@bos Genoeg keuze voor een auto..hahaha.. even wachten tot volgend jaar! Kunnen we nu nog mooi sparen voor een andere auto! @Mik Fijnnn joery weer thuis. Hoop dat je een leuke bbq hebt gehad?! Wat vond joery van jullie huis?? Heeft hij al een beetje zin in zijn neefje.!! Hahah lek dat hij jullie huisje leuk vindt!!! Nou ik zou zeggen, samen auto’s kijken met je kleine bro.... als daat nog wil natuurlijk!! Haha dat is Frank dus al aan het doen..geheh.. nou anders gaje pokeren op de pc?! @eva en Man Successs..!!!!!!!!! duim voor jullie en denk aan jullie!! Gefeliciteeeeerddd..!!!!!!! moooie naam hoor.. Senne.!! @desiree Ik moet mijn theorie nog halen!! Ik ben bang dat ik ook 7 kleuren ga scheiten als het zover is!! @kristel Hahahahaha.. mooi op tijd dus!!! Hihi…veel plezier met je buikband..gehehe!! Hoe gaat alles met yentle?? Is ze alweer mooi rustig.... wat doe je tegen gestuwde borsten??? Oke dan kan je dus alleen m aar kolven..ahaha.. en dat geef je dan aan je kindje of gooi je datw eg?? Wauw wat eeen tof kaartje zeg, met Helly Kitty..hihi.. Yentle is echt een mooi prinsesje! Bah van de wonden? Hoe gaat het er nu mee? @emma Gefelicieerd met je mannetje, gelukkig heb je zaterdag ge bbq.. zondag was het zoooo slecht!!! @mumtobe Alluminiumfolie???waar helpt dat dan tegen?? @suuus Dat is iddd wel erg warm… we gaan wel foto van jou in jurk zien toch!!! Ben heeel benieuwd.. spannend zeg… vanaf vrijdag een andere achternaam ..hihi.. wel zin in je bruiloft.. nou je hoeft je in idd geval niet druk te maken over het weer..zal wel warm worden..en zwaar.. mijn vriendinnetje trouwde toen ze 25 weken zwanger was en god wat was ze blij toen iedereen om 2 uur weg was en zij haar jurk uit mocht doen.. @red Gefeliciteerd met je 12 weken.!!!!! Aahhhh ik zit nog in mijn pyjama op de bank. In de kleermakerzit en dan likt de kleine poes op mijn benen, wat doet ze.. haalt ze uit naar mijn borst..grrr niet 1 x, nee 3 keer.. die scherpe nagels.. auuuu.. doet echt zeer.. kleine kreng.. Heeft iedereen een leuke weekend gehad?? Wij wel, zijn naar de film en naar de kermis geweest en hehbben nog wat gedroken op teras. Gister moest ik softballen, hebben 2,5 inning gespeeld toen werd het afgelast!!! Nu moeten we het op een doordeweekse dag inhalen..!!dat is echt kut!!! Nou ik moet 3 wasjes doen met handdoeken, die zijn op. Verder moet ik ook nog stofzuigen, had gehoopt dat lief dat gister al had gedaan, maar nee.. kan daar zo kwaad om worden… het is en blijft mijn enige ergernis.. dat hij zo ontzettend lui is..zelfd katten eten geven stelt hij uit.. nou echt..wordt er gewoon para van!!
had het er eigenlijk met vriend lief over dat ik wel andere kleurtjes in huis wou hebben!!! hij meteen, waarom, huis ziet er toch goed uit.. ik wil echt heeel graag andere kleurtjes.. en een andere bank. word knetter van de bank.. steeds die kussens op schudden, de bank kan noooit ergens anders staan.. we hebben een hele grote tv, die staat nu voor het raam bwv..als hij aan staat, word het hele huis opgelicht en kan je duidelijk aan de buitenkant zien dat daar een tv staat.. vind dat gewoon te gevaarlijk.. hi jis echt huuggee... wil eigenlijk wel van het bruine/grijze af en richting het paars/zwarte.. vond dat zoooo moooii!!!! ga een skijken of ik hem zo ver kan krijgen met een schetsje..hihi.. desnoods huur ik wel iemand in, die komt verven.. heeft hij er ook geen omkijk naar..
zo boven is klaar... beneden hoef ik eigenlijk alleen maar te stofzuigen. poeh wat is t warm.. ik wil gewoon t hele huis aan kant hebben als we op vakantie gaan..
