Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nog een ondere water foto en dan komt er nog een foto gemaakt in venetie en een diva foto op et strand..haha.. dacht laat ik even aan jullie zien.. van italie!!!

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik, mijn liefje, en mijn 2 neefje!! mauro en delano!!
    deze is gemaakt in Venetie op het san Marco plein.. en het was hott.. pffieeuww

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    grappig...mooi helder water ook...is dat een weggooi onderwater camera of een gewone die ook onder water kan...

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree, klinkt goed meis!!!
    ik zal je wel effe een PB sturen met mn gegevens.
    Wij gaan nar Belgie of Luxemburg toe, dus niet zo heel ver...

Moet ff doorgaan met mn eiersalade tot straks dames!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    de laatste Diva foto.. hahaha.. zo noemt Emiel hem!!! dit was op ons prive strand!! een van de laatste dagen..!!

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    we hebben een gewone digitale camera
    die ook onder water kan.. het is die camera van de reclame! van die 2 kinderen die aan het spelen zijn bij het zwembad en dan gaat hij het water in met de camera!! een Olympus..!!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nou ik spring onder de douche!!!
    tot zoo allemaal!!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    straks om 20.00 komt een vriendin een bakkie doen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt helemaal geen zin in heb. ik heb het al een half jaar uitgesteld, dus nu kon ik geen smoes meer verzinnen dus komt ze zo. en laat leon me ook nog in de steek door naar de sportschool te gaan. HELP!!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar wens je heel veel succes morgen op je bruiloft!
    Dat je maar een super mooie dag mag hebben om nooit te vergeten!

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @agneta oh dat is minder leuk. maar misschien valt het wel mee

ik ben ervandoor. we gaan zo ff de stad in met ryanne, haar vriend en de kleine. is hier wielren tour ofzow in de stad.. dus gaan maar is een kijkje nemen

fijne avond

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Sammie: Lekkere buik heb jij gekregen ség. Is echt plat, en zeker voor 's avonds.

@Kristel: Ooh wat zielig voor Yentle :( Begrijp het wel dat jij bijna mee zit te huilen, tis je dochter en je bent er begaan mee hé. Het laatste dat jij wil is dat ze afziet. Goede beslissing om te stoppen met die voeding. 12.5 kilo er al af! Wauwie, knap hoor. Dat het maar aan dit tempo blijft zakken hé :D

@Kim: Ja, kga in de toekomst wel wat minder pikant moeten koken :D Hehe, anders wil die kleine nooit eten. Is het ook niet beter om niet te pikant te eten als je bv geeft? Kunnen ze daar krampjes van krijgen?

@Mum: Haha, ik zag de hond van Dreamer zich ook al nestelen in een draagdoek :D Omgekeerde wereld, kleine op de arm, hond in de draagdoek :D

Hier eigenlijk maar één datum waarop ons kleintje niet geboren mag worden. Voor mijn vader dan. 15 januari is de dag waarop zijn broer zelfmoord heeft gepleegd. En ik zit rond de 16-18de, dus gaat mss nipt worden. Maar ik hoop het echt voor hem van niet.

@Dubbellikkers: Omg! Die zijn superlekker. Verkopen ze die nog in Nederland? Ik vind ze nergens meer in België. Als dat zo is rijd ik morgen nog de grens over :D

@Matta: Roze is toch mooi? :) Wel vervelend natuurlijk, maarja, je kan er niet veel meer tegen doen hé.

@Suus: Alvast veel plezier gewenst! Voor het geval we je niet meer zien. Geniet maar lekker van het badje en je masker :)

@Bevalling: Ik wil alleen mijn vriend erbij. De rest wordt pas opgebeld als de kleine er is. Ik denk niet dat ik veel zin ga hebben om meteen iedereen rond mij te hebben zo net na de bevalling. Mja, eigenlijk maakt het niet veel uit. Op een half uur is iedereen daar :D Maar toch, kan ik toch al effe bekomen, wie weet al lekker douchen ofzo? :)

@Emma: Waar zit je meid. kWord al zenuwachtig hier! Jij moest toch na de ochtend naar het ziekenhuis niet?

Wij gaan rond 19 uur uit eten met mijn schoonouders en mss de buren van mijn schoonouders. Naar de Italiaan hier een paar straten verder. Hele goeie. Mmm, wat heb ik een honger :D

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    toch maarn iet gedouche.. vriendinnetje komt zo, we gaan samen wat eten!!! ze is ook aleen, haar vriendje moest ook werken!!

