Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

Emma.. wat vervelend zeg! Ik hoop dat het wat afzakt en dat je nu snel mag gaan bevallen. Dan heb je dat ook gehad ;)

Mum.. succes bij de paartjes én met het halen van w.c. papier ;)

Hilii.. veel plezier met de kleutertjes in de warmte. Volgens mij wil het vanavond pas gaan regenen.. en hier pas morgen avond :D Wat een geluk!

@ Nacht,.. hier ook erg onrustig geslapen.. met de waaier aan dus geen last van muggen maar wel last van lawaai! Ook een zere nek er aan overgehouden.. en na 3 dagen zoveel slaap ben ik ook helemaal door mijn slaap heen. Ik was al om 07:30 wakker! Bleeg..

Zo naar Eva.. even bakkie doen en dan richting het ziekenhuis naar de kleine man. Vanmiddag/vanavond ben ik wel weer terug..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

bruiloft was super leuk.. maar met de trouwfoto's maken was t zo heet en pal in de zon dat suus bijna van der stokje ging..dus de trouwfoto's hebben we net niet helemaal af kunnen maken.. dat ging gewoon niet.. ben ook verbrand op mijn rug en schouders door daar alleen maar bij te staan...
    maar verder is alles echt volgens t boekje gegaan.. behalve dat in de school t brandalarm af ging en de brandweer op de stoep stond :D dat was wel lachen.. suus had meteen wat foto'tjes met de mannen gescored.. en eentje in de auto haha...

zometeen de pokke zooi hier opruimen en dan de auto inpakken..

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: ik denk het ook door Kristel.
    Je kan geen zwangerschap vergelijken natuurlijk, maar daardoor denk ik het wel.
    Maar jeetje, gewoon overgeven door de weeën!
    Ik hoor dat wel is tijdens bevallingen ja, maar bij oefenweeën?
    Hoop dat het boek je helpt ontspannen meis.
    Probeer je vandaag nog wel even te slapen?

@Mum: sorry, wil je niet zenuwachtig maken :p
    Fijn dat je iig goed hebt geslapen!

@Hilli: veel plezier vandaag!
    (ze ging meehelpen met een dagje dierentuin als ik het goed heb)

@Gaby: fijne vakantie!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ukkie: veel plezier bij Eva en Senne!
    Geef ze maar een dikke knuffel!

Balen dat je zo slecht hebt geslapen.
    Nog last van je bekken?

@Gaby: geloof best dat het flauwvalweer was met de foto's!
    En zo'n jurk is ook niet echt luchtig.
    Gelukkig is alles verder goed gegaan.
    Wel leuk zo die extra brandweer foto's :p

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, ja ik denk dat het grotendeels spanning is bij mij hoor, dat ik moet overgeven..sta stijf van de zenuwen en weinig slaap helpt ook niet mee. Dat boek heb ik zeker wel wat aan, ik doe schijnbaar alles om het tegen te werken haha.
    Hoe is het met jou verder? Nog plannen voor vandaag?

6. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes!
    Ik ben erg druk...reis hele dag heen en weer kolf erg veel en moet ook nog rusten waar ik niet echt aan toe kom.
    Begin nu ook verkouden te worden waardoor ik Senne niet meer mag vasthouden en aanraken waarschijnlijk ivm infecties...maar alles voor het mannetje.
    Hij doet het heel goed...is sterk en rustig mannetje...soms breekt ie de boel af omdat ie honger heeft of aandacht wil...;)

@ kim van harte met je zoontje...mooi mannetje...Fijn dat het ook allemaal vlot is verlopen bij jou en dat je lekker van je kereltje kan genieten!

Liefs Eva

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey lieverds,

Ik vind t ook erg jammer dat ik hier bijna niet kan komen.
    maar ja Daan is meestal pas erg laat thuis... en ik ben dan echt helemaal gesloopt.
    Levi is echt een hartstikke zoet mannetje, maar pffff alsnog is t een full-time baan. Ik vind t nog zo moeilijk om hem gewoon maar te laten huilen.

@ Kim: Gefeliciteerd met jullie zoon Ayden! :) Mooie naam! Stond ook op mijn lijstje. hihihi :D

Ik geef nu borstvoeding maar vind het toch erg zwaar. Psychisch trek ik het gewoon niet dus wil dat langszaam af gaan bouwen.

