Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kijk dit is nu zo'n moment dat ik wel kan huilen om iets dat niet nodig is... ---> stomme hormonen!

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Gaby: Bah wat vervelend seg :( Schandalig eigenlijk. Dat ze het dan van de site halen of er een melding bijzetten dat het niet binnen is. Ik hoop voor je dat het morgen nog binnenkomt. De kans zal mss klein zijn, maar toch.

Ik heb eigenlijk eens een vraag. Van die muggentabletten die je in zo'n verwarmingselement moet steken 'snachts. Zijn die eigenlijk schadelijk als je zwanger bent? Ik weet wel dat van die spuitbussen en crèmes enzo om je in te smeren niet goed zijn, maar dan die tabletjes weet ik het niet. Je ademt dat tenslotte toch in hé.

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemiddag meiden!!! Jullie zijn lekker actief op het forum!!! Gezellig hoor!!

Ik ben helemaal gesloopt... nog steeds misselijk maar dat komt echt doordat ik te hard heb gewerkt jah.. Maar nu zijn de foto's genomen, en kan alle rotzooi weer uit de kasten :S
    En kan ik dus alle babyspullen weer naar boven gaan verhuizen, wat een gedoe he?
    Vannacht hebben mn man en ik helemaal slecht geslapen omdat het babygedeelte weg was uit onze slaapkamer. Heel vreemd als je al weken naar een lieve kinderwagen kijkt als je naar de wc gaat en nu ineens weg is..
    Woensdagmiddag/ avond vertrekken we naar Luxemburg, ik heb er erg veel zin in.. Even lekker alleen met mn mannetje erop uit!

Voor jullie: veel plezier met kletsen, strakjes zal ik weer gezellig meedoen okey?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Hilli: denk niet dat het dagverblijf zal worden gesloten hoor als er mexicaanse griep is...

hoorde trouwens op de tv dat ze waarschijnlijk zwangere vrouwen en kinderen onder de 6 maanden als eerste willen inenten als het zover is omdat zij vier keer zoveel risico lopen op de griep (in nederland dan weet niet hoe het in belgie is)
    leuk dat ze je mee hebben gevraagd...
    weet niet of die dingen schadelijk staan. zou je ff op de verpakking moeten kijken of de verloskundige vragen

@matta; oh de poes haha...dacht al heb ik iets gemist

@sterretje: have fun bij de vk....

@gaby: lekker klote dan van je jurk. heb je nog wel tijd om te shoppen als hij morgen niet binnen komt??? of als hij er wel is maar als hij niet past/goed zit??
    leuk he hormonsters :D

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: fijn dat het weer achter de rug is...snel die wieg weer neer zetten en dan rustig aan doen....

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    is kim al gweest?

@gaby
    jemig dat is idd erg klote!!
    volgens wehkamp moesten wij nog steeds betalen, terwijl we dat allang betaald hebben!!

7. juffie2008

@ Bos

Nou die babykamer komt vanavond of morgen wel.. eerst maar eens even lekker een slaapje doen in ons heerlijke kingsize bed :D (die ik nu niet met mn man hoef te delen :p )

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    had ik jou niet met een dvd op je bank gezet!!!!!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nope nog geen kim gezien vandaag

10. juffie2008

@ Matta,

Ja hi hi nu is alle heisa voorbij ;) Maar mag het ook gewoon kabel tv zijn? Na anderhalf jaar heb ik namelijk weer gewoon televisie ;)

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    hahah ajou feestje, zolang je maar weer een beetje rustiger doet!!!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ben ik ook weer ff.... heb net gegeten. Moet nog steeds naar de winkel. Pff.. weinig zin.

@Hilli, 'k zou 't niet weten. Mijn man smeert zich soms wel met zo'n roller in. Kan dat kwaad? Ik zit dan wel in die geur.

@Juffie, lekker uitrusten jij!

'k Ga maar ff wat doen, wordt weer moe. Vanavond naar de verloskundige!

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Ik weet het eigenlijk echt niet. Zal wss wel niet zoveel kwaad kunnen, anders weet iedereen dat wel vermoed ik.
    Krijg je een echo bij de vk? Of ist een gewoon bezoek? Ik moet morgen bloed laten prikken voor een open ruggetje. De vorige keer zei ze dat ze een doppler hadden, maar kwas toen 10 weken. Dus de kleine zat wss nog te laag. Ik hoop zo dat ze hem morgen wil effe boven wil halen. Heb ik na 5 weken toch weer effe een bevestiging.

@Bos: In België krijgen enkel risicogevallen en zwangere vrouwen virusremmers of wat is het. De rest moet het uitzieken. Voor de mexicaanse griep zelf heb ik geen schrik meer hoor. Maar je hoort toch vaak dat hele scholen gesloten worden omdat er iemand de mexicaanse griep heeft. Daarom dachten de collega's ook dat de kans er was dat het kdv dicht zou gaan. Maarja, allemaal voorbarig. Er is wss helemaal niets aan de hand :) Anders hadden we het al wel gehoord.

@Juffie: Jeej, hij is geweest. Ga maar lekker slapen :D Vind het een heel goed idee, kga mijn bedje ook heel even opzoeken. De lettertjes beginnen voor mijn ogen te dansen :) kBen me momenteel aan het verdiepen in 'hoogbegaafdheid bij kinderen'. Wel heel interessant, en vooral hoe de maatschappij en de scholen er mee omgaan. Vaak nog zooooo verkeerd. Ik schrok er wel een beetje van, maar als je erover gaat nadenken, dan is het idd wel zo.

