Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

wij eten spaghetti......

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

klinkt makkelijk, maar ik heb alleen kant en klare saus liggen en dat mag niet want die kleine in mn buik vind de suiker daarin te lekker...

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja idd, geloof oo wel dat je het aqf en toe gaat missen hoor, maar heb het gewoon gehad.

@ukkie gelukkig is ze nu weer lekker druk

@lynn dat heb ik ook vaker gehoord :D laat maar komen zeg ik

@hilli dat zul je net zien dan he..

@kristel zo 6 weken wat een luxe zeg :D echt super

@juffie doe je ff op adem komen, jeetje wat ijverig ben jij vandaag.

ga zo is met het eten beginnen. hier staan peultjes, aardappelen en braadworst op het menu en bij jullie?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: wat je ook nog kan doen is uit een vel papier de letters uitknippen en dan op het doek leggen. zorgen dat het strak staat en dan met een spuitbus de letters op het doek spuiten. zo kun je ze zelf zo groot maken als je wilt en krijg je toch strakke letters (als je niet te dik spuit natuurlijk)
    mooie buik hoor

@namen: ja het is altijd lastig. zullen ook genoeg mensen zijn die onze naam niet mooi vinden maar ach....als we allemaal pietje of katrien heten is ook niet leuk he haha.

@ukkie: vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. hopenlijk is het snel over.

@kim: ik ken dat gevoel. kleine hoort toch te zakken zou je denken maar ja hij blijft ook nog groeien en op een gegeven moment hebben ze nou eenmaal niet meer zoveel ruimte. mijn ribben voelen ook behoorlijk beurs terwijl hij er nog niet eens zo vaak tegen aan schopt maar het gewoon heerlijk vind om er met zijn kont tegen aan te gaan liggen....nog ff volhouden meid

@lynn: ik heb ook heeel veel namen op mijn werk. vond jij het daarom niet extra moeilijk om een naam te verzinnen voor julian. ik wilde namelijk liever geen naam die op het dagverblijf voor komt (en dat is gelukt)

@juffie: patatjes haha...wij eten lasagne en bloemkoolschotel dus niet echt een makkelijke optie voor je....
    succes nog met de laatste dingen in huis..misschien heb je het al wel gezegt maar hebben jullie al een ander huis op het oog?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Als jullie t niet erg vinden wilde ik even een foto spammen van Yentle :D
    Heb deze vanmiddag gemaakt, vind dat ze echt héél mooi kijkt! (ben helemaal verliefd :D)

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ik heb niet alles terug gelezen want daar heb ik ff de puf niet voor. maar is er iets leuks of belangrijks gebeurd?

ik heb vandaag gewerkt voor de allerlaatste keer. eigenlijk was ik al vrij maar omdat het nieuwe mens niet zo goed kon meedraaien ben ik vandaag nog ff gegaan.
    en nu lekker vrij tot januari. heerlijk.
    moet wel zeggen dat nnu na 3 weken niet gewerkt te hebben ik best kapot ben na zo'n dag.
    moiet nu nog eten maken maar zou niet weten wat en heb ook geen zin eigenlijk.

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kristel jij hebt echt een wolk van een baby zeg!
    wow echt een plaatje gewoon.

8. agneet geniet van je verlof meid! Doe alle dingen die je moet doen voordat de kleine geboren is want daar kom je na de geboorte niet meer aan toe ;)

@ kris lekker hoor 6 weken vrij. Heerlijk genieten samen

net de babysite geupdate. Probeer t elke week bij te houden.
    Kan nog steeds met niemand vriendjes worden dus degene die wil kan het wel proberen.

9. juffie2008

Wat een dotje (L) Totally in love here op yentle..

Nee we hebben nog niets specifieks op het oog, deze verkoop kan wel een tijdje duren.. Appartement in de dure klasse dus ja dat is echt lastig. Die van de buurman staat al een tijdje te koop, maja die heeft helemaal kaal, die van ons is helemaal al ingericht enz. Vloer, muren alles is klaar..
    We willen wel het liefste in de Leidsche Rhijn blijven..