@gaby is logisch toch.. dan hoef je na de vakantie ook maar heel weinig te doen.. wij zouden eigenlijk de zolder nog een keer overhoop halen omte kijken wat daar allemaal staat, is er ook niet van gekomen.!
@matta: de liefde van de man gaat door de maag; eerst favoriete eten van hem koken en dan nog eens bespreken?? @red: yesyesyes, dan krijg je weer meer energie meid!!! Heerlikk he die spannende stille weken zijn voorbij.. Ga je het nu aan iddereen vertellen? @ update schoonmaken: wasjes aan het draaien.. Schiet lekker op, badkamer bijna aan kant. Komt er net een man met een cadeautje voor het nieuwe huis, eens even openmaken.. Alle buren krijgenhet, ik ben dolop caddauyjes uitpakken.. Mn man heeft wel eens een sinaasappel voor me ingepakt, kon ik het uitpakken..lol..
@Kraamzorg: Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ze weg is... Ik voelde me niet echt op mn gemak met zo'n 'vreemde' in huis die mijn huishouden doet (wat ze er dan van deed... ) Voelde me ook steeds alsof ik in de gaten gehouden werd, dat ik dus niet echt mn eigen gang kon gaan.. Als wij even weg wilden ofzo dan kreeg ik namelijk meteen zo'n bezorgde opmerking van 'doe je wel rustig aan?! En je gaat straks wel slapen hoor!'.. Verder deed ze niet zoveel eigenlijk.. Dan kwam ze om 8 uur 's ochtends en om 10 uur zat ze dan nog op de bank koffie te drinken en tegen me aan te kletsen.. Dan denk ik ook 'ga wat doen ofzo', maarja, ze zijn er niet voor t huishouden dus ik ga dan ook niet zeggen van 'joh, kan je misschien even dweilen?'. Vind dat ze dat uit zichzelf wel had kunnen aanbieden... Ze heeft best goed voor mij en Yentle gezorgd, maar ik ben toch blij dat ik t nu lekker allemaal zelf kan/mag doen! Lekker me eigen gang gaan @Matta: Als je geen borstvoeding wilt geven, dus ook niet met de fles, dan moet je absoluut níet gaan kolven Anders blijft de productie op gang en blijf je melk aanmaken.. Tegen stuwing valt dus weinig te doen, gewoon zo laten en elke dag wordt t minder totdat t helemaal over is en je dus geen melkfabriek meer bent Doe je rustig aan met t huishouden? gewoon lekker relaxt dagje houden vandaag, dus blijf maar lekker in je pyama zitten @All: Ben er vandoor; ga even eten, dan weer ff lekker knuffelen met Yentle en dan een dutje doen! *zwaai*
okey , buit bekeken: intratuin bon 7,50 euro. Wierook, een boodschappenkar muntje en een bakje waar je gratis salade bij de groenteboer mag halen. Leuk toch? Verder foldertjes, die gaan weg. Onze sinaasappel is binnen, we gaan weer aan het werk...
@sammie ikke ikke (hoop ik) @matta ben ik aan het doen ja (lees pokeren) moet toch iets doen he hij verheugd zich wel op de komst van zijn neefje ja leuke kat heb jij Not!! waarvoor doet ze dat? ik heb dat ook vaak hoor, da ti kopeens wat anders wil. verfen is zo gedaan hoor @gaby ja begrijpelijk anders kom je in de rotzooi thuis he @juffie lekker actief jij @kristel je klinkt een beetje als mij ghihi ik zou daar denk ik ook moeite mee hebben. hopelijk krigjen we een leuke anders ga ik me echt doodergeren. vind het soms al irri als een bekende langer in huis is omdat ik dan ff lekker alleen wil zijn met frank.. slaap lekker ik had zelf 4 augustus gegokt, maar denk niet dat dat het gaat worden. hoop het natuurlijk wel. ben ook wel benieuwd wie het eerste bevalt, bos of ik of misschien wel iemand anders. we schelen namelijk maar 2 daagjes.