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

hier ben ik :D met nog alles binnenbord. (jammer genoeg)

had een afspraak vanochtend bij de gyn. kleine doet het goed zit iets boven de 3 kilo waarschijnlijk dus dat is netjes :D
    lag ook nog ver in mijn bekken dus hij ligt helemaal goed :D
    daarna even oud papier weggebracht en boodschappen gedaan.
    nu helemaal gebroken. ga me eens even wat te eten maken.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hilli: je moet juist NIET naar de dokter gaan als je denkt de mexicaanse griep te hebben!
    Je moet dan de dokter langs laten komen (anders besmet je alle aanwezige mensen daar natuurlijk)
    Maar snap niet dat iemand zo nonchalant met de gezondheid van kindjes om kan gaan!

@Sterretje: veel plezier bij de vk!

@Gaby: goed zo, geef de hormonen maar lekker de schuld :p
    En schoenen inlopen?
    Ik loop nooit op hakken, heb mn hele bruiloft op hakken gelopen en geen blaar gezien.
    Wel een partij stalpoten, maar dat zou ik op platte schoenen ook wel gehad hebben na zo'n lange dag :p

@Kristel: balen dat jullie ziekjes zijn, beterschap meis!

@Bos en Red: teletekst geeft voor vrijdag toch een aardige regenkans.
    Dus als jullie willen zwemmen zou ik woensdag of donderdag gaan.

@Sam: bah!
    Hoop dat je snel van je ongi afbent.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *klaagmodus aan*

Pff, wat hebben doktersassistentes het toch makkelijk met hun werk!
    Onze eigen huisarts is op vakantie en er staan een aantal nummers op hun website van andere artsen die nu waarnemen, maar geen ee narts is te bereiken! Allemaal hebben ze pauze... En dan niet ff pazue van een half uur ofzo, nee, meteen 3 uur lang!
    Bah..
    Ik wil graag vandaag nog naar een HA toe want ik voel me echt heel erg slecht... Heb volgens mij een BO en mn hoofd en linkeroor doen ook ontzettend pijn.. Het voelt echt alsof ik een oorontsteking heb en bijholteontsteking.. Hoop het toch niet allemaal!
    Maar ik wil t dus wel even na laten kijken.. Hopelijk kan ik vandaag nog terecht... ;)

*klaagmodus uit*

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel au dat is echt pijnlijk een ooronsteking, hopelijk heb je het mis en is het iets anders.
    en idd belachelijk dat je geen dokter kan berijken.

heb broodjes met tomaat en mozerella onder de grill liggen. mmmm

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    komt mijn broertje net langs om de auto weer te lenen.. wat denk je.. heeft tie een hemd aan met lange mouwen :S
    dan ben je ook niet helemaal goed :D dus ik zeg tegen hem. spoor je nog wel helemaal??
    zegt tie dat tie het koud vind whaha.. :D dat heb je he als je 2 maanden in de 50 a 60 graden hebt gezeten.

kreeg het al benauwd toen ik hem zag.

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, gelukkig was alles weer goed. En 3 kilo is idd netjes :)
    vriend hier had het ook koud na de uitzending toen hij in de zomer was geweest. Hij is er ook in de winter geweest, toen liep ie hier
    constant zonder jas haha

@kristel, hoop niet voor je dat je oorontsteking hebt..pijnlijk!
    beterschap! doktersassistentes vind ik ook een grote irritatiebron, ze hebben ALTIJD pauze lijkt het wel ;)

@Bos, idd wat dreamer zegt, vrijdag word slechter.

@Red, gezellig zon groot gezin :)

@Hilli, toch vreemd dat kdv dan niet dicht gaan..

Ik ga even in het zonnetje zitten , heerlijk :).
    Ik heb weer steeds oefenweeen, maar niet echt pijnlijk is wel te doen. Vrijdag weer naar de gyn, ben benieuwd of ik nog steeds 1 cm ontsluiting heb of meer inmiddels. Als het erger word ga ik toch maar weer es bellen.

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden, daar ben ik weer ff!
    Net nog ff een extra cadeautje voor mijn neefje opgehaald, hij word morgen 2!
    Kan het niet laten om hem extra te verwennen!

@kim mmm lekker, heb je nog een extra broodje voor me?
    Nou je broertje is echt gek ja, voor ons dan, voor hem zal het echt wel koud aanvoelen!
    Ik krijg het zweet al op me rug als ik aan lange mouwen denk!

@kristel, ik hoop dat het meevalt meis, een holteontsteking en oorontsteking, zijn geen pretje.
    Hopelijk kun je de ha zo nog wel bereiken, beterschap!

@sammie, vervelend die ongi he, bah!
    Dikke knuffel hoor meis

@dreamer, knap dat je zonder ooit hakken te dragen toch een hele dag daar op hebt kunnen lopen zeg, super, dat hoor je niet vaak!

@suus, oeh nog maar een paar daagjes!

@juffie lekker ff slapen, weltrusten!

Bij de vk was alles prima, hartje weer gehoord van de kleine, dus dat was super
    Verder was de kleine helemaal ingedaald nu
    Ze heeft nog wel ff gecheckt voor de zekerheid, maar nog geen ontsluiting verder, dus dat is allemaal mooi!

Deel Deze Pagina