@kim dat is best griezelig zeg!!! hahaha.. eeen eendje hoort ook in het water ..hahaha.. opzich best wel een mooi gebaar als je kindje wordt geboren op de dag dat je oma is overleden, maar ook weer een dubbel gevoel, want het is een dag van rauw en een dag van vreugde.. ben jaloers op jullie zembadjes..hahaha..
hej ik zie nu pas dat sterretje ook haar kindje in augustus vewacht!!! wordt een drukke maand zeg.. als sterretje ook nog gelijk heeft!!! hoe vaak komt het eigenlijk voor dat een beeb op de dag zelf word geboren??? Ik ben precies o ptijd geboren, mijn zus 2 weken te vroeg en mijn broertje was te laat.
Ben ik weer eventjes @Sam: Ohh dat ziet er lief uit, je hondje zo voor op de fiets! Lijkt me wel leuk om zo met de hond te fietsen, al denk ik niet dat de mijne het zo leuk zou vinden... @Mum: Ik kan sinds vandaag weer normaal mn eigen shirtjes aan ja Eerder moest ik nog een buikband erbij dragen omdat ze anders iets te kort waren. Niet vanwege mn buik, maar door mn (.)(.) omdat ie zo groot waren dor de stuwing Maar dat is nu bijna over gelukkig Wat broeken betreft zal t nog wel ff duren voordat ik die weer aan kan... Ik heb echt flink dikke bovenbenen gekregen en mn bekken is breder geworden, dus ik denk dat t nog wel een paar maanden duurt voordat ik ze weer pas.. @All: Vrouw van CB was er net, maar was niet echt byzonder allemaal.. Gewoon even alles doorgesproken over de zwangerschap, de bevalling en hoe het nu gaat met Yentle, mij en ons als gezin.. Over 2 weken heeft ze haar eerste afspraak staan en 2 weken later krijgt ze haar eerste prikjes.. Heb nog even gevraagd over t spugen en Yentle drinkt echt hartstikke gulzig.. We konden Johannesbroodpitmeel (ofzoiets) door de voeding doen om t iets dikker te maken, maar nu zijn we vergeten te vragen waar je t kan kopen en hoeveel er dan door een fles mag... Handig Ben er nu weer vandoor, even boodschappen doen!
@mum ik ben ook erg benieuwd of emma gelijk heeft. DREAMER HEB JE AL WAT VAN EMMA GEHOORD..:d...hhaaha..
Bos: 11 Augustus Kim: 16 Augustus Emma: 12 Augustus Mum: 9 September (9-9-09 ) Agneta: 24 September Sterretje: 20 September Zie net dat ik nog helemaal niet gegokt had! En nu ben ik écht weg
@ Kristel: ow heerlijk weer je eigen shirtjes aan... *is jaloers* ja broeken zullen bij mij ook een probleem worden denk ik... ik had helemaal geen heupen voor de zwangerschap en nu heb ik flinke mijn normale broeken krijg ik bijna allemaal niet verder als net boven m'n knieeen K weet wel dat ze bij het kruidvat voeding hebben met Johannesbroodpitmeel erin (zit ook vaak in bier ) maar waar je het los kunt halen geen idee... even bellen anders...
@ Kristel: wat doe je me aan?? 09-09-09 neeeeeee laat maar... duurt nog veel te lang en ons kindje moet heel zijn/haar leven aanhoren dat t goed gemikt heeft op die dag... en ik dus ook, nee doe mij maar gewoon een augustusbeebje
@mum dat is minder als je die kwijt bent. mijn zembadje is ook maar 2 meter breed en nog geen 50 cm hoog hihi dus da tis maar heel weinig. @dreamer (poll) agneta 18 augustus sterretje 12 september @matta ja zo denk ik ook wel hoor, zou ook geen ramp zijn maar ja dan het toch dubbel. 4% bevalt op de uitgerekende datum @kristel dat krijg je gewoon in de supermarkt en daarop staat aangegeven hoeveel erin mag, geloof dat we op de opvang 1 schepje op de 150 ml ongeveer doen maar dat staat dus gewoon op het pak. en je krijgt het van brinta en nog wat andere merken bij de babyvoeding. ik ga zelf pizza's maken. heb gist en varkensvet in huis gehaald net dus ga het is even proberen. de buurman van mijn ouders (die vorige week ook papa is geworden) die is italiaans en had van de week pizza zelf gemaakt en had het me helemaal uitgelegd hopelijk gaat het lukken
@Kim: zo jij gokt Agneta vroeg @Matta: nee, nog niks gehoord van Emma. @Kristel: je kan het bij de drogist en in de supermarkt halen als het goed is. Ik heb iedereen bijgewerkt van de poll.
