@Mum, haha snap dat je schrok. ben ook heeeel benieuwd hoe het nu gaat Dus jullie gaan vanavond even op visite? gezellig
@Kim: whaaaaaa spannenddddddddd meis Heel veel succes met de bevalling! Ik hoop dat ze airco hebben daar in het ziekenhuis. @Suus: wat een prachtig weer voor trouwfoto's zeg! Ik hoop dat jullie het een beetje uithouden in de dikke kleren. Ik wens jullie nogmaals een prachtige dag! @Gaby: kan me voorstellen dat je opziet tegen de punctie meis. Maar ik hoop dat er maar 1 punctie nodig is om jullie hele kinderwens te vervullen! @Emma: rustige nacht gehad dus, dat is mooi! @Bos: ook nog alles stilletjes bij jou? @Kristel: fijn dat ze niet meer spuugt meis! Voel jij je al beter? @Sam: kan goed een cycste zijn ja. Als je teveel pijn houdt even langs de ha gaan. @Mum: geniet maar van je bad! En het is echt ijskoud altijd he, hoe heet het buiten ook is. Wel lekker! Soms mis ik mn badje wel
@ Dreamer: Ja hoe warmer het buiten is, hoe kouder dat bad haha ik ben er op dit moment echt superblij mee met dat bad, als ik er ff in bed geweest, al is het alleen met mijn voeten dan ben ik weer ff afgekoeld...
Nog geen nieuws van Kim? Kimo had Yentle ook heel streng toegesproken de avond voor de bevalling.. @Matta: ziet er mooi uit jullie huisje! Ben er weer vandoor.. Heb ontzettend hoofdpijn
@ Matta: is goed, zie je wel verschijnen @ Kristel: nope nog geen nieuws helaas... wat luisteren die kindjes allemaal goed zal vriendlief die van ons ook even toe laten spreken als hij/zij mag komen... Dikke knuffel voor je hoofdpijn meis... vind het trouwens wel snel dat ik weer op controle moet... a.s. maandag alweer s'middags controle en sávonds de echo... en dan belt ze me zaterdag nog voor de klachten...
@Mum: hier stond het bad na 4 uur smiddags ook nog is vol in de schaduw Dus afkoelen kon je wel! En had hem echt vol zitten, dus enkel mn benen was al bijna tot aan mn navel (had nog een slag groter) *springt er even bij Mum bij*
@ Dreamer: Gezellig die van ons krijgt pas schaduw om een uur of 5 en dan van de schutting dus dat gaat vrij langzaam en duurt ook wel ff voor het hele bad in de schaduw ligt... als ik er in ga staan komt het water net boven mijn knieen uit... gelukkig maar anders moest ik gelijk met mijn halve lichaam dat koude water in hihi...
ga even mijn boek erbij pakken, die moet uit blijf wel achter de laptop zitten (zit weer buiten) en f5-en hoor
hey hey kim???????????? hoe is het, hou je het nog vol? bos ja het was die ene vriendin. haha. gelukkig is ze niet zo heel lang gebleven. gaby ik hoop echt dat dit de laatste keer is dat we deze banner bij jou zien!!! leon heeft gister voor mij het bad opgezet in de tuin.......heel lief natuurlijk. heeft ie er geen water in gedaan ik was net op kraamvisite nou en het is toch een schatje echt helemaal verliefd! was vanmorgen op het nieuws echt verschikkelijk nieuws........een stel was op vakantie in frankrijk met hun 7 weken oude baby. wilde ze een foto maken bij een soort van rotspartij bij zee. laten ze de kinderwagen los flikkert die kinderwagen in zee!!!!!! met baby erin. g*dsa**me hoe kan je dat nou doen echt verschikkelijk gewoon.
@kristel tnx meid, mooi dat yentle zo goed reageert op haar nieuwe drinken! @mum dat is toch normaal als je bijna uitgerekend bent.. dan houden ze je toch altijd goed in de gaten?!
ja ik las het op msn.nl!! verschrikkelijk gewoon.. snap het niet.. ik wil ook heel graag een groot diep zwembad..hahaha..
@ Matta: ja dat ik goed in de gaten gehouden wordt vind ik prima hoor heel goed zelfs... maar normaal zou ik nu elke week naa de vk moeten, en tja donderdag en maandag is dan wel kort op elkaar... vind het niet erg hoor hoop dat Kim haar kleine ventje inmiddels in haar armen heeft!! aaahhh de buurvrouw past op haar kleinkind, een baby zo te horen, t arme kind huilt al een kwartier en is niet van plan stil te worden... en maar lachen tegen het kindje...
@ Agneta: Verschrikkelijk verhaal zeg... @ Matta: Als je op f5 drukt wordt de pagina vernieuwd, dus krijg je meteen de nieuwste berichtjes te zien heel handig...
ohhhhhh oke.. wat een moooi trucje.. die ga ik even onthouden!! @hili wil jij weten wat jullie kindje wordt??