@Red: Ik vind het eerlijk gezegd juist onbeleefd om te doen alsof je iets mooi vindt terwijl je het spuuglelijk vindt.. Ik vind dat een beetje schijnheilig... Mensen kopen het idd met goede bedoelingen, maar het is voor mensen ook wel fijn om te weten als je t niks vindt, anders blijven mensen dat soort dingen voor je kopen met het idee dta je het leuk vindt terwijl je het verafschuwt.. En als mensen er dan naar vragen of je kindje het al eens aan gehad heeft en er dan over liegen vind ik helemaal erg.. Dan zijn mensen maar ff beledigd een keertje, vind ik.. Dan kunnen ze iig de volgende keer vantevoren even vragen hoe of wat en je dan een keer écht blij maken Zo maak je mensen tenminste oprecht blij Maargoed, zo ben ik @All: ben er vandoor, eten is klaar
tja 'k weet niet. Ben er altijd mee opgevoed dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken. Als mensen vragen of je 't wel mooi vindt om 't eventueel te ruilen vind ik het een ander verhaal. Ik vind dat een cadeautje in de eerste plaats om het gebaar gaat en of ik het mooi vind komt op de 2e plaats.
Red, ik ben het met je eens, ook ik ben zo opgevoed. Maar meestal weten de mensen mijn smaak wel, dus zal ik niet zo gauw iets niet mooi vinden. Mijn stief broertje en zusjes zijn zo, dat als ze het niet mooi vinden ze het eerlijk moeten zeggen. Maar argh, hun zijn luxe gewent en zijn gewoon verwende krengen! Zo kreeg mijn broertje voor zijn verjaardag (omdat mijn stiefvader krap in geld zat) 2 lego dozen om iets mee te bouwen van 40 euro per doos. Was hij helemaal tekeer gegaan dat hij tot echt duidelijk had gezegd dat hij een schip wou van 140 euro, en die andere op een andere plek stonden van zijn verlanglijstje. Dus heeft mijn stiefvader het etensgeld aangebroken om speciaal de andere dozen terug te brengen en dus dat schip van 140 euro te halen. Nou zo ben ik dus echt niet! en zo ga ik ook echt niet mijn kinderen opvoeden, ze moeten blij zijn als ze "wat"krijgen!
Ja kijk, ik zeg ook echt niet van 'he bah wat lelijk, dat wil ik niet hoor' Ik probeer het wel netjes te zeggen; zo van: 'Ik vind het echt hartstikke lief dat je wat gekocht hebt, maar ik denk niet dat ik het haar zal aantrekken... ' of iets in die richting..
bij mij ligt het eraan van wie ik het kriijg. de meeste familie weet wel wat ik leuk vind. maar mijn schoonmoeder en familie die zijn nogal van het breien en laatst vroegen ze zal ik wat breien? (ik had net al een paar afschuwelijke sokjes gekregen). dan zeg ik wel nou......ik hou niet zo van breisel dus doe maar niet.
Zo zou ik ook zijn, maar zou niet zeggen, wat afschuwelijk ofzo breng maar lekker terug/hoef het niet.
Dat vind ik een ander verhaal. M'n schoonmoeder komt ook met dingen aanzetten van de zeeman. Is niet zo mijn favoriet, nou jammer dan. Bijv. ook een truitje waar roze in zit. Die trek ik dan alleen aan als het een meisje is en als zij toevallig komen ofzo. Ik zeg ook wel 's dat ik niet zo van bepaalde dingen hou als ze daar over beginnen. Maar 'k zou 't niet kunnen om te zeggen wat Kristel zal zeggen. 'k Denk ook niet dat ik 't leuk zou vinden om dat te horen als ik met zorg wat heb uitgezocht. Nu zoek niet iedereen met zorg wat uit
Ik vraag meestal wat die persoon wilt, weet ik zeker dat ik niet iets verkeerds koop, of ik geef gewoon geld Maar is zeeman niet je favoriet of?? Want wat is er mis met de zeeman?!
