@ Mariss: Ja ach... komt wel goed ik had het natuurlijk ook best even uit de wasmachine kunnen halen en de wasmand midden op de overloop zetten (zodat ie z'n nek erover breekt ) dan ziet ie het wel staan en brengt ie het naar zolder...
@red, heb tot nu toe nog geen rugpijn gehad.. Hopelijk kan je goed met je zusje erover praten. Is ook lastig maar soms is afleiding en gezelschap gewoon ook al fijn. @Ukkie, goed om te horen dat alles goed gaat Wel lastig om je zoontje achter te laten denk ik @Dreamer, druk weekend gehad dus? wel gezellig? Ja ik ga maar zoveel mogelijk afleiding zoeken..vandaag een verjaardag dus moet wel lukken @Suus, jee bijna vakantie @Sammie, vreemd onige hoor.. maar gelukkig geen buikpijn! Dikke knuffel! @mariss, zo jij bent vroeg Ik werd 9 uur wakker, laar voor mijn doen tegenwoordig @Mum, haha toch wel gedaan ? die harde buiken zijn wat minder..veel plezier met winkelen vandaag @all, hier heeerlijk geslapen van 11 tot 9 ofzo haha, maar ja moest ook een nacht inhalen he Vandaag gaan we even aan het water liggen, kanoeen (open kano hoor en mark roeit haha) en dan op verjaardag.. fijne dag allemaal!
@ Emma: Lekker dagje heb jij voor de boeg kan ik niet mee? ik moet nog 2x naar het ziekenhuis blegh!!! ow mag vandaag ook nog iets leuks doen, meisjesbabykleertjes shoppen morgenavond op kraamvisite namelijk
goede morgen @red: fijn dat het toch gezellig was gisteravond @emma: lekker dagje op het water...is mooi weer dus dat zit mee. veel plezier @sammie: hey bah toch ongi....had nog wel goede hoop met twee eitjes.. @mumtobe: jij hebt nog aardig wat ritjes voor de boeg vandaag @chamiro: zo lekker op tijd wakker dus...heb je wel wat aan je dag en vooral met dit weer. @juffie: beter dat je twee tassen hebt gehad. duim voor je dat de postbode doorloopt vandaag. @ik ben erg lui....was pas om kwart over tien wakker (al wel paar keer eerder ook maar gewoon weer gaan slapen) zo maar ff douchen en bedenken wat ik ga doen vandaag....
goeiemorgen @mum was je het nog niet verleerd ghihi (just kidding) die harde buiken zijn dan weer minder achteraf he. @emma zo lekker dagje veel plezier @all zwaai zwaai frank is vandaag weer naar zijn werk, hij baalde goed. had liever gehad dat vanacht mijn water was gebroken en dat hij nog 2 weekjes vrij had hihi maar ook hij moet geduldig afwachten heb vandaag wel een zeurderig gevoel in mijn buik, maar maak me geen ilussies want zal wel weer niks zijn. ga is even de vaatwasser inruimen en mezelf wat te eten maken.. iemand ideeen?? las net american filet grrr.. mag ik helemaal niet. nu heb ik er zin in
@ Bos: helaas wel ja, zie erg op tegen de laatste keer, dan moeten ze in een bloedvat prikken waar ze vanmorgen ook al in geprikt hebben Lekker rustig dagje houden, is niks mis mee toch? ik ga nu maar even naar de gamma en de leen bakker, dan kan ik straks uit t ziekenhuis meteen naar huis, dan zie ik vriendlief misschien nog even in zijn lunchpauze!! tot straks meiden!!
@filet american: ik heb er dcht geen problemen mee om het te laten staan.. Zelfs voor mn man zitte smeren op toastjes. Het enige waar ik de hele zwangerschap al gruwelijk veel zin in heb is een goed glas rode wijn, maja als ik bevallen ben..hehe! De postbode heeft doorgereden, pakket is binnen.. Ik ben vanavond ook alleen, hij heeft vanavond ook afspraken...pff.. Moet ik mezelf de hele dag vermake, valt niet mee...
@Mum, o luek op kraamvisite shopse @Bos, lekker toch even uitslapen..nu het nog kanb haha @Kim, het kan maar zo he, je bent al 38 weken balen dat Frank weer moet werken, nu zit je toch liever niet alleen ook. @all, ik zal ook even wat doen, strijken en was opruimen.. vriend is ook druk bezig, die kan echt niet stilzitten haha Lezen jullie veel? Ik heb nu in een week al twee boeken uit
@Juffie, filet haal ik hier echt niet in huis! Heb m'n schoonzusje al opdracht gegeven dat als ze straks op kraamvisite komt, een broodje filet mee moet nemen. Alcohol geef ik helemaal niks om en wijn helemaal niet, dus daar heb ik geen problemen mee. 'k Ben hier even gehaktballen aan't braden en heb de aardappels geschild. Manlief kan dan 't eten opzetten vanavond. Ik ga zo richting m'n ouders. Fijne dag allemaal!
