Zal het met een kleiner maat doek niet een erg klein schilderijtje worden? Dat het een beetje een lullig doekje wordt op een grote muur? Kan je geen grotere stickers vinden anders? Want vergroot overtrekken en inkleuren gaat niet mooi lukken vrees ik. Ga je nog iets met de rand doen? Want dan kan deze maat letters weer wel. Maar als je alleen de letetrs gebruikt is het doek wel erg groot.
@ Dreamer: haha thanx het doek wat ik nu heb is 50x50 dus als ik 1 maatje kleiner zou nemen, of eventueel 3 kleinere en die naast elkaar of onder elkaar hang zou het nog wel gaan... maar helaas is het vinden van grotere stickers 1 grote hell, heb met moeite deze gevonden.... zat inderdaad zelf ook al te denken om iets met de rand te doen, zodat het doek wat verkleind wordt zeg maar... maar wat???
Ohh als je nu 50x50 hebt kan een maatje kleiner wel ja. Wat je kan doen is zelf van witte blaadjes een vierkant van 40x40 maken en daar je stickers opleggen. Als dat leuker staat dan op je 50x50 doek, dan weet je wat je moet halen! Of 3x 30x30 schuin is ook errug leuk! Ik heb even een vraagje. Zit er in de voetenzak van maxicosi een verkleiner? Of zit die verkleiner in de maxi-cosi zelf?
@Matta, hopelijk missen jullie niet je ei! dat is echt balen @Dreamer, helemaal geen kraamzorg? lijkt mij toch wel fijn die hulp . Maar idd wel gek dat een vreemde zo in je huis bezig is. @Bos, o heerlijk dat je nog lekker buikpijnvrij bent Je mag van mij wel wat schoonmaakzin hebben hoor @Juffie, wat een mooie foto @Sterretje, jep hier is de zon ook weg @Mum, mooie buik! Ben zooo benieuwd wat je gaat krijgen Wij gaan er zo vandoor, op verjaardag. Zijn vanmiddag bij mn pa geweest, even gewinkeld, was te slecht weer voor het water. We gaan woensdag met mn ouders en zus naar de zee . Ik neem de vluchttas mee ebn maxicosi hahah. Hoort menstruatiepijn eigenlijk ook bij voorweeen?
zo ben weer wakker heb echt lang geslapen @sterretje hij heeft nu 7 weken vakantie dus dat is best lang ja. heb jij ook al zo vroeg last van harde buiken. had ik ook en het nam ook niet meer af. @mum zo jij hebt ook een flinke toeter mooi buikje hoor. @emma ja geloof eht wel, want ik heb die pijn ook de laatste paar dagen. bij veel vrouwen is dat ook het begin maar bij mij dus nog niet hier is de kleine mijn rib aan eht verbrijzelen. hij ligt nog zo hoog terwijl hij diep ingedaald ligt zeiden ze in het azm.. snap dus niet waarom mijn buik zo hoog onder mijn borsten ligt. kan niet eens normaal rechtop zitten.
@ Emma: thanx, veel plezier op de verjaardag en lekker hoor een dagje naar zee, wel goed insmeren hé... ik ben ook echt superbenieuwd heb zomaar het idee dat jij zoiezo eerder bevalt als ik, ook al liggen we niet heel ver uit elkaar!! @ Kim: jij ook thanx hij gaat nu wel in de weg zitten hoor... en nu juist als je 'm beu bent die buik hoor je van iedereen: "geniet nog maar even van die buik want je gaat 'm straks nog missen!!" haha
@Juffie.. Mooi hoor die foto! @Sterretje.. hier is het prachtig weer!!! vanavond gaat manlief de kozijnen schilderen. @Mummie.. mooie buik hoor.. Jaloers! Ben zo benieuwd wanneer mijn buik nou echt eens gaat groeien.. @ Dreamer.. weet ik eigenlijk niet.. zal zo eens voor je kijken.. in ieder geval bij het hoofd zit er een in de maxi-cosi zelf.. ik ga zo ff kijken @all.. zat zo slecht in mijn vel vandaag.. voelde kleine uk tot 13 uur niet bewegen en toen ze bewoog was het één simpel pokje.. vanmiddag met de angelsound geluisterd en daar was ze.. en nu zit ze de heletijd op mijn heupbot te schoppen .. gek meisje.. misschien te lui om te bewegen (lijkt wat op mij )
@ namen.. wij hebben gewoon een veelvoorkomende Nederlandse naam.. niet dat we niet origineel zijn maar meer omdat ik deze naam al sinds mijn 13 of 14 heb en ik hem gewoon niet meer kan veranderen (jammer dat hij nu zo populair is) de tweede naam voor ons kleintje heeft Raimon verzonnen.. een Franse naam..