Wat een geklets hier alleen maar over ijsjes en honden ongeveer hahaha! Pff tandarts is alweer ff voorbij maar die verdoving blijft nog wel ff doorwerken, grr.. bek staat helemaal strak aan de rechterkant maar ja het is weer achter de rug. Kies is weer opgevuld en hopelijk krijg ik geen andere gaatjes meer in de zwangerschap!! Grrr. Me moeder was meegeweest en ze heeft hier gelijk gestofzuigd en de plee schoongemaakt, handig! Met dit weer heb ik het strijken maar uitgesteld tot vanavond.. veel te warm om nu te doen.. @ Juffie fijn dat je tas weer terecht is, maar hoe komt dat ding in vredesnaam in de wasmand terecht?? @ Mum ik kom ook wel bij je in het zwembad *rent en plonst heel hard erin* oeps al het water is er uit hahahaha... Ik hoef geen ijsje nu, straks wel, maar ik voel de rechterkant van me mond niet.. drinken voelt ook al zo raar.. Wat een vervelende kat die van jullie, dat is precies de reden dat die van ons 's nachts op zolder zit! Dat beest heeft de hele woonkamer in het verleden 's nachts afgeragd en was het op een gegeven moment zat. Nu nooit meer last van!! Wel bijzonder van die kraan @ Hilli, je kindje voelt met 16 weken nog een beetje als geplop in je darmen, zo voelde ik het toen tenminste. Twijfelde of het hem was, maar achteraf was het hem toch! Nog een paar weekjes en jij zit ook al op de helft! @ Emma spannend telkens die voorweeën van jou.. ben benieuwd wanneer het doorzet! @ Kim bij jou blijft het ook spannend, en wat lief van je broertje dat ie zoveel geeft gewoon de helft van de stokke zo hee! Hij moet maar niet meer teruggaan naar Afghanistan hoor.. Storneren gelukt? Vervelend die bedrijven. Hoe ze er dan weer bij komen ineens @ Red ik snap niet hoe jij met die misselijkheid mac donalds kan blijven eten.. de gedachte aan de mac laat me hier al ongeveer overgeven 20 weken echo duurde hier iets korter dan een half uur trouwens meestal duurt het ook niet langer dan een half uur. Alleen als er wat bijzonderheden zijn, zoals bij juffie was met het gewicht. Nog positiekleding gevonden? Hier begon het aankomen pas met ruim 16 weken.. en toen vloog er ineens ook 5 kilo bij dus maak je geen zorgen komt er vanzelf wel bij, en dat kan plotseling zeer snel gaan. Had je al buikfoto's? @ Gaby ik maak gevulde eieren ook ongeveer op dezelfde manier, alleen geen curry is dat echt lekker? Wanneer is suus bruiloft eigenlijk, deze week toch? Hoe gaat het spuiten, lukt 't nog? @ Ukkie ooh vervelend he die bekkeninstabiliteit.. gelukkig hoef je niet zo lang meer op het werk. Werkgevers hebben daar inderdaad niet zoveel begrip voor nee. De arbo vroeg aan mij ja bi is eigenlijk een misleidende term en heeft gradaties dus zo erg hoeft het niet te zijn. Ik zei ik kan soms niet eens op mijn voeten staan zoveel pijn heb ik. Ze hebben gewoon geen idee hoe pijnlijk het is! Sterkte nog maar even ermee. @ Ryanne hoe was het bij het cb? En d'r naveltje aangestipt? Is ze wel heel rustig tijdens het wandelen? @ Dreamer helemaal logisch toch dat je het wachten zat bent. Sja het heeft geen nut om te zeggen denk ik en weet ook niet of je het wil wilt horen, maar ik ken het gevoel nog als de dag van gisteren. Het idee dat klussen waarschijnlijk toch kansloos was. Ik wilde ook geen sex meer eigenlijk. Weten dat het er op een dag waarschijnlijk wel zou aankomen, maar wanneer, en hoe lang nog wachten? Wanneer zou er een man met zaad beschikbaar zijn?? Hopen dat er niemand in je omgeving zwanger wordt, dat vond ik altijd zwaar om dat zo in het echt mee te maken. Me collega's werden na een zucht ongeveer zwanger, grr. Maar toen het er ineens was, ongelofelijk was dat. Ik wens jou zo erg hetzelfde. Ik ken niemand die ik nog meer een kindje gun dan jullie 2. Helaas kan ik niet jullie verdriet verlichten of wegnemen maar weet dat het kindje er op een dag echt zal zijn. En dan zal het zo mooi zijn. Ik hoop heel erg dat het voor jullie niet al te lang meer hoeft te duren, duim echt enorm dat het dit jaar nog kan! @ Eva lieve Eva en Gerrit ik had jullie al gefeliciteerd, hier ook nog even van harte met jullie mooie zoon en wens jullie al het goede voor de toekomst! @ Agneta lekker uitgeslapen?? @ Matta goh jij ook al lang uitgeslapen.. @ Sammie zo jij lijkt best wel afgevallen! Strak hoor! Hoest met je oor? Hier volgende week weer kno, zal wel weer alleen in mijn oor porren worden. @ Kristel ah wat vervelend dat spugen, zielig is dat he. Maar gelijk overstappen naar de andere voeding weer! Wat is je buik alweer mooi plat trouwens! Wow! Johannesbroodpitmeel verkopen ze in sommige supermarkten, en anders in van die natuurwinkels! @ huisdieren mijn kat die had even geen zin om de kattenbak te gebruiken, dus heeft ze op andere dingen in huis gezeken.. lees mijn trouwjurk die tijdelijk in een hoekje lag. Gelukkig waren het alleen een paar druppies op de hoes!! Heb het ding gelijk ergens anders opgeborgen. Trouwjurk is heilig voor mij. @ Geboortekaartjes heb nog geen idee eigenlijk wat we willen.. binnenkort maar weer eens kijken. @ draagdoeken ik wil er 1 van babylonia, over die minimonkey's en soortgelijke dingen heb ik zoveel slechte verhalen gelezen. Gewicht schijnt slecht verdeeld te worden wat zwaar is voor 1 schouder. @ tepels wanneer veranderen die eigenlijk? Me borsten groeien maar door, moet telkens weer grotere beha's kopen maar tepels verandert niet zoveel aan. Zal later wel gebeuren. Ach nu kan ik nog behaloos naar buiten @ honden in mandjes dat klinkt wel heel leuk, en persoonlijk zou ik mijn kat er wel eens in willen doen gewoon om te kijken hoe ze reageert.. Nu heb ik geen zin meer om op te staan ook..
