Dat de overstap van binnen naar buiten een te groot verschil is ofso Agneta? Wij hebben geen airco, dus weet het niet Wel fijn dat ze toch nog verder konden! @beebje van mum: over 2 dagen mag je komen van mamma!
@ Dreamer: ja dat zou een goeie zijn van zondag op maandagnacht ofzo... dan heeft vriendlief gewoon een volle week vrij
Hoi allemaal net nog ff paar pagina's gelezen hier.. @ Suusje nou ligt er een beetje aan wat het kan zijn op hoeveelste dag na je eisprong zit je nu dan.. hoge baarmoedermond betekent slechts dat je nu in ieder geval niet ongi gaat worden. @ Ryanne *zwaai* fijn weekend jij ook alles goed met Frederique? @ Kristel moet Kimo een schone luier? Wat akelig dat Yentle maar blijft spugen.. ze is niet een hele gulzige drinker? Dat ze teveel lucht binnenkrijgt ofzo? Verder wel goed met jullie? Mooi dat die ontstekingen minder worden. Zal behoorlijk pijnlijk zijn geweest. @ Sammie ie dat klinkt eng iets van een tennisarm.. je hebt ook altijd wat, balen meid! @ Bos lekker bonen gehaard vandaag? Ik wil ook zwemmen.. was wel lekker zeker.. Als het kindje volledig is ingedaald en diep in het bekken ligt kan ie niet meer draaien maar dat is alleen bij volledige indaling dan. Weet je mijn konijn heeft me gisteren voor het eerst gebeten hij zat in de weg en wilde hem wegdouwen (moest zijn waterbakkie hebben) en beet ie in mijn pols! :x @ Matta hier gaat beeb in principe in zijn eigen kamertje maar de eerste we(e)k(en) zal ie nog wel 's nachts in de kinderwagen bij ons slapen. Werd aangeraden door de kraamzorg. Wiegje vond ik weer duur om ook nog eens erbij aan te schaffen en we kunnen het nergens kwijt op de slaapkamer. Die staat al behoorlijk vol met mijn kledingkasten Ik zie jou al zitten in je veel te kleine smalle gang wow jouw vriend koopt gewoon al baby spullen? Die van mij heeft zelfs nu nog niet zoveel interesse in die dingetjes, alleen in de grote spullen. Ach kan ik alles uitkiezen @ Mum ik hoorde dat ook al over de mexicaanse griep, idd vrouwen vanaf 6 maanden zwangerschap maar krijgen dan geen tamiflu maar een inenting. Das niet met tamiflu. Niet geheel risicovrij maar voor wie zo ver zwanger is zijn de voordelen van een inenting groter dan van een besmetting en behandeling met tamiflu. Hahaha ik zie het echt al voor me hoe jouw vriend dat 'ineens' bedenkt en dan moet het ook gebeuren 8) en dat jij dan denkt 'is dit nou echt nodig??' Vind het zelf maar niks, tijdens het eten tv kijken.. maar ja dat komt zo uit me opvoeding Maarre.. bij jou is zo te lezen van alles aan de gang met krampen en harde buiken? Ben benieuwd wanneer het doorzet! @ Dreamer hier heb ik ook het idee dat ik de eerste dagen nog niks kan.. heb ook gezegd tegen fam dat ik de eerste dag nog niemand wil zien in het ziekenhuis. Maar ja zie dan wel hoe ik dr aan toe ben. @ Emma ik ben heel benieuwd wanneer jij gaat bevallen! (goh alsof jij dat zelf niet bent haha ). Je probeert het toch niet een beetje tegen te houden? (dacht zoiets te lezen). Vind je het nog een beetje eng? Laten gaan hoor meis. Vervelend dat overgeven, wellicht wat zwaar voorwerk. @ Suus fijn dat het zo'n mooie dag was! Het was wel heel erg warm zeg. Gaan jullie nog op huwelijksreis? Jullie zagen er mooi uit! @ Eva ik hoop dat het snel beter gaat, wel fijn dat Senne zo'n sterk mannetje is! Moeilijk zeg dat je hem niet mag vasthouden met die verkoudheid. Zie je daar je mooie zoon liggen, en mag je hem niet al je liefde geven. Pff, krijg tranen in me ogen bij het idee alleen