Hey meiden! Even snel.. @Sam: Gelukkig dat het geen pijn doet, dat maakt t net ietsje draaglijker... Verwen jezelf maar lekker hoor! @Emma: Zenuwachtig voor de bevalling dus? Ik ken het... Maar echt, en het klinkt heel logisch (dat is t ook) en op dit moment heb je er misschien niet zoveel aan, maar als het echt zo ver is, dan heb je helemaal geen tijd om je druk te maken Dan laat je het gewoon over je heen komen. Je moet immers wel! Je kan je verzetten wat je wilt, een bevalling hou je niet tegen dus je kan er maar beter gewoon in meegaan dan @All: Pfft, ben heel vergeetachtig nog steeds.. Yentle heeft weer lekker geslapen vannacht! om 2.00 uur en om 5.00 uur kwam ze voor een fles. Om 8.00 uur ook weer maar toen ben ik ook meteen opgestaan Met de wond gaat t ook goed! Ontsteking is al zo goed als over en t lijkt al goed dicht te groeien! Gaat dus best wel snel. Ik voel me verder ook goed, ik doe de was alweer, maak lekker schoon in huis, dat heb ik echt lang niet meer kunnen doen Ben trouwens voor t eerst alleen met Yentle thuis vandaag, wel vreemd hoor!
@kristel, gelukkig is de ontsteking over Wel lekker dat je je goed voelt en weer wat kunt doen. De kraamzorg is al voor het laatst geweest toch? Hoe is alles bevallen? Yentle slaapt wel goed dus, slaapt ze bij jullie? Ja je hebt gelijk hoor... ik ben echt een stresskip. maar idd, moet het maar over me heen laten komen wanneer het zover is. Veel plezier met je eerste dagje alleen met Yentle @Bos, wat heb je een mooie buik zeg! Zag je foto in je album. Ik zal er ook weer even een nieuwe inzetten.
@Red: Gefeliciteerd!! *doet een vreugdedansje* Gaan jullie nog een pretecho laten doen rond de 16 weken voor het geslacht? Of wachten jullie tot de 20-weken echo? @Filet: Ik heb heel stiekem 2x een bakje filet leeg gegeten tijdens de zwangerschap.. Het is ook niet zo dat je gegarandeerd ziek wordt ervan ofzo, er is een kans en die kans is zó klein.. Je hebt meer kans om onder een trein te komen volgens mij Ik kocht de meeste verse (Dus van dezelfde dag nog, wordt vers gemaakt bij ons i nde supermarkt) en at t dan ook meteen die dag. Ik kon het gewoon niet laten Maar begrijp het ook héél goed dat er meiden zijn die het absoluut niet willen. Ik vond het in eerste instantie ook wel eng! Alcohol ed vind ik niet kunnen, daar richt je gewoon schade mee aan, simpel. Doe je bij jezelf al namelijk. 1 glas alcohol zorgt ervoor dat er een paar hersencellen afsterven en die komen ook niet meer terug (vandaar dat veel alcoholisten ook Korsakoff krijgen (soort van dementie) en bij zo'n klein mensje in de maak zal t dan wel nog meer schade aanrichten...
@mum Haha echt erg dat wij de mannen gewoon moeten sturen Maar goed..zo is het nu eenmaal @emma Ik sliep eerder toen ik zwanger was soms wel tot 11uur Maar ik moet er nu standaard om 7 uur uit voor de fles.. Meestal kruip ik er dan weer even in en dan lig ik tot 10 uur.. Dus dit is voor mij vroeg hihi.. @bos Ja precies dan heb je ook nog wat aan je dag Me vriend die ligt nog in bed..Die heeft vannacht gewerkt..Kwam hij thuis om uur, werd hij weer gebeld dat er een melding was..dus kon ie weer weg..dus was hij pas weer om half 5 thuis..hij heeft dus niet geslapen.. Ben benieuwd wanneer hij wakker wordt hahaa @filet american Ik heb het echt super gemist tijdens me zwangerschap! Waren we op verjaardag gingen ze zeggen van ja dat mag jij niet eten he..En dan namen ze een hap en dan kijken ze je ook zo aan..Als jullie begrijpen wat ik bedoel.. Vond het altijd maar nergens op slaan maar goed. 1e wat ik deed toen ik was bevallen was filet american eten..
@mum haha ja dat geloof ik. @emma ik lees soms wel een boek maar dan moet ik er echt zin in hebben en ook echt in een boek zitten wil ik het uit lezen. @kristel spannend zo'n eerste dagje alleen met je dochter mooi dat alles goed hersteld daar beneden. hoe was je kraamzorg eigenlijk? @red gefeliciteerd met je 12 weken lekker gevoel he @juffie hier nog iemand die zich verveeld nog ff en ik mag weer lekker alles eten ik heb echt zin in rosbief op een boterham. ga dat ook meteen halen als ik bevallen ben
filet amercican at ik al nooit, mis het dus niet. Alcohol mis ik soms wel, een wijntje Ik vind dat ook echt niet kunnen tijdens zwangerschap. Ik heb wel een paar keer de kattenbak moeten verschonen, mark was toen op oefening, gewoon goed je handen wassen, handschoenen aan. jakkes hier is het weer raak met oefenweeen, zit totaal geen regelmaat in. Ik ga er maar van uit dat dit 4 weken zo gaat dan kan het altijd meevallen haha @Red, yeeeh 12 weken alweer ! een hele mijlpaal Op naar de volgende mijlpaal
@Kim, jummie rosbief had dat nou niet gezegd haha @Mariss, ja lekker he zo uitslapen. Ik kan het nu niet meer jammergenoeg. herken het ja, dat mensen dat zeggen, ja dat mag jij niet he? grr of dat ze allemaal lekker aan een wijntje zitten en zit jij met je frisje haha