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    veel plezier Kim en Ryanne. hier is dinsdag een wielerronde.

@hilli
    die vind je hier overal in de winkels, dat wordt dus een retourtje ned en weer terug!!! haha..

fijne avond allemaal dames!!!

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hier komt zo ook visite en ook geen zin in...ben er dus vandoor.

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

agneta ... is het wel een vriendin van je dan?
    of eerder een vage kennis? want ik neem aan dat je bezoek van je vriendinnnen niet uitsteld. ;)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben ik weer ff..

@Dreamer: Ik wilde niemand anders dan Kimo bij de bevalling hebben... En maar goed ook, want ik had verder alweer genoeg mensen om me heen > Gynaecoloog, Verloskundige, Verpleegkundige, Anesthesist en Assistente..

@Mum: Jij moet nog ff wachten met bevallen hoor ;)

@Suus: Héél veel plezier morgen meid! Ben echt benieuwd hoe je eruit gaat zien :D

@Kleertjes: Wij kregen laatst ook een of ander jurkje.. Vreselijk! Maar wij zeggen t dan ook gewoon ;)
    En als mensen zich dan beledigd voelen, tja, niet mijn probleem... Op t kaartje staat duidelijk een envelopje als kadotip met in kleine leters erachter dat we voor iets groots sparen voor Yentle.. Als mensen dan nog zo eigenwijs zijn om iets te kopen dan moeten ze ook niet zeiken als we t niet mooi vinden :p

@Eten: Wij gaan een rijst/gyros schotel eten (met knoflooksaus natuurlijk :D)

@All: Net wat nieuwe kleertjes geshopt! Normale broeken krijg ik voorlopig nog niet aan, dus moet nog steeds van die stretchbroeken aan :( Ja, kan wel normale broeken aan (spijkerbroeken ofzo dus) maar dan moet ik meteen maat 44 ofzo nemen terwijl ik 38 heb, maar anders krijg ik ze niet over mn bekken heen... Ik hoop echt dat mn bekken weer snel 'inkrimpt' om t zo maar te noemen!

Ook dat Johannesbroodpitmeel gekocht.. We hebben t bij de natuurwinkel gekocht, want t is daar goedkoper dan bij de drogist.
    Bij de drogist koop je t namelijk als Nutriton (van Nutrilon) en dan betaal je voor t merk ;)
    We hebben t net geprobeerd en ze moet meer moeite doen om de fles leeg te krijgen en er loopt dus niks meer uit haar mond tijdens het drinken :D Hopelijk spuugt ze nu ook niet meer!

17. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    mecha het was wel een vriendin maar de laatste tijd zeurt ze alleen.

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden ben ik weer.

Lekker geshopt... naja voel me net zo'n oude oma want kan 't amper volhouden en natuurlijk nergens een stoel of krukje te bekennen in de winkels.
    Ja 1x maar kon die oma er ook niet afjagen ;)

'k Heb een spijkerrokje, t-shirt en zwarte buikband geshopt bij de C&A.

@Hilli, die spijkerbroek die ik heb, ehm hoe leg ik dat uit. Als je het stukje hebt waar de broek overgaat in de buikband, dan staat de rand van de broek (dus niet de buikband) wat naar buiten, daar valt straks je buik in. Maar aangezien mijn buik nog niet zo dik is, staat die rand naar buiten. Lijkt voor geen meter en als ik er een riem overheen doe, is het zo gerimpeld. Puur omdat m'n buik nog moet groeien... hihi.
    Naja komt vanzelf. Zal 'm wel ff ruilen van de week omdat er een vlek in zit.

@Dreamer, lekker bruine bonen met stroop! Krijg ik ook zin in... hmm... twijfelt even of ik dat ook nog ga pakken. Heb nog niet zoveel gegeten, beetje chinees maar had ik geen zin in. Maar wilde manlief paaien omdat ik de afwas niet had gedaan en hij kan daar erg over mopperen. Hij vindt 't n ramp als er teveel afwas staat (afwassen vindt ie rotwerk). 't Is gelukt want heb m er niet over gehoord. Doe 't morgen wel ofzo. Normaal ben ik erg stipt... maar krijg vanzelf wel een keer nesteldrang ;)

@Desiree, vervelend joh van je kies! Ben bijna niet meer misselijk hoor. ff op tijd eten en 's morgens rustig aan doen. Soms s morgens nog beetje misselijk en 's avonds meestal met 't op bed gaan.