al. Hoop dat je verkoudheid snel weg is, dan kan je weer bij hem zijn! @ Debby je moet nu even wennen aan je nieuwe rol (moeder zijn) en als je het te zwaar vindt met het voeden kan je idd wel wat afbouwen. Drinkt Levi wel goed? Net als anderen hier ben ik ook van mening dat je hem niet hoeft te laten huilen.. waarschijnlijk mist hij je dan gewoon, als ie geen honger of een vieze luier heeft. Lekker knuffelen joh Jammer dat Daan zo druk is. Kom maar weer meekletsen zodra het beter gaat he? @ Agneta gaat het alweer beter met je vader? Das niks zeg op vakantie en dan ineens ziek. @ Kim snelle en voorspoedige bevalling zeg, zeker! Ayden is vast een schatje. Hoe vindt Frank het allemaal? Zeker super? @ Nen bah weer een nega test. Jammer. Hopelijk heb je snel duidelijkheid dan. Ben je weer thuis van vakantie? Was 't leuk? @ Gaby jij een hele fijne vakantie! Ik hoop dat je straks kan gaan melden hier dat je zwanger bent.. Ik heb hier net weer veel te veel snoep gegeten.. zit geen rem op me nu weer wat misselijk.. ben ook afgelopen dagen zo emo en overgevoelig. Als iemand al boe zegt ga ik al ongeveer janken naja leuk die hormonen. Heb ook onwijze bandenpijn gehad en af en toe nog die lage buikpijn maar gaat telkens weer weg dus zal wel niks zijn. Zoontje is ook telkens superdruk ik voel nu telkens zijn beentjes heel laag trappelen dus hij is weer van houding veranderd, haha grappig. Weet iemand trouwens wanneer je naar het ziekenhuis moet met een medische indicatie? Ik heb geen idee.. ik hoop niet gelijk aan het begin al.. wil graag wat voorwerk thuis kunnen doen. Wie hebben er trouwens overgegeven tijdens de bevalling? Las dat bij sterke weeën je ineens heel erg misselijk kan worden en overgeven maar had dat nog nooit zo in bevallingsverhalen gelezen eigenlijk. Pff ik verveel me.. zo denk al op tijd in bedje liggen.. ga ik daar wel stinken want heb nogal last van winderigheid lekker he haha!
@Hilli, ozo, nou was wel leuk zeker? @Suus, mooi verhaal! jammer van het bijna flauwvallen. Mooie fotos! @Agneta, je vader alweer beter? o lees net dat het al beter gaat @Suusje, bij mij zat ie ook altijd laag, tot ik zwanger was. Maar kan natuurlijk ook iets anders zijn. tis nog even afwachten ! @Mum, vreemd die krampen! spannend hoor Nou ik hoop niet dat ik overtijd loop hoor, ben inmiddels wel heeel nieuwsgierig naar de kleine idd rustig hier @Bos, jammer dat je zwager en schoonzusje net dan weggaan.. In 2,5 week veranderen ze best wel al. Hij kan niet meer in een stuit denk ik hoor. Die van mij heeft ook van die gekke capriolen, dan zie je gewoon twee voeten en een kontje uitsteken haha Goed dat je niet zenuwachtig bent voor de bevalling! Je bent gewoon al 39 weken bijna!! @all, zo heb de enveloppen geschreven. We komen op 75/80 kaartjes geloof ik. Neven en nichten doe ik niet apart hoor pff dan blijf je bezig. En naar het werk gewoon 1 ipv collegas apart. Kraambed is vandaag ook bezorgd, echt hoog dat ding! Ik ga zo maar es douchen, en uit voorzorg 2 paracetamol nemen en snel slapen . Mag je met ontsluiting eigenlijk nog sex hebben? Niet dat ik dat nu nog durf hoor haha
@Desiree, stinkerd ik heb ook medische indicatie en moet al heen als ik om het kwartier 'harde buiken'/ weeen heb. Maar nu ben ik er wat makkelijker in en bel ik dus niet zo snel meer met die voorweeen.. Maar de weeen moet je in principe in het ziekenhuis uitzitten omdat ze niet bij je langskomen zoals een vk helaas. Mn zus moest ook overgeven tijdens de weeen, en mn moeder ook.
