Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ben ook wel nieuwschierig naar je foto waar kan ik hem vinden??

@gaby: nog geen blaren haha...

@suus: druk druk druk dus

@ukkie: leuk dat je misschien vrijdag naar senne mag...

@juffie: wat vond je man er van gister in huis toen hij thuis kwam gister? succes vandaag met de laatste dingen...

@red: wel fijn dat de oppas dus is geregeld en wel zo dichtbij...ik vind sterre ook wel een leuke naam....

@sammie: bah flink ongi dus...

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden, vanmorgen weerlopen overgeven omdat ik te vroeg me bed uit moest. Slaapkamer, berging en wc zijn klaar. Nog even een sopje door de gootsteen in de badkamer en dan de keuken...pff het valt niet mee.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: jij hebt je schoenen meer uitgelopen dan bij :p hahaha.. is toch erg :p denk dat ik donderdagavond blaren heb :p

@bos:hoe is het met jou? blijft de kleine nog rustig zitten :p
    Het schiet wel al op bij jou.. al 38 weken :p

@juffie: jij bent echt goed bezig :p knap hoor.. dat je dat voor jezelf kan opbrengen ;)

@sammie: kut dat je bent doorgelekt.. zowiezo al kut dat je weer ongi bent :(

@ukkie: je hebt groot gelijk.. ziek maar lekker uit :)
    Kan geen kwaad om dat te doen :D

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: hij zit inderdaad nog heerlijk volgens mij...hij is wel erg rustig vandaag...(meestal 's ochtends hoor...ben zelf ook geen ochtendmens dus zal hij wel van mij hebben) kleine is hier vaak 's avonds actief...

meiden die net bevallen zijn. merkte jullie dat de kleine rustig of juist heel druk was voor de bevalling?? ben wel benieuwd of er beetje een lijn in zit...

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Neem je ook een beetje je rust ergens? zo te lezen heb je een druk programma

@ Juffie: Poets ze...

@ Ukkie: Fijn dat alles zo goed gaat met kleine Senne,
    hoop dat jij 'm vrijdag mag gaan bewonderen hoor!!

@ Gaby: Die foto heb ik nog niet geupload... oeps.. vergeten...
    zet 'm zo onderin dit bericht :p

@ Sammie: Ow gets, das niet fijn zeg...

@ Bos: Komt ie aan :p was het vergeten hihi...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    even nog een foto van mijn krachtpatser:
    (let niet op zijn elegante schoenen :p, zijn zijn werkklossen)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo ben er ook weer vandoor, ga ff naar de paardjes en wil vanmiddag nog even langs een vriendin, die straks eerst maar even bellen of ze thuis is vanmiddag :p

nou tot straks ofzo ergens :p

doei doei

fijne dag allemaal...

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemorgen dames,

hahahahahaha hilarisch mum2be... nou als je niet beter zou weten, zo je denken dat jullie alcholisten zijn!!! gehehe..
    Hoe gaat alles daarbinnen?? nog goed?

@sammie
    ik haat ongi zijn...ik het als ik mijn ei mis, en hem niet voel.. hoe voelt dat???

@ukkie
    doe maar lekker rustig aan!!

@juffie
    misss is dat overgeven wel een teken, dat je wat rustiger aan moet doen.. je krijgt niets voor niets zulke signalen.!!!
    bij deze trek ik al je schoonmaak middelen uit je handen en geef je een schop onder je kont, zet een leuke dvd voor je aan en zet je op de bank neer.!!! hup kijken!!! haha..

@suus
    jij hebt donderdag je bruiloft?? ben je al een beetje zenuwachtig?? weet pascal hoe je er uit gaat zien???