Gelukkig kan ik inmiddels weer goed staan en lopen. :)

Sorry dat ik niet terug lees maar kan de tijd er echt even niet voor vinden.

Kussies voor jullie allemaal
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden, even snel een berichtje. Vanmorgen een negatieve test gehad. Balen.. Ben benieuwd wanneer ik dan ongi word. Ik voel al 3 dagen af en toe een soort krampje maar dat duurt maar even. Gisteravond twee felle steken gehad in mn bm dus misschien wordt mijn ongi wel voorbereid. Ik zit nu op mijn werk dus ga er gelijk weer vandoor. Kom later vandaag weer online en dan klets ik even mee! Liefs

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Eva: jeetje nog verkouden worden ook.
    Zooo vreselijk als je dan je kleine mannetje niet mag vasthouden :(
    Snel je weerstand weer opbouwen meis, maar kan me goed voorstellen dat dat nu even niet lukt.
    Gelukkig is jullie mannetje echt supersterk!
    Dikke knuff meis!

@Debby: als je het niet trekt moet je het idd afbouwen.
    Dan is dat voor jullie beiden beter.
    Het is erg wennen dus het nieuwe leven?
    Hoop dat je snel een goed ritme te pakken hebt meis.
    Ook voor jou een dikke knuff!

@Nen: he bah, negatief.
    Als het dan niet zo mag zijn, laat de ongi dan maar snel doorbreken toch!
    Knuff meis.

@Emma: van de spanning overgeven kan heel goed idd.
    Kan je er niet met je gyn over praten dan?
    Volgens mij is het op zo'n moment fijner om een vk te hebben.
    Heb zo'n idee dat die veel meer de tijd nemen om je gerust te stellen.
    Ik hoop echt dat je je iets meer kan ontspannen meis.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mummie2be, jeetje lijkt me wel heel moeilijk dat je hem nu niet mag vasthouden :( Maar hij moet ook niet ziek worden idd..gelukkig doet hij het goed! sterkte meid, knuffel!

@Debby, hey! :) Dus alles gaat goed met je? En met levi.
    Is begrijpelijk hoor, dat je geen tijd hebt om terug te lezen ;)

@Nen, balen van je nega test .. hopelijk zet de ongie dan snel door..

@Dreamer, Ja ik had ook liever een vk gehad nu.
    De gyn begon meteen al over inleiden etc omdat het te vermoeiend is en omdat er al ontsluiting was pff. Maar goed ik zal het vanmiddag even met hem over hebben.

@all, ik ben ervandoor, even in bad liggen boekje lezen. tot straks denk ik. fijne dag !

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Ik ervaar het als erg heftig... weet niet zo goed waarom. Maar misschien kan jij het wel begrijpen.
    Het is inderdaad zoeken naar een ritma. Het is nu echt van voeding naar voeding, Angel uitlaten, snel douchen, nog wat in huis doen, tijd vinden om te koken... hihihi :D

@ Emma: Met Levi gaat ook alles goed. Tis een enorm sterk mannetje. Hij rolt zo van zijn zij op zijn rug en z'n hoofd optillen deed hij al bijna direct.

Ik wil zo voor het eerst alleen naar m'n mams. Weet alleen niet goed wat ik allemaal mee moet nemen. We hebben nog geen adapters dus moet ik dan de hele kinderwagen meenemen? of is de maxi en een buikdrager genoeg? of zal ik voor de zekerheid de wagenbak meenemen zodat hij daarin kan slapen?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    In de maxi-cosi mag hij niet te lang in, dat is slecht voor zn rug.
    Dus voor het slapen moet je wel de bak meenemen.
    Het is lekker weer, dus misschien wil je wandelen met je moeder.
    Dan is de wagen wel handig.
    Kan zij ook even lopen.

En ja, ik snap wel dat het heel heftig is allemaal.
    Ben ook heel benieuwd wat voor impact het hier gaat geven.
    Als je straks je ritme hebt gevonden (en geen bv meer geeft, dat scheelt echt!) dan merk je dat het veel rustiger wordt.

Veel plezier met je uitstapje :D

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

debbie ik kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal heel lastig vind en dat je nu leeft van voeding naar voeding. ik denk nu ook wel van shit hoe ga ik dat straks doen sóchtens aankleden en de honden uitlaten en voedingen geven en het huishouden. als ik eraan denk dan raak ik al in de stress.

nen balen van je nega test. ga je dan je 3e ronde clomid in?

emma jeetje zeg zelfs overgeven klinkt heftig. snap dat je helemaal kapot bent bent van zulke nachten. ben benieuwd wat de gyn zegt vanmiddag.