hello ola namen.....ach ja ieder zijn ding en ik kan hier allerlei kekken namen op schrijven die ik in mijn werk tegenkom...maar ben altijd bang dat iemand ze dan herkent zo erg zijn ze!!!! menstruatie pijn dat waren bij mij de weeen!en dat je baby nog hoog zit kan binnen een 1 minuut veranderen....ik stapte uit bed en julian zakte gewoon naar benende! hier alles goed!!! Heb niet veel te melde....saai leven heb ik he? maar ik prijs mezelf heel gelukkig dat het saai is!!!!
@ matta weer een beetje gekalmeerd @ bos ik vind m ook minder als k eerlijk ben. @ juffie mooie foto's zeg @ ster de zon is hier. en benauwd dat t is zeg @ sammie wat balen dat je ongie bent geworden meid. En ik had nog wel zo mn best gedaan op t dansje..
oe das niet fijn dan he? Julian was al een heel rustig kind in mijn buik en ik riep ook heel hard dat hij hopelijk zo rustig blijft en dat was zo....ik voelde hem ook vaak maar even!!! en dan vooral als ie de hik had....en dan keek ik ook even met de angelsound!!! ( luisterde)
@ mum doe je wel rustig aan. En idd ik zou ook zeggen geniet ervan (weet nog hoe ik op t laatst aan t mopperen was op die buik maar mis m nu wel af en toe en ook de schopjes) dus ik zeg: GENIETEN!
@Juffie: Mooie echo's meid. Hihi, leuk om zo te zien wat mij nog te wachten staat @Mum: Mooie buik meid. Ik kan echt niet zeggen wat het geslacht van jullie kindje is aan de hand van je buik Maar ik blijf bij een jongen Mijn vriend en ik wilde daarstraks een lekker ijsje of een pannenkoek gaan eten, was het toch wel niet gesloten zeker. Elke dag open, behalve op maandag en ik had er nog zo'n zin in Tja, zal iets voor zaterdag zijn dan.
@ Lynn.. ja ik roep dat ook al steeds.. dat heeft ze echt het karakter van mijn man.. ook de rust zelf. Dat is natuurlijk wel fijn.. maar soms maak ik me gewoon ongerust en zeker als ik dan niet snel genoeg bij de angelsound kan(zoals vanmiddag).. gelukkig is nu alles weer goed :-D
Helleuh! Ben t meeste alweer kwijt... Las iets over namen.. Ach, er zullen vast ook genoeg mensen zijn die Yentle een vreemde naam vinden. Iedereen moet doen wat ie zelf wil Ik heb overigens ook niet zoveel met Lenthe (vraag me dan meteen af of t volgende kindje Herfst gaat heten ofzo).. En namen als Vlinder, Silver, Storm ed vind ik ook echt niks, maargoed, wat anderen doen moeten ze zelf weten @Mum: Mooie buik! En nog steeds geen streepje te zien! Mag je echt trots op zijn zeg @All: Sorry.. Ben de rest alweer kwijt (net wist ik t nog! ) Nog ff en Kimo is lekker 6 weken vrij, kan niet wachten! Hij moet deze week nog de laatste dingetjes voor zn werk doen en dan kan zn vakantie beginnen...
Hai meiden, Zo ik heb inmiddels weer wat klusjes gedaan, namelijk naar de praxis geweest voor wat klusmateriaal voor mn man.. Naar de supermarkt voor wat boodschapjes, naar het tuincentrum voor wat plantjes om de boel op te leuken. In de vensterbank heb ik 3 doorzichtige hoge flesjes met in ieder een gerbera en een soort wit plukje plantje.. Ziet er leuk uit en was goedkoop. Voor buiten Hortensia's (Roze ) die wilde manlief graag, en nog 2 zwarte potjes met een rood plantje erin voor op de kast in de slaapkamer.. Nu moet ik nog verzinnen wat ik ga eten (iemand een makkelijke suggestie??) en dan stofzuigen en dweilen. Verder heb ik nog acrylverf gekocht om het schilderij voor de babyhoek af te maken Spannend, vind hem zelf erg mooi en leuk worden Nou het bezige bijtje gaat weer verder, want de deadline loopt...Morgen om half 12 staat die fotograaf hier en dan moet het huis spik en span zijn!