Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jeetje wat kletsen jullie veel zeg!

heb ff gauw overheen gelezen.. zag dat emma weer gevonden was en dat alles nog zit.

en heb een aantal keer de vraag voorbij zien komen of t spuite nog lukt.. en jewel t gaat nog wel goed.. af en toe doet t me wel echt zeer.. zoals nu voel de spuit van een half uur geleden nog in mijn buik.. en die plek doet nu ook echt zeer..maar jah..
    heb tot nu toe nog maar 2 blauwe plekken gehad.... eentje is nu helemaal geel.. kan ook bijna geen geschikt plekje meer vinden..haha

nou weltrusten allemaal

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

zo nog 2 daagjes en danb lkkr naar huis heb het hier nu toch wel gezen na 2,5 wk tis erg leuk maar ben de hitte beu(hoorde dat in NL ook warm is?) maar gewoon lkkr je eigen huisje spullen enzo, de kennisse komen morge weer terug dus morgen nog ff aan de schoonmaak hier zucht puf steun kreun ;)

ben erg benieuwd wie er als eerste gaat bevallen;) gaan ff broodje frikandel eten

xx

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden
    hier is het begonnen, om 3 uur verloor ik Vocht en daarna om de 5 minuten weeën
    we zitten nu in het zh en wachten op de gyn want weet nog niet hoeveel ontsluiting ik heb.
    De weeën doen wel echt zeer maar had ook niet anders verwacht.

@ mum ik dacht zet zelf maar een berichtje erop aangezien het nog zo vroeg is. Ik kijk straks wel ff of ik sms of zelf nog een bericht stuur via de iPhone

toch met volle maan trouwens.
    Fijne dag allemaal

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Update: 3 cm ontsluiting

5. Whoehoe Kim spannend je kan het meid!! Zet 'm op!

*aan monitor gekluisterd zit nu*

Nee helaas, moet naar de fysio en daarna werken. en ben moe heb zo slecht geslapen!
    De rest ook werkse wie moet werken

Gaby jij ook veel plezier vandaag ;)

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oeh kim wat spannend meis!
    Heel veel sterkte en succes!
    Nog ffies en jullie mannetje is er wow!

Denk aan je!

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kim: waaah was spannend en nu kan ik t niet op de hoogte houden vandaag! wil iemand me op de hoogte houden??????????? (ben op de bruiloft van suus vandaag)

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    aah kim is aan het bevallen :D je kunt het!
    Spannend! en toch met volle maan ja :) Heel veel succes, hoop dat alles goed gaat. geniet ervan straks!

@all, hier alles goed, vanacht nergens last van gehad! heerlijk geslapen dus.
    Hoe is het verder hier?

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    whaaaaaaa kim!!!!
    spannend. heel veel succes vandaag en heel snel heb je je mooie mannetje.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Nou hoor... ik moet altijd al wachten omdat ik (bijna overal) de jongste ben
    en nu moet ik wéér wachten ;) :p

@ Kim: Jouw buikkie maakt echt nog even een groeispurt :D mooi buikje hoor!!

@ Suus: Ik ben veel te laat maar wil je toch nog even: DE MOOISTE DAG VAN JE LEVEN
    wensen!!! Geniet ervan meid!!!!

@ Matta: gaaf dat jullie dat kunnen met jullie digi cam. :D staat je sexy die duikbril
    :p

@ Hilli: Jij had het dus ook verkeerd begrepen :p, lag het iig niet aan mij... :D
    Wat erg van je broertje zeg... tjee das niet niks...

@ Kristel: Begin jij nou ook al? :p
    Lekker geshopt?

@ Emma: Jij een beetje dezelfde kwaaltjes als ik dus... striemen trekken ook echt
    heel langzaam weg... en idd onze kontjes slinken straks wel weer hihi :p

@ KLeertjes: Ik heb hier net als Kristel kleertjes van overal en nergens...
    ik koop voor mezelf ook geen hele dure dingen, krijg ik alleen maar spijt van als
    ik er naar een paar weken al op uit gekeken ben en het niet meer aan trek... ga liever
    1 keer in de maand goedkoop shoppen als 1x in de 3 maanden duur shoppen :p
    ik weet nog niet wat ik zou doen als ik iets krijg wat ik niet mooi vind, ligt er
    heel erg aan van wie ik het krijg denk ik!!

@ Lynn: Mooi ventje is en blijft het :p

@ Juffie: geen internet verbinding in mijn zwembadje, maar zat gistermiddag wel lekker
    buiten hoor met de laptop :D

@ Knarboor: lekker zo'n vakantie, maar t is ook altijd heerlijk om weer naar huis te gaan :D

@ Kim: Whaaaaaa je bent begonnen!! Net op tijd de laatste buikfoto gemaakt... :D
    HEEL VEEL SUCCES MEID!!!!
    ik hou mijn telefoon vandaag goed in de gaten...
    ik moet straks alleen ff naar de vk, verder heb ik geen plannen dus dat komt goed uit!!