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    zal even de kleine binnen halen!

hoe gaat het trouwens met iedereeen?!
    lief is weg.. grrr...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden deze slaapkop is ook weer wakker :p

@Suus, dan zal je niet de enigste zijn met blaren op je trouwdag, hihi had ik ook ;) Kon 's avonds bijna niet meer lopen en had 100x op m'n jurk gestaan als ik een stap achteruit deed. Ons huis was een bende en lag vol met 10 kg rijst. Ook bekertjes op de trap waar de bodem uit was. Dus 't eerste wat ik gedaan heb toen ik thuis kwam, was m'n jurk en schoenen uittrekken. Hihi vindt m'n man nog steeds jammer ;)

'k Zal de hond ff uitlaten. Hier ook maar een dagje huishouding weinig zin aan.
    Morgen met m'n zusje shoppen en donderdag t/m zaterdag komen mn broertjes van 14 en 10 jaar logeren.
    Moet ik nog ff wat bedenken wat ik vrijdag met ze ga doen. Misschien zwemmen ofzo omdat 't zo warm wordt. Hmm... ook nog ff wat anders bedenken als ik daar geen zin in heb.

@Juffie, succes enne vanmiddag ff lekker gaan slapen he! Ik moet er hier ook zo omdenken dat ik heel rustig aan alles doe 's morgens. Zie er al tegenop dat ik volgende week weer aan't werk moet en weer volledig. Pff...

@Mum, lekker hoog jullie bed!

@Ukkie, lekker in bed blijven! Fijn dat alles zo goed gaat met Senne!

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    wat gezellig dat je broertjes komen logeren!!

ik denk dat ik donderdagavond bij mijn ouders blijf!! Heb gieen zin om nog langer in Emmen te blijven!!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

Hier echt een slechte nacht gehad.. Yentle was niet lekker en heeft 2x heel erg gespuugd :( Zo zielig! Ik voel me ook helemaal niet lekker, ben echt ziek aan t worden..

@Mum: Is toch wel een lekkere hoogte zo jullie bed? :) Wij hebben van onszelf zo'n hoog bed en ik vind het echt fijn!

@Bos: Ik merkte helemaal niks aan Yentle eigenlijk voor de bevalling... En tussen de weeën door voelde ik haar gewoon lekker bewegen de hele tijd, zoals altijd ;)

@Bruiloft: Hier ook het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was die vreselijke jurk uit doen en me heel gauw in een trainingsbroek hijsen :D

@All: Hoe gaat t met jullie? :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @matta: kleine binnen halen??

@kristel: oh bah hopenlijk worden jullie niet ziek hoor meid...

@red: leuk dat je broertjes komen logeren. word vrijdag inderdaad zwemweer..
    vriendlief neemt misschien ook vrij vrijdag...kunnen we ook lekker zwemmen...

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, herken het ja, ik kan ook niet normaal zitten. Hij zit helemaal in de weg met zn kontje haha.
    Laat staan iets oppakken haha. Lees net dat ie weer is gezakt! :)

@Mum, ja ik ga ook onder het parrasolletje zitten hoor. En minstens factor 30 haha

@Lynn, haha saai leven met een kleintje? kan ik me niet voorstellen :p
    Dus dat waren jouw weeen? pff ik had gister de hele dag menstruatiepijn afgewisseld met 'harde buiken'

@Ukkie, hier soms ook een rustig kindje..ene dag is ie super druk en de andere dag voel ik hem alleen wat draaien af en toe.
    Gelukkig kun je even luisteren met de angelsound :) Doe rustig aan met je rug, ik zou niet gaan werken denk ik..

@kristel, ik heb ook niks met die namen hoor, maar ja ieder zn ding ;) Lekker dat Kimo 6 weekjes vrij is! Mooie foto van Yentle! *smelt* :D Niet ziek worden hoor! maar even in de gaten houden..

@Mum, denk ook wel dat je de schopjes enzo gaat missen, maar ook wel fijn weer een nomale buik denk ik haha
    haha grappige foto :D en wat hoog je bed!!

@Agneta, geniet lekekr van je vrije dagen en rust lekker uit !

@Juffie, veel plezier op vakantie

@Sammie, wat cute :) creabea hoor

@Red, wat fijn dat de oppas geregeld is.. en ook nog lekker dichtbij, ideaal. Gezelig met je broertjes.. hoeveel broertjes en zussen heb je eigenlijk?