@Emma: als je vliezen nog intact zijn mag het volgens mij nog. Veel plezier Hoop dat je kan slapen meis! Enne .. je mag me altijd bellen he, ook als je snachts ineens in paniek raakt ofso. @Dees: je lichaam maakt zich helemaal leeg, dus poepen en overgeven vantevoren is normaal. Hoop dat ik niet hoef over tegeven Maar het gebeurd heel vaak. Slaap lekker en vergas je mannetje niet té erg @Mum: dan ben je 37 weken en mag je naar het kraamhotel
Das wel minder dat je dan al gelijk moet van ze.. Ik ga het woensdag aan de vk vragen wanneer ik naar het zh moet. Misschien wel wat later, omdat ik niet bij de gyn loop ofzo. Ik ga de pc uitzette.. weltrusten allemaal!
@Dreamer, lief van je! Als er toch iets doorzet laat ik het meteen weten hoor @Desiree, wij gaan op verjaardag zondag, morgen even kadotje halen. Verder ga ik relaxen . Jij? Ik ga ervandoor hoor, buik/rug doet weer pijn en mn buik trekt helemaal krom steeds haha. Dus ik ga snel naar bed. Fijne avond nog !!
@ Dees: haha ja idd zo ging het precies en dat voor 10 minuutjes denk ik want toen waren zijn broodjes op hihi... ow lekker dan, wij krijgen dus een prik hmmm wil dan eerst wel even lezen en zeker weten hoe of wat... hier alles weer rustig hoor (nu ik dit typ weer een licht pijnlijke steek/kramp ) maar ben ook wel benieuwd wanneer onze uk de grote wereld komt begroeten... Winderig... praat me er niet van haha... ik heb echt last van luchtbellen... t lucht dus wel heel erg op hihi... hier weinig plannen voor t weekend... @ Emma: Met ontsluiting wel geloof ik, maar met gebroken vliezen niet... waarom heb jij een kraambed, als ik vragen mag? Bah!! strakjes komt LOST en dit duurt tot 0.05 uur, maar ik vind dat eigenlijk keilaat, en wil gewoon lekker slapen zometeen, maar ik wil ook LOST volgen, t wordt ook niet herhaald ofzo en er is geen uitzending gemist ofzo
@Dees: helpt jouw vk je bij de bevalling? Want dan is het gewoon wanneer de vk je erheen stuurt. Bij Emma is het anders, want zij kan geen vk bellen voor de controle voor ontsluiting enz. @Kristel: fijn dat de draagzak een goeie aankoop is geweest! Slaap lekker.
@Kristel, ok dus als ik het echt zat ben dan moet ik dat maar pproberen haha . Mooi dat de draagzak goed bevalt! Lijkt me ook leuk. @Mum, dat moet voor de kraamhulp..helemaal niet nodig maar goed , hij is in huis. Nu ben ik echt weg! doei! truste
@ Dreamer: Ja idd ik hoop ook echt dat ik niet hoef over te geven, daar ben ik nou juist zoooo bang voor... @ Kristel: Yentle was gewoon lekker eigenwijs in jouw buikkie Ben blij te horen dat jij niet misselijk was tijdens de bevalling, je hoort toch vaak anders... Fijn dat Yentle het zo lekker vind in de draagzak... hoef je niet steeds de kinderwagen mee te nemen... watvoor draagzak heb jij ook alweer? Slaap lekker meid... @ Emma: Slaap lekker meid...
ja ik ben er ook weg van, Lost begint zo, ga het maar gewoon proberen vol te houden... tot morgen meiden!! Slaap lekker allemaal...
