Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #50801 Sammie88, 2 aug 2009
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
    Meiden,

Kan het zijn als je ziek bent dat de menstruatie uitgesteld word?
    Ik verlies alleen een beetje beige, geen krampje buikpijn... en heb koorts, sinds gister avond onwijs misselijk, dus denk een griepje of iets verkeerds gegeten..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja doe zeker rustig aan, veel meer kan ik niet doen... al is het minder als ik loop, maja kan moeilijk de hele dag blijven lopen :(

Hier is Augustus ook een drukke maand incl. mijn eigen verjaardag...

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En mijn verjaardag 10 dagen na die van jou :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: haha wie weet... heb ook echt het idee dat het gewoon (te) weinig ruimte heeft...
    @ Sammie: Heb wel eens gehoord dat het de menstruatie kan beinvloeden ja...

Het is hier eindelijk droog dus onze hond wilde even buiten in de tuin spelen,
    horen ineens een hoop water lopen....

ligt die hond dus al half in het zwembad :$ hahaha waterrat :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: ow gezellig :p

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ik heb voor eva een kaarsje op jong en zwanger hyves gezet.. als jullie willen kunnen jullie er misschien iets bij zetten :)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Oke, dan wacht ik nog een paar dagen af.

Leuk zo'n waterrat :p

Onze hond houd wel van regen, maar niet van een bad/douche dan rent ze weg :p

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Erg lief van je kaarsje!

Zal er straks ook even wat bij zetten.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Wat lief van je :D

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: ja volgens mij kan je mensturatie wel later komen als je ziek bent

@emma: ik wilde het ook pas doen na de geboort maar het kriebelde toch wel erg om hem neer te zetten..

@mumtobe: jij ook al een stuiterbaby vandaag. mijn ook. mijn ribben voelen beetje beurs en hij gaat steeds langs mijn blaas...
    word tijd dat hij ook papa gaat pesten...

@red: zo dan hadden jullie het nodig inderdaad.....1 ding scheelt. je hoeft vanavond zelf niet veel te zeggen alleen maar beetje luisteren...scheelt weer....

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, wanneer ben je jarig dan? haha gekke hond heb jij.
    ja hij/zij zal wel weinig ruimte hebben inmiddels.

@Sammie, ik weet het niet.. maar misschien toch voor de zekerheid even testje wagen?

@gaby, wat lief :)

@Bos ja ik wil hem nu ook al graag hebben staan maar ja, maakt ook niet zoveel uit.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Nou idd...
    in combi met mijn rug vandaag is het echt een ramp, als ik ga verzitten om mijn rug te ontzien zit beebje weer klem en begint te stuiteren, dan maar weer anders zitten, nee dan doet mijn rug weer zeer :( ik krijg er ook echt van die hele erge kriebels van in mijn buik, zo erg dat ik dubbel wil klappen om die kriebel tegen te houden :(

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, helpen pijnstillers ook niet? Of een lekker heet bad/ douche? echt vervelend :(

Weet iemand wat je tegen zenuwen kan doen? Ik ben sinds een paar dagen constant zenuwachtig. daar mag ik nu zeker niks voor nemen of wel? mark word gek van mn gezucht haha

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nope helaas paracetamol werkt niet, en een warme douche helpt heel even maar als ik dan weer eventjes zit, komt het weer in alle hevigheid terug :(

Sorry voor mijn geklaag vandaag!!

Zou niet weten wat je tegen de zenuwen kunt doen helaas, ja lekker lezen en ontspannen in bad, maar waarschijnlijk komt het weer terug als je eruit bent...

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, balen dat het niet werkt.. nou hopelijk zakt het wat af als je je lekker rustig houdt.
    ja idd, zodra ik uit bad kom begint het weer. En vooral als ik wil slapen en teveel ga nadenken begint mn hart weerte racen.
    je hoeft geen sorry te zeggen hoor ;)

wat gaan jullie eten?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Vriendlief heeft hier een goed gevulde salade gemaakt, was echt heerlijK :D zit nu aan een tomaatje :p
    als ik jou was zou ik op zoek gaan naar dat boek, daar kan je wel wat mee denk ik...

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, ja idd, ik zal even op bol.com kijken..
    Lekker salade :) wij hadden veel over van de bbq gister dus heb niet gekookt.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Dat is ook lekker... :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

Moet ff met 1 hand typen, heb Yentle op mn arm namelijk... Heb gister een MiniMonkey besteld (draagzak), hopelijk is ie snel binnen, dan kan ik Yentle lekker de hele tijd bij me houden en toch mn handen vrij hebben :D
    Ben trouwens weer trots hoor :p Yentle heeft vanmiddag voor t eerst in haar eigen bedje geslapen op haar kamer en ze heeft lekker 2 uur doorgeslapen :D

@Emma: Weet je ook waarom je zo zenuwachtig bent? (of heb ik er overheen gelezen?)

@Mum: *dikke knuffel* Die rugpijn is echt erg... Maar echt waar, zodra je kleintje er straks is is de rugpijn ook meteen weg! (daar heb je nu niks aan, maar het gaat iig echt weg ookal lijkt t nu van niet)
    Echt, alle zwangerschapsklachten waren ineens weg na de bevalling hier :D

@Gaby: Wat lief! Ik zal straks ook ff wat erbij zetten :)

@Bos en Juffie: Doen jullie eens ff voorzichtig met jullie duimen/vingers?! ;)

@Eten: Wij gaan macaroni eten :)

Deel Deze Pagina