Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Dat oude ding van mij bij je vriendjes kan je verwijderen, ik ga nu een nieuwe toevoegen :)

Wat je moet doen is als je bij iemand anders jezelf als vriendje wilt toevoegen; maak een nieuwe VIP status aan of als je dat al gedaan hebt, log in met je e-mailadres en je ww van site.
    Dan kan je een profiel aanmaken met informatie over Frédérique.. En als je daarmee klaar bent ben je toegevoegd aan iemand anders zn album :)

Als je het dan nog een keer bij iemand anders weer wilt doen, gewoon inloggen weer met je gegevens en dan aanvinken 'oud profielnummer' en dan kan je het profiel aanklikken die je net gemaakt hebt! :)

Hopelijk is t een beetje duidelijk zo :)

@Sam: Wat heb je dat mooi gemaakt! Jee, jij bent echt zo creatief altijd he, echt superleuk :D

@All: Ben er weer vandoor :) Even wat qualitytime doorbrengen met Kimo en een dvdtje ;)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

JAAAAAHHHH we hebben televisie

Juffie en beebje doen een vreugdedansje :D :D

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo net heerlijk gegeten,
    had echt hele erge krampen opeens in mijn onderbuik, dus ik ging staan. is die kleine opeens een stk lager gaan liggen. ik kan nu eindelijk weer normaal zitten :D

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik weet niet wat het is maar het lukt me niet om foto's in mijn album te zetten.

voor degene die het wil zien heb ik de foto's van het kamertje op hyves gezet........

5. juffie2008

@ Agneta:

Wat een prachtig en lief babykamertje heb je gemaakt zeg!!! Heel mooi de zijkant van de kast, heb je dat zelf gedaan? Echt prachtig!!! Ook lieve echofotootjes.. Nog eventjes en dan ligt daar een lekker klein meisje te genieten van dat mooie kamertje....

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Agneta, erg mooi kamertje :D

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @juffie de zijkant van de kast dat zijn stickers. heb ik gekocht bij de action. vond het zo leuk.
    er moet alleen nog een hemeltje komen die heb ik al wel en ook al gestreken alleen is het een ramp om dat aan de standaard te bevestigen. dat ga ik morgen proberen en dan zal ik een andere foto maken.

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

fijne avond allemaal..

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ben ik ook ff snel maar ben gesloopt dus ga zo op bed.

@Dreamer, ja 'k heb 't verteld... dusse ben benieuwd wanneer ik de eerste reacties in de kerk krijg ;) Buikje wordt ook al steeds iets meer zichtbaar.

Ik vind Lenthe ook niet zo mooi. Sterre trouwens wel, weet niet wie die noemde.

Hier net ook flink buikpijn maar zal m'n baarmoeder wel zijn die aan't oprekken is.
    Buurvrouw kwam langs en die wil ook meedoen met 't gastouderbureau, dus de oppas is zo goed als geregeld. Echt super blij om! Dichterbij kunnen we 't niet krijgen.

'k Kom morgen wel weer verder kletsen ;)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: hey hij heeft geluisterd :p heerlijk dattie gezakt is... lijkt mij ook wel
    lekker hier...

@ Agneta: Zal eens even gaan spieken op hyves :D
    Wat een superleuk lief kamertjes zeg :D echt heel mooi!!
    heb die groeimeters ook gezien bij de action... hoop dat ze ze over een week
    of 6 nog hebben, dan weet ik welk geslacht onze uk heeft en ga ik er ook 1
    halen :D

@ Gaby: Fijne avond meid...

@ Red: Dat was ik ;) hoorde ook Storm enzo dat vind ik echt helemaal niks...
    Slaap lekker meid.

Zie net op hyves een filmpje van Senne zonder beademing :D jeejj... wat een sterke
    vent zeg!!

Zo ons bed staat op de kratjes :D bierflesjes staan in tassen in de schuur, die
    breng ik van de week in etappes naar de supermarkt :p
    hebben het bed nu al omhoog gezet omdat ons bed superlaag is van zichzelf en ik
    er niet meer fatsoenlijk in en uit kon, dus dit is voor mij gewoon een stuk
    lekkerder... zal zo even een foto in mijn album zetten, ziet er zo vreemd uit :p

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    is iedereen al naar bed?? :( I'm lonely...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben der nog :p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: had ik dat maar eerder geweten... ga nu lekker mijn hoogslaper opzoeken :p kan niet meer zitten van de pijn in mijn rug...

sorry meid...

Slaap lekker (Ook voor de rest)

doei doei

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: klein beetje bijgelezen..
    Heb het zo druk nu.. vandaag eerst moeten werken.. toen met mijn vader, moeder en zusje naar het dorp.. wat dingen voor de bruiloft halen.. daarna nog wat glazen gehaald bij mijn moeder op het werk..
    Daarna alles naar school (daar is het feest voor degene die dat niet wisten) op school alles opgeruimd.. en toen was het al 5 uur en was pascal thuis..
    Thuis even spaghetti gemaakt.. en even lekker rustig opgegeten.. daarna ging ik naar rachel om haar even te helpen om op te ruimen.. het was daar zo''n bende want ze gaat verhuizen..
    Toen ik daar was geweest heb ik even filmpje gekeken.. in de pauze de vaat opgeruimd en de was aangezet.. ook nog even snel geld gepint :p
    En nu even beetje bijgelezen en ga ik naar bed.. morgen weer een volle drukke dag.. maar dat horen jullie morgen wel!!
    Tot morgen!!
    Slaap lekker allemaal..

Sorry voor mijn egobericht

15. juffie2008

Goeiemorgen!!!

Goed, dag 2 van het schoonmaken en opruimen :S Ik ben het nu wel een beetje erg strontzat!!! Om half 12 komt die beste man, daarna ga ik weer lekker een paar uurtjes in bedje liggen.. Ik heb niet erg lekker geslapen door de "druk"in mn hoofd van wat er nu nog moet gebeuren..
    Nou meiden af en toe kom ik wel ff kijken of jullie al wakker zijn..

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hoi allemaal,

@ suus, wat een drukke dag zeg pfff

@ senne.. Hij is echt heel erg sterk! Ben zo trots op hem en natuurlijk ook op Eef! Als allesgoed gaat mag ik hem a.s. Vrijdag bewonderen :-D

@ all.. Hier gaat het niet super. Kon vanmorgen niet eens mijn bed uitkomen. Zo'n zere rug en schaamstreek! Nu zit ik echt te dubben of ik wel of niet ga werken. Wat zeggen jullie?

17. gaby1986

goedemorgen allemaal

ukkie: dat kan je t beste zelf beoordelen of je wel of niet gaat werken.

mum: waar heb je die foto staan met jullie bed op kratjes? mm zal nog ff op je babysite kijken misschien staat die daar.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ gaby.. inderdaad.. ik ga niet.. blijf lekker de hele dag in bed liggen!

19. gaby1986

ukkie: nou kijk. lekker rustig aan doen dan.

all: heb mijn hakkies weer aan.. haha overmorgen moet ik er de hele dag op kunnen lopen.. dus t oefenen gaat door :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?

Hier vannacht wakker geworden en flink doorgelekt :x bah!

Deel Deze Pagina