hallo allemaal aan t genieten van t lekkere weer? Wilde net aan de berg strijk beginnen heeft mn zusje t al afgemaakt waar is mum vandaag??
@agneta echt namen die je hier nooit hoord geloof ik. wel appart. @juffie lekker hoor ff liggen slapen. ik heb het neit gedaan vandaag. had i kwel ff moeten doen eigenlijk maar ja @ryanne oh echt, dat is ideaal *vraagt zich af wat we gaan eten vanavond*
nee die namen hoor je hier eigenlijk ook nooit. moet zeggen dat ik er erg aan moet wennen als je begrijpt wat ik bedoel.
Zo m'n loon is binnen en 'k heb gelijk een lading geld overgemaakt Bekeuringen moesten nog betaald worden, belastingdienst gelijk maar gedaan (maar die hadden zelf ook nog netjes geld overgemaakt dus dat compenseerde zich) en 'k heb een broek en trui via marktplaats gekocht dus die ook betaald. 'k Had een mooi bedragje staan maar als je 750 euro over moet maken... gaat 't hard! Zucht... haha Thats life
Btw heb hier nog steeds niks gedaan dus de papierwinkel komt een andere keer. Zal me 's van de bank af hijsen en aan de afwas beginnen en dan eten maken. Aardappels, sperziebonen en gehaktbal vanavond. 7 uur al naar de VK en manlief is ook bijna thuis.
red balen he al die rekeningen. vind het zo zonde haha. hier doet leon dat allemaal, gelukkig scheelt een hoop stress want ik ben met dat soort dingen meer van het uitstellen.
nou heb evn 30 min in de thuis gezeten.. weekend, prive en story gelezen.. nou ja lezen, plaatjes kijken.. kan ik ze mooi naar me mama sturen.. haha die ook weer blij..gehehe.. af en toe moet je dat toh even doen.. ben weer heelmaal op de hoogte!! zal zo even boodschapjes doen, alles is op in huis..moet ook nog eten..niks aan eten zonder lief.. wat is snel en makkelijk voor 1 pers.. miss verkopen ze bij ons quiche ., dat is lekker!! tot straks leedies.. ga even boodschapjs doen en vanavond lekker weer zwemmen..mijn bruine benen showen..gehehe.!!! fijnje avond ladiez!
zo ben er weer nu ff op joey wachten en dan gaan we naar suus. kim: ja had voor ik ging net broodjes op en pakje taksi en groot glas melk.. maar voel me gewoon echt licht in mijn hoofd... vooral als ik ga lopen.. maar is niet zo erg als toen straks..
@Dreamer: Ja idd, laten komen in plaats van gaan @Kristel: Ooh meid, klinkt echt pijnlijk. Ik hoop dat je terecht kan bij een dokter, en zo snel mogelijk. @Kim: Haha, ja kan me wel voorstellen dat als je zolang in zo'n temp hebt gezeten, je het nu frisjes vindt Maar toch. Ik zou doodgaan denk ik bij zo'n temperaturen, phew. @Emma: kVind het allemaal wel spannend voor je Ik hoop wel dat dit zo niet te lang meer blijft duren. Voor je gemoed alleen al. Kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is. Maar je bent vandaag 37 weken, jeuj. Dus tmag komen, niet? @Gaby: Gelukkig was je moeder bij je, voor het geval je echt onderuit was gegaan. Vervelend hé. Ik heb het ook altijd als ik 's morgens naar de bakker ga voor brood en nog niets heb gegeten. Dan sta ik gegarandeerd te zweten van de schrik in de winkel omdat ik me zo slecht voel. Zal mss toch wel van de spuiten zijn hé? @Agneta: Wow dat ik wel een snelle bevalling. De kleine wilde er echt wel uit Hihi, ik denk dat mijn vriend net hetzelfde zou reageren Die gaat volgens mij de navelstreng nog niet doorknippen. Yfke vind ik wel een mooie naam. De naam die wij willen als we een meid krijgen lijkt er erg op @Red: Ik ook pas met 20 weken. 8 weken wachten is echt lang Maarja @Juffie: Bedankt voor de tip. In België hebben wij zoiets soortsgelijk denk ik. Kangerooklassen heet dat. Maar België staat naart schijnt een beetje achter op vlak van hoogbegaafdheid. Dus kga zeker eens uitzoeken wat die Leonardo klassen zijn. Want kmoet ook een heel verslag schrijven hoe ik als leerkracht zoiets zou aanpakken
@ Matta: Ja idd, je zou het zo zeggen hé... maar dit is wel van 8 maanden hoor vanaf dat ik wist dat ik zwanger was is er geen krat meer ingeleverd Hierbinnen gaat alles goed hoor @ Red: Ja hoog idd maar lekker? haha @ Kristel: balen zeg dat jullie allebei niet lekker zijn... en dat met dit weer.. niet leuk meid... ja ik vind de hoogte fijner als de normale hoogte van het bed, maar k vind het toch net iets te hoog @ Emma: hijs leuk hé hihi Wooowww... dat kindje was al bijna een peuter toen het geboren werd... ik denk dat ik dat niet zou trekken hoor tot 43 weken, blijf net zolang in het ziekenhuis zitten tot ze die kleine eruit halen @ Hilli: ow gezellig een dagje dierentuin @ Gaby: balen zeg van je jurkje... fijn dat je in het dorp nog geslaagd bent, wel optijd eten en drinken hé... je niet druk maken om anti-mug luchtjes ofzo hoor... zolang je het niet op eet kan het geen kwaad hoor... zo kan je je overal gek om maken... @ Kim: hahaha gek broertje van jou... dan mag hij nog blij zijn dat het 30 graden is... voor hetzelfde geld is het 15 graden dan had ie zijn skipak op moeten graven denk ik hihi... @ Agneta: Gefeliciteerd met de 2 geboortes hahaha zo zou mijn mannetje ook reageren denk ik @ Ryanne: Ik zat lekker bij een vriendin in de tuin wat lief van je zusje zeg mijn ventje is eindelijk thuis dus ga even kijken wat wij gaan eten en dan moeten we weer snel weg want om 19.00 uur moeten we bij vrienden zijn voor t kraambezoek...
@gaby miss zijn dat wel zwangerschap tekens???? veel plezier bij suus! boodschapjes zijn binnen!!! allemaal lekkere dingetjes gekocht..hihi..
Even snel... Net terug van de HA, heb idd een flinke BO (hoogstwaarschijnlijk door de katheter die ik kreeg in t zkh) maar ik mag nu gelukkig weer AB hebben! (ben ik dus ff blij dat ik geen BV geef nu, anders mocht ik nog steeds niks...) Dus hopelijk is t gauw over! Ook oorontsteking aan 1 kant en bijholtes ontstoken aan diezelfde kant... Maar de AB die ik heb gekregen voor de BO helpt ook meteen daar tegen dus dat scheelt weer. Hopelijk ben ik er gauw vanaf Ga nu op mn bedje liggen, heb koorts Fijne avond allemaal en eet smakelijk alvast
matta: nou nee hoor zwangerschaptekens denk t niet.. heb mijn hoop opgegeven dat t zo spontaan nog gaat lukken kristel: nu maar wer snel beter worden..
kristel balen dat je zo ziek bent. zeker nu met je meisje. maar gelukkig heb je ab gekregen dat helpt meestal na 2 dagen. gaby nooit de hoop opgeven hoor! de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ik ben eten aan het maken we eten vandaag lof.
ohja ik heb 2 nieuwe buikfoto's in mijn album gezet........ niet op mijn strie (hoe schrijf je dat?) letten. haha