Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik hoop zoooo dat ik niet misselijk ben als we zwanger zijn!
    Daar zie ik echt het meeste tegenop (oke, de bevalling zelf lijkt me ook geen pretje ;) )
    Balen dat je er zo'n last van hebt meis, maar het is voor het goede doel!
    En meestal na de 12e week worden dit soort klachten minder.

Ik voel buiten rare pijnsteken in mn buik om nog helemaal niks.
    Maar is ook nog wat vroeg om iets te voelen ;)
    Heb ook niet echt een ja het gaat lukken of nee het is echt niet raak gevoel ofso.
    Merk het volgende week wel!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    dreamer...ik dek me eigen voort in...maar ben wel moe en misselijk en heb veel last van diaree en dan weer van hard ontlasting...ik weet het niet deze maand zit ik ook wel verschrikkelijk onder de puisten...we w8ten af ik zit nu wel op mijn schopstoel dat ik denk zal ik testen

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Nou dames, er zijn al meerdere zwangeren deze maand hierbij gekomen in ons topic, hopelijk is Juli voor iedereen een vruchtbare maand!

Daar doe ik alvast een vruchtbaarheidsdansje op!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Kristel,

Ik dans met je mee!

\:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: \:D/

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah ik doe ook eenklein vruchtbaarheids dansje mee..wat is het hier stil....

getver ik moet morgen weer beginnen met werken..maar gelukkig maar 2 dagen in de week de rest ben ik vrij!

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,723
    3,158
    113
    Female
    heey

ik moet nog 3 weken werken en dan lekker 2 weken vakantie.. kan nu al niet wachten.. werken met dit weer is ook 3 keer niks..
    morgen eerst even langs de dokter dus misschien blijf ik wel thuis

groeten nicole

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    wat doe je voor werk dan....en ga je nog op vakantie?

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    @Sammie88: Je hebt jezelf toch ook wel gecontroleerd op teken he?!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @kristel, ik hoop dat je gelijk krijgt meisje!
    Hopelijk is je gevoel goed erover!

Verder niet echt bij gelezen, sorry meiden!

Hier vandaag lekker naar het strand geweest, heerlijk eens zo'n lekker daagje samen vrij met mooi weer!
    Daarna lekker een bbq gehad, dus een prima daagje.

Hier alweer van de ongi af, heel raar, maar wel super fijn!
    Heerlijk maar 2 en halve dag ongesteld zijn, heb er altijd zo'n hekel aan!
    Vooral als het gepaard gaat met veel buikpijn, maar ook dat was alleen vrijdag en verder niet gelukkig!

Nou ga maar eens alles bijlezen verder nu!

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    @Sterretje: Heerlijk naar het strand! *Super jaloers* wilde gisteren en toen ging het regenen :cry: Wel een korte ongi zeg! Zou je niet toch zwanger zijn? (Sorry als ik valse hoop geef!)

Heb vandaag pijn in mn buik rond mn bm. Zeker als ik ontspan: onderuit zit / hang op de bank of ga liggen.... Qua timing zou het innesteling kunnen zijn (6 dagen na mn ei), maar ik wil er niet te veel op hopen, want dan valt het zo tegen als de :evil: :evil: komen...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou het klinkt wel hoop gevend hoor meis, precies op tijd voor een eventuele innesteling ja!
    Nog even geduld meis, ik ga voor je duimen!

Hier was ook super rot weer opgegeven voor gister en vandaag, gister alleen in de avond wat regen druppels gezien en vandaag dus super mooi weer!
    Vonden dat we het er maar gelijk van moesten nemen!
    Ik ga er niet meer van uit dat ik zwanger ben...
    Wel is het vaag dat ik die lichte tests heb gehad, heb daarna alleen natuurlijk niet meer getest, omdat de ongi echt doorzette dacht ik
    Normaal doe ik altijd tempen, maar vanmorgen had ik er geen zin in om de wekker te zetten, dacht 1 dagje zonder kan wel
    Nu baal ik daar wel van, omdat ik wel wil weten hoe mijn temp is eigenlijk
    Morgen dus weer gewoon tempen, mocht die nog steeds hoog zijn, dan doe ik denk ik nog even een testje morgen.
    Maar ik reken maar nergens op, dan kan het altijd meevallen!

12. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    Ik probeer ook nergens op te rekenen, zodat het altijd mee kan vallen :D Mijn NOD is rond 7/8 augustus, maar probeer pas een week later te testen, als ik nog niet ongi geworden ben natuurlijk ;)

Hopelijk voor jou deze week meer duidelijkheid!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    pfff ik heb sinds vandaag weer stress om morgen of over morgen niet te gaan testen...al weet ik het antw. al....ik zal niet zwanger zijn...ik heb nergens specifiek last van....

14. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    @lynn: niet iedereen heeft die specifieke zwangerschapsklachten bij een zwangerschap hoor! Probeer het nog 2 dagen vol te houden! Succes

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

Lieve dames,

ik zit met een dilemma,
    voor mn afstuderen heb ik van mn schoonmoeder een dagje sauna gekregen,
    en nu wilde ze vanavond een afspraak maken.

onder voorbehoud een afspraak gemaakt dat hoort ze dus morgen nog.
    (ze weet niet dat we zwanger willen worden)

Nu vraag ik me af hoe jullie dit doen,
    tijdens ongi ga ik niet naar de sauna,
    en na mn ei zou ik dus zwanger kunnen zijn
    en de 1e 3 maanden is sauna niet goed voor de beeb.

en ik wil er alles aan doen om het gezond te wereld te laten komen!

dus ik zou i.p. alleen na mn ongi en voor mn ei kunnen naar de sauna.
    toch?

nu heb ik i.p 10 aug mn NOD (of 8 augustus, want heb bijna zeker 2 dagen eerder mn ei gevoeld).

nu hebben we een afspraak staan voor 7 augustus, dus voordat ik kan en wil testen. of 25 augustus als ik tegen haar zeg dat 7 aug niet kan.

Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen?

Gewoon naar de sauna gaan en pas hier rekening mee houden als je weet dat je zwanger bent?

of na je ei niet naar de sauna gaan omdat je al zwanger zou kunnen zijn (want dit kun je nog niet testen)

huisarts of verloskundige opbellen en raadplegen?

helpppp.

ik moet maandag zeggen (morgen dus) of 7 aug door gaat of niet (bij niet moet ik dus een vette smoes verzinnen)

wie helpt me uit de brand?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Mac, ik zou als ik jou was even rustig aan doen en gewoon naar de sauna gaan als je daar zin in hebt :) Als je zo gaat denken van: ja maar misschien ben ik wel zwanger... Dan leef je elke maand alsof je al zwanger bent en misschien ben je het wel niet eens dan. En geloof me, het is niet leuk om steeds met alles rekening te houden en dan erachter te komen dat het voor niks geweest is.

Dus echt, doe gewoon waar je zin in hebt en je merkt het vanzelf wel als je zwanger bent :)

Op deze manier fok je jezelf alleen maar op steeds.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoezo ik heb even zin in een dikke vette hap :(
    Heb mn viend naar de snackbar gestuurd voor een berehap met satesaus + patatje oorlog met extra veel saus...

Gaat lekker hier :p

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @lynn: Ja, bij jullie ook al? Ik ken mensen die zelfs 2x door de pil heen zwanger zijn geworden… :rolleyes:

@Mac: Achja, zolang het leuk blijft is een keer extra klussen idd helemaal niet erg :)

@Kristel: Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! Mijn gevoel klopt vaak ook wel… :)

@Sammie: Bah, 12 teken :S wij zijn vandaag ook met onze hond wezen zwemmen en in het bos geweest. Ook maar ff extra goed controleren dalijk. :confused:

Ook ik hoop niet misselijk te worden, heb namelijk min of meer een kotsfobie! Echt één groot drama als ik moet overgeven. Mja, dat went wel na een week of 2 :)

@Sterretje: Lekker strandweer vandaag hé! Ben na 2 daagjes ‘zwemmen’ al een paar tintjes bruiner geworden :D

@Mac: Ik zou ook voor je testdag naar de sauna gaan! Er zijn zoveel mensen die er pas later achterkomen dat ze zwanger zijn en die laten echt niet alles.
    Al zou ik waarschijnlijk ook erg twijfelen… ;)

Vandaag weer lekker wezen zwemmen en in de zon gelegen! Ook even met de hond gezwommen, ons oudje van 14 ging helemaal los :) Daarna gezellig met vriendlief op het balkon gezeten, glaasje drinken erbij en lekker kletsen.

Er lagen vandaag trouwens mensen met een baby’tje van een maand of 8 naast ons. Kindje zat onder een parasol met wat speelgoed en werd af en toe ‘ondergedompeld’ om af te koelen. Ze is één keer ingesmeerd toen ze aankwamen en daarna niet meer. Mensen gingen na ruim 3 uur dus weg met een verbrande baby :S Heb echt zitten twijfelen of ik er iets van moest zeggen, want je zag ze verkleuren… Maarja, die ouders zaten erbij dus zien dat zelf ook wel lijkt me.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,723
    3,158
    113
    Female
    Ik werk op het gemeentehuis als administratieve medewerker.. neej we blijven dit jaar lekker thuis ga jij nog op vakantie?

groeten Nicole

Share This Page