@kim geen idee, miss omdat ze me borst zag bewegen.. ze slaapt nu alweer,als ik haar voetkussentjes masseer,ligt ze heel gauw te slapen.. ze is ok wel heel erg lief.. ze heeft alleen van die fratsen.!! jaa.. erg he..woon nu 2 jaar hier.. wat is normaal??? haha had hij verwacht dat je buik zo huge was???? heeft hij de auto gekocht?? @kristel denk dat ik me alleen maar ga bezig houden met mijn wasjes en dan mag (ik ga het hier ook gewoon neer zetten, wat kan mij het schelen..Emiel.. zo heet me lief.. ) stofzuigen..ahaha.. dus ik zal de was even ophangen en de vaatwasser uitruimen.. Jij slaap ze en geef Yentle een dikke knuf van me!! nou ja zeg, nu kan ik geen nieuw bericht typen..tss.. maar goed wat ik wou zeggen was: nu zie ik dus dat mijn ei over 4 dagen kan komen...wie gaat er morgen vandoor, naar het oostblok enw eet niet wanneer hij thuis komt... juistt.. Emiel...grrrrrr... ik wil niet mijn ei weer missen..:'(..
@deze week bevallen: ik hoop nie dat ik dat ben want het word veel te warm om te bevallen deze week haha @schoonmaken: jemig wat een actieve lingen vandaag. mijn nesteldrang is al voorbij denk. heb helemaal geen zin om te poetsen.... @red: jee twaalf weken... @file: lust ik niet. net als biefstuk en alcohol geef ik ook niks om...ideaal...
@bos ben ook niet zo'n alchol drinker.. op zijn tijd best leuk.. en lekker.. maar verder neee.. blegh.. heb hetwel in huis voor visite, maar mij maak je er niet blij mee Ho egaat het verder met je bos? geen weeen, oefenweeen iets dergelijks!! @alle zwangere ben zo ontzettend benieuwd naar de namen van jullie kids en hoe ze eruit zien enzo :d..hihi
Goedemiddag meiden, Hoe is het hier allemaal? Ff een paar dagen niet geweest, dus ga maar niet alles terug lezen Zag dat eva bevallen is van een zoon, gefeliciteerd meis, ik hoop dat alles goed met hem gaat en dat je zelf snel naar huis mag! Hele leuke naam trouwens zeg! Verder hier alles goed, erg warm weer eens deze week he haha Oh ja, is er nog iemand die trouwens mijn buddy wil zijn, is wel zo leuk voor jullie om tegen die tijd te weten hoe of wat! Mijn man is niet zo handig met internet enzo, dus dat is geen optie haha
@Filet, biefstuk en alcohol: ik lust geen filet en biefstuk en alcohol drink ik al bijna 2 jaar niet meer nu. Zal dat dus niet missen gelukkig! @Sam: fijn dat je weer geen pijn hebt! En balen van je hoofdpijn, dikke kans dat het idd van de hormonen komt dan. @Emma: hoop dat de oefenweeën snel iets doen! @Kim: hoop dat het snel doorzet voor je! @Bos: hoop dat het voor jou nog een tijdje duurt dan @Kristel: mij lijkt een kraamverzorgende dus ook niks. Een ander die aan je spullen zit en alles compleet anders doet dan je zelf altijd doet. Moet er ook echt nog overna denken of ik wel kraamzorg ga aanvragen. @Gaby: toch een blauwe plek. Heb je het anders gedaan dan de andere keren? @Mum: je kan de laatste keer uit je vinger laten halen? Doen ze bij mij ook als het na 4x weer is niet is gelukt in mn armen. Wanneer krijg je de uitslag? @Sterretje: rommelt het al? @Red: jeej de 12 weken grens gehaald! Heb je het de oude dame nog verteld gisteren?
zooooo, de tussendeur is gelapt en de twee deuren naar het terras binnen en buitenkant gelapt.. Nu even stokbrood in de oven gedaan, kopje thee gezet.. De kleine schopte net even vrolijk zo van ga je nu even zitten?! Ik doe nog even snel een wasje in de machine brb.