hey lieve eva! Wat fijn dat hij het zo goed doet!!! Sterk ventje hebben jullie!!! Ben er maar trots op!!!Maar dat ben je dat weet ik zeker?
@Eva: Oh wat schrikken zeg! Gelukkig is Senne echt een sterk kereltje, om trots op te zijn Maar dat zijn jullie vast en zeker! Enne, dat bevallingsverhaal ed komt wel een keer, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd Jullie moeten goed uitrusten hoor! @Mum: Groot gelijk hoor dat je t bad wil laten staan! Ik zou nu ook wel graag even in een bad willen plonzen, maar hier is ie al lang weer weg... @Dreamer: De kraamzorg heeft er net nog even naar gekeken en er zit ook al een kleine ontsteking blijkbaar.. Zij zegt dat ik t vandaag nog even zo moet laten en gewoon goed moet weken in de badedas dat t ontsmet en als t morgen nog niet beter is toch ff de gyn bellen en vragen wat te doen. Zij zegt iig dat t wel goed tegen elkaar aan zal groeien, maar dan moet eerst die ontsteking eruit.. Dus als t niet goed komt met de badedas zal ik antibiotica moeten krijgen en dan kijken we wel weer verder Pijnlijk is het iig zeker!
@ Kristel: Gewoon ff buiten gaan staan die regen koelt je ook wel af hihi... hoop dat het allemaal goed komt met die onsteking, lijkt me alles behalve fijn zeg... goed weken en hopen dat je niet weer aan de AB moet..
lieve eva, vanmorgen al sms contact met je gehad! Maar ook hier meid!!! Jullie kleine knul is een sterke vechter! net als zijn ouders! En ik hoop dat hij snel helemaal van de beademing af kan! Dat zal al een grote zorg minder zijn denk ik! Ik blijf het zeggen vind het zo lief mannetje zo mooi gewoon al.. hoe klein hij ook is, zo mooi alles erop en eraan! Ik hoop dat jullie snel uit de moeilijke periode zijn, en jullie snel kunnen genieten van jullie pracht gezin thuis!!! Dikke knuffels en veel liefs !! van ons alle 4 meid!!!
goedemorgen allemaal eva: ik schrok ff van je verhaaltje dat t wat slechter ging.. mar gelukkig gaat t nog goed. kristel: heb jij weer hé! hopelijk is t gauw over. emma: waar ben je? all: ik ben ook zo meteen weer weg.. ik ga naar dippie doe (kinder speeltuin binnen) dus ben vanmiddag pas weer terug..
Kristel, toen bij mij al me hechtingen eruit lagen, moest ik steeds spoelen met soda. Want hier was het ook volledige ontstoken, en met plassen deed ook heel veel pijn natuurlijk, deed ik onder de douche met de kraan op lauw water en tegelijk met plassen ook spoelen zodat de urine niet teveel brande in de wond en het gelijk volledige schoon werd steeds.
@ Gaby: fijne dag meid!! @ Kristel: Wat wonders zegt over dat plassen, die tip heb ik ook gehad van een vriendin... heb je een bidon in huis? daarmee zou je het kunnen spoelen onder de douche...
hoi allemaal.. Hier ook weer wakker @eva: gefeliciteerd!! Wat een leuke naam voor jullie zoontje hoop dat hij snel groeit en snel naar huis mag @emma: waar ben je?? joehoe!!!! Kom jezelf eens even melden @gaby: gezellig naar dippie doe.. ik heb uitgeslapen @kristel: vervelend dat je weer ab moet
goeiemorgen meiden, @eva: gefeliciteerd met je zoontje. Heel veel sterkte en succes toegewenst voor komende tijd! @ all : gisterwaren we 2 jaar verloofd, lekker dagje weggeweest. Heerlijk naar amsterdam gay pride geweest en toen hier in utrecht lekker uiteten geweest. Gezellig saampjes... De bloedingen zijn gestopt, vrijdag begon het ineens weer. Besloten met manlief dat ik voorlopig niet mag schuren, de commode.. Mn man gaat het afmaken. Nu ga ik even proberen te eten, ciao!