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mijn ouders zouden vannacht op vakantie gaan naar hongarije met de auto hebben ze zich verslapen en zijn ze pas om 07.00 vertrokken i.p.v 03.00.
    belde ik ze net staan ze bij frankfurt langs de weg want mijn vader is ziek....duizelig,flauwvallen, em overgeven.

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden,

@ debby goed om te horen dat alles Oké is en logisch dat je het druk hebt. Probeer ook tijd te vinden om even te ontspannen hè

@ nen rot dat de test negatief was

@ agneta hè bah wat vervelend voor je ouders

@ Eva senne is echt een sterk ventje je zal wel super trots zijn

@ emma jeetje meid wat een nacht weer hopelijk zet het snel door want dit is ook niks

@ dreamer moet zeggen toen ik door had om half 4 dat het begonnen was lag ik te bibberen van de zenuwen alsof je gaat bunjijumpen en je durft niet. Maar moet zeggen dat het echt niet iets is geweest waar ik niet overheen kom. Natuurlijk is elke bevalling anders en mag ik best van geluk spreken

vanacht is echt heel goed gegaan, om half 2 huilde die (wat je huilen noemt hihi) en had hij een vieze luier en is meteen weer verder gaan slapen. Om 6 uur had ik de wekker gezet en moest ik hem wakker maken voor de borst. En toen hebben we nog tot kwart over 8 geslapen want toen stond de kraamhulp voor de deur.
    Is een hele lieve meid van 20 erg gezellig ben heel blij met haar
    nu moest ik ff plat gaan liggen dus lig ff in bed en de kleine naast me in zijn wieg.

Frank en mijn moeder zijn de kleine aangeven en wat boodschapjes
    de vk was ook al langs geweest en alles zag er goed uit ook de hechtingen. Ze vertelde dat ayden trouwens na 7 minuten persen is gekomen en ze zei dat dat normaal toch wel een uur is bij de eerste
    ze zei nog dat als ik ooit een tweede krijg ik er snel bij moet zijn want dan kan de bevalling nog sneller zijn.Wel grappig 7 uur bevallen en 7 minuten persen

zal proberen straks nog wat foto's erop te zetten maar weet niet of ik daar aan toe ga komen.

Iedereen een fijne dag en voor de dames die snel gaan bevallen : de pijn en het wachten is het 6000% waard

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Emma: Is het misschien niet een idee om aan de gyn een slaaptabletje te vragen, dat je even 1 nachtje goed op krachten kan komen? Het kan echt geen kwaad voor de kleine, dus daar hoef je het écht niet voor te laten..
    Ik denk dat het wel goed is om even te doen hoor, ik heb het ook 3x nodig gehad omdat ik op een gegeven moment zo gebroken was..
    En idd, het is een vroege start, precies wat ik ook had.. Al heeft t bij jou al voor 1 cm ontsluiting gezorgd! :D
    Ik hoop dat t nog voor wat meer zorgt voordat je echt gaat bevallen en dat je bevalling lekker vlot zal verlopen!

@Wanneer bevallen: Nou, ik ben er zo onderhand wel achter dat er niks is waarvan je kan zeggen dat je gauw gaat bevallen, behalve échte sterke weeën en vliezen die gebroken zijn ;)
    Een buik die lager hangt, voorweeën, etc etc zeggen echt helemaal niks.. En als je totaal geen 'voortekens' hebt zegt t nog steeds niks.. Echt heel frustrerend, maar je kan er echt niks aan doen :(

@Na de bevalling: Ik had ook ontzettende pijn na de bevalling, maar die pijn was niks vergeleken met wat ik aan pijn tijdens de zwangerschap had, dus vandaar dat ik heel snel alweer rondliep ;)

@All: Vannacht weer een slechte nacht gehad, bijna niet geslapen.. Yentle was helemaal niet lekker; had de heel tijd diarree en moest weer spugen :( Gelukkig gaat t nu weer goed met haar! Hopelijk blijft t zo..