Potverdorie nou moet ik zometeen weer terug naar de bouwmarkt, ben de coaxkabel vergeten.. Die hebben ze toch wel bij de gamma?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Tnx voor de complimentjes :D Ben helemaal trots haha

@Ryanne: Ik zal het straks even proberen met dat vriendjes worden...

@All: ben er vandoor, even eten :)

11. juffie2008

Ohja de plantjes staan erg gezellig in huis :D Helemaal happy met mn aankopen.. Mn man smst net of het al een beetje opschiet.. Ik hoop dat hij in zn nopjes is als hij het allemaal ziet..
    We gaan trouwens op een mini vakantie.. woensdagavond vertrekken we naar luxemburg en komen zondag laat weer thuis :D YEAH!!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Thanx :D jij hebt ook een mooie buik toch... mijn buik heeft rond de 30
    weken nog een groeispurt gemaakt...

@ Ryanne: ja hoor, doe alles lekker rustig aan en op t gemakkie :D
    okeej okeej, zal nog even van mijn buik genieten :p
    doe ik ook wel hoor, ook al ben je de zwangerschap zo beu, zijn er toch nog van
    die kleine dingetjes waar je van geniet :D

@ Hilli: Thanx :D ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen... ik kan
    er ook nooit iets uit opmaken hoor die vormen van buiken :p

@ Kristel: dankje, nee idd nóg geen streepje op mijn buik... hoop echt heel
    hard dat dat zo blijft... zie wel op meerdere plekken strepen langzaam verschijnen
    nu ook aan de voorkant van mijn bovenbenen, maar ik mag zeker niet klagen hoor!!
    Oww wat heerlijk dat Kimo 6 weken vrij heeft zeg. heerlijk met z'n 3tjes zijn...
    hebben jullie nog plannen voor een weekendje weg ofzo?

@ Kim: begrijp het hoor dat je het gehad hebt... je het het ook een stuk zwaarder als
    ik met die bekkenpijn enzo...

@ Bos: ik was idd begonnen met die letters uitknippen enzo maar dat is zo'n klotekarwei
    dat ik da heb opgegeven :p haha ben een beetje lui, nee het lettertype wat ik ervoor
    wil gebruiken is daar ook niet geschikt voor, net als bij de "o" en dat soort letters heb je een
    probleem...
    dankje, jouw buikj heeft ook een groeispurt gehad toch de laatste weken?

@ Juffie: wij eten patatjes :D en een broodje hamburger... lekker slecht, maar die salade van
    gister was gezond dus t mag wel vind ik...

@ Kristel: Wat een schatje is het zeg :D mooie meid!!
    Snap dat je verliefd bent hoor :D

@ Agneta: Ik ben blij dat ik niet meer hoef te werken hoor, als ik zo
    terugdenk wat mijn dagtaken inhielden, ben ik zooo blij dat ik dat nu niet meer
    hoef want dat had ik echt niet volgehouden!!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  14. juffie2008

etenupdate:

Pasta met aubergines en courgette, parmezaanse kaas verse peper zout en olie.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Wat leuk zeg :D heb jij dat gemaakt? met rietjes? of wol? of? echt heel leuk zeg...

16. @ mum ben het met oma eens over je schilderij. Benieuwd naar t eindresultaat.
    En toen ze op t laatst tegen mij zeiden dat ik moest genieten had ik zoiets van eruit ermee, ben het helemaal moe ;)

@ kris volgens mij zijn wij al vriendjes maar weet t niet zeker.
    Wat een mooie foto. Zult er ook al veel gemaakt hebben he..

@ juffie ja hoor hebben ze geloof ik wel bij gamma. Balen dat je terug moet

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Met foam :D en het touwtje van touw :D

18. @ sammie wat leuk zeg. Echt creatief

19. @ juffie ff lekker een paa daagjes gaan genieten

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ik ben het met jullie eens :p ben nog even aan het brainstormen
    wat ik er nu mee ga doen...

@ Sammie: echt heel leuk, crea bea hoor... enne ik moest ff kijken, een keer
    geen pooh van sammie :p

Deel Deze Pagina