suus mooi verhaal. ben benieuwd naar de foto's. balen van het flauwvallen, maar het was ook zo heet. heel fijn dat het zo'n mooie dag is geweest.
was echt schitterend.. de eerste foto staat op de babysite!! @kim: gefeliciteerd met jullie kereltje Ayden
ben er nu nog wat meer foto's op aan het zetten.. Ook alvast 1 van de brandweer.. ik waarschuw als ik verder ga met de foto's.. Als die klaar zijn ga ik ervandoor Gaan kaarten bij mijn schoonouders
@Suus: Het klinkt echt als een geweldige dag! Op het bijna flauwvallen na dan, maar gelukkig voelde je je daarna weer beter En wat zag je er mooi uit! Super! Geniet maar lekker na met zn tweetjes @All: Ben meteen weer weg... Er moet iemand een schone luier hebben en daarna een fles
@agneta; heb je nog wat van je pa gehoord....vervelend dat hij zo beroerd was...kan je moeder ook verder rijden?? @suus: mooi verhaal...fijn dat de dag zo mooi was....leuke foto's ook.. @emma: nou proberen te ontspannen dan (makkelijker gezegd dan gedaan he) @mum: haha jij maakt het ff spannend...op je beurt wachten jij je weet het he haha @zwemmen was lekker (al heb ik niet gezwommen hoor) maar stond lekker windje aan het water en heb geloof ik zelfs nog ff geslapen...nou ja minuutje of 10 maar hoor want lag niet echt heel comfortabel op het gras haha @matta; hier gaat de kleine 's nachts in zijn eigen kamer en overdag denk ik de wagen beneden of boven in eigen bed weet nog niet...vind het wel fijn als hij beneden slaapt maar als hij te onrustig is dan maar gewoon boven.. @sammie: gelukkig dat het maar een kleine ingreep is....moet vervelend gevoel zijn...
* zwaait ff maar heeft een druk weekend voor de boeg dus ben er na t weekend weer * owja tuurlijk spiek ik ff tussendoor of er niet stiekum al wat geboren is
hey meiden, ff ego maar weten jullie misschien wat meer (er zijn er namelijk een aantal zwanger): vorige week dinsdag druppel bruin/rood bloed verloren en vanaf die dag lage rugpijn. ik check iedere dag mn bmm en ik kan m altijd voelen. sinds gister voel ik m helemaal niet meer. niet eens een puntje. Ik kan m altijd voelen ookal zit ie hoog of wat dan ook. Net een klein beetje helder bloed. een druppel en met naar de wc gaan een klein veegje. Mijn rugpijn is een heel stuk minder sinds vandaag. zou dit een innesteling kunnen zijn geweest?? juist omdat ik mn bmm niet kan voelen enzo. dat heb ik nog nooit gehad zo raar. vanochtend wel op de bank een vlaag van misselijkheid dat ik echt dacht dat ik moest gaan spugen. ook heb ik al een dag of 3 een beetje pijnlijke borsten. niet dat ik echt zeg aauuww maar ik merk het wel. ik heb dat altijd als ik ongi moet worden maar als ik ongi wordt staat mn bmm ook laag enzo en nu kan ik m niet eens voelen zo hoog zit ie. sorry voor het door elkaar verhaaltje. weten jullie wat dit kan zijn?? ofzoiets?? liefs suus
bos ja ze zijn nu in passau ofzoiets ergen bij de oostenrijkse grens. maar mijn ma kan niet verder rijden dus moest mijn pa wel. emma ontspan ze!!!
kim van harte met je zoon !!!! heerlijk meid ennuh @ baby verloren... wie was er een baby verloren heb iets gemist geloof ik hoest met de rest?? ben op werk kan niet alles terug lezen
@ Emma: Lekker relaxen dus... lekker je boek erbij en ontspannen... @ Hilli: Fijn dat het leuk was in de dierentuin... kan geloven dat het zwaar was ja met dit weer... pfoe hé... @ Suus: Leuk geschreven zo te lezen hebben jullie een mooie dag gehad... jammer dat het eigenlijk te heet was voor de foto's... mare je hebt vast wel 1 foto van je jurk toch ik ben nieuwsgierig Ow lees dat je 'm op de babysite hebt staan, zal zo eens kijken... Kaartze @ Bos: hahaha zeg dat maar tegen die kleine ik ga toch niet met mijn benen over elkaar zitten als het komt hahaha... enne Kim is ook voorgepiept bij jou @ Ryanne: Heel fijn (druk) weekend meid!! @ Agneta: Gaat het weer een beetje met je vader?? @ Suusje: Vreemd dat je dat nu allemaal hebt en dat je dat niet kent... tja het zou een innesteling kunnen zijn, maar wil je geen (valse) hoop geven...
@mum: haha kleine van mum zitten blijven haha...ja kim is ook voorgepiept en eva ook en misschien gaat emma ook nog wel voorpiepen..allemaal ongeduldige baby's haha. @mecha: was een nederlands gezin in frankrijk die hadden hun wagen niet op de rem gezet en toen is hij van een rots af gerolt een meter of acht naar beneden. zij hebben hun kindje verloren (was zeven weken oud) denk dat je dat bedoelt @suusje: mmm...moeilijk te zeggen meid....zit maar 1 ding op en dat is afwachten tot je kan testen...
@ Bos: Haha hoop dat die van ons luisterd ben benieuwd hoor wanneer jullie vent het genoeg vind in jouw buikkie..
@ Agneta: dat idee heb ik juist bij Emma, door de (naja het uitblijven ervan) bevalling van Kristel... doordat die situaties wel een beetje op elkaar lijken met voorweeen en oefenweeen krijg ik het gevoel dat Emma ook overtijd gaat lopen, slaat nergens op k weet t, maar heb dat gevoel haha... @ Bos: ik heb het idee dat jij héél dicht bij de uitgerekende datum gaat bevallen...
ik ben ook benieuwd heb geen idee wanneer hij het zat is daarbinnen...misschien vind hij ons wel te eng en durft hij er niet uit haha