btw, ontstekingen worden eindelijk minder ! :D

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ritme: Ookal geven wij dan de fles, hier totaal geen ritme nog hoor ;) En ik moet zeggen dat ik t nu echt niet zou trekken in mn eentje continu, ik ben dus echt superblij dat Kimo gewoon thuis is voorlopig!
    Maar het is idd echt hartstikke zwaar.. Ik kom soms niet eens aan eten toe..
    Gisterochtend bijv heeft Yentle me van 8 tot 13 bezig gehouden, ja dan kom je echt niet aan je eigen dingen toe..
    En 's avonds konden we pas om 21.30 uur eten..
    Het is écht heel erg wennen wat dat betreft, maar aan de andere kant, je doet het automatisch zonder erbij na te denken (je moet immers wel), dus het is echt niet zo dat ik het erg vind ofzo :) Dat ritme komt vanzelf wel!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Idd, als je je er niet goed bij voelt zou ik idd ook gewoon langzaam afbouwen en op FV overgaan..
    Hier werkte t ook totaal niet met de BV, was alleen maar aan t vechten met Yentle, dus ben ook naar FV overgestapt en t gaat prima! Ik voel mer zo veel meer ontspannen bij en Yentle ook.. En Kimo kan t nu ook eens overnemen zonder dat ik moeilijk hoef te doen met kolven ed ;)

Btw, waarom zou je Levi moeten laten huilen? :)
    Ik kan dat ook niet hoor, zodra Yentle begint pak ik haar ook meteen op.. Een baby huilt niet zomaar..
    Ja, als ze wat ouder zijn wel, dan kunnen ze gaan krijsen e ndoen gewoon om aandacht te krijgen, maar zo'n klein babytje echt niet hoor! Je kan m ook echt niet verwennen wat dat betreft nog, dus gewoon lekker bij je nemen als ie huilt ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Thanx :D het halen van wc papier is nog niet gelukt :p
    het is zo klef warm dat ik dat straks wel doe, keukenrol voldoet wel even hihi...
    Veel plezier met Eva, doe haar de groetjes, en wat leuk dat je naar de kleine vent
    mag kijken...

@ Gaby: Fijn dat het allemaal volgens het boekje is gegaan, hoop snel foto's te zien :p
    wat lachen met die brandweermannen, wel balen van de foto's maar ja de zon was
    ook wel errug aanwezig...

@ Emma: Ik denk ook dat jij het onbewust tegen aan het houden bent...
    goed dat je het boek gehaald hebt!! :D

@ Mummie: ik heb echt respect voor je dat je het zo goed oppakt allemaal...
    het is niet niks allemaal!! gelukkig is jullie kleine vent sterk!!

@ Debby: wat fijn dat je inmiddels weer goed kunt staan en lopen, zal een stuk makkelijker
    zijn met Levi... maar heeft Daan geen vakantie? trek je het allemaal wel zo dan in je eentje?
    jammer dat het met de borstvoeding te zwaar is maar ook jij hebt meer als je best gedaan
    en het moet niet ten koste van jezelf gaan! het is goed zo...
    Wat een sterke vent is het zeg, nu al omrollen!!!

@ Nen: Owww meid, wat kl*te... Dikke knuff meis!! had zo graag een smsje van je gehad
    met supergoed nieuws...

@ Agneta: Ow das even schrikken zeg dat je vader zo beroerd is onderweg...
    hoop dat het alleen vakantiestress is...

@ Kim: Wat fijn dat het zo goed gaat zeg :D drinkt hij nu goed aan de borst?
    wat leuk dat je zo'n jonge kraamverzorgster hebt... gezellig hoor :D
    Hoe vind Frank zijn taak als papa? helemaal trots natuurlijk??
    kijk maar hoor of het lukt met de foto's, genieten van jullie ventje is nu het belangrijkste hoor!!

@ Kristel: Wat sneu zeg dat jullie weer zo'n nacht hebben gehad... weer spugen en nu
    ook diarree... arme Yentle, hoop dat ze snel opknapt hoor...
    Gelukkig zeg dat de ontstekingen al minder worden.

Pfoe het was alweer goed warm bij de paarden... nu weer lekker thuis en het hele weekend lekker rustig aan doen samen met mijn mannetje, die zal ook wel helemaal kapot zijn na alweer een week werken... en dan wwas hij nog alleen ook met dit warme weer...

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum wat is je wachtwoord van jouw babysite?

Deel Deze Pagina