Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@mum, kom maar hoor, heb toch vakantie... Wil het wel een dagje van je overnemen;p

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi allemaal,

@eva heel veel sterjte meid, het zal niet makelijk zijn om je klentje zo te moeten zien. maar als het een vechtjertje is waar we allemaal wel vanuit gaan dan komt het helemaal goed.

@kristel autsj dat klinkt helemaal niet best. heb jij weer.
    gelukkig heeft yentle gelukkig wel beter geslapen

@mum oh op die manier haha, ja dat kan ook he :D is ook heel erg raar.

@juffie klinkt als een gezellig dagje :D
    doe idd maar rustig aan hoor.

@emma gelukkig zit jullie kereltje nog :D bij mij heeft het nog niet geholpen hoor

@bos ja haha nog een poging, het is niet zo dat ik er nu zoveel zin in heb. maar hopelijk helpt het :D

ik ben alleen thuis, frank is net weg. die gaat met mijn broertje ff naar helmond voor een auto kijken die hij misschien wil gaan kopen.
    dus heb de middag voor me alleen. maar verveel me nu al en het weer is ook echt niet bevorderend.
    hond wil zelfs niet naar buiten haha :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: Komtie.... :D ow wat lijkt me dat lekker zeg, de middag zonder pijn in mijn rug...

@ Kim: ik denk dat we nu maar even niet mogen klagen over het weer, (ook al wordt ik er nu ook een beetje depri van) want voor donderdag en vrijdag geeft ie 32 graden op :$

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    zo ga ff een potje kaarten met vriendlief, even in een andere houding zitten...

tot straks

*zwaai zwaai*

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja dat is dan weer het andere uiterste, maar dit is ook echt hondenweer.
    veel plezier met kaarten

ik heb zin om te pokeren :D

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden hoest hier?

Hier beetje bagger. Moe, duizelig met opstaan in de kerk, en last van m'n schouder, rug en kont.. haha alle spieren doen zeer ofzo.
    Naja gaat wel weer over. Zit nog ff in twijfel of we vanmiddag naar de kerk gaan. Of dat ik lekker ga slapen...

@Eva, zo das ff schrikken! Gelukkig is het een vechtertje!
    @Kristel, o bah! 'k Heb 't ook 2x meegemaakt in m'n werk. Goed schoonhouden en blijven ontsmetten. Veel rust houden en op bed zonder onderbroek/kraamverband gaan liggen.
    hopelijk heelt het snel en hoef je niet aan de ab!
    @Bos, leuk zeg de box in elkaar zetten!
    @Mum, succes met de laatste dingen!

Seks... wie weet komt het hier nog ;) Anders heeft mij kerel pech hoor, 't moet van 2 kanten leuk blijven ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Bos: het is idd niet t mooiste om te zien nee :p Maar, heel gek, als je straks zelf gaat bevallen vind je het helemaal niet smerig meer, dan vind je het juist interessant om te zien! (tenminste, zo ging t bij mij wel, ik vond t eerst ook vies om te zien :p)

@Mum: Rustig aan doen met je rug he! Ik weet hoe t is :( Bij mij hielp de electrische deken soms wel ff als ik op bed ging liggen 's middags. Dan word je hele rug tenminste verwarmd. Veel beter dan zo'n stomme kruik oid in je rug ;)

@All: Kraamzorg heeft de VK ook maar gebeld vanochtend over de wond en de VK komt vandaag langs om ook nog even te kijken.. Maar er is toch kans dat ze me naar de gyn stuurt en dat t dan misschien toch geopereerd moet worden... Bah!

Ohja, over dat spoelen met water; dat doe ik idd elke keer met een flesje op de wc, even naspoelen. Moet ook wel anders doet t echt ontzettend pijn...

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Zag net dat je meer foto's op je hyves had gezet, wat een knappe meid zeg, echt een poppetje!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag..

Kom ik vanochtend beneden en deed de gordijnen open hangt mijn was nog buiten!! :( vergeten binnen te hangen gister..
    En je raadt het al..Het regende ook nog..:x

Geef mij het mooie weer maar..Bah ik heb het helemaal gehad met dit vieze weer..!!!

Sorry moest dit gewoon even kwijt!! :p

@mum
    32 graden hoeft van mij ook niet..:p Doe mij gewoon maar 20 tot 25 graden..Warm zat..
    Het is eigenlijk ook nooit goed..Als het koud is, is het niet goed. Als het te warm is, is het ook niet goed..:p

Alles goed met iedereen hier? Heb niet terug gelezen sorry, want moet nog schoonmaken in huis..

Fijne zondag nog!
    Heb straks een verjaardag van me ouders..:D

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Zo.. ik kruip m'n bed in.