whahah heb ook al een pakje gehad avn me moeder die ik niet super vind maar ik heb niks gezegt zij vind hem zooo schattig en ik vind de tekst wel leuk . er staat i luve mummy op
Ik kom ook wel s bij de zeeman hoor maar vindt momenteel de kleertjes niet echt leuk. Tenminste niet de neutrale spulletjes. Als ze straks wat ouder zijn en de geslachtsgebonden kleertjes die vind ik wel leuk. Hihi vaag he.... maarre mn schoonmoeder is gewoon zo die koopt veel en liefst zo goedkoop mogelijk. 'k Heb liever dat ze gewoon de leukste eruit zoekt.
hahah....dingen krijgen die je niet leuk vind....Ik neem het netjes aan kijk er lief bij en leg het zo ver mogelijk achter in de kast!!! Net als hier net gezegt werd...ik ben opgevoed dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken.....ik vind het onbeleefd om te zeggen dat ik iets niet mooi vind....en ik wil ook niemand kwetsen! hahha....en ik weet het dat is zonde bla bla bla....
ik heb wel eens kleertjes gehad van de zeeman...maar eerlijk is eerlijk...zo'n goede kwaliteit is het nu ook weer niet....ik heb een aantal rompers en die zijn snel kapot enzo.... Je kunt beter goed in de uitverkoop kijken en dan is het vaak bijna even duur! Als merkkleding in de uitverkoop gaat dan is het meestal goedkoop!
sorry trouwens daar ben ik ook weer een keer!!! Kan er niets aan doen maar de ene keer heb ik wel tijd en de andere keer helemaal niet!!! hier alles goed!!!
Wij kopen overal kleertjes Bij de Prenatal, Hema, V&D, Zeeman, Wibra, H&M.. Het boeit mij allemaal niet zo waar t vandaan komt, als t maar leuk en goed is En ik moet zeggen.. Ik had bij de Prenatal 2 hele leuke overslagrompers gekocht, en die zijn al naar de kl*te gegaan voordat ik ze überhaupt bij Yentle aan kon doen.. De drukknoopjes vielen er zo vanaf toen ik ze open maakte Dat is gewoon belachelijk! En de rompers van de Zeeman vallen héél groot.. Yentle heeft maat 50, maar in mt 50 van de Zeeman kan ze kamperen Op dit moment vind ik de kleertjes van de Wibra beter dan die van de Zeeman, als t om goedkope dingen gaat... En nu ben ik weer weg Dvd kijken nog even en lekker chocolaatjes eten (en daarna Yentle in bad doen en weer flesje geven en daarna hopelijk slapen ) Slaap lekker alvast allemaal! *zwaai*
is iedereen nu weg nu ik er ben? kristel 12.5 kg alweer goed jho! hier ook weer 6 kg eraf.....ik ben al wel weer op het gewicht voor de zwangerschap alleen er moest toen al wat af....dus ik moet nog 19 kg...ben gestopt met roken voor julian en mijn auto en op mijn eigen heeft de afgelopen jaren flink mee geholpen! ik ben nu bij een dieetiste en het gaat heel goed gemiddeld verlies ik 1 kg per week...dat is eigenlijk te veel...maar goed ik eet goed en geef bv..... nog over kleertjes op net op de bijenkorf 2 mc gregor en 1 tommy hilfiger broekje gekocht voor 39 euro!!! super trots op mijn eigen!!!!
@ lynn leuk die kleertjes he van tommy en mc gregor.. heb zelf ook ralph lauren gekregen ook super leuk. Sale is altijd mooi meegenomen Jij valt ook goed af.. knap hoor.. hoe lang wil je nog bv geven? @ kristel nou ik snap wel dat je zegt tegen die persoon van dat jurkje.. bij jullie stond het duidelijk in het kaartje. Prenatal kan de kwaliteit best wel wisselen hoor ik altijd. @ zeeman eigenlijk nog nooit geweest.. wibra ook nog nooit.. trekt me niet zo. Niet dat ik er iets tegen heb hoor. Allemaal lekker gegeten? Ik ga nu ff strijken.. en tv kijken..