@Mum: jawel ik kan wel ongeveer voelen waar hij met zijn kont (tegen mijn ribben vaak) en voeten ligt.... @emma: ben benieuwd wanneer het door gaat zetten bij jou @desiree :he stinkerd haha.. ik ga ook mijn bed opzoeken....hopenlijk is het wat afgekoeld boven...
jeetje wat word er veel gelult.. kan het allemaal niet bijhouden.. ben nu met de foto's bezig voor de bruiloft.. heb nu een camera hier liggen van me schoonvader :S maar krijg de foto's er niet af :S
Nou, de nacht verloopt anders dan gepland... Yentle heeft dus nog steeds heel erg diarree en daarbij heeft ze vandaag bijna niet gedronken.. Vanavond toen het na t badje weer tijd was voor de fles kregen we haar niet eens wakker, ook tijdens t badje bleef ze eigenlijk doorslapen en dat hoort niet.. Na 2 uur aanmodderen hebben we om 23.45 uur de HA-post gebeld en daar konden we om 0.30 uur langskomen.. Dokter daar heeft Yentle nagekeken, ze was niet uitgedroogd, maar doordat ze bijna niks had gedronken nog en veel diarree had én door de warmte loopt ze wel risico, dus we moesten naar t ziekenhuis, naar de kinderarts.. Uiteindelijk heeft Yentle in t ziekenhuis, om 2.30 uur wat gedronken, maar ze moest wel blijven want ze is afgevallen en zit nu onder haar geboortegewicht, terwijl ze zondag nog genoeg woog en goed aangekomen was Haar ontlasting wordt nu ook onderzocht op virussen.. Als het vannacht goed gaat en ze drinkt goed dan mag ze morgen mee naar huis, maar t kan zijn dat ze tot zondag of maandag moet blijven.. Ik voel me echt superklote nu en vind het vreselijk dat ze daar alleen is Ik mocht wel blijven, maar ik ben zó ontzettend moe dat ik liever even naar huis ging om een paar uurtjes te slapen.. Morgen moeten we ook weer de hele dag daar zijn en dan heb ik al mn energie nodig.. Dus wat dat betreft is t beter dat ik dus naar huis gegaan ben.. Maar aan de andere kant voel ik me echt superslecht bij de keuze en voel me echt een hele slechte moeder dat ik mn kindje zo alleen achter laat Nouja.. ik wilde dit even van me afschrijven, zit nu alleen maar te huilen de hele tijd.. Ik ga een slaappil innemen en dan hoop ik dat ik even kan slapen en dat t gauw ochtend is zodat we weer naar haar toe kunnen!
goedemorgen allemaal we hebben toch internet.. dus kwam ff snel spieken.. vandaag gaan we een supermarkt zoeken.. we hebben wel brood maar alleen pindakaas.. en dat vind ik echt vies.. zelfs de geur al.. dus geen ontbijt voor mij.. ik kom af en toe wel even spieken hier.. fijne dag allemaal.. x
@ Bos: Okeej dus dan zou je het wel voelen toch als hij in stuit was gaan liggen... @ Suus: Je zag er prachtig uit mooie foto zeg zo bij het water... jullie stralen @ Kristel: owww meid wat sneu, niet meteen jezelf de schuld geven hoor!! en dat je naar huis bent gegaan daar moet je je niet schuldig om voelen, Yentle is daar in de beste handen en heeft er veel meer aan als jij vandaag weer fit bent om bij haar te zijn, en hopenlijk gewoon weer lekker mee naar huis te nemen!! ik hoop dat ze snel opknapt! Dikke Knuffel voor jullie alle-3... @ Gaby: Ow wat fijn dat je internet hebt, Succes met de boodschapjes!! Fijne dag meid! Grrr hebben een pctafeltje verkocht via MP en die zouden ze vanmorgen op komen halen (belde ze om 9.15!!!! voor op) ze zou er over een half uurtje zijn, maar is er nog niet... daar heb ik zo'n bloedhekel aan!!