Hier ben ik hoor niks aan het handje. Gister was heel druk. We hebben marks zn verjaardag gevierd (is vandaag jarig) Schoonouders waren hier om half 10 al . Mark en zn vader zijn overdag naar de sneekweek geweest en marks zn moeder heeft alles voor de bbq voorbereid, echt lief. Elke keer als ik iets ging doen moest ik gaan zitten haha. Savonds was heel gezellig. Alleen heb de hele nacht niet geslapen, had oefenweeen denk ik want het was niet heel regelmatig. Ik natuurlijk weer helemaal zenuwachtig en toen ging het weer weg, gelukkig. Nu ben ik brak dus ik ga even badderen. @kristel, wow je buik is best plat alweer! gaat snel zeg. Balen van die hechting, hopelijk geneest het goed. @kim, en heeft het gewerkt? hihi Idd sex kan wel helpen, zegt de gyn ook, bitter lemon geloof ik ook niet in. @Eva en man, gefeliciteerd met jullie zoontje! mooie naam zeg Ik hoop dat alles goed gaat de komende tijd. Heel veel sterkte gewenst voor jullie @Mum, hier ook eentje die de bevalling op wou wekken geloof ik hahaha maar ik durf geen sex meer te hebben, bang dat ik er weeen van krijg ofzo. @Dreamer, als er wat is sms ik je meteen hoor! Komt goed Sorry wie ik vergeten ben, ben slaapdronken haha
Ojaa Debby is er weer , zal even de fotos bekijken nu. Gelukkig gaat alles goed. We maakten ons al zorgen!
@ Emma: Ow gelukkig je bent er weer Gefeliciteerd met je mannetje... goed dat je schoonmoeder je geholpen heeft, jij moet wel een beetje rustig aan doen!! ik durf het ook niet hoor, vind het gewoon een raar idee en ben nu nog een beetje bang dat het idd de bevalling opwekt
@Kristel wat heb je mooie fotos op je site! *pinkt traantje weg * En wat een mooi meisje heb je! @debby, wat een mooi helder mannetje! Echt een mooi kindje
@Mum, ja ik doe rustig aan . Ik kon gister zelfs geen stokbrood snijden, kwam mn vader eraan. Nee ga maar zitten ik doe het wel haha. Ja eng idee he dat het elk moment kan beginnen.. Heb jij veel aan dat boek? Misschien bestel ik hem ook wel.
@ Emma: ik denk dat ik wel wat aan dat boek heb ja (kan ik natuurlijk pas zeggen als de bevalling eenmaal zover is) maar er staan niet alleen horrorverhalen in en dat geeft me moed ben je lid van de bieb? of iemand in je omgeving die lid is? t is namelijk een vrij duur boek, geloof rond de 30 euro...
goede morgen deze morgen @kristel; mooie foto's alleen die placenta had het nog nooit zo goed gezien maar (sorry) wat een smerig ding zeg....blij dat ik geen vk ben.... @emma: he gefeliciteerd met mark....fijn dat je zo goed geholpen bent gister....doe maar lekker rustig aan vandaag. @kim: kleine zit nog lees ik haha.. helaas volgende poging misschien meer geluk @eva: jee schrok ook ff maar gelukkig is het een vechtertje en is hij in goede handen.... @suus: al zenuwachtig naar volgende week @vandaag denk de box in elkaar zetten......
of even op bol.com kijken. daar heb je ook boeken tweedehands die nog heel goed zijn voor een stuk minder geld.
@ Bos: ow leuk de box in elkaar zetten ik wil 'm hier steeds definitief gaan aankleden maar doe dat toch nog maar even niet ivm de kat... er ligt nu nog aluminium folie op maar ik weet zeker dat hij er wel op gaat als ik die folie weghaal, en dan alleen als wij het niet zien... idd even op bol.com kijken is ook een goeie...
ow ja, is er iemand die mijn rug wil hebben? grrrrrr kan wel janken zeg, kan me gewoon geen houding geven waarin mijn rug niet ontzettend zeer doet