@Suus, heel veel plezier morgen meid!! Geniet ervan!!! Bij ons vloog de dag echt om!
    @Gaby, ook veel plezier! Klinkt goed je eieren!
    @Dreamer, haal m'n broertjes morgen op als ik naar de vk ben geweest. Wil de eerste keer graag alleen zelf 't hartje horen, vind ik toch een bijzonder moment. (liever met m'n man samen maar ja dat zit er nu niet in).

Twijfel nu tussen bruine bonen en komkommer... of allebei.

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik krijg hier ook wel wat wat ik niet leuk vind maar zeg er niks van. Kleertjes trek ik hier dan wel aan als pyjama.
    Hond heeft hier ook al een knuffel ingepikt, hihi een klein hondje. Jammer dan.
    'k Vind het onbeleefd om te zeggen dat je 't niet mooi vindt. Mensen geven 't toch vaak met goede bedoelingen. Maar ja hoop dat 't hier nog een beetje meevalt ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    zo wat hebben jullie veel afgekletst! :p

@Mum, die striemen komen van vocht, dan hou je overal toch wat vocht vast. heb het ook. Ook op mn buik ja van de dekens haha
    Mijn kont is ook ERG gegroeid haha maar ja boeiend, komt straks wel weer toch :p

@gaby, thanx voor het recpt :D

@Ryanne, jup had zo vroeg al zin in mac, heb een big mac gegeten, die had ik nog nooit gehad hahaha
    gelukkig gaat het goed met je meisje. Hoe vaak moet je naar het consultatiebureau?

@Ukkie, belachelijk dat ze er geen begrip voor hebben op je werk.. nou nog even volhouden

@Kim nog even lekker kunnen slapen dus, heerlijk.
    Asociaal zeg, ik vind het ook diefstal. Hopelijk is het nu wel goed gestopt. Balen van die striea.. die huid daar rekt dus schijnbaar ook wat mee. Mooie buik! en wat een perfect lichaam heb jij nog zeg!

@sam, gelukkig voel je je beter.. hoofdpijn met dit weer lijkt me helemaal vreselijk Ben je aan het afvallen? buikje is mooi plat! Aah wat lief dat hondje :D

@Juffie, ik zou uitkijken met meertjes. yeeh je tas is weer terecht :D

@Sterretje, druk dagje.. mooi dat de preoefdruk goed was :)

@Hilli, ozo, nou hopelijk is de bacterie helemaal weg.
    leuk he hartje luisteren :D Watvoor puppy is het? O een beagle :D leuk!

@Bos, ja vanacht volle maan :D Ben benieuwd of er hier op het forum ook wat gebeurd :p

@kristel, haai :D wat zielig voor Yentle, maar met die andere voeding gaat het dus wel goed?
    Hoe was het bij het consultatiebureau?
    Wow 12,5 kilo al! best veel al he Wat is je buik alweer plat!

@Dreamer, nee ik was gewoon thuis, lekker ontspannen.
    Dus het zet gewoon echt nog niet door. maar ja ik wacht geduldig af , het is alleen wel erg vermoeiend, want ik word er wakker van.
    hihi hond in de draagzak :p Balen dat dat ding niet past, maar weer terugbrengen dan.. Watvoor hond hebben jullie?
    De bevalling, Mark is erbij natuurlijk en mn moeder is in het ziekenhuis.. niet in het kamertje de hele tijd ofzo en ook niet tijdens
    de 'echte ' bevalling.

@Tampons, heb ze nog nooit gebruikt haha

@Desiree, gelukkig heb je het weer achter de rug bij de tandarts..

@Suus, spannend!! alvast heeel veel plezier morgen en geniet ervan

@matta, mooie fotos! venetie is mooi :D

@Striea, hier nog niks, maar goed ben er nog niet. Mn zus heeft tijdens de bevalling een inimini streepje gekregenop de onderbuik. Mn moeder heeft ook niks volgens mij.

@all, baby zit nog op zn plek hoor :p Ik heb nog geslapen tot half 2 ofzo. Toen was het over maar na een poosje begon het weer, net was het weer weg en nu begint het weer *zucht* :( Hoop dat het vanacht gewoon ophoudt, even bijslapen.

Ik zal even eten maken, beetje laat maar ja tis warm dan heb ik nooit zon honger.

Share This Page