@Kristel, wat rot meid! Hopelijk hoeft het niet! Mooi meisje zeg, echt geweldig!!
    @Bos, ik vind het ook niet meer vies hoor. Maar liet het net aan manlief zien en die vond 't ook maar niks
    @Mariss, lekker is dat he! Ik kwam er achter dat m'n was in de droger niet helemaal droog was geworden, zit er ook al 2 dagen in ofzo. Stonk gelukkig niet dus heb 'm maar weer even aangezet.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    :O donderdag 32 graden.. ik ga dood op mijn bruiloft :p hahaha.. dat is wel heel erg heet.. !!
    Ben niet echt zenuwachtig.. heel klein beetje.. alles is goed geregeld tot nu toe.. dus dat moet allemaal goed komen :p

Ik een een verlanglijstjeboekje gemaaakt.. omdat er steeds mensen zijn die niet weten wat ze kunnen kopen voor ons.. dus nu geef ik dat boekje aan mijn moeder en dan kan ze in overleg met mijn schoonmoeder mensen dingen uit dat boekje laten kopen :p

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Kim: Ik heb Eva gevonden tussen Lynn haar vrienden.

@Kristel: Bah, wat vervelend van die hechtingen. Lijkt me erg pijnlijk :s
    Wat een mooie foto's. Ik moest toch ook wel effe een traantje wegpinken. Ik kan niet meer wachten!!! Haha, nog een dikke 4 maanden ... :D Zal er snel zijn :)

@Seks: Hier gelukkig nergens last van. Is eigenlijk nog net hetzelfde als voor ik zwanger was. De komende weken zal het wel weer wat rustiger worden :D dan moet mijn vriend weer gaan werken :)

@Suus: Wow ja dat is wel lekker warm op je bruiloft :) Mensen gaan lekker kunnen zonnen :)

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hoi allen, even update van eef en Senne. Ze hebben beide een goede nacht gehad de antibiotica voor de GBS infectie slaat aan. Ik ga vanavond naar ze toe dus geef vanavond weer een update!
    Verder hier alles goed! Liefs

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @placenta: liet het net ook aan vriendlief zien..hij zei: mmm. dus ik moet ook zulke foto's maken haha

@red: vervelend dat je zo duizelig bent en zo'n last hebt. zou gewoon rustig aan doen vanmiddag. je bent vanochtend toch ook al naar de kerk geweest..

@suus: Ja dat word zweten op je bruilfot...hopenlijk heb je beetje luchtige jurk...maar ja beter als regen...

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ik heb mijn placenta niet gezien! Hebben ze ook niet gevraagt...! Hij woog veel en er stond dat hij weg is gegooid...(en als ik hem nu mee naar huis wilde nemen ) bleee
    Mijn buurmeisje in het zkh daar stond in haar papieren dat hij kwijt was en ze dus niet weten hoeveel hij woog....das toch ook wat!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sam: :D *is heel trots* Dankje :D

@Bos: hehe, ja ,zulke foto's moet ie idd maken ;) Als je t niet doet ga je er denk ik toch spijt van krijgen.. En anders kan je t altijd nog weer deleten als je t echt niks vindt ;)

@Chamaro: Ohh lekker dan.. :( Echt wel bagger! Kan je weer alles opnieuw gaan doen..

@All: Vk is net geweest en heeft even gekeken.. Nou, de kraamzorg kan ook flink overdrijven dus!
    Wond is wel open en ook een beetje ontstoken, maar verder zag het er volgens de VK heel mooi uit en zou het heel mooi dichtgroeien! Maar dan moet ik wel even rustig aan doen en t natuurlijk goed schoon blijven houden.
    Ik ben dus heel erg opgelucht, was echt bang dat ik weer allemaal toeters en bellen aan mn lijf zou krijgen!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Lynn: haha, ja mij werd ook gevraagd wat ze ermee moesten doen.. Of ik m misschien mee naar huis wilde nemen... 'ehm, nee dankje!'
    Maar ik vond het wel interessant om allemaal te zien hoor! Yentle heeft toch 9 maanden in die vliezen gezeten en is 9 maanden van alles voorzien dmv de placenta, dus t heeft wel wat :)

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben der ook weer..

kristel: nou beter dat t dus niet geopereert hoeft te worden.

zo ben der moe van zeg.. :D heb me weer helemaal uitgeleeft..

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel, Nog gefeliciteerd met het behalen van de buik van de maand :D

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden, wij zijn druk bezig met kleine klusjes in huis. Dinsdag komt fotograaf shoot maken v.d. Woning. Babykamer er weer uitslopen. Kinderwagen maxi cosi alles beneden in de berging. Dinsdagavond mag alles weer terug, dan gaan we het voor de baby ook helemaal mooi inrichten. Volgend weekend wiegje ophalen bij mn schoonzus, ben erg benieuwd!! Nou nu moet ik weer aan de slag, alles opruimen. Ciao!!

Share This Page