@ Kim: Groot genoeg om even af te koelen toch Ow lekker zelf pizza maken jammie, maar varkensvet... ieuw dat klinkt echt vies... @ Dees: Fijn dat je kies weer is gevuld lief van je moeder zeg en goed dat je het strijken hebt uitgesteld!! heerlijk dat je geen last meer hebt van je kat... wij hebben wel een zolder maar met vlisotrap helaas en om dat beest nou steeds naar boven te sjouwen met bak en al of daar een extra bak neer te zetten... ik baal er wel goed van want kan ook niks leuks op tafel of in de vensterbanken zetten, hij flikkerd alles op de grond... Koud hé het zwembad ow jij hebt ook zo'n k*tkat (sorry) deze kat is me heel veel waard hoor en hou ook zeker van dat beessie, hij mag hier oud worden, maar daarna komt er NOOIT NOOIT meer een kat in huis... doe mij maar een hond, die kan je nog wat leren/afleren...
ow ja heb ff lekker gedobberd op mijn luchtbed op t zwembad toch wel warm zo in de zon... zit nu weer aan een ijsje
aaaaahhhhh er komt hier achter de achterdeur het geluid van een sissende slang vandaan durf niet te gaan kijken...
@kim waar heb je de varkensvet voor nodig?? zit dat ook in pizza??? yes iik hoor bij de 4%, voel me zeer vereerd!!! haha..
@desiree strijken is idd veel te warm om te doen. vervelend van de verdoving. deed die spuit geen pijn? @dreamer ja had opeens een ingeving haha @mum ja je kan ook olijfolie gebruiken maar hij is italiaans en kok in een super goed italiaans restaurant. zit in een boterkuipje en ziet er uit als een soort bakvet maar dan wit. ruikt ook niet echt ergens naar. een sissende slang??? hmm vreemd hoor. komt de buurjongen net langs om te zeggen dat hij een feestje geeft vanavond. dus ik zeg vind i kwel netjes van je dat je het ff komt zeggen. ouders zullen wel weg zijn, hij is in de 20 denk ik. maar nu heeft hij dus al de muziek keihard aanstaan en hoor ik alleen maar boemboem.. heb nu al koppijn van dat gedreun. pfff als dat de hele dag en avond zo door meot gaan word ik gek denk ik.
@matta oh echt ben jij op de uitgeekende datum geboren leuk hoor ik was 3 weken te vroeg varkensvet doe je door de bloem heen samen met het water en de gist en dan kneden..
@mum sissend geluid??? is dat niet gewoon een band die leeg loopt?? anders vraag je even of je buurman wil kijken..ahhaaha.. of je kijkt uit je slaapkamer raam... toch wel lekker he, .. zo'n opblaas stoel met drink ding lijkt mewel wat..ik denk dat je snel genoeg aan het water went! Oja, jij krijgt een ijsbaby..hahaha.. Ikhoef ook geen katten meer, zoveel bende maken ze ook!!! vooral die van ons.. ik bedoel dan heb je al een kindervergrendeling op de vriezer en dan mollen ze zelf die.. echt geniale katten heb ik!!! @dreamer heo gaat het?? wat heb jij gedaan vandaag??
@ mum Het is wel een kutkat ja maar ook echt ons katje, ze mag hier oud worden maar daarna komt er nooit meer van mijn levensdagen een kat in huis. Wil wel een hond later Is die sissende slang weer weg uit de tuin? @ Kim Wat is varkensvet?? Komt dat van een dood varken af? Als dat in pizza zit dan brrr.. Balen al dat gebonk, misschien kan ie de bass wat lager zetten? (scheelt ene hoop al) Spuit was niet zo fijn maar ja heb ergere dingen meegemaakt @ matta mijn man is ook precies op de uitgerekende datum geboren. zo ook zijn broer! Die verdoving zit alleen nog in mijn kin nu.. gaat de goede kant op, alleen nog niet snel genoeg grrr.. ik ga ff stofzuigen.. klein stukkie, anders krijg ik het te warm