ze zo 4 uur door na een voeding, 's nachts komt ze om de 1,5 a 2 uur.. Niet normaal.. Het hele dag- en nachtritme is dus in de war. We gaan nu op advies van de kraamzorg speciaal voeding voor hongerige baby's kopen en dan krijgt ze die voeding voor het slapen gaan in de hoop dat ze wat langer ermee kan doen en dus wat langer doorslaapt Ben eens benieuwd!
@hilli ja hij vond de buikband leuk ik heb dat nu ook da tik heel snel buitenadem ben maar had dat wel pas toen mijn buik echt groter was. maar er duwd wat op je ingewanden waaronder je longen en daardoor heb je misschien minder lucht in je @eva heel veel succes als je toch mocht bevallen. @mum oh haha, ja kan me voorstellen dat je ook wel leukere dingen te doen ehbt dan schoonouders @kristel ja echt vermoeiend, dacht om 2 uur in de auto dat ik kapot ging, had zo'n pijn in mijn rug en kon niet slapen rechtop dus was echt gebroken toen i kin mijn bed lag en vanacht da ti kwakker werd had ik zo'n pijn in mijn bekken dat ik amper mijn voeten kon verschuiven. maar gelukkig is het nu weer grotendeels weg. haha handig die buikband ja maarja beter laat dan nooit dat winnen. die voeding moet echt goed helpen heb ik begrepen. dus hopelijk helpt het bij jullie joery is vanochtend al hier geweest, hij vond het huisje heel mooi geworden. ben meten mijn auto kwijt. volgende week gaat hij toch zelf een neiwue auto kopen dan heb ik hem weer voor mezelf ik gebruik hem nu toch niet veel. ik wil nog ff wat leuks gaan doen vanmiddag maar weet niet wat. iemand ideetje
@ Kristel: Hahaha nu de buik van de maand gewonnen ja daar heb je wat aan hihi, nu gauw Yentle opgeven voor Baby van de maand vervelend zeg dat Yentle het dag en nachtritme nog niet helemaal te pakken heeft, had ze in je buik ook last van hé... nachtbrakertje hoop dat ze uit die andere voeding wat meer voldoening haalt en wat langer door gaat slapen..
@sammie knuffel! @lynn leukd at je er ook weer bent! @kim fijn dat je broertje weer thuis is , is toch weer een hele zorg minder! @bos ik denk ook dat niet lang meer zal duren @all gister was de kleine erg rustig maar vandaag (zijn net wakker) is ie al een stuk drukker. we zitten nog een weekje hier, maar heb al wel weer zin om lkkr naar huis te gaan hor, kamertje afmaken enzo 3 wk is toch erg lang voor mij maar goed we gaan aftellen
@Kim: het was dus heel zwaar vannacht... Gelukkig voel je je nu alweer een stuk beter T was zeker heel emotioneel toen je je broertje zag aankomen of niet? En hoe reageerde hij op de buikband? (of heb je dat al verteld...?) @Mum: Haha, ja tijdens de zwangerschap hield ze me idd ook al 's nachts wakker steeds.. Maarja, ze heeft t iig niet van een vreemde, ik ben ook meer een nachtmens Al hoop ik toch dat ze gauw went aan t dag- en nachtritme. Kijk, ze hoeft heus geen nachten door te slapen, verwacht ik helemaal niet van dr, maar t zou fijn zijn als ze overdag dan wat vaker voor voeding zou komen en 's nachts iets minder @All: Ik merk aan mn manier van schrijven ook echt dat ik veel beter in mn vel zit zeg.. Ben echt supervrolijk de hele tijd! Ben blij ook dat ik gewoon de keuze gemaakt heb om te stoppen met de bv want ik zou er echt aan onderdoor gaan... Ik heb me echt in tijden niet meer zo goed gevoeld als nu.. Ook qua pijn die ik nu heb down under.. T stelt niks voor met de pijn die ik had van de zwangerschap. Ik ga nu dus ook alweer sinds donderdag elke dag even de deur uit VK en kraamzorg verklaren me voor gek, maar ik voel me gewoon zo goed in vergelijking met de afgelopen maanden dat ik ervan wil genieten dat ik eindelijk weer dingen kan doen!
@ Kristel: begrijp dat je niet van Yentle verwacht dat ze meteen doorslaapt hoor ja idd je vrolijkheid straalt van je berichtjes af gelukkig maar meid, mag ook wel een keer hé na al die ellende...