*** bericht van Eva en man****** Net Eva aan de telefoon gehad ze is Bevallen!! Bevalling is heel snel gegaan dacht 6 minuten. Ze heeft 1 hechting en de kleine schreeuwe en huilde gelijk! DAt is goed teken dat de longen goed zijn!.. Hij heet Senne Peter van Engelenhoven en woog 1750 gram!! Tussen de 40 en 45 cm lang. Nu ligt hij in de covouse en vanavond mogen ze naar hem toe. Eva voelt zich zelf goed en op haar hyves staat een foto. Het is echt een pracht kereltje!!! Eva en Man nogmaals vanaf hier GEFELICITEERD... hoop dat jullie mannetje het goed blijft doen.. En echt waar kijk maar het is een plaatje!!!
hoi allemaal Ik kom heel even zeggen dat alles goed is met mij maar heb het zoooooooo druk.. vanavond gaan we nog kaarten bij mijn schoonouders.. vanmorgen naar de makro geweest voor de bruiloft daar geweest tot half 3 ofzo toen terug naar cuijk om de spullen op te ruimen op school.. Toen naar huis gegaan.. honden uitgelaten.. Daarna naar de verjaardag van jayden (kindje van rachel) toen naar mijn schoonouders om te bbqen... en nu even thuis om de honden uit te laten.. En dan zo weer terug om te kaarten... pffff.. wat ben ik moe Morgen uitslapen en dan lekker met de hondjes wandelen bij het water fijne avond allemaal
@Wonders: Die parasol komt bij de Prenatal vandaan @Bos: De meeste bevallingen vallen 's nachts plaats Dus ik denk dat je je sowieso geen zorgen hoeft te maken over de gordijnen hoor.. En sowieso, op dat moment interesseert t je allemaal niks meer ,dan ben je vee lte druk bezig met bevallen @Chamaro: ja het bevalt hartstikke goed! Heb ook helemaal niet t idee dat ze pas 6 dagen bij ons is, voor mijn gevoel was ze er altijd al! En de bevalling lijkt echt al weken geleden.. Heel raar @Kim: Hopelijk helpt t! Alleen ik moet zeggen dat ik er allemaal niet meer in geloof Hier heeft t ook allemaal geen reet geholpen Terwijl Yentle er we klaar voor was. De Vk zei namelijk dat kindjes in t vruchtwater poepen als ze t niet meer naar hun zin hebben in de buik en aan het vruchtwater te zien was t al van even geleden.. Het was geen verse poepactie dus @All: Heb mn buikje in mn album staan Het is nog lang niet wat t geweest is, maar ik beweeg nu alweer een stuk meer dan tijdens de zwangerschap en beetje bij beetje zal t dan steeds beter worden
Lieve eva en evaman!!! Gefelicteerd met jullie mooie zoon!!! Het is werkelijk een schatje!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie de kleine, als hij goed is gegroeid snel en gezond mee naar huis mogen nemen!!! Liefs mij
ze staat ervast bij mij of kristel in als vriend!!! kristel...dat is zeker al een stuk geslonken!!!! ik vond het heel irri in de auto...dat als je over een weggaat dat heel je buik flubbert...dat was ik echt niet gewend...nu is dat gelukkig weer weg!!!
@Eva en man: Wow, wat is het dan alsnog snel gegaan zeg! Jeetje.. Echt heel heftig dit zeg Ik ben iig heel erg blij dat de longrijpers hun werk gedaan hebben en dat Senne het goed doet! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, kracht en energie toe de komende tijd.. Het zal echt heel zwaar worden (ik weet niet hoe zwaar precies, want heb t nooit meegemaakt, maar kan me wel iets voorstellen erbij) de komende tijd en je zult emotioneel ook vaak niet meer weten hoe je ermee om moet gaan (denk ik), maar als er iets is, praat er dan ook echt over met mensen in je omgeving. Nogmaals; héél veel sterkte, kracht, energie en liefde toegewenst voor de komende tijd! En natuurlijk: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
Eva en Evaman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk gaat alles goed verlopen en mogen jullie hem snel mee naar huis nemen. Jullie hebben ook al zo'n mooi mannetje. kMoet zeggen dat echt alle kindjes hier opt forum echt mooie baby's zijn.
@kim: begin je ongeduldig te worden haha @eva: van harte met de geboorte van jullie zoon. hopenlijk maakt hij het naar omstandigheden goed en laten we hopen dat hij snel mee naar huis mag. *bos gaat ff de hyves van eva opzoeken* en dames die de bevalling gaan opwekken (kim hihi) niet zo ongeduldig he wel op je beurt wachten haha... ga weer verder 24 kijken....daaag
@Eva, van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een prachtig kereltje! Wat fijn dat z'n longentjes in elk geval goed zijn! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Voor de geïnteresseerden: Ik heb allemaal foto's op de babysite gezet van de bevalling (geen rare foto's hoor ) en van de eerste week van Yentle En nu ga ik lekker met Yentle en Kimo de hond uitlaten en dan lekker slapen! Hopelijk slaapt Yentle vannacht wat langer door met de nieuwe voeding Slaap lekker allemaal!
@Eva: gefeliciteerddddddd Wat een mooi menneke meis! Hij is echt al groot en goed op gewicht trouwens! Mn nichtje dik 4 weken later geboren en woog net zoveel en was net zo groot (40 cm) Het gaat een hele zware tijd zijn de komende weken/maanden, maar hij gaat het redden! Je gaat compleet geleefd worden, maar probeer toch te genieten meis. Geniet maar lekker van hem en van elkaar als gezinnetje meis! *oma pinkt een heleboel traantjes weg* @Kristel: als je (later) je berichten van de afgelopen dagen terugleest, dan kan je precies zien wanneer je bv gaf en wanneer fv. Alleen al daaraan kan je zien dat dit de juiste keuze is geweest! Geniet maar lekker van je supergevoel! Zou je trouwens de goklijst is omhoog willen gooien? Kunnen we kijken wie het goed had bij Eva. @Kim: fijn dat je broertje er weer is! En heeft het klussen geholpen? @Bos: gok dat jij overtijd gaat lopen, dus dan zijn je gordijnen er wel @Dees: gaan we bij babypark meeten? Megawinkel daar he. @Agneta: lekker geshopt dus weer! Verder weet ik het even niet meer, ben helemaal emo door de geboorte van Eva haar zoontje.