@All, verjaardag was gezellig.. waren 12 uur thuis. Nicht van mark was er met haar baby van 2 weken..zooo lief :D heb haar op de arm gehad. Ze is met bijna 43 weken geboren en was 4765 gram en 58 cm!!:$
    Leek mij wel wat druk voor zon kleintje daar.. het was in een zaaltje namelijk met de hele familie maar ze sliep overal doorheen haha.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Bos, goeiemorgen! :D

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, heel veel! Haha, heb een broer van 23, zusje van bijna 20, broertje van 17, broertje van 14 en broertje van 10.

Heb net m'n rooster binnen van september t/m december. 4,5 weekend vrij... pfff. Heerlijk dat ik straks minder ga werken, ben ik weer om 't weekend vrij.
    Helaas ook flinke rekening bij de post... 460 euro ofzo. Ligt ook nog een bekeuring van 273. Zucht...
    denk er over onze adminstratie maar 's op orde te gaan brengen. Volgens mij is dat een jaar geleden voor 't laatst gebeurt. Schaam, schaam. Ligt hier allemaal op een hoop. 'k Ga ff snel langs de winkel, thuis ff wat eten en dan maar 's aan de slag.
    Moet alles nu ff goed in orde hebben als de kleine straks komt en ff kijken hoe we uitkomen met de financieen.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden,

Kom alleen maar ff snel hoi zeggen
    Moet snel boodschapjes gaan doen nu
    Daarna snel ff de spulletjes thuis brengen en weer naar de vk toe
    Ff lekker die kleine weer horen

Daarna kom ik hier weer terug bij jullie natuurlijk
    Wilde alleen ff laten weten waar ik uithing :D

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Jij zal blij zijn als die man foto's is komen nemen, dat je gewoon effe kan rusten :)

@Emma: Wat ga jij doen dan? Onder een parasolletjes met factor 30? kDenk dat ik iets gemist heb :)

@Suus: Ja, je voeten zullen hoogst waarschijnlijk wel pijn doen, en zeker met zo'n temperatuur. Je kan mss een paar fancy teenslippers ofzo meenemen, moest het echt niet meer gaan? :D Ik zou me daar niet veel van aantrekken in elk geval :)

@Kristel: Ooh wat zielig voor Yentle :( Jij ook niet zoek worden hé. kHoop dat jullie beide je snel beter voelen.

@Ukkie: Slim om gewoon lekker in bed te blijven :)

Ik ben gisteren nog eens een keertje langs mijn werk geweest. Er was een vergadering over de vakantie, dus ben effe gedag gaan zeggen. Een collega van mij voelde zich heel slecht, grieperig. Haar zus was ook al ziek en op het werk van haar zus zijn er al 4 met de mexicaanse griep. Zij is gisteren gewoon gaan werken, er waren 30 kleine kindjes. In de voormiddag was ze thuis, maar ze is niet langs de dokter geweest. Ik vond dit eigenlijk wel een beetje riskant. Stel dat zij de mexicaanse griep heeft en de opvang moet sluiten omdat ze geen zin had om langs de dokter te gaan.

Ze hebben me ook gevraagd of ik zin had om vrijdag mee naar de zoo te gaan met de kindjes. kMoet eigenlijk wel kei hard studeren, maarja zo'n dagje er tussenuit doet natuurlijk wel goed :) Alleen zag ik gisteren, dat het hier heel slecht weer gaat worden vrijdag. Ze voorspellen echt een mega onweer. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven :(

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    ja een baby poesje.. we noemen haar baby, omdat we geen naam voor haar wisten!!!

@emma
    leuik zeg dat je een leuke verjaardag heb gehad!!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kan hier zo sjagie van worden he.

ik heb 9 dagen geleden een jurkje bestel bij de wehkamp.. van 1 week levertijd.. bellen ze net aan komen ze wel een pakje ophalen maar niks leveren..ik dus bellen. ja mevrouw we kunnen u niet verder helpen.
    en als ik nu op de site kijk staat er bij dat jurkje direct leverbaar.. en op mijn account nog steeds 1 week.. vind t zo irri..als die morgen nog niet binnen is komt die donderdag middag pas.. ja en dat is net te laat.. baal echt zooo erg!!!! ben echt boos op wehkamp...

Deel Deze Pagina