Sorry dames dat ik gister ineens zo snel weg was, vriendlief was thuis en ik ging douchen en me klaar maken om naar de verjaardag te gaan, en toen ik beneden kwam had ie de laptop al opgeruimd... gisteravond geen puf meer om even te komen spieken...

straks om 10.30 uur weer op controle bij de vk... ben benieuwd,
    wil het wel even hebben over mijn hoofdpijn, daar ben ik niet zo gerust op...

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Spannend meid! Je kan het :D Hihi, volgende babytje in aantocht. Ben altijd zo benieuwd hoe ze eruit zien :D Spannend!

@Mum: tis niet mijn broertje, maar mijn vader zijn broertje. Ik heb hem nooit gekend, want ik was nog maar net geboren. Maar kdenk niet dat mijn vader er ooit helemaal overheen komt. tWas ook één van zijn beste vrienden.

tIs hier nu binnen al 24 graden. Dat is wel het nadeel aan een dakappartement met een zuidterras. Volle zon staat er constant op hé. kHeb de waaier al klaarstaan voor als ik het niet meer uithoud. Nu heb ik alles nog openstaan en trekt het wat, maar dat gaat niet zo blijven vrees ik :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: ow het broertje van je vader, ja kan me voorstellen dat het dan moeilijk is voor je vader als zijn kleinzoon op die dag geboren zou worden...

Ben wel heel benieuwd naar de kleine man van Kim, we weten ook nog niet hoe hij gaat heten hé... dus echt spannend :p

he bah ik heb steeds van die spannings buikpijn, van die buikpijn die opkomt als je examen moet doen ofzo, of voor een spannende attractie staat te wachten in een pretpark... getver!!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    JAAAH :D

Er wordt een beebje geboren vandaag! *doet een vreugdedansje*
    Ik wist t gewoon toen ik op stond vanmorgen dat er vandaag iemand zou gaan bevallen :D

Kim, meid, zet m op! Je kunt het :D
    Hopelijk gaat de bevalling lekker snel en heb je heel gauw je kleine man in je armen :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    misschien worden er wel 2 beebjes geboren vandaag :p, heb Emma ook nog niet voorbij zien komen :D

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, en nu de rest even:

@Suus: Er gaan er nog velen komen hierna, maar voor nu: Dat het vandaag maar de mooiste dag van je leven mag worden tot nu toe en geniet van elke seconde, want het is echt zó voorbij! :D

@Gaby: Ik vind het echt heel knap van je dat je zo relaxt omgaat met t feit dat je moet spuiten elke dag... Helemaal omdat je dus hartstikke bang was (of ben je t nog steeds?) voor naalden! Ik hoop voor jou dat je het maar een keer hoeft te doen en dat t dus meteen raak zal zijn!

@Emma: Fijn dat t wat rustiger is geweest vannacht! Ik weet echt precies hoe je je nu moet voelen met al die voorweeën steeds en valse alarmen... Het is zo uitputtend gewoon.. Ik hoop echt voor jou dat het gauw doorzet, want op deze manier is het bijna niet vol te houden en je hebt je energie echt hard nodig binnenkort! *knuffel*

@Mum: Ik hoop voor je dat de hoofdpijn niks betekent verder en dat t dus 'gewoon' komt door de spanning.. Het is namelijk ook hartstikke spannend allemaal dus aan de ene kant is t ook niet vreemd :)

@All: Jeej, Yentle heeft niet meer gespuugd sinds we dat spul door haar fles doen :D
    En ik ben gisteravond voor t eerst met haar gaan wandelen met de minimonkey.. Ging best wel makkelijk eigenlijk!
    Zometeen Angel even uitlaten en dan neem ik Yentle ook weer in de draagzak mee, echt een stuk fijner dan dat ik de kinderwagen mee moet nemen :D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Jawel hoor ;) Om 9.00 uur heeft ze nog een berichtje gepost :D < (hehe, zwangerschapsdementie... )

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja zag het net idd... idd zwangerschapsdementie :p

ben nu even weg, moet op controle bij de vk... tot straks...

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Wat fijn dat Yentle niet meer gespuugd (gek werkwoord :D, klink wel mooier dan overgeven) heeft :)

@Mum: Kan ook kleindochter zijn hé ;)

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ff snel maar de hond wil er ook uit.

@Kim, wat super! heel veel succes, sterkte en kracht de komende uren! Hopelijk mag je snel de kleine in je armen sluiten zonder al te veel complicaties!! Ik ben de hele middag weg maar k hoop hier vanavond een mooi berichtje te kunnen lezen!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Ja idd, spugen klinkt wat minder 'erg' zeg maar, weet ook niet waarom ;)
    Heb je trouwens geen ventilator ofzo? Dat is echt wel lekker als het zo warm is!

@All: Ben er even vandoor; even mn haar enzo doen en dan Angel uitlaten samen met Yentle :)

Deel Deze Pagina